Ik weet niet wat ze in je bibliotheek hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef xChar het volgende:
[..]
Kun je misschien iets specifieker zijn?
Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de bibliotheek voor wat boeken, heb je nog enige suggesties voor me? Om dichter bij de waarheid van het lepel buigen te komen..? Welk boek?
Er kunnen verschillende routines bestaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:51 schreef Cristal het volgende:
[..]
Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.
Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er kunnen verschillende routines bestaan![]()
Een routine is de manier waarop je iets opvoert zeg maar... wil je het zo laten lijken alsof je het met je geest doet dan zul je het ook zo moeten opvoeren.
Ik kan bijvoorbeeld een kaarttrucje doen en zeggen.. SNAP JE DE TRUC??
dan ga je echt puur voor de entertainment
Ik kan het ook anders presenteren en doen alsof ik alles met mijn gedachten stuur..
het gaat niet alleen om de truc en diens geheim maar je performance en routine maakt er ook deel van uit.
Veel succes met goochelen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:06 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.
Ben al weer bezig met het openen van mijn volgende topic
Geweldig hoe die, als hij zijn eigen lepels etc niet heeft, NIETS meer kanquote:
Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
Oke ik heb het antwoordFlammie chek je PM
Vertel....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodes.
Volgens mij is het gewoon bimetaalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgen![]()
haha
Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
Dat zei een goede vriend (die NASK leraar) is ook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon bimetaal
Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.
Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.
Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Da's jouw mening. Ik zie Michielos niet als een leugenaar en ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf is in dat filmpje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef semexo het volgende:
Om dat uit de vele andere topics blijkt dat Michielos pertinent aan zijn eigen waarheid wil vasthouden, anderen hiervan wil overtuigen, en ik hem er voor aanzie dat hij niet schuwt leugens hiervoor te gebruiken, zoals het gebruiken van andermans filmpjes om aan te tonen dat het slechts een truc zou zijn, omdat hij dat zogenaamd zelf is op dat filmpje.![]()
Zoek het "orgineel" kijk naar de plaatsingsdatum... en het probleem is opgelostquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.
dream on idioot, vele mensen van magiccafe e,d. die er comment op geven ken ik persoonlijk. Zij hebben me dat vaak genoeg zien doen door de jaren heenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.
Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.
Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef Flammie het volgende:
hahahaha het wordt gewoon steeds gekker
Ik ben best benieuwd dan waar je dat filmpje nog meer gezien hebt
Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de anderequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:44 schreef Cristal het volgende:
[..]
Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?
Oh, nu snap ik jequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de andere
Ik bedoelde niet te zeggen dat jij gek bentMijn excuses indien dit wel als dusdanig ervaren werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |