abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77450712
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef xChar het volgende:

[..]

Kun je misschien iets specifieker zijn?
Ik weet niet wat ze in je bibliotheek hebben

Vraag gewoon naar goochelboeken en neem er een aantal mee..

Verder als je dvd materiaal wil hebben kun je het volgende via penguinmagic.com kopen:

Gerry griffin's complete cardmagic set

is een goed voorbeeld voor de beginnende goochelaar
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:49:53 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77450866
Denk dat je sowieso beter bij de basis kunt beginnen. Leer kruipen voordat je gaat lopen enz.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:51:52 #78
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77452816
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik ga zo naar de bibliotheek voor wat boeken, heb je nog enige suggesties voor me? Om dichter bij de waarheid van het lepel buigen te komen..? Welk boek?
Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_77452892
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:51 schreef Cristal het volgende:

[..]

Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.
Er kunnen verschillende routines bestaan
Een routine is de manier waarop je iets opvoert zeg maar... wil je het zo laten lijken alsof je het met je geest doet dan zul je het ook zo moeten opvoeren.

Ik kan bijvoorbeeld een kaarttrucje doen en zeggen.. SNAP JE DE TRUC??
dan ga je echt puur voor de entertainment

Ik kan het ook anders presenteren en doen alsof ik alles met mijn gedachten stuur..

het gaat niet alleen om de truc en diens geheim maar je performance en routine maakt er ook deel van uit.

Veel succes met goochelen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:06:28 #80
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77453302
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Er kunnen verschillende routines bestaan
Een routine is de manier waarop je iets opvoert zeg maar... wil je het zo laten lijken alsof je het met je geest doet dan zul je het ook zo moeten opvoeren.

Ik kan bijvoorbeeld een kaarttrucje doen en zeggen.. SNAP JE DE TRUC??
dan ga je echt puur voor de entertainment

Ik kan het ook anders presenteren en doen alsof ik alles met mijn gedachten stuur..

het gaat niet alleen om de truc en diens geheim maar je performance en routine maakt er ook deel van uit.

Veel succes met goochelen
Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.

Ben al weer bezig met het openen van mijn volgende topic
pi_77453620
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:06 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.

Ben al weer bezig met het openen van mijn volgende topic

na 4 topics geloof je niets meer van allemaal die onzin niet
pi_77455704
Mensen die deze trol voer geven...
pi_77456704
quote:
Geweldig hoe die, als hij zijn eigen lepels etc niet heeft, NIETS meer kan

En dan geloven mensen nog steeds dat hij lepels kan buigen met zijn wil!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:02:02 #84
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77561576
Oke ik heb het antwoord Flammie chek je PM
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:14:18 #85
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77562155
Blijk ik het antwoord toch niet te hebben

Mijn leven word beinvloed door een lepel Ik ben nu echt heel zielig bezig
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:28:51 #86
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77569256
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
Oke ik heb het antwoord Flammie chek je PM
Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodes .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:44:34 #87
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77596393
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodes .
Vertel....
Vertel....
pi_77598341
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgen haha
Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
Volgens mij is het gewoon bimetaal
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:46:27 #89
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77598758
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon bimetaal
Dat zei een goede vriend (die NASK leraar) is ook!
pi_77600413
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.

Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.

Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Veni vidi foetsie
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:41:45 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77600549
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.

Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.

Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.
pi_77601042
Om dat uit de vele andere topics blijkt dat Michielos pertinent aan zijn eigen waarheid wil vasthouden, anderen hiervan wil overtuigen, en ik hem er voor aanzie dat hij niet schuwt leugens hiervoor te gebruiken, zoals het gebruiken van andermans filmpjes om aan te tonen dat het slechts een truc zou zijn, omdat hij dat zogenaamd zelf is op dat filmpje.
Veni vidi foetsie
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:56:28 #93
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77601117
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef semexo het volgende:
Om dat uit de vele andere topics blijkt dat Michielos pertinent aan zijn eigen waarheid wil vasthouden, anderen hiervan wil overtuigen, en ik hem er voor aanzie dat hij niet schuwt leugens hiervoor te gebruiken, zoals het gebruiken van andermans filmpjes om aan te tonen dat het slechts een truc zou zijn, omdat hij dat zogenaamd zelf is op dat filmpje.
Da's jouw mening. Ik zie Michielos niet als een leugenaar en ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf is in dat filmpje.
pi_77602520
hahahaha het wordt gewoon steeds gekker
Ik ben best benieuwd dan waar je dat filmpje nog meer gezien hebt
pi_77608740
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.
Zoek het "orgineel" kijk naar de plaatsingsdatum... en het probleem is opgelost
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:56:51 #96
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_77609023
hey ik weet niet of het al te sprake is geweest, maar bij Uri Geller werd er gevraagd een lepel op de tv te leggen en vervolgens "werk" te roepen. Ik zat met mijn ma op de bank en we hebben het uitgeprobeerd. Zonder dat we de lepel hadden aangeraakt was hij gebogen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:24:08 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77613285
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:

dream on idioot, vele mensen van magiccafe e,d. die er comment op geven ken ik persoonlijk. Zij hebben me dat vaak genoeg zien doen door de jaren heen
Wat een laster ey
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:44:50 #98
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77627816
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef Flammie het volgende:
hahahaha het wordt gewoon steeds gekker
Ik ben best benieuwd dan waar je dat filmpje nog meer gezien hebt
Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?
pi_77627876
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:44 schreef Cristal het volgende:

[..]

Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?
Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de andere

Ik bedoelde niet te zeggen dat jij gek bent Mijn excuses indien dit wel als dusdanig ervaren werd
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:55:16 #100
259246 Cristal
Magical touch...
pi_77628231
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de andere

Ik bedoelde niet te zeggen dat jij gek bent Mijn excuses indien dit wel als dusdanig ervaren werd
Oh, nu snap ik je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')