abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77443802
Heel youtube staat er vol mee, spoon bending. En allemaal beweren ze stuk voor stuk dat het met ''Telekinesis'' te maken heeft! Nou oefen ik al een weekje of 2, alleen zonder resultaat. Nu ben ik gaan twijfelen of het wel telekinesis is en niet iets anders.

Ik wil graag leren lepels buigen, maar als het 'helemaal niet' met telekinesis te maken heeft hoor ik dat graag.
pi_77443822
Hoi trol, zal ik eens in jouw mond diarreeen?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:30:54 #3
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_77443835
Het is een truc.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_77443879
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:30 schreef Trollface. het volgende:
Het is een truc.
Vertel me dan hoe.. Je ziet echt dat ze eerst die lepel met fysieke kracht buigen, en daarna met hun 'mind'
pi_77443906
Nee dat zie je niet... dat zien mensen die snel in trucjes trappen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:43:03 #6
254493 Trollface.
pi_77444173
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:32 schreef xChar het volgende:

[..]

Vertel me dan hoe.. Je ziet echt dat ze eerst die lepel met fysieke kracht buigen, en daarna met hun 'mind'
Theorie: De lepel is van tevoren in gebogen stand gezet, dat is dan zijn 'standaard stand'.
Vlak voor het begin van het filmpje hebben ze hem teruggezet in zijn normale. ongebogen stand, maar omdat hij zolang in gebogen stand heeft gestaan, buigt hij daar langzaam automatisch in terug, omdat dat dan 'zijn standaard stand' is.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_77444290
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Theorie: De lepel is van tevoren in gebogen stand gezet, dat is dan zijn 'standaard stand'.
Vlak voor het begin van het filmpje hebben ze hem teruggezet in zijn normale. ongebogen stand, maar omdat hij zolang in gebogen stand heeft gestaan, buigt hij daar langzaam automatisch in terug, omdat dat dan 'zijn standaard stand' is.
Foute theorie.. je weet de klok maar nog net niet de klepel

Als mensen nou eens zoeken naar Spoonbend tutorial ipv Spoonbend (en dus verder kijken dan hun neusje lang is) hoeven mensen ook niet altijd in die sprookjes te geloven

probeer het eens in youtube
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:51:32 #8
254493 Trollface.
pi_77444403
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Flammie het volgende:

[..]

Als mensen nou eens zoeken naar Spoonbend tutorial ipv Spoonbend (en dus verder kijken dan hun neusje lang is) hoeven mensen ook niet altijd in die sprookjes te geloven

Het was een gok hoor, ik weet verder niets van spoonbending
pi_77444451
Je was wel close
pi_77444690
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dan leren ze je Telekinesis
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:06:01 #11
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_77444728
Sommige lepels zijn er ook speciaal op gemaakt, die hebben een andere legering zodat ze reageren op lichaamswarmte. Dan verzwakt de boel en kakt ie in.
Ik ben lelijk.
pi_77444781
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:06 schreef PICHT het volgende:
Sommige lepels zijn er ook speciaal op gemaakt, die hebben een andere legering zodat ze reageren op lichaamswarmte. Dan verzwakt de boel en kakt ie in.
Toch denk ik dat het telekinesis is.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:11:34 #13
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_77444893
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef xChar het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het telekinesis is.
Prima, dat kan. Het is alleen niet zo.
Ik ben lelijk.
pi_77444930
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef PICHT het volgende:

[..]

Prima, dat kan. Het is alleen niet zo.
Omdat?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:14:17 #15
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_77444952
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:13 schreef xChar het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat trucage.
Ik ben lelijk.
pi_77445120
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:06 schreef PICHT het volgende:
Dat is het doorgaans ook niet

Er zijn speciale lepels maar de truc is beter als je elke lepel kan nemen
pi_77445133
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:13 schreef xChar het volgende:

[..]

Omdat?
Waarom zijn het lepels en geen nagels? of messen?

antwoord: die breken of zijn niet bendbaar...

de lepel buigt dus.. wat kan dit betekenen voor een effect als dit?

Nu mag jij met al je natuurkunde kennis zelf uitzoeken hoe de truc werkt.

Veel succes!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:25:34 #18
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77445178

hier is mijn spoonbend heb 'm nog eens opgedoken.

Precies dezelfde technieken die onder het kopje "real telekinesis" staan. Dat geeft toch wel te denken
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77445236
Daarom: mensen die niet veel begrijpen van natuurkunde en wetenschap zijn eerder geneigd om in deze concepten te geloven.

De middelbare school is toch belangrijker dan je zou denken
pi_77445639
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:25 schreef Michielos het volgende:

hier is mijn spoonbend heb 'm nog eens opgedoken.

Precies dezelfde technieken die onder het kopje "real telekinesis" staan. Dat geeft toch wel te denken
Hoe doe je dat, vertel & anders PM me!
pi_77445694
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:23 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom zijn het lepels en geen nagels? of messen?

antwoord: die breken of zijn niet bendbaar...

de lepel buigt dus.. wat kan dit betekenen voor een effect als dit?

Nu mag jij met al je natuurkunde kennis zelf uitzoeken hoe de truc werkt.

Veel succes!
lees dit nou gewoon eens en volg de aanwijzingen...
Je kan er zelf makkelijk achterkomen..

En als je het nu probeert te begrijpen trap je in de toekomst wellicht minder vaak in deze valkuilen

Juist omdat jij (en hier andere) op een makkelijke manier antwoorden proberen te krijgen zonder zelf ergens over na te denken (of om iets te onderzoeken, stellingen kritisch te bekijken) zijn jullie zo vatbaar voor die sprookverhaaltjes over lepelbuigers en paragnosten
pi_77445841
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:44 schreef Flammie het volgende:

[..]

lees dit nou gewoon eens en volg de aanwijzingen...
Je kan er zelf makkelijk achterkomen..

En als je het nu probeert te begrijpen trap je in de toekomst wellicht minder vaak in deze valkuilen

Juist omdat jij (en hier andere) op een makkelijke manier antwoorden proberen te krijgen zonder zelf ergens over na te denken (of om iets te onderzoeken, stellingen kritisch te bekijken) zijn jullie zo vatbaar voor die sprookverhaaltjes over lepelbuigers en paragnosten
Voor Natuur/scheikunde heb ik altijd al onvoldoende gestaan. Vertel nou maar hoe ik dat kan doen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:49:50 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77445844
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef xChar het volgende:

[..]

Hoe doe je dat, vertel & anders PM me!
gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgen haha
Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
pi_77445928
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.
pi_77445964
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef xChar het volgende:

[..]

Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.
Hey hoe komt het dan dat MIchielos die truc zelf uit kan voeren als hij het toch allemaal niet begrijpt
Doe JIJ nou gewoon eens wat meer moeite .. andere betalen voor het geheim namelijk
HEB jij je middelbare school afgemaakt? Zo ja dan moet je dit zelf kunnen uitvinden. Zonder problemen zelfs!
Pak eens een lepel en speel er eens mee voor een spiegel.. Probeer het dan eens met een mes..

kom op man Wanneer jij het door hebt wil je ook niet dat iedereen het te weten komt door er gewoonweg naar te vragen. Het effect is te sterk om zomaar eventjes te verklappen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:56:10 #26
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446020
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef xChar het volgende:

[..]

Dat zal het hem wel zijn, inderdaad
Back to spoonbending dan maar.. hier deze is mooi:

wel je energie goed focussen he
pi_77446092
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Hey hoe komt het dan dat MIchielos hem zelf doet als hij het toch niet begrijpt
Doe JIJ nou gewoon eens wat meer moeite .. andere betalen voor het geheim namelijk

HEB jij je middelbare school afgemaakt? Zo ja dan moet je dit zelf kunnen uitvinden.
Pak eens een lepel en speel er eens mee voor een spiegel.. Probeer het dan eens met een mes..

kom op man
Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.

& dan zijn er mensen die mysterieus gaan doen over 'betalen' voor het geheim. Doe niet zo kinderachtig en vertel nou gewoon wat het met die 'natuurkunde' te maken heeft
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:00:49 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446134
het punt is dat lepels buigen enz. allang niet meer onder het kopje paranormaal valt maar onder het kopje goochelen & entertainment (eigenlijk geld dit voor de meeste "spirituele" dingen , nowadays, behalve de manier waarop je het doet)
Er zijn mensen die grof geld betalen voor les hierin , boeken waar dit in staat (en schrik niet van prijzen van 60 euro of meer). Wat zou dan een goede reden zijn om het gratis en voor niks op een forum te zetten voor iedereen of het jou te PM'en enkel omdat je goochelgeheimen wil leren (want ik zie dat de interesse verschoven is van spiritualiteit naar het zoveel mogelijk gratis krijgen van goochelgeheimen ) ? Ik hoor graag een dondersgoede verklaring hiervoor. (wat wil je met de uitleg gaan doen e.d. bv. Ik maakte die fout vroeger wel eens en opeens wist de hele stad dankzij 1 lamo hoe een kaarteffect werkte.. ik ben genoodzaakt om er iets voorzichtiger mee om te gaan , if you will ) .
pi_77446172
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:58 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.

& dan zijn er mensen die mysterieus gaan doen over 'betalen' voor het geheim. Doe niet zo kinderachtig en vertel nou gewoon wat het met die 'natuurkunde' te maken heeft
Je snapt waarom een lepel kan buigen?
Je snapt waarom een mes breekt?

Je snapt dus ook dat ze voorwerpen niet mentaal buigen maar buigen omdat ze buigbaar zijn?
Het is dus geen " the matrix" of "uri geller' effect maar is slechts weggelegd voor voorwerpen zoals lepels die zich er voor lenen om de truc mee uit te voeren.

Buig nou eens wat lepels en ga voor een spiegel staan. Het meeste weet je nu al Nu je performance nog.

Ja jij noemt het kinderachtig maar er zijn mensen die er geld voor hebben betaald. Ik snap niet wat er kinderachtig aan is dat die mensen volgens een erecode leven en de truc niet aan iedereen doorlullen. Ik vind het kinderachtiger dat jij maar denkt overal te kunnen graaien zonder er moeite voor te hoeven doen
Als je er niks voor over hebt moet je er maar niet mee bezig zijn. Dan is het inderdaad wederom makkelijker om aan te nemen dat er mentale krachten bij komen kijken

De makkelijskte verklaring is een verzinsel namelijk.. De vraag is of jij tevreden bent met een verzinsel als verklaring Veel mensen die studeren, hogere opleidingen volgen en wetenschappelijk bezig zijn, zijn dit niet namelijk Die kijken verder dan hun neus lang is en willen hier moeite voor doen. Het onderzoeken werkt als een drug.
pi_77446231
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef Michielos het volgende:
het punt is dat lepels buigen enz. allang niet meer onder het kopje paranormaal valt maar onder het kopje goochelen & entertainment.
Er zijn mensen die grof geld betalen voor les hierin , boeken waar dit in staat (en schrik niet van prijzen van 60 euro of meer). Wat zou dan een goede reden zijn om het gratis en voor niks op een forum te zetten voor iedereen of het jou te PM'en enkel omdat je goochelgeheimen wil leren? Ik hoor graag een dondersgoede verklaring hiervoor.
Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?

Maar bijvoorbeeld "Uri Geller'' die pakt een lepel aan en die buigt hem zo, maakt niet uit van wie die lepel is.. Staat die dan de hele dag onder stroom?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:05:27 #31
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446271
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef xChar het volgende:

[..]

Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?

Maar bijvoorbeeld "Uri Geller'' die pakt een lepel aan en die buigt hem zo, maakt niet uit van wie die lepel is.. Staat die dan de hele dag onder stroom?
`

Ik ga hier geen antwoord op geven, sorry
Ik heb het ook weer een beetje gezien hier.. en dat ligt deels aan een attitude om alles gratis te willen hebben waar anderen hun passie, ziel en zaligheid in stoppen, no offense

en nee je betaald voornamelijk voor het geheim. Mensen die iets gegeven hebben om iets te krijgen waarderen het nu eenmaal hoger dan mensen die er niks voor hebben hoeven doen. Als je iets gratis krijgt, ben je eerder geneigd om het weer te verspreiden, je hecht er geen waarde aan. Zo werkt de mens nu eenmaal.

Mensen die 5000 euro voor Char gegeven hebben, zijn eerder geneigd om het positief te raten dan mensen die een gratis reading kregen (ook al was het een buttreading). Sociale dissonantie for the win.
pi_77446273
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef xChar het volgende:

[..]

ONDERZOEK NOU EENS MEER DAN 1 BRON
KIJK VERDER...

klinkt het aannemelijk voor je dat een man 24/7 onder stroom staat?

ja:
nee: zoek naar een andere verklaring en bekijk die kritisch.

je moet openminded zijn en willen ontdekken hoor, anders blijf je in die fabels geloven..

Iedereen kan het... het enige geheime is de performance Onderzoek die eens... Ik weet zeker dat je het kunt! 75% van de truc weet je namelijk al...
pi_77446408
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

`

Ik ga hier geen antwoord op geven, sorry
Ik heb het ook weer een beetje gezien hier.. en dat ligt deels aan een attitude om alles gratis te willen hebben waar anderen hun passie, ziel en zaligheid in stoppen, no offense
Nee zeker niet, zo moet je het totaal niet opvatten. 2 weken terug ben ik begonnen met Telekinesis leren, maar aangezien dat geen resultaat oplevert denk ik dat het iets anders is. Ik ben erg gaan twijfelen of het wel werkelijk met telekinesis te maken had en niet met iets anders. Daarom heb ik dit topic geopend, verder wil ik best een boek van (60) euro kopen, alleen moet ik dan toch weten welk boek.. Op internet zoeken levert voor mij niks op, want alle thermen die daar staan beschreven snap ik toch niks van.

Ik snap dat dit een soort van 'geheim' moet blijven, omdat mensen hier hun geld mee verdienen. Maar als niemand het doorvertelt hoe hebben deze mensen het 'geheim' dan ooit kunnen weten?
pi_77446456
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef xChar het volgende:

[..]

Nee zeker niet, zo moet je het totaal niet opvatten. 2 weken terug ben ik begonnen met Telekinesis leren, maar aangezien dat geen resultaat oplevert denk ik dat het iets anders is. Ik ben erg gaan twijfelen of het wel werkelijk met telekinesis te maken had en niet met iets anders. Daarom heb ik dit topic geopend, verder wil ik best een boek van (60) euro kopen, alleen moet ik dan toch weten welk boek.. Op internet zoeken levert voor mij niks op, want alle thermen die daar staan beschreven snap ik toch niks van.

Ik snap dat dit een soort van 'geheim' moet blijven, omdat mensen hier hun geld mee verdienen. Maar als niemand het doorvertelt hoe hebben deze mensen het 'geheim' dan ooit kunnen weten?
Door logisch na te denken. Kijk mijn posts en probeer het nou eens gewoon Ik weet zeker dat je er voor morgen achter kan komen De wil om er achter te komen is er namelijk al zo merk ik aan je posts...

Het is geen telekinese
Iedereen kan het
oefen het voor een spiegel
profit.
pi_77446519
Ps ik heb net gegoogled en kwam meteen op 50 sites uit met uitleg...

hoe zoeken jullie eigenlijk?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:14:00 #36
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446527
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef xChar het volgende:

[..]

Vroeger mocht je niet geschoold worden in goochelen en mediumisme als je specifieke dingen niet kon (we spreken hier over 1700). Deze zaken waren zeer lastig om te leren zodat men wist dat je "dedicated" was als je die moves of technieken vloeiend kon. Vandaag de dag zijn er nog steeds mensen die er zo over denken (ik ben er deels eentje van) maar de meesten gelukkig niet meer. De meesten leren door naar lezingen te gaan, bibliotheek binnen te stappen en vanaf het begin te beginnen (ook theatertechniek e.d.).

Het is zoals je zegt inderdaad iets anders. Een truc namelijk. Je kunt speciaal geprepareerde lepels gebruiken, er zijn zelfs speciale lepels te koop die automatisch buigen. Verder kan er ook een impromptu variant gebruikt worden. Er zijn verder allerhande variaties, van het buigen van een wijnglas tot het buigen van vorken en steeltjes e.d. Er zijn dus meerdere methoden mogelijk. Eigenlijk kun je ter plekke aan een methode denken en zoiets zal wel ooit gepubliceerd zijn.
pi_77446602
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:13 schreef Flammie het volgende:
Ps ik heb net gegoogled en kwam meteen op 50 sites uit met uitleg...

hoe zoeken jullie eigenlijk?
Oke, er staan alot of tricks op youtube met 'how to bend a spoon'

Maar bij dat soort mensen is de spoon 'already bend' of al gebroken voordat ie gebend word.

Uri pakt echte lepels aan en die buigt ie zo, ik wil dat ook met elke lepel kunnen doen, alleen snap ik nog steeds niet hoe.
pi_77446624
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef xChar het volgende:

[..]

Oke, er staan alot of tricks op youtube met 'how to bend a spoon'

Maar bij dat soort mensen is de spoon 'already bend' of al gebroken voordat ie gebend word.

Uri pakt echte lepels aan en die buigt ie zo, ik wil dat ook met elke lepel kunnen doen, alleen snap ik nog steeds niet hoe.
....
.....

!

Ik geef het op
pi_77446735
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

....
.....

!

Ik geef het op
Je geeft het op... Ik snap het nog steeds niet, dat is allemaal nep als het al gebogen is enzo. Maar ik wil juist een lepel die niet gebogen is buigen.

Wat heeft lepels buigen trouwens met natuurkunde te maken?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:25:43 #40
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77446822
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_77447113
quote:
Hem lukt het ook, maar hij legt niet uit hoe, hij beweeg dat ding een beetje en zegt bend bend
pi_77447566
Je bent een troll toch?....
toch?...
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:54:41 #43
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77447582
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef xChar het volgende:

[..]

Hem lukt het ook, maar hij legt niet uit hoe, hij beweeg dat ding een beetje en zegt bend bend
Goed luisteren. Alle lepels zijn van tevoren geprepareerd.
In het eerste geval is het een optische illusie en in beide gevallen zijn de lepels al van tevoren gebogen of zwakker gemaakt. Soms moet je niet te ver doordenken en zijn dingen heel simpel.
pi_77447628
En nu snapt ze ook meteen waarom het bij lepels werkt maar niet bij messen

*(DIE BREKEN)*

Jammer dat Char het niet zelf heeft kunnen uitvogelen... nu komt er namelijk een volgende keer waarbij het wederom duidelijk is dat het om een trucje gaat
pi_77447643
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Goed luisteren. Alle lepels zijn van tevoren geprepareerd.
In het eerste geval is het een optische illusie en in beide gevallen zijn de lepels al van tevoren gebogen of zwakker gemaakt. Soms moet je niet te ver doordenken en zijn dingen heel simpel.
Ooooowh, dus lepels die niet vantevoren gebogen zijn kun je niet buigen? En hoe kan je een lepel zwakker maken?
pi_77447665
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:57 schreef xChar het volgende:

[..]

Ooooowh, dus lepels die niet vantevoren gebogen zijn kun je niet buigen? En hoe kan je een lepel zwakker maken?

....

Je kan het zelfs met een setje RECHTE lepels doen..

Keyword = ROUTINE//PROCEDURE

wanneer buig je ze? Als je er achter komt wanneer de lepels gebogen zijn weet je hoe de truc werkt..
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:10:48 #48
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77448059
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:

[..]

....

Je kan het zelfs met een setje RECHTE lepels doen..

Keyword = ROUTINE//PROCEDURE

wanneer buig je ze? Als je er achter komt wanneer de lepels gebogen zijn weet je hoe de truc werkt..
Wtf, ik lees dit topic al een tijdje en ik snap er geen ene fuck van. vertel gewoon in normaal nederlands hoe je een lepel kan buigen.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_77448149
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:10 schreef Cristal het volgende:

[..]

Wtf, ik lees dit topic al een tijdje en ik snap er geen ene fuck van. vertel gewoon in normaal nederlands hoe je een lepel kan buigen.
Die vraag is ERG simpel te beantwoorden:

Je kunt een lepel buigen door ze te buigen..

De vraag die jij wil weten =

Hoe kan ik mensen laten geloven dat ik ze buig door middel van mijn krachten!

En dat kun je zelf uitvogelen door die filmpjes te kijken
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:15:24 #50
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77448175
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Flammie het volgende:

[..]

Die vraag is ERG simpel te beantwoorden:

Je kunt een lepel buigen door ze te buigen..

De vraag die jij wil weten =

Hoe kan ik mensen laten geloven dat ik ze buig door middel van mijn krachten!

En dat kun je zelf uitvogelen door die filmpjes te kijken
Of jij vertelt het gewoon
pi_77448241
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef Cristal het volgende:

[..]

Of jij vertelt het gewoon
En dan kom je de volgende keer net als Char zeker weeeer met iets anders..

eerst is het zand, daarna lepels... wil je het hele goochelrepertoire weten ofzo? Daar zul je toch wat meer moeite voor moeten doen ben ik bang
Je snapt best dat ik je de antwoorden niet met de paplepel kan voeren en als je het nou NOG niet kan bevatten dan vraag ik me echt af wat je gedaan hebt tijdens je middelbare schoolperiode

Oefen het nou eens 1x voor een spiegel.. HOE ZOU JIJ iemand laten geloven dat je een lepel kan buigen door middel van je krachten! Ga het oefenen!

Als je het NU even zelf uit kan vinden kom je de volgende keer niet weer met een paragnostenfabel aan die wij dan weer moeten uitleggen Erg makkelijk graaien zo he..
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:25:38 #52
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77448435
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:18 schreef Flammie het volgende:

[..]

En dan kom je de volgende keer net als Char zeker weeeer met iets anders..

eerst is het zand, daarna lepels... wil je het hele goochelrepertoire weten ofzo? Daar zul je toch wat meer moeite voor moeten doen ben ik bang
Je snapt best dat ik je de antwoorden niet met de paplepel kan voeren en als je het nou NOG niet kan bevatten dan vraag ik me echt af wat je gedaan hebt tijdens je middelbare schoolperiode

Oefen het nou eens 1x voor een spiegel.. HOE ZOU JIJ iemand laten geloven dat je een lepel kan buigen door middel van je krachten! Ga het oefenen!

Als je het NU even zelf uit kan vinden kom je de volgende keer niet weer met een paragnostenfabel aan die wij dan weer moeten uitleggen Erg makkelijk graaien zo he..
Alsof ik dat niet allang gedaan heb Ik heb net als Char alle mogelijke dingen geprobeerd. Het antwoord op zand laten zweven heb ik al, alleen nog niet op de lepels.

Met een paplepel die kan je al helemaal niet buigen

Je weet het zelf ook niet dus, je doet alleen maar alsof je het weet. Verder heb ik een oude vriend die Nask leraar is.. denk je dat hij het antwoord heeft?
pi_77448448
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Cristal het volgende:

[..]

Alsof ik dat niet allang gedaan heb Ik heb net als Char alle mogelijke dingen geprobeerd. Het antwoord op zand laten zweven heb ik al, alleen nog niet op de lepels.

Je weet het zelf ook niet dus, je doet alleen maar alsof je het weet. Verder heb ik een oude vriend die Nask leraar is.. denk je dat hij het antwoord heeft?
Iemand die mij snapt
pi_77448601
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Cristal het volgende:

[..]

Als die paplepel van hout is niet. Die kan namelijk niet buigen.. die breekt

Vraag het je leraar eens zou ik zeggen
pi_77448610
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:26 schreef xChar het volgende:

[..]

Iemand die mij snapt
Jep wederom die iets simpels niet snapt... Denk er eens niet te moeilijk over
Leg de feiten op een rij en denk logisch na
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:33:22 #56
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77448621
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Als die paplepel van hout is niet. Die kan namelijk niet buigen.. die breekt

Vraag het je leraar eens zou ik zeggen
Ga ik zeker doen. Ik mail hem wel even.
pi_77448671
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. Ik mail hem wel even.
Ik kan je niet garanderen dat hij de routine ook weet

q: hoe buig je een lepel"?
a: door een lepel te buigen.. dit kan iedereen.. simpel

q: wanneer buig je een lepel?
a: Ergens in je routine//praatje gang van zaken tijdens je performance.

q: hoe laat ik mensen geloven dat ik hem buig met mijn gedachten?
a: Door middel van je routine//draaiboekje...

Hier dan

Je weet hoe ze lepels buigen.
je weet dat ze mensen laten geloven dat ze dit doen dmv hun gedachten
Wat je nog niet weet is hun act//routine

Ga eens met een gebogen lepel voor de spiegel staan.. ga ook met een rechte lepel eens voor de spiegel staan .. gewoon doen wat je ziet in het filmpje @ youtube.. je zult schrikken

[ Bericht 8% gewijzigd door Flammie op 30-01-2010 14:41:24 ]
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:41:00 #58
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77448810
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik kan je niet garanderen dat hij de routine ook weet

q: hoe buig je een lepel"?
a: door een lepel te buigen.. dit kan iedereen.. simpel

q: wanneer buig je een lepel?
a: Ergens in je routine//praatje gang van zaken tijdens je performance.

q: hoe laat ik mensen geloven dat ik hem buig met mijn gedachten?
a: Door middel van je routine//draaiboekje...

Hier dan

Je weet hoe ze lepels buigen.
je weet dat ze mensen laten geloven dat ze dit doen dmv hun gedachten
Wat je nog niet weet is hun act//routine
Aankomende dinsdag spreek ik hem, zodra ik het antwoord heb post ik het hiero
pi_77448829
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Cristal het volgende:

[..]

Je doet in ieder geval wat moeite er voor

Ga in de tussentijd eens met lepels voor de spiegel staan.. gebogen lepels, normale lepels.. en speel er eens wat mee.. immiteer die zogenaamde paragnosten eens.. op een gegeven moment valt het kwartje en dan schrik je je kapot
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:45:01 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77448905
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Cristal het volgende:

[..]

Het is iig duidelijk wat je bedoeling is Ik heb er nu al spijt van dat ik uberhaupt een PM gestuurd heb, sorry
pi_77448940
Als je het antwoord hebt kun je het inderdaad beter PM'en dan alles hier te posten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:47:12 #62
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77448958
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je doet in ieder geval wat moeite er voor

Ga in de tussentijd eens met lepels voor de spiegel staan.. gebogen lepels, normale lepels.. en speel er eens wat mee.. immiteer die zogenaamde paragnosten eens.. op een gegeven moment valt het kwartje en dan schrik je je kapot
Hieruit kan ik opmaken dat je een normale lepel nodig hebt en een kromme, maar het is juist zo leuk om 1 normale lepel te buigen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:48:13 #63
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77448989
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:46 schreef Flammie het volgende:
Als je het antwoord hebt kun je het inderdaad beter PM'en dan alles hier te posten
Oke sorry, daar heb ik idd niet bij nagedacht. Het antwoord zal ik je keurig netjes PM'en.
pi_77449019
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef Cristal het volgende:

[..]

Hieruit kan ik opmaken dat je een normale lepel nodig hebt en een kromme, maar het is juist zo leuk om 1 normale lepel te buigen.
Daarmee kun je het OEFENEN.. je hebt niet 1 normale en 1 gebogen lepel nodig.. ikz eg alleen.. oefen het eens met verschillende lepels zodat je kan zien wat de verschillen zijn en wat verschillende lepels voor een invloed hebben etc etc
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:50:44 #65
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77449058
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Flammie het volgende:

[..]

Daarmee kun je het OEFENEN.. je hebt niet 1 normale en 1 gebogen lepel nodig.. ikz eg alleen.. oefen het eens met verschillende lepels zodat je kan zien wat de verschillen zijn en wat verschillende lepels voor een invloed hebben etc etc
Ik wacht wel tot dinsdag, ik hoop dat ik dan het licht ga zien
pi_77449089
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot dinsdag, ik hoop dat ik dan het ligt ga zien
Je kan het 10minuten later al zien
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:52:54 #67
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77449115
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je kan het 10minuten later al zien
Jij maakt mensen echt zenuwachtig zeg Met al die mysterie van je
pi_77449156
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:52 schreef Cristal het volgende:

[..]

Jij maakt mensen echt zenuwachtig zeg Met al die mysterie van je
Ja ik wil mensen het zelf laten uitvinden zodat ze niet een volgende keer weer de makkelijke manier kiezen maar zelf kunnen nadenken en beredeneren waarom datgeen wat je ziet niet is wat het daadwerkelijk is

Johnny depp is ook niet echt jack sparrow
Sam Neil is ook niet echt een dinosaurus deskundige

Maar ze spelen het wel goed...

Als je zelf dit soort dingen kunt uitvissen trap je ook minder snel in de fabels en powerranger claims van mensen die je willen oplichten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:59:27 #69
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77449317
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ja ik wil mensen het zelf laten uitvinden zodat ze niet een volgende keer weer de makkelijke manier kiezen maar zelf kunnen nadenken en beredeneren waarom datgeen wat je ziet niet is wat het daadwerkelijk is

Johnny depp is ook niet echt jack sparrow
Sam Neil is ook niet echt een dinosaurus deskundige

Maar ze spelen het wel goed...

Als je zelf dit soort dingen kunt uitvissen trap je ook minder snel in de fabels en powerranger claims van mensen die je willen oplichten
Gemak dient de mens
pi_77449466
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Cristal het volgende:

[..]

Gemak dient de mens
uiteindelijk blijf je vragen omdat je het niet kan inzien hoe je iets kritisch moet bekijken
Dat is niet gemakkelijk maar erg lastig voor iemand die wel alles wil weten en zelf wil doen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:08:56 #71
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77449631
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Cristal het volgende:

[..]

Gemak dient de mens
Waarin, in niet zelf kunnen nadenken?

Zal ik het eens uitleggen hoe Uri Geller het doet:
Hij buigt ze van tevoren of tijdens zijn optreden. Tijdens zijn optreden pakt hij de aandacht zodat men niet op zijn handen let en drukt de lepel op een tafel of iets dergelijks. Door er met je duim op het gebogen stukje te wrijven wekt het de illusie dat de lepel buigt(ook door de lepel steeds iets schever te houden, wat makkelijk onopgemerkt kan)
Als je een lepel heel zwak maakt, door het heen en weer te buigen, kunnen ze makkelijk breken of doorbuigen.
Vandaar dat Geller niet in het filmpje met andere lepels wou werken dan zijn eigen. Omdat die geprepareerd zijn.

Maar dit is ook heel duidelijk in het filmpje beschreven. Voor zichzelf denken siert de mens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyler..Durden op 30-01-2010 19:29:52 ]
pi_77449726
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Waarin, in niet zelf kunnen nadenken?

Zal ik het eens uitleggen hoe Uri Geller het doet:
Hij buigt ze van tevoren of tijdens zijn optreden. Tijdens zijn optreden pakt hij de aandacht zodat men niet op zijn handen let en drukt de lepel op een tafel of iets dergelijks. Door er met je duim op het gebogen stukje te wrijven wekt het de illusie dat de lepel buigt(ook door de lepel steeds iets schever te houden, wat makkelijk onopgemerkt kan)
Als je een lepel heel zwak maakt, door het heen en weer te buigen, kunnen ze makkelijk breken of doorbuigen.
Vandaar dat Geller niet in het filmpje met andere lepels wou werken dan zijn eigen. Omdat die geprepareerd zijn.

Maar dit is ook heel duidelijk in het filmpje beschrijven. Voor zichzelf denken siert de mens.

Tafel kan ook je eigen dijbeen zijn.. verder hoef je niet te wrijven over het metaal... je beweegt de gebogen lepel gewoon naar voren (en speelt wat toneel dat het je veel energie kost) en door het moment lijkt het alsof die buigt...

Uri geller wou niet met die lepel werken omdat die lepel te sterk was om te bugien overigens. Het was ook een gewone lepel maar die kun je niet eventjes tegen de tafel of je dijbeen overbuigen. Heel weinig lepels zijn voorgeprepareerd...

Als die TRU mensen nou eens EVENTJES met een lepel voor de spiegel gestaan zouden hebben hadden ze het in 2 minuten kunnen uitvinden... wat een onderzoekers zitten hier toch
Ik neem de term "iets onderzoeken" of ergens "de diepte over in willen gaan" echt met grote brokken suiker...
pi_77450329
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef Flammie het volgende:

[..]

Tafel kan ook je eigen dijbeen zijn.. verder hoef je niet te wrijven over het metaal... je beweegt de gebogen lepel gewoon naar voren (en speelt wat toneel dat het je veel energie kost) en door het moment lijkt het alsof die buigt...

Uri geller wou niet met die lepel werken omdat die lepel te sterk was om te bugien overigens. Het was ook een gewone lepel maar die kun je niet eventjes tegen de tafel of je dijbeen overbuigen. Heel weinig lepels zijn voorgeprepareerd...

Als die TRU mensen nou eens EVENTJES met een lepel voor de spiegel gestaan zouden hebben hadden ze het in 2 minuten kunnen uitvinden... wat een onderzoekers zitten hier toch
Ik neem de term "iets onderzoeken" of ergens "de diepte over in willen gaan" echt met grote brokken suiker...
Ik ga zo naar de bibliotheek voor wat boeken, heb je nog enige suggesties voor me? Om dichter bij de waarheid van het lepel buigen te komen..? Welk boek?
pi_77450385
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik ga zo naar de bibliotheek voor wat boeken, heb je nog enige suggesties voor me? Om dichter bij de waarheid van het lepel buigen te komen..? Welk boek?
Ik denk dat je het beste wat goochelboeken kunt doorlezen om een inzicht te krijgen over de simpele verklaring die achter ogenschijnijk onmogelijke zaken berust

Ja zo ben ik ook begonnen
pi_77450639
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:33 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik denk dat je het beste wat goochelboeken kunt doorlezen om een inzicht te krijgen over de simpele verklaring die achter ogenschijnijk onmogelijke zaken berust

Ja zo ben ik ook begonnen
Kun je misschien iets specifieker zijn?
pi_77450712
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef xChar het volgende:

[..]

Kun je misschien iets specifieker zijn?
Ik weet niet wat ze in je bibliotheek hebben

Vraag gewoon naar goochelboeken en neem er een aantal mee..

Verder als je dvd materiaal wil hebben kun je het volgende via penguinmagic.com kopen:

Gerry griffin's complete cardmagic set

is een goed voorbeeld voor de beginnende goochelaar
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:49:53 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77450866
Denk dat je sowieso beter bij de basis kunt beginnen. Leer kruipen voordat je gaat lopen enz.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:51:52 #78
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77452816
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef xChar het volgende:

[..]

Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.
pi_77452892
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:51 schreef Cristal het volgende:

[..]

Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.
Er kunnen verschillende routines bestaan
Een routine is de manier waarop je iets opvoert zeg maar... wil je het zo laten lijken alsof je het met je geest doet dan zul je het ook zo moeten opvoeren.

Ik kan bijvoorbeeld een kaarttrucje doen en zeggen.. SNAP JE DE TRUC??
dan ga je echt puur voor de entertainment

Ik kan het ook anders presenteren en doen alsof ik alles met mijn gedachten stuur..

het gaat niet alleen om de truc en diens geheim maar je performance en routine maakt er ook deel van uit.

Veel succes met goochelen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:06:28 #80
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77453302
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Er kunnen verschillende routines bestaan
Een routine is de manier waarop je iets opvoert zeg maar... wil je het zo laten lijken alsof je het met je geest doet dan zul je het ook zo moeten opvoeren.

Ik kan bijvoorbeeld een kaarttrucje doen en zeggen.. SNAP JE DE TRUC??
dan ga je echt puur voor de entertainment

Ik kan het ook anders presenteren en doen alsof ik alles met mijn gedachten stuur..

het gaat niet alleen om de truc en diens geheim maar je performance en routine maakt er ook deel van uit.

Veel succes met goochelen
Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.

Ben al weer bezig met het openen van mijn volgende topic
pi_77453620
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:06 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.

Ben al weer bezig met het openen van mijn volgende topic

na 4 topics geloof je niets meer van allemaal die onzin niet
pi_77455704
Mensen die deze trol voer geven...
pi_77456704
quote:
Geweldig hoe die, als hij zijn eigen lepels etc niet heeft, NIETS meer kan

En dan geloven mensen nog steeds dat hij lepels kan buigen met zijn wil!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:02:02 #84
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77561576
Oke ik heb het antwoord Flammie chek je PM
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:14:18 #85
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77562155
Blijk ik het antwoord toch niet te hebben

Mijn leven word beinvloed door een lepel Ik ben nu echt heel zielig bezig
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:28:51 #86
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77569256
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
Oke ik heb het antwoord Flammie chek je PM
Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodes .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:44:34 #87
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77596393
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodes .
Vertel....
Vertel....
pi_77598341
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon bimetaal
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:46:27 #89
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77598758
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon bimetaal
Dat zei een goede vriend (die NASK leraar) is ook!
pi_77600413
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.

Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.

Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Veni vidi foetsie
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:41:45 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77600549
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.

Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.

Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.
pi_77601042
Om dat uit de vele andere topics blijkt dat Michielos pertinent aan zijn eigen waarheid wil vasthouden, anderen hiervan wil overtuigen, en ik hem er voor aanzie dat hij niet schuwt leugens hiervoor te gebruiken, zoals het gebruiken van andermans filmpjes om aan te tonen dat het slechts een truc zou zijn, omdat hij dat zogenaamd zelf is op dat filmpje.
Veni vidi foetsie
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:56:28 #93
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77601117
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef semexo het volgende:
Om dat uit de vele andere topics blijkt dat Michielos pertinent aan zijn eigen waarheid wil vasthouden, anderen hiervan wil overtuigen, en ik hem er voor aanzie dat hij niet schuwt leugens hiervoor te gebruiken, zoals het gebruiken van andermans filmpjes om aan te tonen dat het slechts een truc zou zijn, omdat hij dat zogenaamd zelf is op dat filmpje.
Da's jouw mening. Ik zie Michielos niet als een leugenaar en ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf is in dat filmpje.
pi_77602520
hahahaha het wordt gewoon steeds gekker
Ik ben best benieuwd dan waar je dat filmpje nog meer gezien hebt
pi_77608740
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.
Zoek het "orgineel" kijk naar de plaatsingsdatum... en het probleem is opgelost
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:56:51 #96
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_77609023
hey ik weet niet of het al te sprake is geweest, maar bij Uri Geller werd er gevraagd een lepel op de tv te leggen en vervolgens "werk" te roepen. Ik zat met mijn ma op de bank en we hebben het uitgeprobeerd. Zonder dat we de lepel hadden aangeraakt was hij gebogen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:24:08 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77613285
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:

dream on idioot, vele mensen van magiccafe e,d. die er comment op geven ken ik persoonlijk. Zij hebben me dat vaak genoeg zien doen door de jaren heen
Wat een laster ey
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:44:50 #98
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77627816
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef Flammie het volgende:
hahahaha het wordt gewoon steeds gekker
Ik ben best benieuwd dan waar je dat filmpje nog meer gezien hebt
Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?
pi_77627876
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:44 schreef Cristal het volgende:

[..]

Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?
Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de andere

Ik bedoelde niet te zeggen dat jij gek bent Mijn excuses indien dit wel als dusdanig ervaren werd
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:55:16 #100
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77628231
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de andere

Ik bedoelde niet te zeggen dat jij gek bent Mijn excuses indien dit wel als dusdanig ervaren werd
Oh, nu snap ik je
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:10:12 #101
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77628739
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:55 schreef Cristal het volgende:
Oh, nu snap ik je
En nu de lepeltruc nog gaan snappen .
pi_77628999
Eens valt het kwartje en dan denk je.... wtf ben ik daar ingestonken
Dat is het mooie aan alles...

En dan wil je het geheim houden want het geheim heeft immers waarde voor je.. je hebt er wat voor moeten doen.. en dan ga je nog veel lol beleven aan dit soort dingen..
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:16:35 #103
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77635552
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En nu de lepeltruc nog gaan snappen .
Ja, snapte ik het maar. Op dit moment staat mijn leven in het teken van 'de lepel'

Vind niemand mij zielig ofzo dat ik het niet weet, komt het in niemand op om deze zielige jongen te pmen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Cristal op 04-02-2010 17:25:02 ]
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:03:12 #104
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77641376
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
Eens valt het kwartje en dan denk je.... wtf ben ik daar ingestonken
Dat is het mooie aan alles...

En dan wil je het geheim houden want het geheim heeft immers waarde voor je.. je hebt er wat voor moeten doen.. en dan ga je nog veel lol beleven aan dit soort dingen..
En eigenlijk geldt dat voor alles wat je leert of maakt. Als je zelf tijd en energie stopt om iets te leren of te maken, heb je er op alle gebieden veel meer profijt en plezier van dan als iemand gewoon zegt 'het moet zus en zo'.

En dat geldt dus ook voor de lepeltruc.

Hint: Ork ork ork, soep eet je met een...
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:49:26 #105
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77643487
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En eigenlijk geldt dat voor alles wat je leert of maakt. Als je zelf tijd en energie stopt om iets te leren of te maken, heb je er op alle gebieden veel meer profijt en plezier van dan als iemand gewoon zegt 'het moet zus en zo'.

En dat geldt dus ook voor de lepeltruc.

Hint: Ork ork ork, soep eet je met een...
Die is echt heel oud Maar elke keer trap ik er nog steeds in BTW, ik heb onweis veel moeite gedaan, bij elke lepel die ik tegenwoordig zie krijg ik moordneigingen. Het is echt verschrikkelijk hoe erg dit mij dwars zit.

Misschien kan ik een kleine hint krijgen?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:06:41 #106
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77664275
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Cristal het volgende:
Misschien kan ik een kleine hint krijgen?
Dit topic staat vol met hints. Eigenlijk al veel te veel hints.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:51:33 #107
8372 Bastard
Persona non grata
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:50:25 #108
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77676850
quote:
Ik zie het antwoord niet hoor.

Vanavond is de eerste auditie-ronde te zien van de nieuwe Uri Geller. Waarschijnlijk zullen er veel mensen op af komen die het lepel buig kunstje ook weten. Ik weet dat ik me weer eens kapot zal gaan ergeren omdat hun het wel weten en ik niet.

En de 'zovele' hints die zogenaamd in dit topic staan vertellen mij niks

Of ik ben dom, of jullie doen alsof jullie het weten maar eigenlijk weten jullie het niet, en is het dus eigenlijk wel Telekinetisch gaat.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:17:57 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77677527
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:50 schreef Cristal het volgende:

[..]

Of ik ben dom, of jullie doen alsof jullie het weten maar eigenlijk weten jullie het niet, en is het dus eigenlijk wel Telekinetisch gaat.
Dat is een beetje het probleem van het topic inderdaad..
Iemand wil wat weten
Mensen zeggen het te weten maar zeggen het lekker niet
Geen oplossing

TRU is out there and stays out there ofzo.
The truth was in here.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:42:27 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77678161
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:50 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ik zie het antwoord niet hoor.

Vanavond is de eerste auditie-ronde te zien van de nieuwe Uri Geller. Waarschijnlijk zullen er veel mensen op af komen die het lepel buig kunstje ook weten. Ik weet dat ik me weer eens kapot zal gaan ergeren omdat hun het wel weten en ik niet.

En de 'zovele' hints die zogenaamd in dit topic staan vertellen mij niks

tja dan moet je ook op een goochelaarsforum kijken en niet op een bovennatuurlijk forum
hoe buig ik lepels
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_77678743
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem van het topic inderdaad..
Iemand wil wat weten
Mensen zeggen het te weten maar zeggen het lekker niet
Geen oplossing

TRU is out there and stays out there ofzo.
De mensen die het antwoord op dit soort vragen weten zullen deze gewoon niet zo snel vertellen omdat er door hunzelf moeite tijd en energie in gestoken is. In veel gevallen ook een som geld. Dat is logisch.

Misschien is het inderdaad wel zo prettig de volgende keer als mensen die weten hoe t werkt gewoon helemaal niks meer zeggen. IK dacht dat het een leuk idee zou zijn om iemand te sturen om zelf naar het antwoord te zoeken... maar mensen kiezen helaas toch nog altijd liever de makkelijke weg
pi_77678963
Even wat anders; de nieuwe Uri geller komt vanavond.. ik ga het kijken
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:00:47 #113
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77683478
ey Derek Ogilvie van 13 bij de Uri Geller
Ik bied nu alvast mijn excuses aan aan elke cold reader out there(derek etc). Wat een aanfluiting dit programma
ik pis in mijn broek van het lachen en heb plaatsvervangende schaamte tegelijkertijd
pi_77683726
Hahaha wat een PAUPERZENDER SBS6
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:30:54 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77689197
Dat trollen
The truth was in here.
pi_77690453
Heb je het gezien?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:57:25 #117
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77698021
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:10 schreef Flammie het volgende:
Heb je het gezien?
Ik ga vandaag kijken .
pi_77698036
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ga vandaag kijken .
Komt het vandaag ok al? Of ga je via uitzendinggemist ofzo kijken:D
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:05:36 #119
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77698219
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:58 schreef Flammie het volgende:
Komt het vandaag ok al?
Zo'n geweldig programma met grote paranormaal talenten komt natuurlijk elke dag op de televisie .
quote:
Of ga je via uitzendinggemist ofzo kijken:D
Inderdaad, via de site van sbs6.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:11:57 #120
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77698383
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:00 schreef Michielos het volgende:
ey Derek Ogilvie van 13 bij de Uri Geller
Ik bied nu alvast mijn excuses aan aan elke cold reader out there(derek etc). Wat een aanfluiting dit programma
ik pis in mijn broek van het lachen en heb plaatsvervangende schaamte tegelijkertijd
Dat ventje is echt ziek dat ie zo jong al met geesten werkt. En dan mislukt het ook nog eens
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:13:02 #121
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77698411
Ik vond het vooral vreemd dat Beau die toch "echte" paranormaal begaafde personen (het zesde zintuig e.d.) zo bijzonder vind, opeens dit soort zaken ook bijzonder vind.. Die 13 jarige Char had bijvoorbeeld een extreem slechte techniek. niks goed en toch was het "bijzonder". Die pendel act waarbij de vragen aan de schoonmoeder (HUH )gevraagd werden.. ook zeer bijzonder.. en god. wat was de joker eng
Dat geeft toch te denken
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:17:48 #122
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77698520
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:11 schreef Cristal het volgende:

[..]

Dat ventje is echt ziek dat ie zo jong al met geesten werkt. En dan mislukt het ook nog eens
Dat ventje was een aanfluiting dat zichzelf veel wijs maakt, er oprecht in gelooft. Maar goed, zonder oefening en in het prille begin, gebeurt er zoiets (dit leidde tot plaatsvervangende schaamte bij mij).
"brand d.m.v. koekenpan" is iets wat Ogilvie veel beter zou doen (
O: Was er ooit brand in je huis....
A: "ja" ..
D: ok ok door een koekenpan of iets dergelijks [opties open laten]
A: "eeh nee, niet door een koekenpan
O: Ok maar er was brand in je huis, dit kun je bevestigen?
A: Ja hoor
O: Ik zie dat het iets met de slaapkamer te maken heeft (geen pan of iets dergelijks)
A: JA
O: Kon ik dit weten?
A: Nee , echt niet
O: Dankjewel!

Niet meteen royal flush op tafel gooien zoals beginnelingen vaker doen. Dit komt met ervaring en het meer doen(en hits bekrachtigen zoals Derek e.d. ook doen, veel beter.. niet meteen schouder laten hangen) Hij kon beter:

Jongen: Was er eens brand door een koekenpan (slecht slecht maar even mogelijke recover verzinnen).
a: eehm nee .. niet door een koekenpan (wil dus zeggen dat er wel brand was)
jongen: er was dus wel brand?
a: ja (hits melken en ontvangen)

en dan door met een hit i.p.v. een miss, zo werkt het spelletje

[ Bericht 2% gewijzigd door Michielos op 06-02-2010 12:27:02 ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:18:31 #123
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77698542
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:13 schreef Michielos het volgende:
Ik vond het vooral vreemd dat Beau die toch "echte" paranormaal begaafde personen (het zesde zintuig e.d.) zo bijzonder vind, opeens dit soort zaken ook bijzonder vind.. Die 13 jarige Char had bijvoorbeeld een extreem slechte techniek. niks goed en toch was het "bijzonder". Die pendel act waarbij de vragen aan de schoonmoeder (HUH )gevraagd werden.. ook zeer bijzonder.. en god. wat was de joker eng
Dat geeft toch te denken
De pendel act vond ik zeker bijzonder, vooral omdat er echt 'een boven-natuurlijke entiteit' aanwezig was. Alleen heb ik wel rot gelachen toen dat mens vroeg of ze nog een nieuwe liefde ging ontmoeten, waarop het antwoord 'Misschien' was

Het Char jongentje zal ongetwijfeld wel contact kunnen maken met geesten etc. Dat denk ik omdat hij zei; ik heb dan een weekje last van ze, ze gaan me dan kwellen zegmaar en dan word ik helemaal gek in mijn hoofd..zegmaar en opa jaagd ze dan weg. zegmaar
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:19:13 #124
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77698555
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:18 schreef Cristal het volgende:

[..]

De pendel act vond ik zeker bijzonder, vooral omdat er echt 'een boven-natuurlijke entiteit' aanwezig was. Alleen heb ik wel rot gelachen toen dat mens vroeg of ze nog een nieuwe liefde ging ontmoeten, waarop het antwoord 'Misschien' was

Het Char jongentje zal ongetwijfeld wel contact kunnen maken met geesten etc. Dat denk ik omdat hij zei; ik heb dan een weekje last van ze, ze gaan me dan kwellen zegmaar en dan word ik helemaal gek in mijn hoofd..zegmaar en opa jaagd ze dan weg. zegmaar
gast , je trolled... toch?>?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:29:39 #125
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77698801
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

gast , je trolled... toch?>?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:45:26 #126
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77699250
Maar eh Cristal, heb je nu ondertussen al een lepel gebogen? Anders begin je eerst met een theelepeltje, da's misschien wat makkelijker .

Langzaam opbouwen, zodat je over een paar jaar grote soepopscheplepels kunt buigen .
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:21:47 #127
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77705380
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eh Cristal, heb je nu ondertussen al een lepel gebogen? Anders begin je eerst met een theelepeltje, da's misschien wat makkelijker .

Langzaam opbouwen, zodat je over een paar jaar grote soepopscheplepels kunt buigen .
Hieruit kan ik opmaken dat het dus met fysieke kracht gaat... Maar dan is het leuke er toch al van af?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:05:23 #128
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77717643
Nou, ik heb het programma gezien.

Wat een eikel zeg, die overleden opa, door zo z'n kleinzoon voor lul te zetten op de televisie .
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:21 schreef Cristal het volgende:
Hieruit kan ik opmaken dat het dus met fysieke kracht gaat... Maar dan is het leuke er toch al van af?
Als je goed oefent kun je over 20 jaar een echte grote tuinschep buigen .
  zondag 7 februari 2010 @ 11:36:31 #129
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77725249
Bedankt voor al jullie mysterieuze zooi, hier heb ik wat aan
pi_77725298
Lees de thread nou eens rustig terug en doe gewoon eens water staat. Probeer het nou toch eens voor een spiegel.

Dit is niet mysterieus.. het antwoord is immers al gegeven
  zondag 7 februari 2010 @ 11:41:53 #131
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77725360
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Flammie het volgende:
Lees de thread nou eens rustig terug en doe gewoon eens water staat. Probeer het nou toch eens voor een spiegel.

Dit is niet mysterieus.. het antwoord is immers al gegeven
Nee je hebt gelijk het is niet mysterieus, het is gewoon facking vaag En trouwens, ik heb al 1000 x voor de spiegel gestaan omdat je dat een paar berichten terug ook al zei

& nog wat, dit is geen Bassie & Adriaan die raadseltjes moeten oplossen.
pi_77725708
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Cristal het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk het is niet mysterieus, het is gewoon facking vaag En trouwens, ik heb al 1000 x voor de spiegel gestaan omdat je dat een paar berichten terug ook al zei

& nog wat, dit is geen Bassie & Adriaan die raadseltjes moeten oplossen.
Als je dit niet kan
Wat heb je eigenlijk voor een opleiding gedaan als ik vragen mag? Het kan echt neit de bedoeling zijn dat alles je wordt voorgedaan ... zo kom je er natuurlijk nooit

Veel succes
  zondag 7 februari 2010 @ 12:04:35 #133
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77725818
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef Flammie het volgende:

[..]

Als je dit niet kan
Wat heb je eigenlijk voor een opleiding gedaan als ik vragen mag? Het kan echt neit de bedoeling zijn dat alles je wordt voorgedaan ... zo kom je er natuurlijk nooit

Veel succes
Gaan we bijdehand doen Flammie? Dan is dit misschien iets voor jouw DE ONLINE FRISTI GAME http://www.fristi.nl/game/

(n.a.v de OP in dit topic: Fok!kers in het echt tegenkomen )

En wat mijn opleiding betreft, ik kan mezelf gerust econoom noemen
pi_77725864
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef Cristal het volgende:

[..]

Gaan we bijdehand doen Flammie? Dan is dit misschien iets voor jouw DE ONLINE FRISTI GAME http://www.fristi.nl/game/

[ afbeelding ]

Het is niet bijdehand bedoelt maar je lijkt echt alles zwart op wit te willen hebben. En voor een econoom is dit natuurlijk een fluitje van een cent hoor...

Je hebt niet eens de moeite gedaan om fatsoenlijk informatie te willen zoeken. Je wil gewoon dat de mensen het je hier voorzeggen. Dat gebeurd niet. Dus hoef je het ook niet meer te vragen. De redenen waarom niet zijn immers allang gegeven

Verder snap ik niet wat die verzonnen thread met dit alles te maken heeft . Troll
  zondag 7 februari 2010 @ 12:13:11 #135
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77726009
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:06 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het is niet bijdehand bedoelt maar je lijkt echt alles zwart op wit te willen hebben. En voor een econoom is dit natuurlijk een fluitje van een cent hoor...

Je hebt niet eens de moeite gedaan om fatsoenlijk informatie te willen zoeken. Je wil gewoon dat de mensen het je hier voorzeggen. Dat gebeurd niet. Dus hoef je het ook niet meer te vragen. De redenen waarom niet zijn immers allang gegeven

Verder snap ik niet wat die verzonnen thread met dit alles te maken heeft . Troll
Jij denkt nog steeds dat je alles beter weet, betweter ongelovelijk & trouwens praat voor jezelf er zijn vast wel mensen op deze aardbol die niet de hele dag Fristi zuipen & die mij wel willen welpen

En wat dat informatie opzoeken betreft, ik heb lang genoeg gezocht vind ik.
pi_77726060
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:13 schreef Cristal het volgende:

[..]

Jij denkt nog steeds dat je alles beter weet, betweter ongelovelijk & trouwens praat voor jezelf er zijn vast wel mensen op deze aardbol die niet de hele dag Fristi zuipen & die mij wel willen welpen

En wat dat informatie opzoeken betreft, ik heb lang genoeg gezocht vind ik.
Doe maar lekker stoer maar het antwoord krijg je toch niet (iig niet zwart op wit)
Heb al genoeg / te veel moeite gedaan Veel plezier met het verder uitzoeken
  zondag 7 februari 2010 @ 12:17:35 #137
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77726108
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

Doe maar lekker stoer maar het antwoord krijg je toch niet (iig niet zwart op wit)
Heb al genoeg / te veel moeite gedaan Veel plezier met het verder uitzoeken

Doe maar lekker betweterig & zoveel moeite heb je niet gedaan Jij weet het 'antwoord' toch ook niet dus. Wat een naar leven heb jij trouwens
pi_77726133
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Cristal het volgende:

[..]

Doe maar lekker betweterig & zoveel moeite heb je niet gedaan Jij weet het 'antwoord' toch ook niet dus. Wat een naar leven heb jij trouwens
Inderdaad ik weet het antwoord ook niet en ik heb echt een kutleven. Jouw leven is zoooo cool dat je je druk maakt om iets wat iedereen na 1 minuten googlewerk al kan uitvinden. Ik ben jaloers
  zondag 7 februari 2010 @ 12:20:38 #139
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77726181
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:18 schreef Flammie het volgende:

[..]

Inderdaad ik weet het antwoord ook niet en ik heb echt een kutleven. Jouw leven is zoooo cool dat je je druk maakt om iets wat iedereen na 1 minuten googlewerk al kan uitvinden. Ik ben jaloers
Betweter. & Fristi zuiper
pi_77726378
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef Cristal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Flammie drinkt fristi, haha, dat drinkt een kind van 3
pi_77728425
Dit is de oorzaak van alles -hint
  zondag 7 februari 2010 @ 14:00:04 #142
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77728738
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef xChar het volgende:
Flammie drinkt fristi, haha, dat drinkt een kind van 3
Je gedragen als een kind van 3 door iemand uit te lachen om wat hij drinkt , alleen maar omdat je niet op internet kan vinden hoe je lepels buigt, terwijl andere mensen dit wel weten .
  zondag 7 februari 2010 @ 14:00:45 #143
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77728763
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Je gedragen als een kind van 3 door iemand uit te lachen om wat hij drinkt , alleen maar omdat je niet op internet kan vinden hoe je lepels buigt .
pi_77745117
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:01:03 #145
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77811444
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:35 schreef The_stranger het volgende:
Voor de komische noot:

zaterdag 13 februari 2010 @ 23:56:10 #146
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77972692
Ik heb de show net weer gezien .

Jezelf naar een naam die klinkt als een geslachtsziekte noemen, Vergilius :

Marcel, wat een weeig type, ik kan echt slecht tegen dat soort wijfies :

Assistente Marjolein, elke keer als ik haar zie, heb ik het idee dat dat Summers is, of dat Summers op z'n minst ongeveer zo eruitziet :

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 14-02-2010 00:18:11 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 01:08:14 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77974342
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb de show net weer gezien .

Assistente Marjolein, elke keer als ik haar zie, heb ik het idee dat dat Summers is, of dat Summers op z'n minst ongeveer zo eruitziet :
wat vervelend voor je joepie dat je steeds zo de behoefte hebt
om andere mensen naar beneden te trappen , je kan beter
naar jezelf kijken en erachter proberen te komen waar die behoefte toch vandaan komt
en wat het eigenlijk uitmaakt hoe ik eruit zie .
  zondag 14 februari 2010 @ 01:30:06 #148
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77974616
quote:
Op zondag 14 februari 2010 01:08 schreef Summers het volgende:
wat vervelend voor je joepie dat je steeds zo de behoefte hebt
om andere mensen naar beneden te trappen ,
Wat vervelend voor je Summers dat jij je vaak zo snel aangevallen voelt.
quote:
je kan beter
naar jezelf kijken en erachter proberen te komen waar die behoefte toch vandaan komt
en wat het eigenlijk uitmaakt hoe ik eruit zie .
Ik schrijf toch ook niet dat het uitmaakt hoe jij eruitziet Ik schrijf alleen dat ik ongeveer zo'n beeld van je heb gevormd qua uiterlijk . Da's heel normaal hoor, dat mensen zich een beeld van elkaar vormen op een internetforum. Jij doet dat zelf ook, jij hebt namelijk het beeld van mij gevormd dat ik een man zou zijn .

Zelf had ik bijvoorbeeld van _Led_ in het begin het beeld van een oudere wijze grijze licht kalende man met een snor... .

Ongeveer zoiets, maar dan wel een heel stuk knapper :

zondag 14 februari 2010 @ 01:49:29 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77974821
quote:
Op zondag 14 februari 2010 01:30 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]
Je bent vast oprecht en ik begrijp je emo gewoon verkeerd ,
je was gewoon gezellig de familieshow Uri Geller aan het kijken
voor jong en oud ,
waar je getrakteerd werd op hartverwarmende trucs en stoere CR
met misschien als kijkersverassing staalharde spoonbending .
En moest aan me denken
  zondag 14 februari 2010 @ 10:41:05 #150
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77977278
quote:
Op zondag 14 februari 2010 01:49 schreef Summers het volgende:
Je bent vast oprecht en ik begrijp je emo gewoon verkeerd ,
je was gewoon gezellig helemaal zielig alleen via mijn laptop, terwijl ik ondertussen allemaal andere dingen aan het doen was de familieshow Uri Geller aan het kijken
voor jong en oud ,
waar je getrakteerd werd op hartverwarmende trucs en stoere CR
met misschien als kijkersverassing staalharde spoonbending .
En moest aan me denken
Maar goed, laten we niet offtopic gaan: Dit topic gaat over lepels buigen, allerlei vormen van mentalisme en goochelen.

Michielos (Vergilius ), doe jij eigenlijk mee aan de show?

zondag 14 februari 2010 @ 11:05:33 #151
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77977730
Neen, vorig jaar was ik wel gevraagd , maar had ik geweigerd
  zondag 14 februari 2010 @ 11:08:41 #152
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77977776
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:05 schreef Michielos het volgende:
Neen, vorig jaar was ik wel gevraagd , maar had ik geweigerd
Waarom heb je geweigerd? Je vindt jezelf nog niet goed genoeg? Je wilt jezelf niet lenen voor een show als dat? Je wilt geen rijen fans en gillende meisjes voor je deur? Of wat...?
  zondag 14 februari 2010 @ 11:39:38 #153
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77978458
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waarom heb je geweigerd? Je vindt jezelf nog niet goed genoeg? Je wilt jezelf niet lenen voor een show als dat? Je wilt geen rijen fans en gillende meisjes voor je deur? Of wat...?
Het format vond ik geen puur mentalisme maar meer "mentallusion" , een beetje vage combinatie tussen illusionisme en mentalisme.
Verder was het een vreemd contract.
  zondag 14 februari 2010 @ 11:45:56 #154
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77978649
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:39 schreef Michielos het volgende:
Verder was het een vreemd contract.
Kun je meer over dat contract vertellen? Waarschijnlijk niet, neem ik aan .
  zondag 14 februari 2010 @ 11:51:13 #155
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77978781
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Kun je meer over dat contract vertellen? Waarschijnlijk niet, neem ik aan .
nee :p
reken wel maar op wat bizarre eisen. Respect voor de full time professionals die het konden
  zondag 14 februari 2010 @ 12:39:16 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77980127
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar goed, laten we niet offtopic gaan: Dit topic gaat over lepels buigen, allerlei vormen van mentalisme en goochelen.

jij ging offtopic , ben blij dat je het zelf opmerkt , het gaat idd over goochelen enzo .
  zondag 14 februari 2010 @ 12:55:25 #157
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77980619
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:39 schreef Summers het volgende:
jij ging offtopic , ben blij dat je het zelf opmerkt , het gaat idd over goochelen enzo .
Offtopic? Ik gaf een kort (beeld)verslag (en tevens teasers voor de mensen die nog niet gekeken hebben) van de Uri Geller-show, want dat is waar dit topic ook over gaat .

Heb jij de show gekeken Summers? Zo ja, wat vond je ervan?
  zondag 14 februari 2010 @ 13:00:21 #158
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77980764
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:51 schreef Michielos het volgende:
nee :p
reken wel maar op wat bizarre eisen. Respect voor de full time professionals die het konden
Het hoeft niet per se zo te zijn dat iedereen hetzelfde contract krijgt. Het gaat er namelijk in dat soort shows meestal niet zo eerlijk aan toe, weet ik uit zeer betrouwbare bronnen...

Dat het er niet altijd even eerlijk aan toe gaat, is eigenlijk ook wel algemeen bekend.
pi_77980857
Ik heb het gekeken en ik vond het vooral bij de 1e aflevering erg sneu voor die jongen dat de geesten hem moedwillig niet de juiste informatie doorgegeven hebben.. Maar daar vraag je ook een beetje zelf om... als je op die leeftijd al zo jong met geesten en energieen gaat werken....
  zondag 14 februari 2010 @ 13:07:33 #160
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77980989
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef Flammie het volgende:
Ik heb het gekeken en ik vond het vooral bij de 1e aflevering erg sneu voor die jongen dat de geesten hem moedwillig niet de juiste informatie doorgegeven hebben.. Maar daar vraag je ook een beetje zelf om... als je op die leeftijd al zo jong met geesten en energieen gaat werken....
Dat vond ik zeg maar ook:
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, ik heb het programma gezien.

Wat een eikel zeg, die overleden opa, door zo z'n kleinzoon voor lul te zetten op de televisie .
pi_77981211
Maar kan het ook met vorken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 14 februari 2010 @ 13:50:18 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77982271
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar kan het ook met vorken?
ja. een betere vraag is:

kan het ook met messen..
het antwoord is nee (althans, niet impromptu)

[ Bericht 2% gewijzigd door Michielos op 14-02-2010 13:58:00 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 16:42:07 #163
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77987168
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:50 schreef Michielos het volgende:

[..]

ja. een betere vraag is:

kan het ook met messen..
het antwoord is nee (althans, niet impromptu)
Niet zo vaag svp Ik heb ook de Uri Geller show gekeken, en ik ben er helemaal weg van hoe die mensen zichzelf zo voor gek zetten. En dan heb ik het niet alleen over the Shemask maar ook over die Marcel met zn prachtige vriendin Carola Er was ook weer z'n stukje dat iedereen die lepels gingen buigen, heb me dood kapot lopen ergeren dat hun het wel kunnen De beste vond ik... die ene met die Maya voorspelling, dat is denk een echte voorspelling.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:04:12 #164
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_77994106
zouden jullie hierop nog even willen reageren:
quote:
ey ik weet niet of het al te sprake is geweest, maar bij Uri Geller werd er gevraagd een lepel op de tv te leggen en vervolgens "werk" te roepen. Ik zat met mijn ma op de bank en we hebben het uitgeprobeerd. Zonder dat we de lepel hadden aangeraakt was hij gebogen.
hoe "verklaren" jullie dit?
  zondag 14 februari 2010 @ 20:12:12 #165
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77994462
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Spellmeista het volgende:
zouden jullie hierop nog even willen reageren:
[..]

hoe "verklaren" jullie dit?
30000 verklaringen mogelijk. Ik was er niet bij ofzo en weet dus alle condities niet.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:24:20 #166
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_77995014
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:12 schreef Michielos het volgende:

[..]

30000 verklaringen mogelijk. Ik was er niet bij ofzo en weet dus alle condities niet.
Iedereen kon thuis meedoen aan het experiment. Enigste voorwaarde was een normale lepel op de tv leggen en vervolgens riep het hele publiek: "werk". Dit 3 keer. (thuis moesten we ook meedoen) Daarna mocht je kijken wat er met de lepel was gebeurt. En waarempel, hij was gebogen..
pi_77995796
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Iedereen kon thuis meedoen aan het experiment. Enigste voorwaarde was een normale lepel op de tv leggen en vervolgens riep het hele publiek: "werk". Dit 3 keer. (thuis moesten we ook meedoen) Daarna mocht je kijken wat er met de lepel was gebeurt. En waarempel, hij was gebogen..
Dat dacht een vriend van me ook.. maar ik had stiekem de lepel gebogen die op de TV lag
  zondag 14 februari 2010 @ 20:44:33 #168
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_77996035
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:39 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat dacht een vriend van me ook.. maar ik had stiekem de lepel gebogen die op de TV lag
Haha best grappig, maar totaal niet relevant en onderwerp "afdraaiend". Dit verklaard iig wrm de lepel daar was gebogen, maar bij ons op de tv niet
  zondag 14 februari 2010 @ 20:47:09 #169
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77996171
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Haha best grappig, maar totaal niet relevant en onderwerp "afdraaiend". Dit verklaard iig wrm de lepel daar was gebogen, maar bij ons op de tv niet
hoezo verwacht je van iemand in een andere provincie om dit "right away" te verklaren?
Verklaar jij even de situatie rondom mijn huis en waarom de goot ontstopt is?
Je weet niet alle condities, je was er niet bij, je kunt het onmogelijk rationeel en right away verklaren (terwijl er hoogstwaarschijnlijk vast een rationele oplossing voor is. dat iemand 300km verderop het antwoord niet weet, wil niet zeggen dat het daarom magisch is).
pi_77996270
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Ik was er niet bij Ik zou het waarschijnlijk zo kunnen verklaren als ik er bij was door gewoon rustig logisch na te denken Maar dat kan nou eenmaal niet als ik er niet bij was
  zondag 14 februari 2010 @ 20:51:20 #171
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_77996380
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

hoezo verwacht je van iemand in een andere provincie om dit "right away" te verklaren?
Verklaar jij even de situatie rondom mijn huis en waarom de goot ontstopt is?
Je weet niet alle condities, je was er niet bij, je kunt het onmogelijk rationeel en right away verklaren (terwijl er hoogstwaarschijnlijk vast een rationele oplossing voor is. dat iemand 300km verderop het antwoord niet weet, wil niet zeggen dat het daarom magisch is).
Nou ik vond het anders behoorlijk magisch en enoverend!

Als ik de "wetenschap" er zelf naast zou leggen zou ik denken dat door het elektromagnetisch veld van de tv en de schreeuw dit een dusdanige uitwerking heeft op de lepel dat hij buigt
  zondag 14 februari 2010 @ 21:04:57 #172
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77997067
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Nou ik vond het anders behoorlijk magisch en enoverend!

Als ik de "wetenschap" er zelf naast zou leggen zou ik denken dat door het elektromagnetisch veld van de tv en de schreeuw dit een dusdanige uitwerking heeft op de lepel dat hij buigt
ik zou zeggen, test het uit
pi_78008642
Godzijdank dat we Google hebben....
En godzijverdomme dat mensen het nog steeds niet weten te gebruiken...

http://www.google.be/search?client=opera&rls=nl&q=how+to+bend+a+spoon&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
http://www.wikihow.com/Bend-a-Spoon
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:11:44 #174
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78048572
Trouwens:

[PAINT] plaatje van die Paul (net bij Uri Geller geweest)

(Hoofdrolspeler Paul is zelf ook al gearriveerd in dat topic .)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:40:47 #175
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78067388
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik was er niet bij Ik zou het waarschijnlijk zo kunnen verklaren als ik er bij was door gewoon rustig logisch na te denken Maar dat kan nou eenmaal niet als ik er niet bij was
Ja Flammie, doe maar weer alsof jij het wel weet. Helaas was je er niet bij dus nu kan je het ook niet verklaren. Koel hoor om dat te zeggen, doe maar alsof jij de rustige logisch nadenkende jongen bent
pi_78067507
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens:

[PAINT] plaatje van die Paul (net bij Uri Geller geweest)

[ afbeelding ]

(Hoofdrolspeler Paul is zelf ook al gearriveerd in dat topic .)

Maar hij was wel ERG vermakelijk
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:33:05 #177
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78174966
Vanavond weer lepels buigen !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:22:38 #178
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78186626
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vanavond weer lepels buigen !
Ja, super leuk weer, hoe iedereen zichzelf voor gek zet met hun goochel truckjes. Er zijn er helaas maar weinig bij die echt iets unieks kunnen.

De lepel buig 'truck' gaat denk als volgt:
Je buigt die lepel heen en weer, een stuk of 50 keer
En als je hem dan verward en met je duim duwt lijkt het alsof buigt!

Ik denk dat dat het is!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:40:50 #179
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78187383
!!!!!
zo zou je het kunnen doen, inderdaad.
pi_78334249
ik hou vast aan de telekenesis

neee toch niet ik ben het met Chrystal eens, zo zou je het kunnen doen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:44:51 #181
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78335381
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:06 schreef ptb het volgende:
ik hou vast aan de telekenesis

neee toch niet ik ben het met Chrystal eens, zo zou je het kunnen doen
zo zou je het kunnen doen..

Hoe kan je het nog meer doen dan?
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:37:55 #182
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78461292
Ik heb 3 kaarten voor de Finale van De nieuwe Uri Geller
pi_78461788
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Cristal het volgende:
Ik heb 3 kaarten voor de Finale van De nieuwe Uri Geller

Ik was bij die liveshows 2 jaar geleden

Is best leuk
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:01:41 #184
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78462388
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:48 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik was bij die liveshows 2 jaar geleden

Is best leuk
Ik was er bij seizoen 2 ook, het begint een traditie te worden dat ik ga ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')