Ik leer het vanzelf hoorquote:
Niet dat ik mij kon herrinerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ging het überhaupt ergens over?
wacht heel even nogquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Siniti het volgende:
gaat weer veel te snel hier
kom wc3en mn
Omin lelijk al die peeps.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja tyfus hoe scare kun je zijn. En dat noemt zich chick.
We vervelen ons de ziekte, omdat de veel SCers zijn geband.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
De haat van de vaste kliek klb-sc naar die van onz.
Het is nog net niet zielig, sorry
Waar maken jullie je druk om?? De onzinners hebben hun eigen nacht "bagger" topic waar ze over een uur of 4 weer gaan in posten
Niet liegen, fag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UI
Dan gaan ze overdag maar slapen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:![]()
Waar maken jullie je druk om?? De onzinners hebben hun eigen nacht "bagger" topic waar ze over een uur of 4 weer gaan in posten
Mag ik hier wel gewoon nog blijven posten:') ?Ik zal half switchen tussen NB, KLB SC en misschien heel af en toe naar je McLovin topic denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
Dat zijn er 4 ofzo man, en php komt jullie vast wel weer vermaken zodrektquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
We vervelen ons de ziekte, omdat de veel SCers zijn geband.
Lelijk zijn is ook een kunstquote:
Nou, het is al aardig zielig inmiddels hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:![]()
Je bent een kunstenaar eerste klasse wat dat betreft.quote:
En binnenkort weer een SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is maar goed dat PK niet meer komt en dat NG een ban heeft anders zouden alle nieuwelingen huilend weer weg gaan.
Ja. Grappig.quote:
Ik weet niet, moet het nog op me in laten werken. Ik hou op zich wel van freaky muziek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah cool
En wat vond je er vannaast wtf
McLovin topic is dichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mag ik hier wel gewoon nog blijven posten:') ?Ik zal half switchen tussen NB, KLB SC en misschien heel af en toe naar je McLovin topic denk ikKweet nog niet hoe vroeg ik ga maffen vanavond
Wij kunnen ze ook wel doen huilen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is maar goed dat PK niet meer komt en dat NG een ban heeft anders zouden alle nieuwelingen huilend weer weg gaan.
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?quote:
Jij staat laag in de KLB kaste, naar jou luister ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
tyf allemaal op uit onze sc, wtf ednk je dat jullie wat voorstellen
WIJ WILLEN JOIU NIET
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Je moeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Met je lelijke ogen die omhoog gaan.
Waar heb je het over, dagdag is 2e kastequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij staat laag in de KLB kaste, naar jou luister ik niet.
Ah kutquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
McLovin topic is dicht
Donthate en ik lopen er soms nog wel te zieken
Sophia Bush. Geen familie van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UI
Laat maar komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Hee heee hee dat mag je neit zeggen van Remlof! De SC is van ons allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Hij is de bedenker alles, en hij heeft een dodge en een huis in san fransisco.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sta zelfs nog in de eerste, originelequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geloof dat de helft van de huidige mods en admins had gedreigt met opstappen als ik het zou wordenquote:
Wat jij wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?
Well thank youquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent een kunstenaar eerste klasse wat dat betreft.
Met NG heb ik geen problemen?, ong half jaar geleden nog 2 weken verbannen geweest met paar andere gebruiers vanwege het photoshoppen van foto's van Crane in het KLB SC topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Zeg dat is even tegen remlof en consortenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Dit dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ook echt met het argument dat ze daar kliekjes hadden komen ze hierheen![]()
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
Fok en serieus in een zin, dat klopt nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
En dat ik je misschien zou vermoorden als je me zou uitnodigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kon herrinerenVolgensmij iets over je UI ofzo, niets bijzonders
Jij mag als crew helemaal niet mee doen aan aanzetting tot kliekjesvorming.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij kunnen ze ook wel doen huilen hoor.
Huilie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dat is even tegen remlof en consorten
Hij staat net zo hoog als jij staat, dat kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij is de bedenker alles, en hij heeft een dodge en een huis in san fransisco.
Als ik jou was zou ik naar dagdag luisteren.
Whahahha, is 't zo ergquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, geloof dat de helft van de huidige mods en admins had gedreigt met opstappen als ik het zou worden
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
![]()
!
Heeee naatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd hier naar doorverwezen... Veel van de KLBers kennen mij misschien nog
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?
JIJquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
JIJquote:
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMENquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd hier naar doorverwezen... Veel van de KLBers kennen mij misschien nog
Oja dat ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat ik je misschien zou vermoorden als je me zou uitnodigen.
Arme jij!quote:
Respect voor deze woorden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Siniti het volgende:
dagdag is de meest bejubelde user van de KLB SC, maar hij blijft nuchter. Dat is dagdag, hij doet wat hij moet doen zonder er respect voor te eisen.
Ik mag blijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMEN
Ik ben ook een geboren leider.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat net zo hoog als jij staat, dat kan nooit goed zijn.
Jouw moeder hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Maar het verklaart wel veel
Ja blijkbaar, laatst ging ik met Lonker en donthate een zootje topics aanmaken, kregen we ruzie met een 17jarige admin omdat ik hem een schooljuf noemde, ging ie dreigen met een banquote:
Huilie. Eng hè, nieuwe mensen. Probeer eens sociale contacten te leggen, misschien kom je er ooit overheen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Lekker weer terug naar -5, heb je er al zin in?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja dat ookMaar ik vertrek 2 februari toch weer terug naar Nederland, dus kga je niet meer uitnodigen
![]()
Deze vrijdag en zaterdag nog ff genieten van 't uitgaan op Malta en dan terug naar NL =)
Iemand ervan is present fuckface.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker jongetje he.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook een geboren leider.
Jij bent een geboren lijder.
Chill.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja dat ookMaar ik vertrek 2 februari toch weer terug naar Nederland, dus kga je niet meer uitnodigen
![]()
Deze vrijdag en zaterdag nog ff genieten van 't uitgaan op Malta en dan terug naar NL =)
Kheb d'r enorm veel zin inquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar -5, heb je er al zin in?
En geen hond heeft ooit van 'm gehoordquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Siniti het volgende:
dagdag is de meest bejubelde user van de KLB SC, maar hij blijft nuchter. Dat is dagdag, hij doet wat hij moet doen zonder er respect voor te eisen.
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, laatst ging ik met Lonker en donthate een zootje topics aanmaken, kregen we ruzie met een 17jarige admin omdat ik hem een schooljuf noemde, ging ie dreigen met een ban
Hij bedrijft ten minste de liefde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker jongetje he.
Jij bent pas een onzeker jongetje. Waarom zou je je voordoen als chick op Fok? We weten heus wel dat je een penis hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarnequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Jij bent 15, maagd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent ook jong weet je, dus eigenlijk hoor je mijn soort te beschermen
Je krijgt een bahan......... Ome Remlof heeft ons zelf hierheen gestuurdquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
HONDEN KUNNEN HELEMAAL NIET LUISTEREN!!!!!`~~`~~~~12!111!@@!231EINZ!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En geen hond heeft ooit van 'm gehoord
Goede keuzequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb d'r enorm veel zin inDe eerste donderdag dat ik thuis ben vertrek ik wss meteen naar Eindhoven om daar te gaan stappen
uhuquote:
Myraelaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees je eens in over de KLB SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh jij gaat weer konten kussen?quote:
Omdat jullie niet van de KLB SC zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, een mens, genaamd naatje wel, het was toen de slechtste kloon die ik gezien had... Maar misschien is ie veranderdquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwaahquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goede keuzeMaar ik kan nooit op donderdag ivm school, dus beter kom je zaterdag
Je moet wel goed lezen, knul.quote:
nu danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |