Dat is redelijk ernstig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jou associeer ik nu iig met Lamon.
Ik krijg steeds meer bewondering voor jou en je lapo's. Mag ik jouw leerling worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Lakitu het volgende:
a
Ja ik heb de kaste gedropt, het moet duidelijk zijn zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Er word van jullie verwacht dat jullie Lamon. en phpmystyle haten.
En jullie moeten gers uitlachen omdat maagd.
Lamon is np.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Siniti het volgende:
Skylark ken je trouwens Fleetwood Mac?
Ohquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Notes gaan sparenHeeuj
[..]
De dictatuur heeft besloten ONZ SC te sluiten, en we moesten verplicht naar KLB SC toe. bij deze
Stop niet, ga je eigen weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Siniti het volgende:
Skylark ken je trouwens Fleetwood Mac?
Lamon haat mij ook, dus dat zit goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Wie is Lamon?quote:
Als ik bij jullie kwam baggeren, werd ik er ook uitgesmeten door menig autist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vind het wel supergezellig met jullie hoor ja echt waar echt een leuke vriendelijke sociale chat die openstaat voor iedereen yippie![]()
Ach, the bois willen even stoer doen. Laat ze maar even.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vind het wel supergezellig met jullie hoor ja echt waar echt een leuke vriendelijke sociale chat die openstaat voor iedereen yippie![]()
Is dat een witte vlag?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer bewondering voor jou en je lapo's. Mag ik jouw leerling worden?
Lach mij dan ook uitquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Stop eens met je lelijke ogen die omhoog gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zolang je mij niet associeer met iemand zoals Lamon ben ik tevreden
Hou je mond, lesbo die op mijn vriendin geilt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, the bois willen even stoer doen. Laat ze maar even.
Ik wel met mijn oude UI.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Waar komt die OP nu weer vandaan? Ik sta er niet eens meer in.
Lamonquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Ja maar wij hebben geen keuze, moet van de modjes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik bij jullie kwam baggeren, werd ik er ook uitgesmeten door menig autist.
Naast Lamon en phpmystyle haten, mag ik jou en Lakitu ook niet zo. Kunnen we toch FOK!vriendjes zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Ah, je oude UI. Ik fix het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Waar komt die OP nu weer vandaan? Ik sta er niet eens meer in.
Mocht ze willen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hou je mond, lesbo die op mijn vriendin geilt.
Enkele dagen geleden in het NB topic was 't in een half uur vol, ik neem aan dat dat soms hier ook wel 't geval is?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Siniti het volgende:
godskolere dit gaat weer veel te snel
Die lange versie is helemaal briljantquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die heb ik gister leren spelen.![]()
Wij zijn ook niet chag, wij zijn helden. Stuk voor stuk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben geen keuze, moet van de modjes!Plus we zijn niet zo chag als jullie
Zolang je nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zolang je mij niet associeer met iemand zoals Lamon ben ik tevreden
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naast Lamon en phpmystyle haten, mag ik jou en Lakitu ook niet zo. Kunnen we toch FOK!vriendjes zijn?
Ik word quasi-blind van je smileys.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben geen keuze, moet van de modjes!Plus we zijn niet zo chag als jullie
Daar let ik niet op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Enkele dagen geleden in het NB topic was 't in een half uur vol, ik neem aan dat dat soms hier ook wel 't geval is?
Komt in ordequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zolang je niet![]()
![]()
zo gaat posten niet nee.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naast Lamon en phpmystyle haten, mag ik jou en Lakitu ook niet zo. Kunnen we toch FOK!vriendjes zijn?
quote:
Yeeeeeequote:
Laat maar, is al fixed.quote:
wij wel toch?quote:
Wie is nou Lamon?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shag met wiet -> oke, alleen shag -> nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
We roken allemaal shag hier in de SC.
Een kinderlokker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wie is nou Lamon?Ik wil weten wiens kloon ik zogenaamd ben
Waarom zou je zijn kloon zijn? Ik zei ik associeer je ermee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Op sokken en op internet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet chag, wij zijn helden. Stuk voor stuk.
Zoek maar ff de postgeschiedenis van Lamon opquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Hij is de antichrist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik had graag dat het zo was gebleven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er hier ineens aan de hand eigenlijk? Net was de SC niet vooruit te branden.
Dat geeft allemaal niks joh, blinde mensen hebben ook genoeg lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik word quasi-blind van je smileys.
Mensenquote:
komkommerkas was een goede, net zoals dat mijn vriend boos op me isquote:
ONZ invasie ivm gestopte SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er hier ineens aan de hand eigenlijk? Net was de SC niet vooruit te branden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand zoeen rollercoaster tycoon periode van 3 weken advertentie gratis vouchers voor KLB SC geactiveerd
Apenquote:
Gelukkig maar!quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik had graag dat het zo was gebleven.
Nurt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand zoeen rollercoaster tycoon periode van 3 weken advertentie gratis vouchers voor KLB SC geactiveerd
Vers bloedquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Mijn tomatenkas is succesvol afgerond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
komkommerkas was een goede, net zoals dat mijn vriend boos op me is
Skylark dus ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Ik vraag Chai wel als ze terug is, die weet dat vast wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Elmostyle het volgende:
btw, die 'vousetesmavie' , dat is zeker kloontje van Nadiaschoonheid? of ben ik nu mis?
ONZ probeert ons te onderdrukken met hun hippe smileys.quote:
Ja nu juistquote:
Dus de ONZ SC is nog eerder dicht dan de KLB SC?quote:
Ja alhoewel het orgineel boerkas ook om te gillen wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Mijn tomatenkas is succesvol afgerond.
Ik normaliter ook niet. En damnit dit is vervelend ik moest een hoop onzin terug lezen om op deze post te reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Komt in ordeDie emoticon's gebruik ik sowieso zo goed als niet
Dat impliceerde mijn post toch ook, Sherlock.quote:
Heel helder van je. Godverdomme, zo hard nadenken deed je zeker pijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Elmostyle het volgende:
btw, die 'vousetesmavie' , dat is zeker kloontje van Nadiaschoonheid? of ben ik nu mis?
Nee da's Het_Huptquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij is de antichrist.
38 jaar oud, werkeloos, hardcore-narcist, heeft een obsessie met minderjarige meisje meten die hij heeft ontmoet op het internet.
Ok, want als ik zie hoe erg ze op geld gericht is en d'r lang leve Islam heb ik al iets van 'quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vraag Chai wel als ze terug is, die weet dat vast wel.
Mij heb je nog geen ':)' zien gebruiken in deze scquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
ONZ probeert ons te onderdrukken met hun hippe smileys.
Geen reden, er was zogenaamd een te vaste groep waar niemand bij kon komen, maar dat is onzinquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus de ONZ SC is nog eerder dicht dan de KLB SC?Didn't see that one coming.
Waarom eigenlijk?
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alhoewel het orgineel boerkas ook om te gillen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |