Anders is een fobo gesprek ook mogelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet. En damnit dit is vervelend ik moest een hoop onzin terug lezen om op deze post te reageren.
Ik ben held.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
Ik win, jullie verliezen.
Goodbye ONZ-SC, You shall not be missed.
Ik zie nu wel een beetje in waarom de modjes het zeiden, wat meer smileys zal de sfeer hier goed doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
ONZ probeert ons te onderdrukken met hun hippe smileys.
Je wist ook van de stand van zaken hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mij heb je nog geen ':)' zien gebruiken in deze sc
Ik heb ooit omgpop met jou gespeeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht al dat het de ONZ SCers waren
Smilies doen de sfeer niet goed, ze maskeren de sfeer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een beetje in waarom de modjes het zeiden, wat meer smileys zal de sfeer hier goed doen![]()
![]()
Met dank aan u en diverse andere nachtbaggeraarsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Je wist ook van de stand van zaken hier.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Haha, hoe kut is het wel niet voor die![]()
ONZ'ers
![]()
? Gaat hun SC dicht, denken ze hiernaartoe te kunnen en zien ze dat we te aan voor ze zijn. En dan zijn ze SC-loos.
Wegens kliek!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus de ONZ SC is nog eerder dicht dan de KLB SC?Didn't see that one coming.
Waarom eigenlijk?
Nu kan de hel losbarsten.quote:
Kliekjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wegens kliek!
En dan worden we hierheen gestuurd
Wel, die van ons. Maar het mocht niet van yvonne.quote:
Oh grappig, doe eens posten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was ouder. Daar heb ik nog ergens een foto van in mijn browse geschiedenis.
Nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
En ze denken ook dat dit het is qua KLB-SC.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand zoeen rollercoaster tycoon periode van 3 weken advertentie gratis vouchers voor KLB SC geactiveerd
3FMquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Paul het volgende:
Weet je waar het leuk is ?
in de 3fm sc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |