OMG!1WTF!?BBQ!..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
BoWa: Hier Boswachter, in het echt uitbater van een frituur in Roermond
quote:
HOAX! Bowa is per dag 25 uur online, kan nooit uitbater zijn! Hooguit hangjongere in macdonalds met wifi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
BoWa: Hier Boswachter, in het echt uitbater van een frituur in Roermond
Daar zit hij lekker te chillen met zijn matties en te pronken met zijn op E-Bay bestelde patta's, terwijl hij een jonko draait en een Big Mac oppeuzelt. De ouwe snoeperd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
HOAX! Bowa is per dag 25 uur online, kan nooit uitbater zijn! Hooguit hangjongere in macdonalds met wifi!
WTF serieus?? Whahhaha, ik ga daar friet halen, welke friettent is het???quote:BoWa: Hier Boswachter, in het echt uitbater van een frituur in Roermond
Er zijn hier maar weinig goede friettenten, dus ben ik ook wel benieuwd..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF serieus?? Whahhaha, ik ga daar friet halen, welke friettent is het???!!!
Jij komt uit roermond?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF serieus?? Whahhaha, ik ga daar friet halen, welke friettent is het???!!!
Fix'd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Er zijn hier maar weinig geen goede friettenten, dus ben ik ook wel benieuwd..
Tuurlijk niet. Hier verkopen we alleen frietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef henkzijlstra het volgende:
verkopen ze er ook patat?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
He, was jij dan die ene jongen die daar stond te zoenen met die andere jongen?
Hij zou 'm in elkaar slaan zei 'ie, maar hij moest eerst nog even een topic openen op het Margriet Ledenforum. En ja, toen was de vogel allang gevlogen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef Hetiszover het volgende:
Dat je nog normaal kan typen na een ontmoeting met Michielos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |