abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77445694
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:23 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom zijn het lepels en geen nagels? of messen?

antwoord: die breken of zijn niet bendbaar...

de lepel buigt dus.. wat kan dit betekenen voor een effect als dit?

Nu mag jij met al je natuurkunde kennis zelf uitzoeken hoe de truc werkt.

Veel succes!
lees dit nou gewoon eens en volg de aanwijzingen...
Je kan er zelf makkelijk achterkomen..

En als je het nu probeert te begrijpen trap je in de toekomst wellicht minder vaak in deze valkuilen

Juist omdat jij (en hier andere) op een makkelijke manier antwoorden proberen te krijgen zonder zelf ergens over na te denken (of om iets te onderzoeken, stellingen kritisch te bekijken) zijn jullie zo vatbaar voor die sprookverhaaltjes over lepelbuigers en paragnosten
pi_77445841
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:44 schreef Flammie het volgende:

[..]

lees dit nou gewoon eens en volg de aanwijzingen...
Je kan er zelf makkelijk achterkomen..

En als je het nu probeert te begrijpen trap je in de toekomst wellicht minder vaak in deze valkuilen

Juist omdat jij (en hier andere) op een makkelijke manier antwoorden proberen te krijgen zonder zelf ergens over na te denken (of om iets te onderzoeken, stellingen kritisch te bekijken) zijn jullie zo vatbaar voor die sprookverhaaltjes over lepelbuigers en paragnosten
Voor Natuur/scheikunde heb ik altijd al onvoldoende gestaan. Vertel nou maar hoe ik dat kan doen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:49:50 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77445844
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef xChar het volgende:

[..]

Hoe doe je dat, vertel & anders PM me!
gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgen haha
Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77445928
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgen haha
Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.
pi_77445964
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef xChar het volgende:

[..]

Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.
Hey hoe komt het dan dat MIchielos die truc zelf uit kan voeren als hij het toch allemaal niet begrijpt
Doe JIJ nou gewoon eens wat meer moeite .. andere betalen voor het geheim namelijk
HEB jij je middelbare school afgemaakt? Zo ja dan moet je dit zelf kunnen uitvinden. Zonder problemen zelfs!
Pak eens een lepel en speel er eens mee voor een spiegel.. Probeer het dan eens met een mes..

kom op man Wanneer jij het door hebt wil je ook niet dat iedereen het te weten komt door er gewoonweg naar te vragen. Het effect is te sterk om zomaar eventjes te verklappen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:56:10 #26
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446020
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef xChar het volgende:

[..]

Dat zal het hem wel zijn, inderdaad
Back to spoonbending dan maar.. hier deze is mooi:

wel je energie goed focussen he
pi_77446092
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Hey hoe komt het dan dat MIchielos hem zelf doet als hij het toch niet begrijpt
Doe JIJ nou gewoon eens wat meer moeite .. andere betalen voor het geheim namelijk

HEB jij je middelbare school afgemaakt? Zo ja dan moet je dit zelf kunnen uitvinden.
Pak eens een lepel en speel er eens mee voor een spiegel.. Probeer het dan eens met een mes..

kom op man
Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.

& dan zijn er mensen die mysterieus gaan doen over 'betalen' voor het geheim. Doe niet zo kinderachtig en vertel nou gewoon wat het met die 'natuurkunde' te maken heeft
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:00:49 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446134
het punt is dat lepels buigen enz. allang niet meer onder het kopje paranormaal valt maar onder het kopje goochelen & entertainment (eigenlijk geld dit voor de meeste "spirituele" dingen , nowadays, behalve de manier waarop je het doet)
Er zijn mensen die grof geld betalen voor les hierin , boeken waar dit in staat (en schrik niet van prijzen van 60 euro of meer). Wat zou dan een goede reden zijn om het gratis en voor niks op een forum te zetten voor iedereen of het jou te PM'en enkel omdat je goochelgeheimen wil leren (want ik zie dat de interesse verschoven is van spiritualiteit naar het zoveel mogelijk gratis krijgen van goochelgeheimen ) ? Ik hoor graag een dondersgoede verklaring hiervoor. (wat wil je met de uitleg gaan doen e.d. bv. Ik maakte die fout vroeger wel eens en opeens wist de hele stad dankzij 1 lamo hoe een kaarteffect werkte.. ik ben genoodzaakt om er iets voorzichtiger mee om te gaan , if you will ) .
pi_77446172
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:58 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.

& dan zijn er mensen die mysterieus gaan doen over 'betalen' voor het geheim. Doe niet zo kinderachtig en vertel nou gewoon wat het met die 'natuurkunde' te maken heeft
Je snapt waarom een lepel kan buigen?
Je snapt waarom een mes breekt?

Je snapt dus ook dat ze voorwerpen niet mentaal buigen maar buigen omdat ze buigbaar zijn?
Het is dus geen " the matrix" of "uri geller' effect maar is slechts weggelegd voor voorwerpen zoals lepels die zich er voor lenen om de truc mee uit te voeren.

Buig nou eens wat lepels en ga voor een spiegel staan. Het meeste weet je nu al Nu je performance nog.

Ja jij noemt het kinderachtig maar er zijn mensen die er geld voor hebben betaald. Ik snap niet wat er kinderachtig aan is dat die mensen volgens een erecode leven en de truc niet aan iedereen doorlullen. Ik vind het kinderachtiger dat jij maar denkt overal te kunnen graaien zonder er moeite voor te hoeven doen
Als je er niks voor over hebt moet je er maar niet mee bezig zijn. Dan is het inderdaad wederom makkelijker om aan te nemen dat er mentale krachten bij komen kijken

De makkelijskte verklaring is een verzinsel namelijk.. De vraag is of jij tevreden bent met een verzinsel als verklaring Veel mensen die studeren, hogere opleidingen volgen en wetenschappelijk bezig zijn, zijn dit niet namelijk Die kijken verder dan hun neus lang is en willen hier moeite voor doen. Het onderzoeken werkt als een drug.
pi_77446231
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef Michielos het volgende:
het punt is dat lepels buigen enz. allang niet meer onder het kopje paranormaal valt maar onder het kopje goochelen & entertainment.
Er zijn mensen die grof geld betalen voor les hierin , boeken waar dit in staat (en schrik niet van prijzen van 60 euro of meer). Wat zou dan een goede reden zijn om het gratis en voor niks op een forum te zetten voor iedereen of het jou te PM'en enkel omdat je goochelgeheimen wil leren? Ik hoor graag een dondersgoede verklaring hiervoor.
Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?

Maar bijvoorbeeld "Uri Geller'' die pakt een lepel aan en die buigt hem zo, maakt niet uit van wie die lepel is.. Staat die dan de hele dag onder stroom?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:05:27 #31
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446271
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef xChar het volgende:

[..]

Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?

Maar bijvoorbeeld "Uri Geller'' die pakt een lepel aan en die buigt hem zo, maakt niet uit van wie die lepel is.. Staat die dan de hele dag onder stroom?
`

Ik ga hier geen antwoord op geven, sorry
Ik heb het ook weer een beetje gezien hier.. en dat ligt deels aan een attitude om alles gratis te willen hebben waar anderen hun passie, ziel en zaligheid in stoppen, no offense

en nee je betaald voornamelijk voor het geheim. Mensen die iets gegeven hebben om iets te krijgen waarderen het nu eenmaal hoger dan mensen die er niks voor hebben hoeven doen. Als je iets gratis krijgt, ben je eerder geneigd om het weer te verspreiden, je hecht er geen waarde aan. Zo werkt de mens nu eenmaal.

Mensen die 5000 euro voor Char gegeven hebben, zijn eerder geneigd om het positief te raten dan mensen die een gratis reading kregen (ook al was het een buttreading). Sociale dissonantie for the win.
pi_77446273
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef xChar het volgende:

[..]

ONDERZOEK NOU EENS MEER DAN 1 BRON
KIJK VERDER...

klinkt het aannemelijk voor je dat een man 24/7 onder stroom staat?

ja:
nee: zoek naar een andere verklaring en bekijk die kritisch.

je moet openminded zijn en willen ontdekken hoor, anders blijf je in die fabels geloven..

Iedereen kan het... het enige geheime is de performance Onderzoek die eens... Ik weet zeker dat je het kunt! 75% van de truc weet je namelijk al...
pi_77446408
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

`

Ik ga hier geen antwoord op geven, sorry
Ik heb het ook weer een beetje gezien hier.. en dat ligt deels aan een attitude om alles gratis te willen hebben waar anderen hun passie, ziel en zaligheid in stoppen, no offense
Nee zeker niet, zo moet je het totaal niet opvatten. 2 weken terug ben ik begonnen met Telekinesis leren, maar aangezien dat geen resultaat oplevert denk ik dat het iets anders is. Ik ben erg gaan twijfelen of het wel werkelijk met telekinesis te maken had en niet met iets anders. Daarom heb ik dit topic geopend, verder wil ik best een boek van (60) euro kopen, alleen moet ik dan toch weten welk boek.. Op internet zoeken levert voor mij niks op, want alle thermen die daar staan beschreven snap ik toch niks van.

Ik snap dat dit een soort van 'geheim' moet blijven, omdat mensen hier hun geld mee verdienen. Maar als niemand het doorvertelt hoe hebben deze mensen het 'geheim' dan ooit kunnen weten?
pi_77446456
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef xChar het volgende:

[..]

Nee zeker niet, zo moet je het totaal niet opvatten. 2 weken terug ben ik begonnen met Telekinesis leren, maar aangezien dat geen resultaat oplevert denk ik dat het iets anders is. Ik ben erg gaan twijfelen of het wel werkelijk met telekinesis te maken had en niet met iets anders. Daarom heb ik dit topic geopend, verder wil ik best een boek van (60) euro kopen, alleen moet ik dan toch weten welk boek.. Op internet zoeken levert voor mij niks op, want alle thermen die daar staan beschreven snap ik toch niks van.

Ik snap dat dit een soort van 'geheim' moet blijven, omdat mensen hier hun geld mee verdienen. Maar als niemand het doorvertelt hoe hebben deze mensen het 'geheim' dan ooit kunnen weten?
Door logisch na te denken. Kijk mijn posts en probeer het nou eens gewoon Ik weet zeker dat je er voor morgen achter kan komen De wil om er achter te komen is er namelijk al zo merk ik aan je posts...

Het is geen telekinese
Iedereen kan het
oefen het voor een spiegel
profit.
pi_77446519
Ps ik heb net gegoogled en kwam meteen op 50 sites uit met uitleg...

hoe zoeken jullie eigenlijk?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:14:00 #36
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77446527
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef xChar het volgende:

[..]

Vroeger mocht je niet geschoold worden in goochelen en mediumisme als je specifieke dingen niet kon (we spreken hier over 1700). Deze zaken waren zeer lastig om te leren zodat men wist dat je "dedicated" was als je die moves of technieken vloeiend kon. Vandaag de dag zijn er nog steeds mensen die er zo over denken (ik ben er deels eentje van) maar de meesten gelukkig niet meer. De meesten leren door naar lezingen te gaan, bibliotheek binnen te stappen en vanaf het begin te beginnen (ook theatertechniek e.d.).

Het is zoals je zegt inderdaad iets anders. Een truc namelijk. Je kunt speciaal geprepareerde lepels gebruiken, er zijn zelfs speciale lepels te koop die automatisch buigen. Verder kan er ook een impromptu variant gebruikt worden. Er zijn verder allerhande variaties, van het buigen van een wijnglas tot het buigen van vorken en steeltjes e.d. Er zijn dus meerdere methoden mogelijk. Eigenlijk kun je ter plekke aan een methode denken en zoiets zal wel ooit gepubliceerd zijn.
pi_77446602
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:13 schreef Flammie het volgende:
Ps ik heb net gegoogled en kwam meteen op 50 sites uit met uitleg...

hoe zoeken jullie eigenlijk?
Oke, er staan alot of tricks op youtube met 'how to bend a spoon'

Maar bij dat soort mensen is de spoon 'already bend' of al gebroken voordat ie gebend word.

Uri pakt echte lepels aan en die buigt ie zo, ik wil dat ook met elke lepel kunnen doen, alleen snap ik nog steeds niet hoe.
pi_77446624
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef xChar het volgende:

[..]

Oke, er staan alot of tricks op youtube met 'how to bend a spoon'

Maar bij dat soort mensen is de spoon 'already bend' of al gebroken voordat ie gebend word.

Uri pakt echte lepels aan en die buigt ie zo, ik wil dat ook met elke lepel kunnen doen, alleen snap ik nog steeds niet hoe.
....
.....

!

Ik geef het op
pi_77446735
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

....
.....

!

Ik geef het op
Je geeft het op... Ik snap het nog steeds niet, dat is allemaal nep als het al gebogen is enzo. Maar ik wil juist een lepel die niet gebogen is buigen.

Wat heeft lepels buigen trouwens met natuurkunde te maken?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:25:43 #40
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77446822
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')