Ik herken alleen je UI, maar nu ook je naam, broederquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik herken je naam en UI, broeder.
Ontken het maar niet.
We maken ze helemaal kapot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
K, we staan 2 man sterk tegen![]()
![]()
ONZ'ers
![]()
![]()
En anders?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
NIEUWKOMERS WORDEN GEACHT DIT UIT HUN HOOFD TE KENNEN: KLB SC # 2139] MET DE KLB SC-KASTE VAN JANUARI 2010
Ik heb wel een sterretje ergens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SWJ en remlof. Ergens hebben ze een punt.
Ik vind mensen die vragen om promotie (BT) juist eentje moeten degraderen. Voor de rest heb ik je rug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
NIEUWKOMERS WORDEN GEACHT DIT UIT HUN HOOFD TE KENNEN: KLB SC # 2139] MET DE KLB SC-KASTE VAN JANUARI 2010
Stevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een treurige bedoening, het erg vinden als er opeens andere users in de slowchat komen
Jij mag want afca.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een treurige bedoening, het erg vinden als er opeens andere users in de slowchat komen
Sta ik niet voor de gevolgen in.quote:
KLB vs. ONZquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Niet schelden tegen mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
K, we staan 2 man sterk tegen![]()
![]()
ONZ'ers
![]()
![]()
Dan wint KLB!quote:
Oh dat vraagt om het uit te proberenquote:
Bij BT was het terecht, ze is wel de chick die hiervanaf het begin al zat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind mensen die vragen om promotie (BT) juist eentje moeten degraderen. Voor de rest heb ik je rug.
Kijk ik voel me meteen al welkomquote:
Oh kijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij geniet de sma-protectie van mij.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij geniet de sma-protectie van mij.
Waarom is de onzin slowchat dicht dan?quote:
Je bent echt nieuw hier, he? 'quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat vraagt om het uit te proberen
Omdat ONZ.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom is de onzin slowchat dicht dan?
Wat een fag is dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Siniti het volgende:
haha mozy postte vroeger in PUB
kom we gaan hem meppen de homo
De dictatuur van Remlof heeft dat besloten, ze vonden dat er teveel gechat werd en shit. echt een kutreden eigenlijk, ze willen nu alleen maar dat er ergens word geslowchat in ONZ als er het Seal van Bagger ergens staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom is de onzin slowchat dicht dan?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Siniti het volgende:
haha mozy postte vroeger in PUB
kom we gaan hem meppen de homo
Ik ben Steven en ik hoef geen motivatie te geven, waarom niet?? omdat ik het ben en Lakitu zei net dat ik hier mocht postenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die graag in deze SC willen posten, stuur je naam + motivatie + pic naar lakitu@live.nl of skylark@fok.nl en we zullen het overwegen.
Wij moeten hier vrolijk doen van de modjes. Dus oh yeah.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent echt nieuw hier, he? '' mag nooit en te nimmer gebruikt worden.
Je moet 13 zijn om in KLB te posten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
Geen sma-protectie van mijn kant btw, jullie zijn te oud.
slowchat is toch om te chattenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De dictatuur van Remlof heeft dat besloten, ze vonden dat er teveel gechat werd en shit. echt een kutreden eigenlijk, ze willen nu alleen maar dat er ergens word geslowchat in ONZ als er het Seal van Bagger ergens staat.
Onder de 18. Het liefst 16.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet 13 zijn om in KLB te posten?
Er komen nog ouderen dus maak je borst maar nat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
Geen sma-protectie van mijn kant btw, jullie zijn te oud.
M'n sma's wil ik 15.5-17.5 danku.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie leeftijd als dame zijnde mits iets ouder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt helemaal niemand aan en jullie zijn hier ook binnen een paar uur weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er komen nog ouderen dus maak je borst maar nat.
idd, dat leek mij ook, maar blijkbaar denken de admins d'r anders over, echt totaal idioot eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slowchat is toch om te chatten
Of jij, als je zo doorgaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er komt helemaal niemand aan en jullie zijn hier ook binnen een paar uur weg.
Ik heb de zin al klaar, broeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou je wel denken hequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slowchat is toch om te chatten
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
wat een gezeik met al die klonen zeg.
Hihihihih mallerd!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gewoon van jullie verwacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat ons dwingen om deze mensen "toe te laten"?
Chai heeft een foto van Myraela. Je wil haar niet geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Afbeeldingen ter beoordeling zijn een must.
Net of in de klb sc geen vaste kliek zitquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zou je wel denken he
Maar neen, er was teveel een vaste kliek ofzo, terwijl dat nonsens is want ik zat daar pas 2 weken ongeveer![]()
stom.
Dat is pas dinsdag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Mozy het volgende:
Owja, als je niet tegen het woord kanker kan, moet je trouwens ook maar weg gaan. Zodra wd een unban krijgt.
Neehoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Rather not.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik zit lekker dankje. Ik constateer slechts dat de ervaring leert dat nieuwelingen het hier toch niet leuk vinden en dat wij geen nieuwelingen hoeven. Wacht maar een paar uur of desnoods tot morgen, als je me niet gelooft.quote:
Oke, ik heb hier niet zo gigantisch veel problemen mee, als zij zich maar aanpassen aan ons post gedrag. En daar hebben ze zo te zien veel moeite mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gewoon van jullie verwacht.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het je maandelijkse periode ofzo?? nog ff en ik gooi deze kloon van me, lees jij door de shredderquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
idd echt idiootquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net of in de klb sc geen vaste kliek zit
Nee hoor dat vertellen we gewoon aan een modjequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Mozy het volgende:
Owja, als je niet tegen het woord kanker kan, moet je trouwens ook maar weg gaan. Zodra wd een unban krijgt.
Dan kan ik haar niet accepteren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heeft een foto van Myraela. Je wil haar niet geven.
Wat doet zij met een foto van mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heeft een foto van Myraela. Je wil haar niet geven.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor dat vertellen we gewoon aan een modje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soort van zandbak en dat een overwerkte ouder z'n kiddies dropt en verwacht dat ze met ons mogen spelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat ons dwingen om deze mensen "toe te laten"?
Ze moest lachen, dus ze heeft hem opgeslagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doet zij met een foto van mij.
aftrekkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doet zij met een foto van mij.
Dat is humor, jongen. Ik ga stuk hier. Jij ook toch?quote:
Misschien een rare vraag, maar wat doen jullie hier?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Soort van zandbak en dat een overwerkte ouder z'n kiddies dropt en verwacht dat ze met ons mogen spelen![]()
![]()
!
Mensen die denken dat ze met m'n schepje mogen spelen!
Ja maar dat mag ook niet meer want daar mag je niet eens meer goedemorgen zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
idd echt idiootWaarschijnlijk zal dat Goeiemorgen topic nu wel per dag 15 keer opnieuw gemaakt worden om als SC gebruikt te worden, of dan wordt SWJ misschien weer chagrjinig ofzo
Probeer de rel niet te starten, moraalridder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een faal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze moest lachen, dus ze heeft hem opgeslagen.
FOR TEH LULZ JEWEET.
Aangenaam, aight1.quote:
Ik hoop dat het humor is, anders zal mijn gelach snel veranderen in tranen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is humor, jongen. Ik ga stuk hier. Jij ook toch?
Vanwaar al die users ineens?quote:
Remlof welquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad._!
Wij lijken ook totaal niet op deze mensen, je gaat toch ook geen negerbaby's bij de baby's van neonazi's zetten?
Notes gaan sparenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar dat mag ook niet meer want daar mag je niet eens meer goedemorgen zeggenKlaagklaag!
De dictatuur heeft besloten ONZ SC te sluiten, en we moesten verplicht naar KLB SC toe. bij dezequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat doen jullie hier?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
Okay, ze mogen blijven als ze willen op deze voorwaarden:
- Geen,
of
- Geen geziek
- Interessante posts
- Posts van minimaal 15 woorden gedurende de proefperiode
- Proefperiode van een jaar.
Jou associeer ik nu iig met Lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die eigenlijk al unbant, die had Yvonne toch gebeld had ik ergens in iemands fobo gelezen? Ik dacht in Skylarks fobo of in iemand anders z'n fobo, weet het even niet meer zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach alles is beter dan de opperkneus php
Ach ja, na zoveel bier en jaren kunnen we het hem ook niet kwalijk nemen dat hij niet meer helemaal 100% is.quote:
Ha-ha.quote:
That's me all the way!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Probeer de rel niet te starten, moraalridder.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik richt hierbij trouwens een gilde op, het Gilde der KLB-front. Logo komt eraan, hieraan zullen wij herkend worden. Huidige leden der gilde:
- Otis2.0
- S.Seagal
- Chuck_Norris
- dagdag
- Lakitu
- Mozy
- Skylark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |