WTF, als je had gezegd dat zij de hoogbejaarde Rose speelde had ik je ook geloofd... je zou bijna voor d'r hopen dat ze ziek is, dit ziet er toch niet uitquote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag foto's van de Oscars vannacht, en ik schrok van Suzy Amis, de vrouw van James Cameron. Zij heeft ook in Titanic gespeeld, ze speelde de kleindochter van de hoogbejaarde Rose.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar, even los van de hysterisch dunne modellenstandaard: ze heeft toch ook gewoon een prachtig lijf? Echt, ik zou d'r een moord voor doenmooie verhoudingen, duidelijk goed in vorm maar niet plankerig of mager.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat Doutzen slanker was!
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef June. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rare jurken moet je in het andere topic zijn
Oke, Titanic is alweer zo'n dertien jaar geleden, maar daar zag ze er veeel jonger uit dan nu! Daar schat je haar zo begin dertig, en nu..quote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag foto's van de Oscars vannacht, en ik schrok van Suzy Amis, de vrouw van James Cameron. Zij heeft ook in Titanic gespeeld, ze speelde de kleindochter van de hoogbejaarde Rose.
[ afbeelding ]
James Cameron was ook ooit getrouwd met Linda Hamilton. Die werd ook angstig eng dun. Dus misschien wil hij z'n dames gewoon wel erg bottig...
Omg, idd ja! Volgens wikipedia komt ze uit 1962, dus zal ze nu 48 jaar zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oke, Titanic is alweer zo'n dertien jaar geleden, maar daar zag ze er veeel jonger uit dan nu! Daar schat je haar zo begin dertig, en nu..lijkt wel een bejaarde!
Hier in Titanic dus:
[ afbeelding ]
gatver wat ziet dat haar er vet en vies uit zeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou, de drie good-hair-days van Britney zijn ook weer over...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
gatver wat ziet dat haar er vet en vies uit zeg.
Misschien werd ze gewoon vroeg grijs? Mijn moeder had een buurmeisje die op haar 16e al grijs werd.. dan lijk je wel ineens een héél stuk ouderquote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
James Cameron was ook ooit getrouwd met Linda Hamilton. Die werd ook angstig eng dun. Dus misschien wil hij z'n dames gewoon wel erg bottig...
De drie good-face-days ook, zo te zien. Ziet eruit alsof ze wat moeilijke, slapeloze nachten achter de rug heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Er bestaat ook nog zoiets als haarverf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Misschien werd ze gewoon vroeg grijs? Mijn moeder had een buurmeisje die op haar 16e al grijs werd.. dan lijk je wel ineens een héél stuk ouder![]()
Trouwens, het schijnt dat de regisseuse Kathryn Bigelow van Hurt Locker de ex-vrouw van James Cameron is. Dat is dan toch best wel zuur..
Het schijnt? Is gewoon een bekend feit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef SSJKliko het volgende:
Trouwens, het schijnt dat de regisseuse Kathryn Bigelow van Hurt Locker de ex-vrouw van James Cameron is. Dat is dan toch best wel zuur..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
dat andere was nephaar schatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Nou schat, dit is ook nephaar. Extreem slechte hairextensions dus. En dat met haar banksaldoquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef Manono het volgende:
[..]
dat andere was nephaar schat
vind dat ze er helemaal niet zo slecht uitziet
Die haarkleur.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef Kings het volgende:
Leuk plaatje van Sharon Osbourne
[ afbeelding ]
ik weet dat dit nephaar is want twee jaar terug was ze kaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou schat, dit is ook nephaar. Extreem slechte hairextensions dus. En dat met haar banksaldo
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef kimikkuh het volgende:
megan fox![]()
[ afbeelding ]
voor de rest is ze wel altijd mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |