Daat gaat ons lukken ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We zijn allemaal weggestuurd uit ONZ om hier de boel op te vrolijken
5 dagen lang ladderzat, na 2 dagen je stem al kwijt, iedereen dronken en gezellig, kwaliteitsmuziekquote:
heavenstar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Alleen hoe gaan de users morgenochtend opkijken ofzo? Zoals huppel/dw/heavenstar etc?
Nee dan lees ik de SC meequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:56 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
En dan ben je stiekem films aan het raden?
Oww ik ben mis, heaven is meer van goeiemorgen topic. trev iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
heavenstar?
Ik maak me vooral zorgen om Trevland.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
Al die mensen in een keer. Ik ga nu weg, doen alsof ik naar de stad ga. Maar is niet zo hoor.
Die overleeft dit niet denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
heavenstar?
Ik geef de strijd niet op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
Al die mensen in een keer. Ik ga nu weg, doen alsof ik naar de stad ga. Maar is niet zo hoor.
Geen idee, die merken vanzelf dat we hier naartoe moestenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Alleen hoe gaan de users morgenochtend opkijken ofzo? Zoals huppel/dw/heavenstar etc?
Hoezo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
heavenstar?
Waar hebben we dit bezoek aan te danken eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen idee, die merken vanzelf dat we hier naartoe moesten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
De ONZ-SC gaat dicht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Waar hebben we dit bezoek aan te danken eigenlijk?
Nee gast.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
De dictatuur heeft besloten dat ONZ SC wordt gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de kaste staan en lekkere smatjes mogen hier posten.quote:
Ick stont erinn!!11!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gast.Laat me niet alleen met deze kastelozen.
Aan de ONZ-mods!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de kaste staan en lekkere smatjes mogen hier posten.
De arme schat!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zat alleen maar in de SC en GM-topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |