Yeeeeeequote:
Laat maar, is al fixed.quote:
wij wel toch?quote:
Wie is nou Lamon?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naast Lamon en phpmystyle haten, mag ik jou en Lakitu ook niet zo. Kunnen we toch FOK!vriendjes zijn?
Shag met wiet -> oke, alleen shag -> nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
We roken allemaal shag hier in de SC.
Een kinderlokker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wie is nou Lamon?Ik wil weten wiens kloon ik zogenaamd ben
Waarom zou je zijn kloon zijn? Ik zei ik associeer je ermee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Op sokken en op internet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet chag, wij zijn helden. Stuk voor stuk.
Zoek maar ff de postgeschiedenis van Lamon opquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Hij is de antichrist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik had graag dat het zo was gebleven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er hier ineens aan de hand eigenlijk? Net was de SC niet vooruit te branden.
Dat geeft allemaal niks joh, blinde mensen hebben ook genoeg lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik word quasi-blind van je smileys.
Mensenquote:
komkommerkas was een goede, net zoals dat mijn vriend boos op me isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |