Wat een fag is dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Siniti het volgende:
haha mozy postte vroeger in PUB
kom we gaan hem meppen de homo
De dictatuur van Remlof heeft dat besloten, ze vonden dat er teveel gechat werd en shit. echt een kutreden eigenlijk, ze willen nu alleen maar dat er ergens word geslowchat in ONZ als er het Seal van Bagger ergens staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom is de onzin slowchat dicht dan?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Siniti het volgende:
haha mozy postte vroeger in PUB
kom we gaan hem meppen de homo
Ik ben Steven en ik hoef geen motivatie te geven, waarom niet?? omdat ik het ben en Lakitu zei net dat ik hier mocht postenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die graag in deze SC willen posten, stuur je naam + motivatie + pic naar lakitu@live.nl of skylark@fok.nl en we zullen het overwegen.
Wij moeten hier vrolijk doen van de modjes. Dus oh yeah.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent echt nieuw hier, he? '' mag nooit en te nimmer gebruikt worden.
Je moet 13 zijn om in KLB te posten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
Geen sma-protectie van mijn kant btw, jullie zijn te oud.
slowchat is toch om te chattenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De dictatuur van Remlof heeft dat besloten, ze vonden dat er teveel gechat werd en shit. echt een kutreden eigenlijk, ze willen nu alleen maar dat er ergens word geslowchat in ONZ als er het Seal van Bagger ergens staat.
Onder de 18. Het liefst 16.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet 13 zijn om in KLB te posten?
Er komen nog ouderen dus maak je borst maar nat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
Geen sma-protectie van mijn kant btw, jullie zijn te oud.
M'n sma's wil ik 15.5-17.5 danku.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie leeftijd als dame zijnde mits iets ouder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt helemaal niemand aan en jullie zijn hier ook binnen een paar uur weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er komen nog ouderen dus maak je borst maar nat.
idd, dat leek mij ook, maar blijkbaar denken de admins d'r anders over, echt totaal idioot eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slowchat is toch om te chatten
Of jij, als je zo doorgaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er komt helemaal niemand aan en jullie zijn hier ook binnen een paar uur weg.
Ik heb de zin al klaar, broeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er komt helemaal niemand aan en jullie zijn hier ook binnen een paar uur weg.
Zou je wel denken hequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slowchat is toch om te chatten
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
wat een gezeik met al die klonen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |