Dat is redelijk ernstig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jou associeer ik nu iig met Lamon.
Ik krijg steeds meer bewondering voor jou en je lapo's. Mag ik jouw leerling worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Lakitu het volgende:
a
Ja ik heb de kaste gedropt, het moet duidelijk zijn zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Er word van jullie verwacht dat jullie Lamon. en phpmystyle haten.
En jullie moeten gers uitlachen omdat maagd.
Lamon is np.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Siniti het volgende:
Skylark ken je trouwens Fleetwood Mac?
Ohquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Notes gaan sparenHeeuj
[..]
De dictatuur heeft besloten ONZ SC te sluiten, en we moesten verplicht naar KLB SC toe. bij deze
Stop niet, ga je eigen weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Siniti het volgende:
Skylark ken je trouwens Fleetwood Mac?
Lamon haat mij ook, dus dat zit goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Wie is Lamon?quote:
Als ik bij jullie kwam baggeren, werd ik er ook uitgesmeten door menig autist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vind het wel supergezellig met jullie hoor ja echt waar echt een leuke vriendelijke sociale chat die openstaat voor iedereen yippie![]()
Ach, the bois willen even stoer doen. Laat ze maar even.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vind het wel supergezellig met jullie hoor ja echt waar echt een leuke vriendelijke sociale chat die openstaat voor iedereen yippie![]()
Is dat een witte vlag?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer bewondering voor jou en je lapo's. Mag ik jouw leerling worden?
Lach mij dan ook uitquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Stop eens met je lelijke ogen die omhoog gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zolang je mij niet associeer met iemand zoals Lamon ben ik tevreden
Hou je mond, lesbo die op mijn vriendin geilt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, the bois willen even stoer doen. Laat ze maar even.
Ik wel met mijn oude UI.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Waar komt die OP nu weer vandaan? Ik sta er niet eens meer in.
Lamonquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Ja maar wij hebben geen keuze, moet van de modjes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik bij jullie kwam baggeren, werd ik er ook uitgesmeten door menig autist.
Naast Lamon en phpmystyle haten, mag ik jou en Lakitu ook niet zo. Kunnen we toch FOK!vriendjes zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Ah, je oude UI. Ik fix het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Waar komt die OP nu weer vandaan? Ik sta er niet eens meer in.
Mocht ze willen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hou je mond, lesbo die op mijn vriendin geilt.
Enkele dagen geleden in het NB topic was 't in een half uur vol, ik neem aan dat dat soms hier ook wel 't geval is?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Siniti het volgende:
godskolere dit gaat weer veel te snel
Die lange versie is helemaal briljantquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die heb ik gister leren spelen.![]()
Wij zijn ook niet chag, wij zijn helden. Stuk voor stuk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben geen keuze, moet van de modjes!Plus we zijn niet zo chag als jullie
Zolang je nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zolang je mij niet associeer met iemand zoals Lamon ben ik tevreden
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naast Lamon en phpmystyle haten, mag ik jou en Lakitu ook niet zo. Kunnen we toch FOK!vriendjes zijn?
Ik word quasi-blind van je smileys.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben geen keuze, moet van de modjes!Plus we zijn niet zo chag als jullie
Daar let ik niet op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Enkele dagen geleden in het NB topic was 't in een half uur vol, ik neem aan dat dat soms hier ook wel 't geval is?
Komt in ordequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zolang je niet![]()
![]()
zo gaat posten niet nee.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naast Lamon en phpmystyle haten, mag ik jou en Lakitu ook niet zo. Kunnen we toch FOK!vriendjes zijn?
quote:
Yeeeeeequote:
Laat maar, is al fixed.quote:
wij wel toch?quote:
Wie is nou Lamon?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shag met wiet -> oke, alleen shag -> nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
We roken allemaal shag hier in de SC.
Een kinderlokker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wie is nou Lamon?Ik wil weten wiens kloon ik zogenaamd ben
Waarom zou je zijn kloon zijn? Ik zei ik associeer je ermee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Op sokken en op internet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet chag, wij zijn helden. Stuk voor stuk.
Zoek maar ff de postgeschiedenis van Lamon opquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Hij is de antichrist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik had graag dat het zo was gebleven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er hier ineens aan de hand eigenlijk? Net was de SC niet vooruit te branden.
Dat geeft allemaal niks joh, blinde mensen hebben ook genoeg lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik word quasi-blind van je smileys.
Mensenquote:
komkommerkas was een goede, net zoals dat mijn vriend boos op me isquote:
ONZ invasie ivm gestopte SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er hier ineens aan de hand eigenlijk? Net was de SC niet vooruit te branden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand zoeen rollercoaster tycoon periode van 3 weken advertentie gratis vouchers voor KLB SC geactiveerd
Apenquote:
Gelukkig maar!quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik had graag dat het zo was gebleven.
Nurt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand zoeen rollercoaster tycoon periode van 3 weken advertentie gratis vouchers voor KLB SC geactiveerd
Vers bloedquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Mijn tomatenkas is succesvol afgerond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
komkommerkas was een goede, net zoals dat mijn vriend boos op me is
Skylark dus ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Ik vraag Chai wel als ze terug is, die weet dat vast wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Elmostyle het volgende:
btw, die 'vousetesmavie' , dat is zeker kloontje van Nadiaschoonheid? of ben ik nu mis?
ONZ probeert ons te onderdrukken met hun hippe smileys.quote:
Ja nu juistquote:
Dus de ONZ SC is nog eerder dicht dan de KLB SC?quote:
Ja alhoewel het orgineel boerkas ook om te gillen wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Mijn tomatenkas is succesvol afgerond.
Ik normaliter ook niet. En damnit dit is vervelend ik moest een hoop onzin terug lezen om op deze post te reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Komt in ordeDie emoticon's gebruik ik sowieso zo goed als niet
Dat impliceerde mijn post toch ook, Sherlock.quote:
Heel helder van je. Godverdomme, zo hard nadenken deed je zeker pijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Elmostyle het volgende:
btw, die 'vousetesmavie' , dat is zeker kloontje van Nadiaschoonheid? of ben ik nu mis?
Nee da's Het_Huptquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij is de antichrist.
38 jaar oud, werkeloos, hardcore-narcist, heeft een obsessie met minderjarige meisje meten die hij heeft ontmoet op het internet.
Ok, want als ik zie hoe erg ze op geld gericht is en d'r lang leve Islam heb ik al iets van 'quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vraag Chai wel als ze terug is, die weet dat vast wel.
Mij heb je nog geen ':)' zien gebruiken in deze scquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
ONZ probeert ons te onderdrukken met hun hippe smileys.
Geen reden, er was zogenaamd een te vaste groep waar niemand bij kon komen, maar dat is onzinquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus de ONZ SC is nog eerder dicht dan de KLB SC?Didn't see that one coming.
Waarom eigenlijk?
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alhoewel het orgineel boerkas ook om te gillen was
Anders is een fobo gesprek ook mogelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet. En damnit dit is vervelend ik moest een hoop onzin terug lezen om op deze post te reageren.
Ik ben held.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
Ik win, jullie verliezen.
Goodbye ONZ-SC, You shall not be missed.
Ik zie nu wel een beetje in waarom de modjes het zeiden, wat meer smileys zal de sfeer hier goed doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
ONZ probeert ons te onderdrukken met hun hippe smileys.
Je wist ook van de stand van zaken hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mij heb je nog geen ':)' zien gebruiken in deze sc
Ik heb ooit omgpop met jou gespeeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht al dat het de ONZ SCers waren
Smilies doen de sfeer niet goed, ze maskeren de sfeer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een beetje in waarom de modjes het zeiden, wat meer smileys zal de sfeer hier goed doen![]()
![]()
Met dank aan u en diverse andere nachtbaggeraarsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Je wist ook van de stand van zaken hier.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Haha, hoe kut is het wel niet voor die![]()
ONZ'ers
![]()
? Gaat hun SC dicht, denken ze hiernaartoe te kunnen en zien ze dat we te aan voor ze zijn. En dan zijn ze SC-loos.
Wegens kliek!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus de ONZ SC is nog eerder dicht dan de KLB SC?Didn't see that one coming.
Waarom eigenlijk?
Nu kan de hel losbarsten.quote:
Kliekjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wegens kliek!
En dan worden we hierheen gestuurd
Wel, die van ons. Maar het mocht niet van yvonne.quote:
Oh grappig, doe eens posten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was ouder. Daar heb ik nog ergens een foto van in mijn browse geschiedenis.
Nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
En ze denken ook dat dit het is qua KLB-SC.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
3FMquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Paul het volgende:
Weet je waar het leuk is ?
in de 3fm sc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HALLLO DAAR VOEL JE JE AL WELKOMquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Paul het volgende:
Hallo?
Degene die bloed lusten moeten nog komen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
Dat zou mogelijk zijn ja, als je op mijnes kon reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Anders is een fobo gesprek ook mogelijk
Als het maar helptquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Smilies doen de sfeer niet goed, ze maskeren de sfeer.
Wat een prachtwerkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
RCT
Een goed moment om wederom te pimpen met mijn vierdubbele synchroon lopende mijntreinachtbaan:
In zijn natuurlijke habitat:
[ afbeelding ]
In zijn volle glorie:
[ afbeelding ]
Daar kan je wel leuk rellenquote:
Php hoort op een apart niveau te staan, ergens diep onderaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Nu kan de hel losbarsten.
Je hoort bij phpmystyle en Lamon.
Ik maakte een grapje. Er is daar nml ooit geprobeerd een sc te starten maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is daar dan behoefte aan? Heel die lego-fan topics worden toch al vol-geSC't?
Owjquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk zijn ja, als je op mijnes kon reageren.
Ze moeten wachten tot de andere zijn geunbanned, en de eerste dames ongesteld worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
Bij Paul en Lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Php hoort op een apart niveau te staan, ergens diep onderaan
Waarom alles volledig onder de grondquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
RCT
Een goed moment om wederom te pimpen met mijn vierdubbele synchroon lopende mijntreinachtbaan:
In zijn natuurlijke habitat:
[ afbeelding ]
In zijn volle glorie:
[ afbeelding ]
KLIEKERDEKLIEK!quote:
Giel is bahquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar kan je wel leuk rellen
Moet je zeggen van: Michiel Veenstra is bah
True. Ik dacht ik laat het ze proberen en dat word het ook gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, die van ons. Maar het mocht niet van yvonne.
Huh wat welkequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
Maisnon, dat album van the knife. Wtf.![]()
![]()
Ik bloed al hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze moeten wachten tot de andere zijn geunbanned, en de eerste dames ongesteld worden._!
De natuurlijke habitat natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom alles volledig onder de grond?
http://theknife.net/quote:
Sterkte aan de nabestaandenquote:
BT was toch al ongesteld?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze moeten wachten tot de andere zijn geunbanned, en de eerste dames ongesteld worden._!
Omdat het een godverdomme mijntreinachtbaan is. MIJNEN ZIJN MEESTAL ONDER DE GROND!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom alles volledig onder de grond?
En de rest van de ONZ-gang ook nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Degene die bloed lusten moeten nog komen.
Even terug lezen in jouw fobo zo dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OwjWaarom heb je 'm gesloten, tijdje geleden hadden we nog fobo gesprek kan ik me ergens herrinneren.
quote:
Jij was nog niet eens op FOK! toen de KLB SC écht wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die weet net dat de SC dicht isquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst zoeken.
Vraag eens aan huppel.
Nou zeg. Dat dit kan op FOK!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens op FOK! toen de KLB SC écht was
Je eerste succesvolle post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En de rest van de ONZ-gang ook nog.
Jij wel dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens op FOK! toen de KLB SC écht was
Opties --> Weergave en dan helemaal onderaan, op nee zetten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Pantelic het volgende:
Wie kan mij even vertellen hoe ik webicon en usericon omwissel?
Ahja dat verklaartquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat het een godverdomme mijntreinachtbaan is. MIJNEN ZIJN MEESTAL ONDER DE GROND!!!
Kzal ff meezoeken, laatste tijd nogal veel gefobo baggert namelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even terug lezen in jouw fobo zo dan.En gewoon zomaar eik, geen zin meer om het bij te houden.
Ja tyfus hoe scare kun je zijn. En dat noemt zich chick.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Het zijn ook nog allemaal lelijke kutusers ook. Kan FoK! geen pact aangaan met Girlsonly ofzo.
Haiquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En de rest van de ONZ-gang ook nog.
ja die is er nu nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst zoeken.
Vraag eens aan huppel.
Ohoh. hoe reageerde ze?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die weet net dat de SC dicht is
Gezellig hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Pantelic het volgende:
Zo, wat gaat het hier snel zeg.
Pagina 3 en 4quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even terug lezen in jouw fobo zo dan.En gewoon zomaar eik, geen zin meer om het bij te houden.
JA WAT DOEN AL DIE NOOBS HIERquote:
Nog geen reactie terugquote:
Ik voel je, Panti.quote:
Die zijn 24/7 ongesteld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk over Luur en wd.
Meer PMSquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat ze vrouwelijke FOK!kers (hoax) die ongesteld zijn rood moeten maken. En dan de admins maar een ander kleurtje geven. Behalve Vonne natuurlijk, want die is chronisch ongesteld.
Zeg zeg zeg, doe eens lief!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Het zijn ook nog allemaal lelijke kutusers ook. Kan FoK! geen pact aangaan met Girlsonly ofzo.
Verbannen usersquote:
Ging het überhaupt ergens over?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
Kzal ff meezoeken, laatste tijd nogal veel gefobo baggert namelijk
quote:
Dat je dat zegt, zegt wel genoeg, newbie.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat ze vrouwelijke FOK!kers (hoax) die ongesteld zijn rood moeten maken. En dan de admins maar een ander kleurtje geven. Behalve Vonne natuurlijk, want die is chronisch ongesteld.
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UIquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
Godverdomme, ik kan dit niet meer volgen zo.
Ik leer het vanzelf hoorquote:
Niet dat ik mij kon herrinerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ging het überhaupt ergens over?
wacht heel even nogquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Siniti het volgende:
gaat weer veel te snel hier
kom wc3en mn
Omin lelijk al die peeps.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja tyfus hoe scare kun je zijn. En dat noemt zich chick.
We vervelen ons de ziekte, omdat de veel SCers zijn geband.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
De haat van de vaste kliek klb-sc naar die van onz.
Het is nog net niet zielig, sorry
Waar maken jullie je druk om?? De onzinners hebben hun eigen nacht "bagger" topic waar ze over een uur of 4 weer gaan in posten
Niet liegen, fag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UI
Dan gaan ze overdag maar slapen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:![]()
Waar maken jullie je druk om?? De onzinners hebben hun eigen nacht "bagger" topic waar ze over een uur of 4 weer gaan in posten
Mag ik hier wel gewoon nog blijven posten:') ?Ik zal half switchen tussen NB, KLB SC en misschien heel af en toe naar je McLovin topic denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
Dat zijn er 4 ofzo man, en php komt jullie vast wel weer vermaken zodrektquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
We vervelen ons de ziekte, omdat de veel SCers zijn geband.
Lelijk zijn is ook een kunstquote:
Nou, het is al aardig zielig inmiddels hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:![]()
Je bent een kunstenaar eerste klasse wat dat betreft.quote:
En binnenkort weer een SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is maar goed dat PK niet meer komt en dat NG een ban heeft anders zouden alle nieuwelingen huilend weer weg gaan.
Ja. Grappig.quote:
Ik weet niet, moet het nog op me in laten werken. Ik hou op zich wel van freaky muziek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah cool
En wat vond je er vannaast wtf
McLovin topic is dichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mag ik hier wel gewoon nog blijven posten:') ?Ik zal half switchen tussen NB, KLB SC en misschien heel af en toe naar je McLovin topic denk ikKweet nog niet hoe vroeg ik ga maffen vanavond
Wij kunnen ze ook wel doen huilen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is maar goed dat PK niet meer komt en dat NG een ban heeft anders zouden alle nieuwelingen huilend weer weg gaan.
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?quote:
Jij staat laag in de KLB kaste, naar jou luister ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
tyf allemaal op uit onze sc, wtf ednk je dat jullie wat voorstellen
WIJ WILLEN JOIU NIET
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Je moeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Met je lelijke ogen die omhoog gaan.
Waar heb je het over, dagdag is 2e kastequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij staat laag in de KLB kaste, naar jou luister ik niet.
Ah kutquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
McLovin topic is dicht
Donthate en ik lopen er soms nog wel te zieken
Sophia Bush. Geen familie van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UI
Laat maar komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Hee heee hee dat mag je neit zeggen van Remlof! De SC is van ons allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Hij is de bedenker alles, en hij heeft een dodge en een huis in san fransisco.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sta zelfs nog in de eerste, originelequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geloof dat de helft van de huidige mods en admins had gedreigt met opstappen als ik het zou wordenquote:
Wat jij wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?
Well thank youquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent een kunstenaar eerste klasse wat dat betreft.
Met NG heb ik geen problemen?, ong half jaar geleden nog 2 weken verbannen geweest met paar andere gebruiers vanwege het photoshoppen van foto's van Crane in het KLB SC topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Zeg dat is even tegen remlof en consortenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Dit dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ook echt met het argument dat ze daar kliekjes hadden komen ze hierheen![]()
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
Fok en serieus in een zin, dat klopt nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
En dat ik je misschien zou vermoorden als je me zou uitnodigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kon herrinerenVolgensmij iets over je UI ofzo, niets bijzonders
Jij mag als crew helemaal niet mee doen aan aanzetting tot kliekjesvorming.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij kunnen ze ook wel doen huilen hoor.
Huilie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dat is even tegen remlof en consorten
Hij staat net zo hoog als jij staat, dat kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij is de bedenker alles, en hij heeft een dodge en een huis in san fransisco.
Als ik jou was zou ik naar dagdag luisteren.
Whahahha, is 't zo ergquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, geloof dat de helft van de huidige mods en admins had gedreigt met opstappen als ik het zou worden
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
![]()
!
Heeee naatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd hier naar doorverwezen... Veel van de KLBers kennen mij misschien nog
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?
JIJquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
JIJquote:
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMENquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd hier naar doorverwezen... Veel van de KLBers kennen mij misschien nog
Oja dat ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat ik je misschien zou vermoorden als je me zou uitnodigen.
Arme jij!quote:
Respect voor deze woorden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Siniti het volgende:
dagdag is de meest bejubelde user van de KLB SC, maar hij blijft nuchter. Dat is dagdag, hij doet wat hij moet doen zonder er respect voor te eisen.
Ik mag blijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMEN
Ik ben ook een geboren leider.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat net zo hoog als jij staat, dat kan nooit goed zijn.
Jouw moeder hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Maar het verklaart wel veel
Ja blijkbaar, laatst ging ik met Lonker en donthate een zootje topics aanmaken, kregen we ruzie met een 17jarige admin omdat ik hem een schooljuf noemde, ging ie dreigen met een banquote:
Huilie. Eng hè, nieuwe mensen. Probeer eens sociale contacten te leggen, misschien kom je er ooit overheen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Lekker weer terug naar -5, heb je er al zin in?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja dat ookMaar ik vertrek 2 februari toch weer terug naar Nederland, dus kga je niet meer uitnodigen
![]()
Deze vrijdag en zaterdag nog ff genieten van 't uitgaan op Malta en dan terug naar NL =)
Iemand ervan is present fuckface.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker jongetje he.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook een geboren leider.
Jij bent een geboren lijder.
Chill.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja dat ookMaar ik vertrek 2 februari toch weer terug naar Nederland, dus kga je niet meer uitnodigen
![]()
Deze vrijdag en zaterdag nog ff genieten van 't uitgaan op Malta en dan terug naar NL =)
Kheb d'r enorm veel zin inquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar -5, heb je er al zin in?
En geen hond heeft ooit van 'm gehoordquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Siniti het volgende:
dagdag is de meest bejubelde user van de KLB SC, maar hij blijft nuchter. Dat is dagdag, hij doet wat hij moet doen zonder er respect voor te eisen.
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, laatst ging ik met Lonker en donthate een zootje topics aanmaken, kregen we ruzie met een 17jarige admin omdat ik hem een schooljuf noemde, ging ie dreigen met een ban
Hij bedrijft ten minste de liefde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker jongetje he.
Jij bent pas een onzeker jongetje. Waarom zou je je voordoen als chick op Fok? We weten heus wel dat je een penis hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarnequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Jij bent 15, maagd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent ook jong weet je, dus eigenlijk hoor je mijn soort te beschermen
Je krijgt een bahan......... Ome Remlof heeft ons zelf hierheen gestuurdquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
HONDEN KUNNEN HELEMAAL NIET LUISTEREN!!!!!`~~`~~~~12!111!@@!231EINZ!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En geen hond heeft ooit van 'm gehoord
Goede keuzequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb d'r enorm veel zin inDe eerste donderdag dat ik thuis ben vertrek ik wss meteen naar Eindhoven om daar te gaan stappen
uhuquote:
Myraelaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees je eens in over de KLB SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh jij gaat weer konten kussen?quote:
Omdat jullie niet van de KLB SC zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, een mens, genaamd naatje wel, het was toen de slechtste kloon die ik gezien had... Maar misschien is ie veranderdquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwaahquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goede keuzeMaar ik kan nooit op donderdag ivm school, dus beter kom je zaterdag
Je moet wel goed lezen, knul.quote:
nu danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |