Ik ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij zijn zo' beetje de enige die nog met ons originele account posten
Panashiba?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef S.Seagal het volgende:
Zijn jullie er al uit wie die boi is?
NoelGallagher of wolvendagen denk ik persoonlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Die ja, hij is aan het rellen ofzo. Kreeg ook al een pm van hem.
Ik ook, maar nu eerst personeelsfeestquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:13 schreef Siniti het volgende:
hey hallo allemaal dag dag ik ben terug wat een feest het dak gaat eraf
Knallen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:13 schreef Siniti het volgende:
hey hallo allemaal dag dag ik ben terug wat een feest het dak gaat eraf
das niet erg getto hequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:17 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb even weer wat gewichten gekocht en een nieuwe pot Protein.
ijdel mannetje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:17 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb even weer wat gewichten gekocht en een nieuwe pot Protein.
Ik zou jouw spullen ook molesteren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:19 schreef gers het volgende:
KANKER KANKER KANKER ZOOI
mijn externe hd wordt niet meer herkent door mijn laptop![]()
stekkers en usb ding zijn aangesloten ook al een ander usb kabeltje geprobeerd werkt ook niet![]()
had hem uitgeleend aan een huisgenoot maar hij werkte natuurlijk gisteren nog prima
regel je dan meer bitchesquote:
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Leghorn. het volgende:
Dat alle doodsteken dit topic nog niet fataal zijn geworden begrijp ik niet.
Het valt hier sinds enkele dagen elk uur wel 10 minuten stil.quote:
Ja klopt was mij ook opgevallen. Alsof mensen een leven hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Het valt hier sinds enkele dagen elk uur wel 10 minuten stil.
En de topics vliegen niet meer voorbij zoals eerst het geval was.
Echt hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt was mij ook opgevallen. Alsof mensen een leven hebben.
CARNAVAAALquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die doen alsof ze een leven hebben
HOIquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Ik word er ook een beetje ziek van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die doen alsof ze een leven hebben
Ik zie nu net dat alle chimi's terug zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Weet je wat het is, er zitten hier zo weinig chicks tegenwoordig.
Misschien eens wat fobo's gaan doorbladeren?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Weet je wat het is, er zitten hier zo weinig chicks tegenwoordig.
En dan ben je stiekem films aan het raden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:55 schreef Siniti het volgende:
Ik post soms expres een paar uur niet in de hoop dat jullie denken dat ik een leven heb
We zijn allemaal weggestuurd uit ONZ om hier de boel op te vrolijkenquote:
Alleen hoe gaan de users morgenochtend opkijken ofzo? Zoals huppel/dw/heavenstar etcquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We zijn allemaal weggestuurd uit ONZ om hier de boel op te vrolijken
Daat gaat ons lukken ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We zijn allemaal weggestuurd uit ONZ om hier de boel op te vrolijken
5 dagen lang ladderzat, na 2 dagen je stem al kwijt, iedereen dronken en gezellig, kwaliteitsmuziekquote:
heavenstar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Alleen hoe gaan de users morgenochtend opkijken ofzo? Zoals huppel/dw/heavenstar etc?
Nee dan lees ik de SC meequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:56 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
En dan ben je stiekem films aan het raden?
Oww ik ben mis, heaven is meer van goeiemorgen topic. trev iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
heavenstar?
Ik maak me vooral zorgen om Trevland.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
Al die mensen in een keer. Ik ga nu weg, doen alsof ik naar de stad ga. Maar is niet zo hoor.
Die overleeft dit niet denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
heavenstar?
Ik geef de strijd niet op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
Al die mensen in een keer. Ik ga nu weg, doen alsof ik naar de stad ga. Maar is niet zo hoor.
Geen idee, die merken vanzelf dat we hier naartoe moestenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Alleen hoe gaan de users morgenochtend opkijken ofzo? Zoals huppel/dw/heavenstar etc?
Hoezo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
heavenstar?
Waar hebben we dit bezoek aan te danken eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen idee, die merken vanzelf dat we hier naartoe moesten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
De ONZ-SC gaat dicht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Waar hebben we dit bezoek aan te danken eigenlijk?
Nee gast.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
De dictatuur heeft besloten dat ONZ SC wordt gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de kaste staan en lekkere smatjes mogen hier posten.quote:
Ick stont erinn!!11!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee gast.Laat me niet alleen met deze kastelozen.
Aan de ONZ-mods!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de kaste staan en lekkere smatjes mogen hier posten.
De arme schat!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zat alleen maar in de SC en GM-topics.
Jij was hier sowieso soms 's nachts als infiltrant aanwezig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De dictatuur heeft besloten dat ONZ SC wordt gesloten.
Jullie moeten gastvrij zijn, anders gaat jullie SC ook dichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Mozy het volgende:
Fags, ga terug naar je eigen domein.
Dan is deze SC binnen de kortste keren ook dicht want dat is de reden waarom de ONZ SC dicht gaat. We zouden een "kliek" zijn. Ik merk daar weinig van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de kaste staan en lekkere smatjes mogen hier posten.
Het GM topic is geen SC ehquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De arme schat!
Nja, nu dus alleen nog in de GM en KLB SC
Wat zijn ze hier vriendelijk, en totaal geen kliek! Dat ik dit niet eerder heb ontdekt!quote:
Dan zullen wij een andere vestiging overnemen en de taal der KLB blijven spreken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jullie moeten gastvrij zijn, anders gaat jullie SC ook dicht
Infiltrantquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:02 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Jij was hier sowieso soms 's nachts als infiltrant aanwezig.
Doe niet alsof je de baas bent hier remlof, ken je plek.quote:
Wie heeft jullie dat wijs gemaakt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is deze SC binnen de kortste keren ook dicht want dat is de reden waarom de ONZ SC dicht gaat. We zouden een "kliek" zijn. Ik merk daar weinig van.
Oh daar wordt vast weer meet geSC't nu de SC dichtgaat, dus het is de vraag hoe lang dat blijft bestaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Het GM topic is geen SC ehHet GM topic zal wss wel blijven bestaan denk 'k
Als de KLB SC dicht gaat bagger ik KLB wel weer kapotquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is deze SC binnen de kortste keren ook dicht want dat is de reden waarom de ONZ SC dicht gaat. We zouden een "kliek" zijn. Ik merk daar weinig van.
Is prima, dan komen wij daar wel weer als deze SC dicht gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dan zullen wij een andere vestiging overnemen en de taal der KLB blijven spreken.
Ik herken je naam en UI, broeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Infiltrant? Ik was vooral 's nachts in 't nachtbagger topic aanwezig inderdaad, en daarvoor in de Pumpkinsoup reeks
SWJ en remlof. Ergens hebben ze een punt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Wie heeft jullie dat wijs gemaakt?
Een goeiemorgen topic reeks welke doortelt tot #15 ofzo en rond 12 uur door swj wordt geslotenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh daar wordt vast weer meet geSC't nu de SC dichtgaat, dus het is de vraag hoe lang dat blijft bestaan
Riskeer je dan geen ietwat lange banquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als de KLB SC dicht gaat bagger ik KLB wel weer kapotDeze SC is hier met een reden.
Er zijn regels.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
Leer mij de kunst van een echte KLB'er zijn.
Echt héquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als de KLB SC dicht gaat bagger ik KLB wel weer kapotDeze SC is hier met een reden.
K, we staan 2 man sterk tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |