Ik leer het vanzelf hoorquote:
Niet dat ik mij kon herrinerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ging het überhaupt ergens over?
wacht heel even nogquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Siniti het volgende:
gaat weer veel te snel hier
kom wc3en mn
Omin lelijk al die peeps.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja tyfus hoe scare kun je zijn. En dat noemt zich chick.
We vervelen ons de ziekte, omdat de veel SCers zijn geband.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
De haat van de vaste kliek klb-sc naar die van onz.
Het is nog net niet zielig, sorry
Waar maken jullie je druk om?? De onzinners hebben hun eigen nacht "bagger" topic waar ze over een uur of 4 weer gaan in posten
Niet liegen, fag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UI
Dan gaan ze overdag maar slapen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:![]()
Waar maken jullie je druk om?? De onzinners hebben hun eigen nacht "bagger" topic waar ze over een uur of 4 weer gaan in posten
Mag ik hier wel gewoon nog blijven posten:') ?Ik zal half switchen tussen NB, KLB SC en misschien heel af en toe naar je McLovin topic denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
Dat zijn er 4 ofzo man, en php komt jullie vast wel weer vermaken zodrektquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
We vervelen ons de ziekte, omdat de veel SCers zijn geband.
Lelijk zijn is ook een kunstquote:
Nou, het is al aardig zielig inmiddels hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:![]()
Je bent een kunstenaar eerste klasse wat dat betreft.quote:
En binnenkort weer een SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is maar goed dat PK niet meer komt en dat NG een ban heeft anders zouden alle nieuwelingen huilend weer weg gaan.
Ja. Grappig.quote:
Ik weet niet, moet het nog op me in laten werken. Ik hou op zich wel van freaky muziek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah cool
En wat vond je er vannaast wtf
McLovin topic is dichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mag ik hier wel gewoon nog blijven posten:') ?Ik zal half switchen tussen NB, KLB SC en misschien heel af en toe naar je McLovin topic denk ikKweet nog niet hoe vroeg ik ga maffen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |