Jij was hier sowieso soms 's nachts als infiltrant aanwezig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De dictatuur heeft besloten dat ONZ SC wordt gesloten.
Jullie moeten gastvrij zijn, anders gaat jullie SC ook dichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Mozy het volgende:
Fags, ga terug naar je eigen domein.
Dan is deze SC binnen de kortste keren ook dicht want dat is de reden waarom de ONZ SC dicht gaat. We zouden een "kliek" zijn. Ik merk daar weinig van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de kaste staan en lekkere smatjes mogen hier posten.
Het GM topic is geen SC ehquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De arme schat!
Nja, nu dus alleen nog in de GM en KLB SC
Wat zijn ze hier vriendelijk, en totaal geen kliek! Dat ik dit niet eerder heb ontdekt!quote:
Dan zullen wij een andere vestiging overnemen en de taal der KLB blijven spreken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jullie moeten gastvrij zijn, anders gaat jullie SC ook dicht
Infiltrantquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:02 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Jij was hier sowieso soms 's nachts als infiltrant aanwezig.
Doe niet alsof je de baas bent hier remlof, ken je plek.quote:
Wie heeft jullie dat wijs gemaakt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is deze SC binnen de kortste keren ook dicht want dat is de reden waarom de ONZ SC dicht gaat. We zouden een "kliek" zijn. Ik merk daar weinig van.
Oh daar wordt vast weer meet geSC't nu de SC dichtgaat, dus het is de vraag hoe lang dat blijft bestaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Het GM topic is geen SC ehHet GM topic zal wss wel blijven bestaan denk 'k
Als de KLB SC dicht gaat bagger ik KLB wel weer kapotquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is deze SC binnen de kortste keren ook dicht want dat is de reden waarom de ONZ SC dicht gaat. We zouden een "kliek" zijn. Ik merk daar weinig van.
Is prima, dan komen wij daar wel weer als deze SC dicht gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dan zullen wij een andere vestiging overnemen en de taal der KLB blijven spreken.
Ik herken je naam en UI, broeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Infiltrant? Ik was vooral 's nachts in 't nachtbagger topic aanwezig inderdaad, en daarvoor in de Pumpkinsoup reeks
SWJ en remlof. Ergens hebben ze een punt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Wie heeft jullie dat wijs gemaakt?
Een goeiemorgen topic reeks welke doortelt tot #15 ofzo en rond 12 uur door swj wordt geslotenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh daar wordt vast weer meet geSC't nu de SC dichtgaat, dus het is de vraag hoe lang dat blijft bestaan
Riskeer je dan geen ietwat lange banquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als de KLB SC dicht gaat bagger ik KLB wel weer kapotDeze SC is hier met een reden.
Er zijn regels.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
Leer mij de kunst van een echte KLB'er zijn.
Echt héquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als de KLB SC dicht gaat bagger ik KLB wel weer kapotDeze SC is hier met een reden.
K, we staan 2 man sterk tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |