Hieruit kan ik opmaken dat het dus met fysieke kracht gaat... Maar dan is het leuke er toch al van af?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eh Cristal, heb je nu ondertussen al een lepel gebogen? Anders begin je eerst met een theelepeltje, da's misschien wat makkelijker.
Langzaam opbouwen, zodat je over een paar jaar grote soepopscheplepels kunt buigen.
Als je goed oefent kun je over 20 jaar een echte grote tuinschep buigenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:21 schreef Cristal het volgende:
Hieruit kan ik opmaken dat het dus met fysieke kracht gaat... Maar dan is het leuke er toch al van af?
Nee je hebt gelijk het is niet mysterieus, het is gewoon facking vaagquote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Flammie het volgende:
Lees de thread nou eens rustig terug en doe gewoon eens water staat. Probeer het nou toch eens voor een spiegel.
Dit is niet mysterieus.. het antwoord is immers al gegeven
Als je dit niet kanquote:Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Cristal het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk het is niet mysterieus, het is gewoon facking vaagEn trouwens, ik heb al 1000 x voor de spiegel gestaan omdat je dat een paar berichten terug ook al zei
![]()
& nog wat, dit is geen Bassie & Adriaan die raadseltjes moeten oplossen.
Gaan we bijdehand doen Flammie? Dan is dit misschien iets voor jouw DE ONLINE FRISTI GAMEquote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als je dit niet kan
Wat heb je eigenlijk voor een opleiding gedaan als ik vragen mag? Het kan echt neit de bedoeling zijn dat alles je wordt voorgedaan ... zo kom je er natuurlijk nooit
Veel succes
Het is niet bijdehand bedoelt maar je lijkt echt alles zwart op wit te willen hebben. En voor een econoom is dit natuurlijk een fluitje van een cent hoor...quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef Cristal het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen Flammie? Dan is dit misschien iets voor jouw DE ONLINE FRISTI GAMEhttp://www.fristi.nl/game/
[ afbeelding ]
(n.a.v de OP in dit topic: Fok!kers in het echt tegenkomen )
En wat mijn opleiding betreft, ik kan mezelf gerust econoom noemen
Jij denkt nog steeds dat je alles beter weet, betweterquote:Op zondag 7 februari 2010 12:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is niet bijdehand bedoelt maar je lijkt echt alles zwart op wit te willen hebben. En voor een econoom is dit natuurlijk een fluitje van een cent hoor...
Je hebt niet eens de moeite gedaan om fatsoenlijk informatie te willen zoeken. Je wil gewoon dat de mensen het je hier voorzeggen. Dat gebeurd niet. Dus hoef je het ook niet meer te vragen. De redenen waarom niet zijn immers allang gegeven
Verder snap ik niet wat die verzonnen thread met dit alles te maken heeft. Troll
Doe maar lekker stoer maar het antwoord krijg je toch niet (iig niet zwart op wit)quote:Op zondag 7 februari 2010 12:13 schreef Cristal het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat je alles beter weet, betweterongelovelijk
& trouwens praat voor jezelf er zijn vast wel mensen op deze aardbol die niet de hele dag Fristi zuipen & die mij wel willen welpen
![]()
En wat dat informatie opzoeken betreft, ik heb lang genoeg gezocht vind ik.
Doe maar lekker betweterig & zoveel moeite heb je niet gedaanquote:Op zondag 7 februari 2010 12:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe maar lekker stoer maar het antwoord krijg je toch niet (iig niet zwart op wit)
Heb al genoeg / te veel moeite gedaanVeel plezier met het verder uitzoeken
![]()
Inderdaad ik weet het antwoord ook niet en ik heb echt een kutleven. Jouw leven is zoooo cool dat je je druk maakt om iets wat iedereen na 1 minuten googlewerk al kan uitvinden. Ik ben jaloersquote:Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Cristal het volgende:
[..]
Doe maar lekker betweterig & zoveel moeite heb je niet gedaanJij weet het 'antwoord' toch ook niet dus.
Wat een naar leven heb jij trouwens
Betweter. & Fristi zuiperquote:Op zondag 7 februari 2010 12:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Inderdaad ik weet het antwoord ook niet en ik heb echt een kutleven. Jouw leven is zoooo cool dat je je druk maakt om iets wat iedereen na 1 minuten googlewerk al kan uitvinden. Ik ben jaloers
Flammie drinkt fristi, haha, dat drinkt een kind van 3quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef Cristal het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen Flammie? Dan is dit misschien iets voor jouw DE ONLINE FRISTI GAMEhttp://www.fristi.nl/game/
[ afbeelding ]
(n.a.v de OP in dit topic: Fok!kers in het echt tegenkomen )
En wat mijn opleiding betreft, ik kan mezelf gerust econoom noemen
Je gedragen als een kind van 3 door iemand uit te lachen om wat hij drinktquote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef xChar het volgende:
Flammie drinkt fristi, haha, dat drinkt een kind van 3
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je gedragen als een kind van 3 door iemand uit te lachen om wat hij drinkt, alleen maar omdat je niet op internet kan vinden hoe je lepels buigt
.
quote:
wat vervelend voor je joepie dat je steeds zo de behoefte hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb de show net weer gezien.
Assistente Marjolein, elke keer als ik haar zie, heb ik het idee dat dat Summers is, of dat Summers op z'n minst ongeveer zo eruitziet:
Wat vervelend voor je Summers dat jij je vaak zo snel aangevallen voelt.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:08 schreef Summers het volgende:
wat vervelend voor je joepie dat je steeds zo de behoefte hebt
om andere mensen naar beneden te trappen ,
Ik schrijf toch ook niet dat het uitmaakt hoe jij eruitzietquote:je kan beter
naar jezelf kijken en erachter proberen te komen waar die behoefte toch vandaan komt
en wat het eigenlijk uitmaakt hoe ik eruit zie .
Je bent vast oprecht en ik begrijp jequote:
Maar goed, laten we niet offtopic gaan: Dit topic gaat over lepels buigen, allerlei vormen van mentalisme en goochelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:49 schreef Summers het volgende:
Je bent vast oprecht en ik begrijp jeemo gewoon verkeerd ,
je was gewoon gezellig helemaal zielig alleenvia mijn laptop, terwijl ik ondertussen allemaal andere dingen aan het doen was de familieshow Uri Geller aan het kijken
voor jong en oud ,
waar je getrakteerd werd op hartverwarmende trucs en stoere CR
met misschien als kijkersverassing staalharde spoonbending .
En moest aan me denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |