Anders is een fobo gesprek ook mogelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet. En damnit dit is vervelend ik moest een hoop onzin terug lezen om op deze post te reageren.
Ik ben held.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
Ik win, jullie verliezen.
Goodbye ONZ-SC, You shall not be missed.
Ik zie nu wel een beetje in waarom de modjes het zeiden, wat meer smileys zal de sfeer hier goed doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
ONZ probeert ons te onderdrukken met hun hippe smileys.
Je wist ook van de stand van zaken hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mij heb je nog geen ':)' zien gebruiken in deze sc
Ik heb ooit omgpop met jou gespeeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht al dat het de ONZ SCers waren
Smilies doen de sfeer niet goed, ze maskeren de sfeer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een beetje in waarom de modjes het zeiden, wat meer smileys zal de sfeer hier goed doen![]()
![]()
Met dank aan u en diverse andere nachtbaggeraarsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Je wist ook van de stand van zaken hier.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Haha, hoe kut is het wel niet voor die![]()
ONZ'ers
![]()
? Gaat hun SC dicht, denken ze hiernaartoe te kunnen en zien ze dat we te aan voor ze zijn. En dan zijn ze SC-loos.
Wegens kliek!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus de ONZ SC is nog eerder dicht dan de KLB SC?Didn't see that one coming.
Waarom eigenlijk?
Nu kan de hel losbarsten.quote:
Kliekjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wegens kliek!
En dan worden we hierheen gestuurd
Wel, die van ons. Maar het mocht niet van yvonne.quote:
Oh grappig, doe eens posten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was ouder. Daar heb ik nog ergens een foto van in mijn browse geschiedenis.
Nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
En ze denken ook dat dit het is qua KLB-SC.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand zoeen rollercoaster tycoon periode van 3 weken advertentie gratis vouchers voor KLB SC geactiveerd
3FMquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Paul het volgende:
Weet je waar het leuk is ?
in de 3fm sc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HALLLO DAAR VOEL JE JE AL WELKOMquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Paul het volgende:
Hallo?
Degene die bloed lusten moeten nog komen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
Dat zou mogelijk zijn ja, als je op mijnes kon reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Anders is een fobo gesprek ook mogelijk
Als het maar helptquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Smilies doen de sfeer niet goed, ze maskeren de sfeer.
Wat een prachtwerkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
RCT
Een goed moment om wederom te pimpen met mijn vierdubbele synchroon lopende mijntreinachtbaan:
In zijn natuurlijke habitat:
[ afbeelding ]
In zijn volle glorie:
[ afbeelding ]
Daar kan je wel leuk rellenquote:
Php hoort op een apart niveau te staan, ergens diep onderaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Nu kan de hel losbarsten.
Je hoort bij phpmystyle en Lamon.
Ik maakte een grapje. Er is daar nml ooit geprobeerd een sc te starten maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is daar dan behoefte aan? Heel die lego-fan topics worden toch al vol-geSC't?
Owjquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk zijn ja, als je op mijnes kon reageren.
Ze moeten wachten tot de andere zijn geunbanned, en de eerste dames ongesteld worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
Bij Paul en Lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Php hoort op een apart niveau te staan, ergens diep onderaan
Waarom alles volledig onder de grondquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
RCT
Een goed moment om wederom te pimpen met mijn vierdubbele synchroon lopende mijntreinachtbaan:
In zijn natuurlijke habitat:
[ afbeelding ]
In zijn volle glorie:
[ afbeelding ]
KLIEKERDEKLIEK!quote:
Giel is bahquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar kan je wel leuk rellen
Moet je zeggen van: Michiel Veenstra is bah
True. Ik dacht ik laat het ze proberen en dat word het ook gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, die van ons. Maar het mocht niet van yvonne.
Huh wat welkequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
Maisnon, dat album van the knife. Wtf.![]()
![]()
Ik bloed al hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze moeten wachten tot de andere zijn geunbanned, en de eerste dames ongesteld worden._!
De natuurlijke habitat natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom alles volledig onder de grond?
http://theknife.net/quote:
Sterkte aan de nabestaandenquote:
BT was toch al ongesteld?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze moeten wachten tot de andere zijn geunbanned, en de eerste dames ongesteld worden._!
Omdat het een godverdomme mijntreinachtbaan is. MIJNEN ZIJN MEESTAL ONDER DE GROND!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom alles volledig onder de grond?
En de rest van de ONZ-gang ook nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Degene die bloed lusten moeten nog komen.
Even terug lezen in jouw fobo zo dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OwjWaarom heb je 'm gesloten, tijdje geleden hadden we nog fobo gesprek kan ik me ergens herrinneren.
quote:
Jij was nog niet eens op FOK! toen de KLB SC écht wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die weet net dat de SC dicht isquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst zoeken.
Vraag eens aan huppel.
Nou zeg. Dat dit kan op FOK!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens op FOK! toen de KLB SC écht was
Je eerste succesvolle post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En de rest van de ONZ-gang ook nog.
Jij wel dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens op FOK! toen de KLB SC écht was
Opties --> Weergave en dan helemaal onderaan, op nee zetten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Pantelic het volgende:
Wie kan mij even vertellen hoe ik webicon en usericon omwissel?
Ahja dat verklaartquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat het een godverdomme mijntreinachtbaan is. MIJNEN ZIJN MEESTAL ONDER DE GROND!!!
Kzal ff meezoeken, laatste tijd nogal veel gefobo baggert namelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even terug lezen in jouw fobo zo dan.En gewoon zomaar eik, geen zin meer om het bij te houden.
Ja tyfus hoe scare kun je zijn. En dat noemt zich chick.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Het zijn ook nog allemaal lelijke kutusers ook. Kan FoK! geen pact aangaan met Girlsonly ofzo.
Haiquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En de rest van de ONZ-gang ook nog.
ja die is er nu nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst zoeken.
Vraag eens aan huppel.
Ohoh. hoe reageerde ze?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die weet net dat de SC dicht is
Gezellig hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Pantelic het volgende:
Zo, wat gaat het hier snel zeg.
Pagina 3 en 4quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even terug lezen in jouw fobo zo dan.En gewoon zomaar eik, geen zin meer om het bij te houden.
JA WAT DOEN AL DIE NOOBS HIERquote:
Nog geen reactie terugquote:
Ik voel je, Panti.quote:
Die zijn 24/7 ongesteld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk over Luur en wd.
Meer PMSquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat ze vrouwelijke FOK!kers (hoax) die ongesteld zijn rood moeten maken. En dan de admins maar een ander kleurtje geven. Behalve Vonne natuurlijk, want die is chronisch ongesteld.
Zeg zeg zeg, doe eens lief!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Het zijn ook nog allemaal lelijke kutusers ook. Kan FoK! geen pact aangaan met Girlsonly ofzo.
Verbannen usersquote:
Ging het überhaupt ergens over?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
Kzal ff meezoeken, laatste tijd nogal veel gefobo baggert namelijk
quote:
Dat je dat zegt, zegt wel genoeg, newbie.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat ze vrouwelijke FOK!kers (hoax) die ongesteld zijn rood moeten maken. En dan de admins maar een ander kleurtje geven. Behalve Vonne natuurlijk, want die is chronisch ongesteld.
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UIquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
Godverdomme, ik kan dit niet meer volgen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |