Dat zal het hem wel zijn, inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef xChar het volgende:
[..]
Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.
Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hey hoe komt het dan dat MIchielos hem zelf doet als hij het toch niet begrijpt
Doe JIJ nou gewoon eens wat meer moeite .. andere betalen voor het geheim namelijk
HEB jij je middelbare school afgemaakt? Zo ja dan moet je dit zelf kunnen uitvinden.
Pak eens een lepel en speel er eens mee voor een spiegel.. Probeer het dan eens met een mes..
kom op man
Je snapt waarom een lepel kan buigen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:58 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.
& dan zijn er mensen die mysterieus gaan doen over 'betalen' voor het geheim. Doe niet zo kinderachtig en vertel nou gewoon wat het met die 'natuurkunde' te maken heeft
Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef Michielos het volgende:
het punt is dat lepels buigen enz. allang niet meer onder het kopje paranormaal valt maar onder het kopje goochelen & entertainment.
Er zijn mensen die grof geld betalen voor les hierin , boeken waar dit in staat (en schrik niet van prijzen van 60 euro of meer). Wat zou dan een goede reden zijn om het gratis en voor niks op een forum te zetten voor iedereen of het jou te PM'en enkel omdat je goochelgeheimen wil leren? Ik hoor graag een dondersgoede verklaring hiervoor.
`quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef xChar het volgende:
[..]
Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?
Maar bijvoorbeeld "Uri Geller'' die pakt een lepel aan en die buigt hem zo, maakt niet uit van wie die lepel is.. Staat die dan de hele dag onder stroom?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef xChar het volgende:
[..]
Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?
Maar bijvoorbeeld "Uri Geller'' die pakt een lepel aan en die buigt hem zo, maakt niet uit van wie die lepel is.. Staat die dan de hele dag onder stroom?
Nee zeker niet, zo moet je het totaal niet opvatten. 2 weken terug ben ik begonnen met Telekinesis leren, maar aangezien dat geen resultaat oplevert denk ik dat het iets anders is. Ik ben erg gaan twijfelen of het wel werkelijk met telekinesis te maken had en niet met iets anders. Daarom heb ik dit topic geopend, verder wil ik best een boek van (60) euro kopen, alleen moet ik dan toch weten welk boek.. Op internet zoeken levert voor mij niks op, want alle thermen die daar staan beschreven snap ik toch niks van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
`
Ik ga hier geen antwoord op geven, sorry
Ik heb het ook weer een beetje gezien hier.. en dat ligt deels aan een attitude om alles gratis te willen hebben waar anderen hun passie, ziel en zaligheid in stoppen, no offense
Door logisch na te denken. Kijk mijn posts en probeer het nou eens gewoonquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef xChar het volgende:
[..]
Nee zeker niet, zo moet je het totaal niet opvatten. 2 weken terug ben ik begonnen met Telekinesis leren, maar aangezien dat geen resultaat oplevert denk ik dat het iets anders is. Ik ben erg gaan twijfelen of het wel werkelijk met telekinesis te maken had en niet met iets anders. Daarom heb ik dit topic geopend, verder wil ik best een boek van (60) euro kopen, alleen moet ik dan toch weten welk boek.. Op internet zoeken levert voor mij niks op, want alle thermen die daar staan beschreven snap ik toch niks van.
Ik snap dat dit een soort van 'geheim' moet blijven, omdat mensen hier hun geld mee verdienen. Maar als niemand het doorvertelt hoe hebben deze mensen het 'geheim' dan ooit kunnen weten?
Vroeger mocht je niet geschoold worden in goochelen en mediumisme als je specifieke dingen niet kon (we spreken hier over 1700). Deze zaken waren zeer lastig om te leren zodat men wist dat je "dedicated" was als je die moves of technieken vloeiend kon. Vandaag de dag zijn er nog steeds mensen die er zo over denken (ik ben er deels eentje van) maar de meesten gelukkig niet meer. De meesten leren door naar lezingen te gaan, bibliotheek binnen te stappen en vanaf het begin te beginnen (ook theatertechniek e.d.).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef xChar het volgende:
[..]
Nee zeker niet, zo moet je het totaal niet opvatten. 2 weken terug ben ik begonnen met Telekinesis leren, maar aangezien dat geen resultaat oplevert denk ik dat het iets anders is. Ik ben erg gaan twijfelen of het wel werkelijk met telekinesis te maken had en niet met iets anders. Daarom heb ik dit topic geopend, verder wil ik best een boek van (60) euro kopen, alleen moet ik dan toch weten welk boek.. Op internet zoeken levert voor mij niks op, want alle thermen die daar staan beschreven snap ik toch niks van.
Ik snap dat dit een soort van 'geheim' moet blijven, omdat mensen hier hun geld mee verdienen. Maar als niemand het doorvertelt hoe hebben deze mensen het 'geheim' dan ooit kunnen weten?
Oke, er staan alot of tricks op youtube met 'how to bend a spoon'quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:13 schreef Flammie het volgende:
Ps ik heb net gegoogled en kwam meteen op 50 sites uit met uitleg...
hoe zoeken jullie eigenlijk?
....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef xChar het volgende:
[..]
Oke, er staan alot of tricks op youtube met 'how to bend a spoon'
Maar bij dat soort mensen is de spoon 'already bend' of al gebroken voordat ie gebend word.
Uri pakt echte lepels aan en die buigt ie zo, ik wil dat ook met elke lepel kunnen doen, alleen snap ik nog steeds niet hoe.
Je geeft het op... Ik snap het nog steeds niet, dat is allemaal nep als het al gebogen is enzo. Maar ik wil juist een lepel die niet gebogen is buigen.quote:
Hem lukt het ook, maar hij legt niet uit hoe, hij beweeg dat ding een beetje en zegt bend bendquote:
Goed luisteren. Alle lepels zijn van tevoren geprepareerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef xChar het volgende:
[..]
Hem lukt het ook, maar hij legt niet uit hoe, hij beweeg dat ding een beetje en zegt bend bend
Ooooowh, dus lepels die niet vantevoren gebogen zijn kun je niet buigen? En hoe kan je een lepel zwakker maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Goed luisteren. Alle lepels zijn van tevoren geprepareerd.
In het eerste geval is het een optische illusie en in beide gevallen zijn de lepels al van tevoren gebogen of zwakker gemaakt. Soms moet je niet te ver doordenken en zijn dingen heel simpel.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:57 schreef xChar het volgende:
[..]
Ooooowh, dus lepels die niet vantevoren gebogen zijn kun je niet buigen? En hoe kan je een lepel zwakker maken?
Wtf, ik lees dit topic al een tijdje en ik snap er geen ene fuck van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
....
Je kan het zelfs met een setje RECHTE lepels doen..
Keyword = ROUTINE//PROCEDURE
wanneer buig je ze? Als je er achter komt wanneer de lepels gebogen zijn weet je hoe de truc werkt..
Die vraag is ERG simpel te beantwoorden:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:10 schreef Cristal het volgende:
[..]
Wtf, ik lees dit topic al een tijdje en ik snap er geen ene fuck van.vertel gewoon in normaal nederlands hoe je een lepel kan buigen.
Of jij vertelt het gewoonquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die vraag is ERG simpel te beantwoorden:
Je kunt een lepel buigen door ze te buigen..
De vraag die jij wil weten =
Hoe kan ik mensen laten geloven dat ik ze buig door middel van mijn krachten!
En dat kun je zelf uitvogelen door die filmpjes te kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |