Wij kunnen ze ook wel doen huilen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is maar goed dat PK niet meer komt en dat NG een ban heeft anders zouden alle nieuwelingen huilend weer weg gaan.
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?quote:
Jij staat laag in de KLB kaste, naar jou luister ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
tyf allemaal op uit onze sc, wtf ednk je dat jullie wat voorstellen
WIJ WILLEN JOIU NIET
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Je moeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Met je lelijke ogen die omhoog gaan.
Waar heb je het over, dagdag is 2e kastequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij staat laag in de KLB kaste, naar jou luister ik niet.
Ah kutquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
McLovin topic is dicht
Donthate en ik lopen er soms nog wel te zieken
Sophia Bush. Geen familie van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve plasser van de dame in jouw UI
Laat maar komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is maar goed dat PK niet meer komt en dat NG een ban heeft anders zouden alle nieuwelingen huilend weer weg gaan.
Hee heee hee dat mag je neit zeggen van Remlof! De SC is van ons allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Hij is de bedenker alles, en hij heeft een dodge en een huis in san fransisco.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sta zelfs nog in de eerste, originelequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geloof dat de helft van de huidige mods en admins had gedreigt met opstappen als ik het zou wordenquote:
Wat jij wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik nu een tattoo laten zetten met jou as?
Well thank youquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent een kunstenaar eerste klasse wat dat betreft.
Met NG heb ik geen problemen?, ong half jaar geleden nog 2 weken verbannen geweest met paar andere gebruiers vanwege het photoshoppen van foto's van Crane in het KLB SC topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Zeg dat is even tegen remlof en consortenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef dagdag het volgende:
WIJ WILLEN JOIU NIET
Dit dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ook echt met het argument dat ze daar kliekjes hadden komen ze hierheen![]()
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
Fok en serieus in een zin, dat klopt nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ook echt met het argument dat ze daar kliekjes hadden komen ze hierheen![]()
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
En dat ik je misschien zou vermoorden als je me zou uitnodigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kon herrinerenVolgensmij iets over je UI ofzo, niets bijzonders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |