quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
ja, maar een tip: als je naar de celebrity/gossipsites gaat dan zul je meer vinden dan als je at random gaat googlen...
tips:
Perez Hilton
X17 (kun je niet linken maar met printscreen en dan tinypic)
Oh No They Didn't
PopSugar
En zo zijn er nog vééééél meer
ligt het nou aan mij of word zij steeds witter?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl staat echt een lelijke foto van Beyoncé.
Ze is net een kerel.
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:32 schreef karoltje het volgende:
Zijn dat soort foto's niet 9 van de 10 keer nep?
Ehm, ik denk dat het meer een gevalletje van een erg opdringerige paparazzo isquote:Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had verwacht dat Emma Watson wat meer classy was
En daarbij is het best classy dat ze gewoon een onderbroek aan heeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef rena het volgende:
[..]
Ehm, ik denk dat het meer een gevalletje van een erg opdringerige paparazzo isLijkt me niet dat ze vrijwillig haar benen spreidt voor de camera.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:48 schreef rena het volgende:
En eentje die ook al een poosje niet meer is langsgekomen wegens constant onflatteus zijn:
[ afbeelding ]
Pete Doherty.
Ken je normale foto's van haar ?quote:
Wauw! Zou niet zeggen dat het dezelfde persoon is.. (of het moet een foto van tig jaar terug geweest zijn).. Je kan het ook overdrijven. Niks mis met hoe ze eruit ziet, waarom altijd zo soepen??? (retorische vraagquote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef kvd het volgende:
oef....niet echt verstandig om naast een gesoepte foto van jezelf te gaan staan....dit is Nicole Eggert, speelde vroeger in Baywatch (Summer als ik het me goed herinner)
[ afbeelding ]
Zo loopt ze er wel vaker bij. Is denk ik een korset met extra heup-stuk-dinges ofzo? Vind het ook geen gezicht!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Wist eigenlijk niet of ie nou hier thuishoort of in lelijke outfitjes... die heup!! Dat moet haast wel geshopt zijn... iewl![]()
[ afbeelding ]
Het hoort bij die jurk. http://hipcandy.blogspot.(...)ch-waist-okaaay.htmlquote:Op maandag 1 februari 2010 18:53 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik snap niet dat je dat zo op deze manier wil benadrukken.. ziet er zo onnatuurlijk uit :|
Los van dat lijkt het wel een omgebouwdequote:Op maandag 1 februari 2010 19:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal aan de kant geduwd geloof ik. Creepy in ieder geval.
Iew, en die ene tiet is leeggelopen ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het hoort bij die jurk. http://hipcandy.blogspot.(...)ch-waist-okaaay.html
Beyonce zal het wel tof vinden ofzo.![]()
Maar het kan altijd extremer:
[ afbeelding ]
Ik krijg een flashback van rond 1900 toen vrouwen voor het mooie zich in zo'n korset propten maar dan idd wel minder konden ademhalen (waardoor hyperventilatie en flauwvallen oftewel hysterie toentertijd) en alle organen idd lekker dicht tegen elkaar aan zaten..quote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het hoort bij die jurk. http://hipcandy.blogspot.(...)ch-waist-okaaay.html
Beyonce zal het wel tof vinden ofzo.![]()
Maar het kan altijd extremer:
[ afbeelding ]
Deze foto maakt heel m'n dag goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet super onflateus maar eens geen gefotoshop, de mooie Doutzen met ook een mini beetje minder strakke billen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |