abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78840171
Doutzen heeft helemaal geen "perfect lijf voor modellenwerk". Dat ze nu nog zo veel werkt, komt enkel omdat ze Doutzen is, en mensen haar dus toch wel willen. En hoewel die jurk misschien sowieso niet zo mooi is, maakt het feit dat Doutzen 'm draagt het ding tot een nog veel grotere plumpudding.

Modellenwerk is een báán, mensen. Een flink betaalde ook. Daar mogen eisen gesteld worden, dus ook aan figuur en gewicht. (Ik moet de eerste persoon nog zien die mee wil doen aan de Olympische Spelen, maar het onzin vindt om er elke dag uren voor te trainen. Da's toch logisch, nou, zo werkt dat met modellen ook.)

Maar ik geloof dat de modjes niet blij zullen zijn met deze discussie, dus eh. Nevermind.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:00:37 #252
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78842101
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Doutzen heeft helemaal geen "perfect lijf voor modellenwerk". Dat ze nu nog zo veel werkt, komt enkel omdat ze Doutzen is, en mensen haar dus toch wel willen. En hoewel die jurk misschien sowieso niet zo mooi is, maakt het feit dat Doutzen 'm draagt het ding tot een nog veel grotere plumpudding.

Modellenwerk is een báán, mensen. Een flink betaalde ook. Daar mogen eisen gesteld worden, dus ook aan figuur en gewicht. (Ik moet de eerste persoon nog zien die mee wil doen aan de Olympische Spelen, maar het onzin vindt om er elke dag uren voor te trainen. Da's toch logisch, nou, zo werkt dat met modellen ook.)

Maar ik geloof dat de modjes niet blij zullen zijn met deze discussie, dus eh. Nevermind.
Ik ben het volledig met je eens.
Doutzen heeft een perfect lijf, maar NIET voor modellenwerk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:20:57 #253
208890 June.
Seriously?
pi_78842604
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:00 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens.
Doutzen heeft een perfect lijf, maar NIET voor modellenwerk.
Toen ze begon was ze ook al 'te zwaar' om modellenwerk te doen, maar blijkbaar is ze toch daarmee doorgebroken.
Shine bright like a diamond.
pi_78842615
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:33 schreef patatmetfriet het volgende:

Dit is toch wel de grootste onzin die ik de laatste tijd heb gelezen, idd, Doutzen is geen gratenpakhuis maar heeft een sportief en zeker goed figuur. Dat kun je zien bij de shows van VS. Die jurk is gewoon 3x niets en had niemand flatteus gemaakt. En dat Doutzen veel werkt omdat ze toevallig Doutzen is slaat helemaal nergens op. Doutzen is juist het voorbeeld van iemand die echt self made is, dus wat ze bereikt heeft heeft ze helemaal zelf voor elkaar gebokst en daar mag je best wat bewondering voor hebben.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  PR/Manusje van alles zondag 7 maart 2010 @ 13:17:33 #255
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78844364
oscars tvp!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 7 maart 2010 @ 13:21:24 #256
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78844489
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oscars tvp!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 7 maart 2010 @ 13:39:31 #257
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78845135
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk haar gebrek aan ondersteuning
Haha ja, dat had ik dus nog niet gezien.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 7 maart 2010 @ 14:38:18 #258
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78847342
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:20 schreef June. het volgende:

[..]

Toen ze begon was ze ook al 'te zwaar' om modellenwerk te doen, maar blijkbaar is ze toch daarmee doorgebroken.
Misschien wel, maar ze deed meer commerciëlere dingen, dan echt haute couture.
Voor commercieel werk hoef je ook niet zo dun en plankerig te zijn. Maar merken als Prada kiezen meestal wel high fashion modellen, en als je naar die normale 'normen' kijkt, zou Doutzen wel te 'vol' zijn.
Ik denk dat patatmetfriet dat ook bedoeld met dat ze alleen nog werk krijgt enkel omdat ze Doutzen is.

Wat natuurlijk niet inhoud dat ze een prachtvrouw is. Maar een onbekend willekeurig mooie meid met dat figuur zou hoogstwaarschijnlijk nooit aan de bak komen bij Prada.
pi_78864185
Dat bedoelde ik dus idd, dank.
  zondag 7 maart 2010 @ 22:16:46 #260
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_78866619
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:21 schreef Samson het volgende:

[..]

Dit is toch wel de grootste onzin die ik de laatste tijd heb gelezen, idd, Doutzen is geen gratenpakhuis maar heeft een sportief en zeker goed figuur. Dat kun je zien bij de shows van VS. Die jurk is gewoon 3x niets en had niemand flatteus gemaakt. En dat Doutzen veel werkt omdat ze toevallig Doutzen is slaat helemaal nergens op. Doutzen is juist het voorbeeld van iemand die echt self made is, dus wat ze bereikt heeft heeft ze helemaal zelf voor elkaar gebokst en daar mag je best wat bewondering voor hebben.
wat jij zegt is ook niet waar, want ze is helemaal niet self made.
ze heeft de kans gekregen dus andere mensen hebben haar die kans gegeven om verdre te gaan.
pi_78868176
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Voor commercieel werk hoef je ook niet zo dun en plankerig te zijn. Maar merken als Prada kiezen meestal wel high fashion modellen, en als je naar die normale 'normen' kijkt, zou Doutzen wel te 'vol' zijn.
Ik denk niet dat Doutzen zo 'vooraanstaand' is dat ze bij Prada speciaal voor haar jurkjes maken die zij past
met haar zgn 'vollere' maat. Waarschijnlijk is dat alsnog een size 0, en ziet ze er gewoon wat opgepropt uit
omdat zij wel vrouwelijke ronde vormen heeft.
Find your prince, before you start kissing frogs
  maandag 8 maart 2010 @ 00:30:08 #262
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78872599
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Kings het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Doutzen zo 'vooraanstaand' is dat ze bij Prada speciaal voor haar jurkjes maken die zij past
met haar zgn 'vollere' maat. Waarschijnlijk is dat alsnog een size 0, en ziet ze er gewoon wat opgepropt uit

Kan me niet voorstellen dat deze 2 modellen in hetzelfde jurkje passen..dan gaat model 1 erin zwemmen. En model 1 heeft een figuurtje wat je doorgaans op de catwalk ziet.
En begrijp me niet verkeerd, ik vind Doutzen ook 10x mooier, zowel haar gezicht als haar figuur.
  maandag 8 maart 2010 @ 00:52:35 #263
16715 Mylene
*schatje*
pi_78873177
quote:

[..]

Doutzen heeft gewoon maatje 36 als ze een modeshow moet lopen. Ze houdt erg eten. Traint ze er vervolgens weer af in de sportschool. Dat zei ze bij Paul & Witteman toen ze het haar vroegen na aanleiding van Victoria's Secret. Je wordt daar geen Angel als je een volle maat hebt.

Doutzen is helemaal niet zo vooraanstaand bij Prada.
quote:
Doutzen: ,,Ik was zelf ook verbaasd. Vier dagen geleden kreeg ik het bericht dat ik in optie stond voor Prada. Ik geloofde 't niet. Prada is een show die ik mijn hele carrière wilde doen, omdat het zo'n vernieuwend merk is. Ik heb zoveel goeie shows gedaan, maar Prada vroeg me steeds niet. Tot nu.”
bron

Lisanne de Jong liep trouwens ook mee.

Zie foto's van haar in : Burberry zonnebrillen lente 2010 met Lisanne de Jong
pi_78877896
hoe lang nog?
pi_78878025
quote:

[..]

Ze maken altijd jurkjes die speciaal één iemand past. Daarom houden ze ook een doorpas.
pi_78878701
quote:
Op zondag 7 maart 2010 05:14 schreef female81 het volgende:
Met dank aan Prada, is het zelfs mogelijk gebleken om van Doutzen Kroes (!) een lelijke foto te maken.

Overigens zagen de andere foto's uit de show er ook zo uit, deze foto staat dus niet op zichzelf. Met dank aan die jurk.

[ afbeelding ]

OMG
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_78879312
Goh, nog geen interessante Oscar foto's?? Jammer dat ik het zowieso gemist heb.

Oh en van mij mogen de rest van die ziekelijk dunne modellen allemaal wel aankomen tot ze Doutzen's gewicht hebben. Niks mis mee:)
pi_78879548
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kan me niet voorstellen dat deze 2 modellen in hetzelfde jurkje passen..dan gaat model 1 erin zwemmen. En model 1 heeft een figuurtje wat je doorgaans op de catwalk ziet.
En begrijp me niet verkeerd, ik vind Doutzen ook 10x mooier, zowel haar gezicht als haar figuur.
En dan kan je nagaan dat Doutzen heel veel sport om dát lijf te hebben (met de rondingen nog), die is van nature dus echt niet superslank gebouwd, zoals meeste modellen, die echt amper moeite doen voor hun figuur.

Ze heeft gewoon een prachtkop waardoor ze zo ver is gekomen En verder een heel tof mens ook lijkt me.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 maandag 8 maart 2010 @ 10:39:26 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_78880196
Doutzen. Wat een heerlijk lichaam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_78883952
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft gewoon een prachtkop waardoor ze zo ver is gekomen En verder een heel tof mens ook lijkt me.
Maar, even los van de hysterisch dunne modellenstandaard: ze heeft toch ook gewoon een prachtig lijf? Echt, ik zou d'r een moord voor doen mooie verhoudingen, duidelijk goed in vorm maar niet plankerig of mager.
pi_78884176
Ik dacht dat Doutzen slanker was!
  maandag 8 maart 2010 @ 12:39:03 #272
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_78884680
Ik zag foto's van de Oscars vannacht, en ik schrok van Suzy Amis, de vrouw van James Cameron. Zij heeft ook in Titanic gespeeld, ze speelde de kleindochter van de hoogbejaarde Rose.

James Cameron was ook ooit getrouwd met Linda Hamilton. Die werd ook angstig eng dun. Dus misschien wil hij z'n dames gewoon wel erg bottig...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_78884797

Ik heb het even opgezocht, maar die Suzy Amis is dus pas 48 jaar oud!
Ze ziet er echt uit alsof ze rond de 60 is of zo.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Trouwste user 2022 maandag 8 maart 2010 @ 12:43:57 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_78884851
Jeetje. Lachen kost haar kracht denk ik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 maart 2010 @ 12:57:43 #275
16715 Mylene
*schatje*
pi_78885388
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat Doutzen slanker was!
Het is maar net welke foto je neemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: