OMG!1WTF!?BBQ!..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
BoWa: Hier Boswachter, in het echt uitbater van een frituur in Roermond
quote:
HOAX! Bowa is per dag 25 uur online, kan nooit uitbater zijn! Hooguit hangjongere in macdonalds met wifi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
Daar zit hij lekker te chillen met zijn matties en te pronken met zijn op E-Bay bestelde patta's, terwijl hij een jonko draait en een Big Mac oppeuzelt. De ouwe snoeperd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
HOAX! Bowa is per dag 25 uur online, kan nooit uitbater zijn! Hooguit hangjongere in macdonalds met wifi!
WTF serieus?? Whahhaha, ik ga daar friet halen, welke friettent is het???quote:BoWa: Hier Boswachter, in het echt uitbater van een frituur in Roermond
Er zijn hier maar weinig goede friettenten, dus ben ik ook wel benieuwd..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF serieus?? Whahhaha, ik ga daar friet halen, welke friettent is het???!!!
Jij komt uit roermond?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Fix'd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Er zijn hier maar weinig geen goede friettenten, dus ben ik ook wel benieuwd..
Tuurlijk niet. Hier verkopen we alleen frietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef henkzijlstra het volgende:
verkopen ze er ook patat?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
He, was jij dan die ene jongen die daar stond te zoenen met die andere jongen?
Hij zou 'm in elkaar slaan zei 'ie, maar hij moest eerst nog even een topic openen op het Margriet Ledenforum. En ja, toen was de vogel allang gevlogen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef Hetiszover het volgende:
Dat je nog normaal kan typen na een ontmoeting met Michielos
okequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:32 schreef Remsjo het volgende:
Ik kwam vanmiddag Steven26 tegen. Hier is hij een beterweter en volgens eigen zeggen fanatiek Ajaxsupporter. In het echt is hij een lid van de Josti Band!

quote:
Ja, die zaak wordt ook gerund door Michielos. Het lijkt een computerzaak, maar stiekem is het gewoon een dekmantel van een internationale kinderhandelorganisatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]kom je wel eens bij ComputerCentrum? ( stationsstraat )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Klapjosti het volgende:
[..]
Ja, die zaak wordt ook gerund door Michielos. Het lijkt een computerzaak, maar stiekem is het gewoon een dekmantel van een internationale kinderhandelorganisatie.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
Ik zag laatst Michielos en toen wenste ik dat ik nooit geboren was.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kwam de ts laatst tegen
[ afbeelding ]
Dit is nou de stoere postmortum
Ik kwam jou laatst tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
lachen manquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:47 schreef Fah-Q het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik kwam jou laatst tegen.[
afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:46 schreef Klapjosti het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wilde je even waarschuwen. Je kunt nooit weten.
Je faalt nog een beetjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:47 schreef Fah-Q het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik kwam jou laatst tegen.
[ afbeelding ]
Hier een taart als beloning:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:50 schreef Klapjosti het volgende:
[..]
Ja nou wil ik wel een beloning he!
OneLuvquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hier een taart als beloning:
-Koele afbeelding-
Die kinderenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar blijft m'n valentijnspaint?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Sorry, ik had hem nog niet gezien toen ik de mijne poste... alle credits gaan naar jou.
partyflockquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch gabberquote:
TS heb jij het syndroom van down?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
de friettent tegenover bakkerij Bart in het centrum van Roermondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
ik heb alleen habbo hotel en fok!accountquote:
dat kleintjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar anders?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
waarom willen mensen stoer gevonden worden op een forum?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
de friettent tegenover bakkerij Bart in het centrum van Roermond
habbo is een goede dekmantel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb alleen habbo hotel en fok!account
volgende keer als ik weer eens in roermond ben loop ik daar even binnen om bij BoWa wat te vreten te bestellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:
Ja sorry, wat had je dan gewild?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook weleens fokkers gezien.
Geen boeiende helaas.
Zo'n Fok!-meet MOET toch wel pure gezelligheid en saamhorigheid zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef Maitje het volgende:
Hoe jullie over elkaar praten.. hilarisch!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef calamares het volgende:
[..]
Zo'n Fok!-meet MOET toch wel pure gezelligheid en saamhorigheid zijn.
Cafetaria Het Munsterhof ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
kan zijn , weet alleen de locatiequote:
Wat the fuck is dit nou weer dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef devl1nsect het volgende:
Ik heb ze ook in het echt gezien tijdens een meet:
[ afbeelding ]
Yvonne?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef devl1nsect het volgende:
Ik heb ze ook in het echt gezien tijdens een meet:
[ afbeelding ]
Tweede van links is de mooiste.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:36 schreef morningstorm het volgende:
[..]
en wie moet dat voorstellen van de 4?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
Tegengekomen:
Gers; Top-oss hooligan hier , in het echt bloemenbezorger bij de Intratuin
Wat een scheetjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tweede van links is de mooiste.
griekjeee
En, hoe vond je mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:00 schreef RickoKun het volgende:Ik zag afcajos nog zoen 2 maand geleden op het station in groningen
ik zag Jos een keer rellen in de metro naar de arena toequote:
Haha rellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zag Jos een keer rellen in de metro naar de arena toe
ik stond ook in die metroquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha rellen![]()
Oh ja, dat was die keer dat iemand de lampen eruit sloeg? ik er een topic over opende, en jij beweerde ook in die metro te zitten
Ik ben zo lelijk dat het daglicht mij niet kan verdragen!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Klopt, de meeste Fok!kers zijn zo lelijk dat ze het daglicht niet kunnen verdragen!!!
Ik ben een uitzondering op die regel!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Tism het volgende:
[..]
OMG!1WTF!?BBQ!..![]()
Welke friettentpatattent is dat dan?..
als je een fokker tegenkomt, dan merk je dat wel hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe de neuk herken je die dan? Lang niet iedereen heeft een fobo, laat staan een normale foto.
lang vies haar,bandshirt en zo wit als een melkfles.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:51 schreef wise het volgende:
[..]
als je een fokker tegenkomt, dan merk je dat wel hoor![]()
![]()
Is dit echt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
Ik zie je nooit in Diemen-Zuid.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog irritanter, fok!kers die jou in het echt tegenkomen, maar faalhaas zijn en naderhand in je fobo gaan posten: "volgens mij zag ik jou vandaag in Amsterdam"
Maar volgens mij zag ik je ook echt hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog irritanter, fok!kers die jou in het echt tegenkomen, maar faalhaas zijn en naderhand in je fobo gaan posten: "volgens mij zag ik jou vandaag in Amsterdam"
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar volgens mij zag ik je ook echt hoor.
Want ik ben speciaal.quote:
Zou je wel willen he.quote:
Nee hoor en nee we hebben geen fittie.quote:
Ik heb het natuurlijk over fokkers die me nog nooit irl hebben gezien, aapquote:
Iets met nog wakker worden enzo, jwz!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over fokkers die me nog nooit irl hebben gezien, aap
Ik heb soms echt het idee dat ik de enige ben met werk.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iets met nog wakker worden enzo, jwz!
Steven is vrij en ik werk in de reiswereld ten tijde van de financiele crisis op een afdeling die niet looptquote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het idee dat ik de enige ben met werk.
Ja want vakantie hebben is zo iets raarsquote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Wees gerust!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef Fah-Q het volgende:
Va-wat!?!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja want vakantie hebben is zo iets raars
Is ook een goeie optie natuurlijk... nog 2 weken werken.... thanx for the reminder.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want vakantie hebben is zo iets raars
Ach ik heb 2 weken vrij, genoeg uren enzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Is ook een goeie optie natuurlijk... nog 2 weken werken.... thanx for the reminder.
Degene waar ze alleen FRIET verkopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Tism het volgende:
[..]
OMG!1WTF!?BBQ!..![]()
Welke friettent is dat dan?..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef KingChronic het volgende:
Ik was vorige x naar een concert van Miley cyrus/hannah montana (ze is kkaan he) en daar kwam ik 1 of andere dikke gast tegen die ook op Fok zat
ene Juicypillow ofzo
Hij zat de hele tijd in een hoekje dus ik dacht dat hij uitsmijter was ofzo dus ik wilde hem rellen en toen zei ie huilend dat ik op moest houden en toen zag ik toevallig 5 minuten later dat ie met zijn telefoon op fok zat en ik vroeg zo wie ben jij ik zit ook op fok
Zo'n fok-meet lijkt me wel kkdopequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef calamares het volgende:
[..]
Zo'n Fok!-meet MOET toch wel pure gezelligheid en saamhorigheid zijn.
Allemaal aan de fantaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Zo'n fok-meet lijkt me wel kkdope![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb wat onderzoek gedaan en ik weet inmiddels welke friettent dat is..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Degene waar ze alleen FRIET verkopen.
Voorbeelden: darkrooms, parenclubs, W0W-meets, meet en greet met de Pedopartij?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:40 schreef Ladylike het volgende:
De fokkers die ik tegen kom kom ik tegen op plekken waarvan ze niet willen dat ik doorlul dat ik ze daar heb gezien
"Automatiek"?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onderzoek gedaan en ik weet inmiddels welke friettent dat is..
nou post dan maar hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onderzoek gedaan en ik weet inmiddels welke friettent dat is..
ja dat is hemquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Automatiek"?
(oftewel, die friettent zonder naam)
Wanneer kom je weer eens een nierbroodje eten, lutser.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja dat is hemHeeft hij nog steeds Nierbrrodjes in de automatiek liggen
morgen , ik kom als inlegkruisjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens een nierbroodje eten, lutser.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
morgen , ik kom als inlegkruisje
Hij is koning frietenbakker, wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn beeld van BoWa als stoere ict'er is nu ook weg dus he
Zo lekker vind ik die friet daar helemaal nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij is koning frietenbakker, wat wil je nog meer
geen idee, zitterd is geen plek voor mijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo lekker vind ik die friet daar helemaal niet
Roermond hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, zitterd is geen plek voor mij
Nog ergerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Roermond heWel bij de les blijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |