Haha rellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zag Jos een keer rellen in de metro naar de arena toe
ik stond ook in die metroquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha rellen![]()
Oh ja, dat was die keer dat iemand de lampen eruit sloeg? ik er een topic over opende, en jij beweerde ook in die metro te zitten
Ik ben zo lelijk dat het daglicht mij niet kan verdragen!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Klopt, de meeste Fok!kers zijn zo lelijk dat ze het daglicht niet kunnen verdragen!!!
Ik ben een uitzondering op die regel!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Tism het volgende:
[..]
OMG!1WTF!?BBQ!..![]()
Welke friettentpatattent is dat dan?..
als je een fokker tegenkomt, dan merk je dat wel hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe de neuk herken je die dan? Lang niet iedereen heeft een fobo, laat staan een normale foto.
lang vies haar,bandshirt en zo wit als een melkfles.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:51 schreef wise het volgende:
[..]
als je een fokker tegenkomt, dan merk je dat wel hoor![]()
![]()
Is dit echt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef postmortum het volgende:
BoWa: Hier Boswachter, in het echt uitbater van een frituur in Roermond
Ik zie je nooit in Diemen-Zuid.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog irritanter, fok!kers die jou in het echt tegenkomen, maar faalhaas zijn en naderhand in je fobo gaan posten: "volgens mij zag ik jou vandaag in Amsterdam"
Maar volgens mij zag ik je ook echt hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog irritanter, fok!kers die jou in het echt tegenkomen, maar faalhaas zijn en naderhand in je fobo gaan posten: "volgens mij zag ik jou vandaag in Amsterdam"
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar volgens mij zag ik je ook echt hoor.
Want ik ben speciaal.quote:
Zou je wel willen he.quote:
Nee hoor en nee we hebben geen fittie.quote:
Ik heb het natuurlijk over fokkers die me nog nooit irl hebben gezien, aapquote:
Iets met nog wakker worden enzo, jwz!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over fokkers die me nog nooit irl hebben gezien, aap
Ik heb soms echt het idee dat ik de enige ben met werk.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iets met nog wakker worden enzo, jwz!
Steven is vrij en ik werk in de reiswereld ten tijde van de financiele crisis op een afdeling die niet looptquote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het idee dat ik de enige ben met werk.
Ja want vakantie hebben is zo iets raarsquote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Wees gerust!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef Fah-Q het volgende:
Va-wat!?!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja want vakantie hebben is zo iets raars
Is ook een goeie optie natuurlijk... nog 2 weken werken.... thanx for the reminder.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want vakantie hebben is zo iets raars
Ach ik heb 2 weken vrij, genoeg uren enzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Is ook een goeie optie natuurlijk... nog 2 weken werken.... thanx for the reminder.
Degene waar ze alleen FRIET verkopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Tism het volgende:
[..]
OMG!1WTF!?BBQ!..![]()
Welke friettent is dat dan?..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef KingChronic het volgende:
Ik was vorige x naar een concert van Miley cyrus/hannah montana (ze is kkaan he) en daar kwam ik 1 of andere dikke gast tegen die ook op Fok zat
ene Juicypillow ofzo
Hij zat de hele tijd in een hoekje dus ik dacht dat hij uitsmijter was ofzo dus ik wilde hem rellen en toen zei ie huilend dat ik op moest houden en toen zag ik toevallig 5 minuten later dat ie met zijn telefoon op fok zat en ik vroeg zo wie ben jij ik zit ook op fok
Zo'n fok-meet lijkt me wel kkdopequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef calamares het volgende:
[..]
Zo'n Fok!-meet MOET toch wel pure gezelligheid en saamhorigheid zijn.
Allemaal aan de fantaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Zo'n fok-meet lijkt me wel kkdope![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb wat onderzoek gedaan en ik weet inmiddels welke friettent dat is..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Degene waar ze alleen FRIET verkopen.
Voorbeelden: darkrooms, parenclubs, W0W-meets, meet en greet met de Pedopartij?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:40 schreef Ladylike het volgende:
De fokkers die ik tegen kom kom ik tegen op plekken waarvan ze niet willen dat ik doorlul dat ik ze daar heb gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |