Oh, ik dacht dat je dat wel mee had gekregen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:56 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik gok op de oude garde.
Alsof ik een SC ga doorlezen en dan pas reageren.
Je bent Gaultier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ben een mix van iedereen die genoemd is.
Ik was aan het werk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat wel mee had gekregen.
Hoe kun je nou dromen over een pitje?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Fascination het volgende:
Maisnon, ik droomde vannacht over je.We gingen samen met nog iemand ergens heen, geen idee waar. Je had vrij kort haar, een beetje een bobje.
Zotje?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk ben ik gupje niet. Wel een toffe gozer though.
Hahaquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Fascination het volgende:
Maisnon, ik droomde vannacht over je.We gingen samen met nog iemand ergens heen, geen idee waar. Je had vrij kort haar, een beetje een bobje.
Ha ha.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou dromen over een pitje?
Nee.quote:
Niet flauw bedoeld hoor.quote:
Hij heeft al een hele tijd niet meer gepost hier, broeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
En wie is Wiet dan weer? Die weet ook namen uit de SC.
Ik heb wel terug gelezenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
En wie is Wiet dan weer? Die weet ook namen uit de SC.
Haha nee tuurlijk niet, SC's teruglezenquote:
Alle ±2144 delen? Repect!quote:
Koel grapje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Wiet het volgende:
[..]
Haha nee tuurlijk niet, SC's teruglezen
Jij bent zeker IQM?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Wiet het volgende:
[..]
Haha nee tuurlijk niet, SC's teruglezen
Ik heb Wiet nog nooit eerder zien posten. Tenminste niet regelmatig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hij is terug.
Een geheugen als een zeef?
Ik ben geen kloonquote:
Hij komt met vlagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb Wiet nog nooit eerder zien posten. Tenminste niet regelmatig.
Lelijke kankeraap met je lelijke ogen die omhoog gaan.quote:
Marvin The Martian?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook maar een kloon aanmaken denk ik.
en zo is hetquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:04 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Lelijke kankeraap met je lelijke ogen die omhoog gaan.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Leghorn. het volgende:
Ik ga naar huis.
morgen laatste dag.
Wij zijn zo' beetje de enige die nog met ons originele account postenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook maar een kloon aanmaken denk ik.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij zijn zo' beetje de enige die nog met ons originele account posten
Ik droom ook altijd over Maisnonquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Fascination het volgende:
Ja maar jullie zijn ook veel ouderder dan ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wij langerderder
Bobby is wel de opa van die zooite ongeregeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn ook veel ouderder dan ik.
Dat geloof ik graag! Maar hoe gaat het nu met jou eigenlijk Jitz? Heb je je droombaan al enzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bobby is wel de opa van die zooite ongeregeld
Heel druk mee bezig om te regelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag! Maar hoe gaat het nu met jou eigenlijk Jitz? Heb je je droombaan al enzo?
Okay, nou good luck dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel druk mee bezig om te regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |