Chill.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja dat ookMaar ik vertrek 2 februari toch weer terug naar Nederland, dus kga je niet meer uitnodigen
![]()
Deze vrijdag en zaterdag nog ff genieten van 't uitgaan op Malta en dan terug naar NL =)
Kheb d'r enorm veel zin inquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar -5, heb je er al zin in?
En geen hond heeft ooit van 'm gehoordquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Siniti het volgende:
dagdag is de meest bejubelde user van de KLB SC, maar hij blijft nuchter. Dat is dagdag, hij doet wat hij moet doen zonder er respect voor te eisen.
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, laatst ging ik met Lonker en donthate een zootje topics aanmaken, kregen we ruzie met een 17jarige admin omdat ik hem een schooljuf noemde, ging ie dreigen met een ban
Hij bedrijft ten minste de liefde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker jongetje he.
Jij bent pas een onzeker jongetje. Waarom zou je je voordoen als chick op Fok? We weten heus wel dat je een penis hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarnequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMEN
Jij bent 15, maagd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent ook jong weet je, dus eigenlijk hoor je mijn soort te beschermen
Je krijgt een bahan......... Ome Remlof heeft ons zelf hierheen gestuurdquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
JIJ
[..]
OPBOKKEN, REETVETER NB JORDEEH SACKBOY NG TERUG KOMEN
HONDEN KUNNEN HELEMAAL NIET LUISTEREN!!!!!`~~`~~~~12!111!@@!231EINZ!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En geen hond heeft ooit van 'm gehoord
Goede keuzequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb d'r enorm veel zin inDe eerste donderdag dat ik thuis ben vertrek ik wss meteen naar Eindhoven om daar te gaan stappen
uhuquote:
Myraelaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees je eens in over de KLB SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh jij gaat weer konten kussen?quote:
Omdat jullie niet van de KLB SC zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, een mens, genaamd naatje wel, het was toen de slechtste kloon die ik gezien had... Maar misschien is ie veranderdquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwaahquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goede keuzeMaar ik kan nooit op donderdag ivm school, dus beter kom je zaterdag
Je moet wel goed lezen, knul.quote:
nu danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |