quote:What do you do when your NHL boyfriend Mike Comrie pops the question and gives you a 1 million dollar engagment ring? You cry. You text a picture of the ring to your friends to rub it in and then you suck a dick and you suck a dick fast. Take notes ladies. This is how it’s done. If you want to earn you man you got to learn your man. Man I love Hillary Duff. Just such a sneaky little freakshow. It it even a question whether she gave up anal later that night too?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:41 schreef Thomas B. het volgende:
Hilary Duff bedankt vriendje met blowjob
Heb je niet liever Duff?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Triggershot het volgende:
Harajuku, wil je met me trouwen?
Daar lijkt me geen twijfel over mogelijk.quote:
Van de FP. Als dit aangeklede snel gedoe de pijpbeurt van zijn leven is, hoop ik dat ie nog heel lang leeft.quote:Hierna keert ze terug naar Comrie en geeft hem de blowjob van zijn leven. Ze vergat alleen even de gordijnen te sluiten, zodat de hele wereld kan meegenieten...
Ze waren het woordje 'eerste' vergeten en nu hij weet wat het is is zijn leven voorbij!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Van de FP. Als dit aangeklede snel gedoe de pijpbeurt van zijn leven is, hoop ik dat ie nog heel lang leeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |