En dan kom je de volgende keer net als Char zeker weeeer met iets anders..quote:
Alsof ik dat niet allang gedaan hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dan kom je de volgende keer net als Char zeker weeeer met iets anders..
eerst is het zand, daarna lepels... wil je het hele goochelrepertoire weten ofzo? Daar zul je toch wat meer moeite voor moeten doen ben ik bang![]()
Je snapt best dat ik je de antwoorden niet met de paplepel kan voeren en als je het nou NOG niet kan bevatten dan vraag ik me echt af wat je gedaan hebt tijdens je middelbare schoolperiode
Oefen het nou eens 1x voor een spiegel.. HOE ZOU JIJ iemand laten geloven dat je een lepel kan buigen door middel van je krachten! Ga het oefenen!
Als je het NU even zelf uit kan vinden kom je de volgende keer niet weer met een paragnostenfabel aan die wij dan weer moeten uitleggenErg makkelijk graaien zo he..
Iemand die mij snaptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Cristal het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet allang gedaan hebIk heb net als Char alle mogelijke dingen geprobeerd. Het antwoord op zand laten zweven heb ik al, alleen nog niet op de lepels.
Met een paplepeldie kan je al helemaal niet buigen
![]()
Je weet het zelf ook niet dus, je doet alleen maar alsof je het weet. Verder heb ik een oude vriend die Nask leraar is.. denk je dat hij het antwoord heeft?
Als die paplepel van hout is niet. Die kan namelijk niet buigen.. die breektquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Cristal het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet allang gedaan hebIk heb net als Char alle mogelijke dingen geprobeerd. Het antwoord op zand laten zweven heb ik al, alleen nog niet op de lepels.
Met een paplepeldie kan je al helemaal niet buigen
![]()
Je weet het zelf ook niet dus, je doet alleen maar alsof je het weet. Verder heb ik een oude vriend die Nask leraar is.. denk je dat hij het antwoord heeft?
Jep wederom die iets simpels niet snapt... Denk er eens niet te moeilijk overquote:
Ga ik zeker doen. Ik mail hem wel even.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als die paplepel van hout is niet. Die kan namelijk niet buigen.. die breekt
Vraag het je leraar eens zou ik zeggen
Ik kan je niet garanderen dat hij de routine ook weetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Ik mail hem wel even.
Aankomende dinsdag spreek ik hem, zodra ik het antwoord heb post ik het hieroquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik kan je niet garanderen dat hij de routine ook weet
q: hoe buig je een lepel"?
a: door een lepel te buigen.. dit kan iedereen.. simpel
q: wanneer buig je een lepel?
a: Ergens in je routine//praatje gang van zaken tijdens je performance.
q: hoe laat ik mensen geloven dat ik hem buig met mijn gedachten?
a: Door middel van je routine//draaiboekje...
Hier dan
Je weet hoe ze lepels buigen.
je weet dat ze mensen laten geloven dat ze dit doen dmv hun gedachten
Wat je nog niet weet is hun act//routine![]()
Je doet in ieder geval wat moeite er voorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Cristal het volgende:
[..]
Aankomende dinsdag spreek ik hem, zodra ik het antwoord heb post ik het hiero
Het is iig duidelijk wat je bedoeling isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Cristal het volgende:
[..]
Aankomende dinsdag spreek ik hem, zodra ik het antwoord heb post ik het hiero
Hieruit kan ik opmaken dat je een normale lepel nodig hebt en een kromme, maar het is juist zo leuk om 1 normale lepel te buigen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval wat moeite er voor![]()
Ga in de tussentijd eens met lepels voor de spiegel staan.. gebogen lepels, normale lepels.. en speel er eens wat mee.. immiteer die zogenaamde paragnosten eens.. op een gegeven moment valt het kwartje en dan schrik je je kapot
Oke sorry, daar heb ik idd niet bij nagedacht. Het antwoord zal ik je keurig netjes PM'en.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:46 schreef Flammie het volgende:
Als je het antwoord hebt kun je het inderdaad beter PM'en dan alles hier te posten
Daarmee kun je het OEFENEN.. je hebt niet 1 normale en 1 gebogen lepel nodig.. ikz eg alleen.. oefen het eens met verschillende lepels zodat je kan zien wat de verschillen zijn en wat verschillende lepels voor een invloed hebben etc etcquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef Cristal het volgende:
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat je een normale lepel nodig hebt en een kromme, maar het is juist zo leuk om 1 normale lepel te buigen.
Ik wacht wel tot dinsdag, ik hoop dat ik dan het licht ga zienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Daarmee kun je het OEFENEN.. je hebt niet 1 normale en 1 gebogen lepel nodig.. ikz eg alleen.. oefen het eens met verschillende lepels zodat je kan zien wat de verschillen zijn en wat verschillende lepels voor een invloed hebben etc etc
Je kan het 10minuten later al zienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot dinsdag, ik hoop dat ik dan het ligt ga zien
Jij maakt mensen echt zenuwachtig zegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je kan het 10minuten later al zien
Ja ik wil mensen het zelf laten uitvinden zodat ze niet een volgende keer weer de makkelijke manier kiezen maar zelf kunnen nadenken en beredeneren waarom datgeen wat je ziet niet is wat het daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:52 schreef Cristal het volgende:
[..]
Jij maakt mensen echt zenuwachtig zegMet al die mysterie van je
Gemak dient de mensquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja ik wil mensen het zelf laten uitvinden zodat ze niet een volgende keer weer de makkelijke manier kiezen maar zelf kunnen nadenken en beredeneren waarom datgeen wat je ziet niet is wat het daadwerkelijk is
Johnny depp is ook niet echt jack sparrow
Sam Neil is ook niet echt een dinosaurus deskundige
Maar ze spelen het wel goed...
Als je zelf dit soort dingen kunt uitvissen trap je ook minder snel in de fabels en powerranger claims van mensen die je willen oplichten
uiteindelijk blijf je vragen omdat je het niet kan inzien hoe je iets kritisch moet bekijkenquote:
Waarin, in niet zelf kunnen nadenken?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Waarin, in niet zelf kunnen nadenken?
Zal ik het eens uitleggen hoe Uri Geller het doet:
Hij buigt ze van tevoren of tijdens zijn optreden. Tijdens zijn optreden pakt hij de aandacht zodat men niet op zijn handen let en drukt de lepel op een tafel of iets dergelijks. Door er met je duim op het gebogen stukje te wrijven wekt het de illusie dat de lepel buigt(ook door de lepel steeds iets schever te houden, wat makkelijk onopgemerkt kan)
Als je een lepel heel zwak maakt, door het heen en weer te buigen, kunnen ze makkelijk breken of doorbuigen.
Vandaar dat Geller niet in het filmpje met andere lepels wou werken dan zijn eigen. Omdat die geprepareerd zijn.
Maar dit is ook heel duidelijk in het filmpje beschrijven. Voor zichzelf denken siert de mens.
Ik ga zo naar de bibliotheek voor wat boeken, heb je nog enige suggesties voor me? Om dichter bij de waarheid van het lepel buigen te komen..? Welk boek?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tafel kan ook je eigen dijbeen zijn.. verder hoef je niet te wrijven over het metaal... je beweegt de gebogen lepel gewoon naar voren (en speelt wat toneel dat het je veel energie kost) en door het moment lijkt het alsof die buigt...
Uri geller wou niet met die lepel werken omdat die lepel te sterk was om te bugien overigens. Het was ook een gewone lepel maar die kun je niet eventjes tegen de tafel of je dijbeen overbuigen. Heel weinig lepels zijn voorgeprepareerd...
Als die TRU mensen nou eens EVENTJES met een lepel voor de spiegel gestaan zouden hebben hadden ze het in 2 minuten kunnen uitvinden... wat een onderzoekers zitten hier toch
Ik neem de term "iets onderzoeken" of ergens "de diepte over in willen gaan" echt met grote brokken suiker...
Ik denk dat je het beste wat goochelboeken kunt doorlezen om een inzicht te krijgen over de simpele verklaring die achter ogenschijnijk onmogelijke zaken berustquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de bibliotheek voor wat boeken, heb je nog enige suggesties voor me? Om dichter bij de waarheid van het lepel buigen te komen..? Welk boek?
Kun je misschien iets specifieker zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste wat goochelboeken kunt doorlezen om een inzicht te krijgen over de simpele verklaring die achter ogenschijnijk onmogelijke zaken berust![]()
Ja zo ben ik ook begonnen
Ik weet niet wat ze in je bibliotheek hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef xChar het volgende:
[..]
Kun je misschien iets specifieker zijn?
Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de bibliotheek voor wat boeken, heb je nog enige suggesties voor me? Om dichter bij de waarheid van het lepel buigen te komen..? Welk boek?
Er kunnen verschillende routines bestaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:51 schreef Cristal het volgende:
[..]
Na aanleiding van het bovenstaande bericht, bedacht ik me dat ik nog een onweis grootte goocheldoos boven heb staan, ben er gelijk naar toegerent en ben ik het boekje gaan lezen. Er stond 1 truc in die over lepels buigen gaat, alleen is het daarzo niet alsof je het met je mind doet.
Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er kunnen verschillende routines bestaan![]()
Een routine is de manier waarop je iets opvoert zeg maar... wil je het zo laten lijken alsof je het met je geest doet dan zul je het ook zo moeten opvoeren.
Ik kan bijvoorbeeld een kaarttrucje doen en zeggen.. SNAP JE DE TRUC??
dan ga je echt puur voor de entertainment
Ik kan het ook anders presenteren en doen alsof ik alles met mijn gedachten stuur..
het gaat niet alleen om de truc en diens geheim maar je performance en routine maakt er ook deel van uit.
Veel succes met goochelen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:06 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal achter, het heeft niks met telekinesis te maken, het is gewoon een ilusie. Toch ga ik dinsdag het nog eventjes navragen.
Ben al weer bezig met het openen van mijn volgende topic
Geweldig hoe die, als hij zijn eigen lepels etc niet heeft, NIETS meer kanquote:
Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
Oke ik heb het antwoordFlammie chek je PM
Vertel....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er is ook niet 'het' antwoord. Er zijn meerdere methodes.
Volgens mij is het gewoon bimetaalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgen![]()
haha
Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
Dat zei een goede vriend (die NASK leraar) is ook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon bimetaal
Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.
Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.
Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Da's jouw mening. Ik zie Michielos niet als een leugenaar en ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf is in dat filmpje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef semexo het volgende:
Om dat uit de vele andere topics blijkt dat Michielos pertinent aan zijn eigen waarheid wil vasthouden, anderen hiervan wil overtuigen, en ik hem er voor aanzie dat hij niet schuwt leugens hiervoor te gebruiken, zoals het gebruiken van andermans filmpjes om aan te tonen dat het slechts een truc zou zijn, omdat hij dat zogenaamd zelf is op dat filmpje.![]()
Zoek het "orgineel" kijk naar de plaatsingsdatum... en het probleem is opgelostquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom zou het Michielos niet zijn? Misschien heeft die andere jongen het filmpje van Michielos geupload naar zijn eigen account.
dream on idioot, vele mensen van magiccafe e,d. die er comment op geven ken ik persoonlijk. Zij hebben me dat vaak genoeg zien doen door de jaren heenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef semexo het volgende:
Die jongen op dat filmpje van Michielos is Michielos helemaal niet, heb dat filmpje ergens anders (niet Michielos) ook al eens gezien, die claimde dat hij het met "de wereld wordt geprojecteerd door de geest"-wijsheid deed.
Denk dat Michielos het filmpje gedownload heeft, en naar zijn eigen account geupload, maar zelf niet begrijpt hoe hij dat doet. Maar louter als verdediging van het materialisme gebruikt.
Zoals je kunt zien in het filmpje is hier geen sprake van "draai de lepel zodat het lijkt alsof hij buigt"-uitleg.
Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef Flammie het volgende:
hahahaha het wordt gewoon steeds gekker
Ik ben best benieuwd dan waar je dat filmpje nog meer gezien hebt
Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de anderequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:44 schreef Cristal het volgende:
[..]
Je zegt dat het steeds gekker word, dus ik ben gek?
Oh, nu snap ik jequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet. Er is in TRU en BNW al vaker de identiteit van sommige posters in twijfel getrokken en de ene theorie was nog raarder dan de andere
Ik bedoelde niet te zeggen dat jij gek bentMijn excuses indien dit wel als dusdanig ervaren werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |