En nu de lepeltruc nog gaan snappenquote:
Ja, snapte ik het maar. Op dit moment staat mijn leven in het teken van 'de lepel'quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En nu de lepeltruc nog gaan snappen.
En eigenlijk geldt dat voor alles wat je leert of maakt. Als je zelf tijd en energie stopt om iets te leren of te maken, heb je er op alle gebieden veel meer profijt en plezier van dan als iemand gewoon zegt 'het moet zus en zo'.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
Eens valt het kwartje en dan denk je.... wtf ben ik daar ingestonken
Dat is het mooie aan alles...
En dan wil je het geheim houden want het geheim heeft immers waarde voor je.. je hebt er wat voor moeten doen.. en dan ga je nog veel lol beleven aan dit soort dingen..
Die is echt heel oudquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En eigenlijk geldt dat voor alles wat je leert of maakt. Als je zelf tijd en energie stopt om iets te leren of te maken, heb je er op alle gebieden veel meer profijt en plezier van dan als iemand gewoon zegt 'het moet zus en zo'.
En dat geldt dus ook voor de lepeltruc.
Hint: Ork ork ork, soep eet je met een...
Dit topic staat vol met hints. Eigenlijk al veel te veel hints.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Cristal het volgende:
Misschien kan ik een kleine hint krijgen?
Ik zie het antwoord niet hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef Bastard het volgende:
Pfff oplossing dan maar?
http://news.cnet.com/8301-10784_3-9717464-7.html?part=rss&subj=news&tag=2547-1_3-0-5
Slotje
Dat is een beetje het probleem van het topic inderdaad..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:50 schreef Cristal het volgende:
[..]
Of ik ben dom, of jullie doen alsof jullie het weten maar eigenlijk weten jullie het niet, en is het dus eigenlijk wel Telekinetisch gaat.
tja dan moet je ook op een goochelaarsforum kijken en niet op een bovennatuurlijk forumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:50 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik zie het antwoord niet hoor.
Vanavond is de eerste auditie-ronde te zien van de nieuwe Uri Geller. Waarschijnlijk zullen er veel mensen op af komen die het lepel buig kunstje ook weten. Ik weet dat ik me weer eens kapot zal gaan ergeren omdat hun het wel weten en ik niet.![]()
En de 'zovele' hints die zogenaamd in dit topic staan vertellen mij niks
Of ik ben dom, of jullie doen alsof jullie het weten maar eigenlijk weten jullie het niet, en is het dus eigenlijk wel Telekinetisch gaat.
De mensen die het antwoord op dit soort vragen weten zullen deze gewoon niet zo snel vertellen omdat er door hunzelf moeite tijd en energie in gestoken is. In veel gevallen ook een som geld. Dat is logisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem van het topic inderdaad..
Iemand wil wat weten
Mensen zeggen het te weten maar zeggen het lekker niet
Geen oplossing
TRU is out there and stays out there ofzo.
Ik ga vandaag kijkenquote:
Zo'n geweldig programma met grote paranormaal talenten komt natuurlijk elke dag op de televisiequote:
Inderdaad, via de site van sbs6.quote:Of ga je via uitzendinggemist ofzo kijken:D
Dat ventje is echt ziek dat ie zo jong al met geesten werkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:00 schreef Michielos het volgende:
ey Derek Ogilvie van 13 bij de Uri Geller
Ik bied nu alvast mijn excuses aan aan elke cold reader out there(derek etc). Wat een aanfluiting dit programma![]()
![]()
ik pis in mijn broek van het lachen en heb plaatsvervangende schaamte tegelijkertijd
Dat ventje was een aanfluiting dat zichzelf veel wijs maakt, er oprecht in gelooft. Maar goed, zonder oefening en in het prille begin, gebeurt er zoiets (dit leidde tot plaatsvervangende schaamte bij mij).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:11 schreef Cristal het volgende:
[..]
Dat ventje is echt ziek dat ie zo jong al met geesten werkt.En dan mislukt het ook nog eens
De pendel act vond ik zeker bijzonder, vooral omdat er echt 'een boven-natuurlijke entiteit' aanwezig was. Alleen heb ik wel rot gelachen toen dat mens vroeg of ze nog een nieuwe liefde ging ontmoeten, waarop het antwoord 'Misschien' wasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:13 schreef Michielos het volgende:
Ik vond het vooral vreemd dat Beau die toch "echte" paranormaal begaafde personen (het zesde zintuig e.d.) zo bijzonder vind, opeens dit soort zaken ook bijzonder vind.. Die 13 jarige Char had bijvoorbeeld een extreem slechte techniek. niks goed en toch was het "bijzonder". Die pendel act waarbij de vragen aan de schoonmoeder (HUH)gevraagd werden.. ook zeer bijzonder.. en god. wat was de joker eng
![]()
Dat geeft toch te denken
gast , je trolled... toch?>?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:18 schreef Cristal het volgende:
[..]
De pendel act vond ik zeker bijzonder, vooral omdat er echt 'een boven-natuurlijke entiteit' aanwezig was. Alleen heb ik wel rot gelachen toen dat mens vroeg of ze nog een nieuwe liefde ging ontmoeten, waarop het antwoord 'Misschien' was![]()
Het Char jongentje zal ongetwijfeld wel contact kunnen maken met geesten etc. Dat denk ik omdat hij zei; ik heb dan een weekje last van ze, ze gaan me dan kwellen zegmaar en dan word ik helemaal gek in mijn hoofd..zegmaar en opa jaagd ze dan weg. zegmaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |