Haha rellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zag Jos een keer rellen in de metro naar de arena toe
ik stond ook in die metroquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha rellen![]()
Oh ja, dat was die keer dat iemand de lampen eruit sloeg? ik er een topic over opende, en jij beweerde ook in die metro te zitten
Ik ben zo lelijk dat het daglicht mij niet kan verdragen!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Klopt, de meeste Fok!kers zijn zo lelijk dat ze het daglicht niet kunnen verdragen!!!
Ik ben een uitzondering op die regel!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Tism het volgende:
[..]
OMG!1WTF!?BBQ!..![]()
Welke friettentpatattent is dat dan?..
als je een fokker tegenkomt, dan merk je dat wel hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe de neuk herken je die dan? Lang niet iedereen heeft een fobo, laat staan een normale foto.
lang vies haar,bandshirt en zo wit als een melkfles.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:51 schreef wise het volgende:
[..]
als je een fokker tegenkomt, dan merk je dat wel hoor![]()
![]()
Is dit echt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
BoWa: Hier Boswachter, in het echt uitbater van een frituur in Roermond
Ik zie je nooit in Diemen-Zuid.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog irritanter, fok!kers die jou in het echt tegenkomen, maar faalhaas zijn en naderhand in je fobo gaan posten: "volgens mij zag ik jou vandaag in Amsterdam"
Maar volgens mij zag ik je ook echt hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog irritanter, fok!kers die jou in het echt tegenkomen, maar faalhaas zijn en naderhand in je fobo gaan posten: "volgens mij zag ik jou vandaag in Amsterdam"
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar volgens mij zag ik je ook echt hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |