Vertel me dan hoe.. Je ziet echt dat ze eerst die lepel met fysieke kracht buigen, en daarna met hun 'mind'quote:
Theorie: De lepel is van tevoren in gebogen stand gezet, dat is dan zijn 'standaard stand'.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:32 schreef xChar het volgende:
[..]
Vertel me dan hoe.. Je ziet echt dat ze eerst die lepel met fysieke kracht buigen, en daarna met hun 'mind'
Foute theorie.. je weet de klok maar nog net niet de klepelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Theorie: De lepel is van tevoren in gebogen stand gezet, dat is dan zijn 'standaard stand'.
Vlak voor het begin van het filmpje hebben ze hem teruggezet in zijn normale. ongebogen stand, maar omdat hij zolang in gebogen stand heeft gestaan, buigt hij daar langzaam automatisch in terug, omdat dat dan 'zijn standaard stand' is.
Het was een gok hoor, ik weet verder niets van spoonbendingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Foute theorie.. je weet de klok maar nog net niet de klepel
Als mensen nou eens zoeken naar Spoonbend tutorial ipv Spoonbend (en dus verder kijken dan hun neusje lang is) hoeven mensen ook niet altijd in die sprookjes te geloven![]()
probeer het eens in youtube![]()
Dan leren ze je Telekinesisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Foute theorie.. je weet de klok maar nog net niet de klepel
Als mensen nou eens zoeken naar Spoonbend tutorial ipv Spoonbend (en dus verder kijken dan hun neusje lang is) hoeven mensen ook niet altijd in die sprookjes te geloven![]()
probeer het eens in youtube![]()
Toch denk ik dat het telekinesis is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:06 schreef PICHT het volgende:
Sommige lepels zijn er ook speciaal op gemaakt, die hebben een andere legering zodat ze reageren op lichaamswarmte. Dan verzwakt de boel en kakt ie in.
Prima, dat kan. Het is alleen niet zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef xChar het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het telekinesis is.
Omdat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef PICHT het volgende:
[..]
Prima, dat kan. Het is alleen niet zo.
Dat is het doorgaans ook nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:06 schreef PICHT het volgende:
Sommige lepels zijn er ook speciaal op gemaakt, die hebben een andere legering zodat ze reageren op lichaamswarmte. Dan verzwakt de boel en kakt ie in.
Waarom zijn het lepels en geen nagels? of messen?quote:
Hoe doe je dat, vertel & anders PM me!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:25 schreef Michielos het volgende:
hier is mijn spoonbend![]()
![]()
heb 'm nog eens opgedoken.
Precies dezelfde technieken die onder het kopje "real telekinesis" staan. Dat geeft toch wel te denken
lees dit nou gewoon eens en volg de aanwijzingen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zijn het lepels en geen nagels? of messen?
antwoord: die breken of zijn niet bendbaar...
de lepel buigt dus.. wat kan dit betekenen voor een effect als dit?
Nu mag jij met al je natuurkunde kennis zelf uitzoeken hoe de truc werkt.
Veel succes!
Voor Natuur/scheikunde heb ik altijd al onvoldoende gestaan. Vertel nou maar hoe ik dat kan doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
lees dit nou gewoon eens en volg de aanwijzingen...
Je kan er zelf makkelijk achterkomen..
En als je het nu probeert te begrijpen trap je in de toekomst wellicht minder vaak in deze valkuilen
Juist omdat jij (en hier andere) op een makkelijke manier antwoorden proberen te krijgen zonder zelf ergens over na te denken (of om iets te onderzoeken, stellingen kritisch te bekijken) zijn jullie zo vatbaar voor die sprookverhaaltjes over lepelbuigers en paragnosten
gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef xChar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, vertel & anders PM me!
Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast wat een "secrethunters" hier. En ook alles gratis willen krijgen![]()
haha
Mijn punt is gewoon dat het totaal niet paranormaal is. Ik zou het pas bijzonder vinden als iemand een geleend mes kon buigen i.p.v. een lepel :p
Hey hoe komt het dan dat MIchielos die truc zelf uit kan voeren als hij het toch allemaal niet begrijptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef xChar het volgende:
[..]
Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.
Dat zal het hem wel zijn, inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef xChar het volgende:
[..]
Jullie allemaal doen net alsof jullie het ''geheim'' achter het lepel buigen weten. Maar waarschijnlijk doen jullie alsof jullie het weten, maar snappen ook jullie er geen knars van.
Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hey hoe komt het dan dat MIchielos hem zelf doet als hij het toch niet begrijpt
Doe JIJ nou gewoon eens wat meer moeite .. andere betalen voor het geheim namelijk
HEB jij je middelbare school afgemaakt? Zo ja dan moet je dit zelf kunnen uitvinden.
Pak eens een lepel en speel er eens mee voor een spiegel.. Probeer het dan eens met een mes..
kom op man
Je snapt waarom een lepel kan buigen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:58 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik snap het punt dat een lepel kan buigen en een mes niet, maar ook kunnen ze sleutels buigen.. De middelbare school heb ik 'helamaal' afgemaakt, en ben economie gaan doen. Als het iets met natuurkunde te maken heeft schiet mij dan maar lek, maar daar snap ik niks van.
& dan zijn er mensen die mysterieus gaan doen over 'betalen' voor het geheim. Doe niet zo kinderachtig en vertel nou gewoon wat het met die 'natuurkunde' te maken heeft
Oke ik heb een beetje gezocht op het internet, en volgens 'sommige' heeft het met electriciteit te maken, maar dan ben ik benieuwt hoe je electriciteit in je handen krijgt. En daarvoor moet je zeker betalen ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef Michielos het volgende:
het punt is dat lepels buigen enz. allang niet meer onder het kopje paranormaal valt maar onder het kopje goochelen & entertainment.
Er zijn mensen die grof geld betalen voor les hierin , boeken waar dit in staat (en schrik niet van prijzen van 60 euro of meer). Wat zou dan een goede reden zijn om het gratis en voor niks op een forum te zetten voor iedereen of het jou te PM'en enkel omdat je goochelgeheimen wil leren? Ik hoor graag een dondersgoede verklaring hiervoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |