Jij mag als crew helemaal niet mee doen aan aanzetting tot kliekjesvorming.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij kunnen ze ook wel doen huilen hoor.
Huilie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dat is even tegen remlof en consorten
Hij staat net zo hoog als jij staat, dat kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij is de bedenker alles, en hij heeft een dodge en een huis in san fransisco.
Als ik jou was zou ik naar dagdag luisteren.
Whahahha, is 't zo ergquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, geloof dat de helft van de huidige mods en admins had gedreigt met opstappen als ik het zou worden
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ook echt met het argument dat ze daar kliekjes hadden komen ze hierheen![]()
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
Heeee naatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd hier naar doorverwezen... Veel van de KLBers kennen mij misschien nog
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?
JIJquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij staat laag in de KLB kaste, naar jou luister ik niet.
JIJquote:
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMENquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd hier naar doorverwezen... Veel van de KLBers kennen mij misschien nog
Oja dat ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat ik je misschien zou vermoorden als je me zou uitnodigen.
Arme jij!quote:
Respect voor deze woorden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Siniti het volgende:
dagdag is de meest bejubelde user van de KLB SC, maar hij blijft nuchter. Dat is dagdag, hij doet wat hij moet doen zonder er respect voor te eisen.
Ik mag blijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMEN
Ik ben ook een geboren leider.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat net zo hoog als jij staat, dat kan nooit goed zijn.
Jouw moeder hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Maar het verklaart wel veel
Ja blijkbaar, laatst ging ik met Lonker en donthate een zootje topics aanmaken, kregen we ruzie met een 17jarige admin omdat ik hem een schooljuf noemde, ging ie dreigen met een banquote:
Huilie. Eng hè, nieuwe mensen. Probeer eens sociale contacten te leggen, misschien kom je er ooit overheen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Lekker weer terug naar -5, heb je er al zin in?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja dat ookMaar ik vertrek 2 februari toch weer terug naar Nederland, dus kga je niet meer uitnodigen
![]()
Deze vrijdag en zaterdag nog ff genieten van 't uitgaan op Malta en dan terug naar NL =)
Iemand ervan is present fuckface.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker jongetje he.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook een geboren leider.
Jij bent een geboren lijder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |