White Collar is een FBI serie waarin een voormalig crimineel, zo'n hele stijlvolle 'gentleman'-dief/vervalser, zijn expertise gebruikt om de White collar divisie van de FBI in New York te helpen. Het verhaal wordt verteld middels het welbekende concept waarin één misdaadzaak per aflevering wordt opgelost en daar tussendoor wordt een overkoepelend verhaaltje behandeld.quote:White Collar is een Amerikaanse televisieserie. De serie ging in première op 23 oktober 2009 waarna er op 13 juli 2010 een tweede seizoen van start ging. Ook is er een derde seizoen aangekondigd, dat van start gaat in 2011 en opnieuw 16 afleveringen zal tellen. De serie wordt in de Verenigde Staten uitgezonden door USA Network, in Nederland door RTL 5.
2e seizoen is eind vorig jaar al gecommissionedquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef seetjai het volgende:
Had niet op zo'n einde verwacht![]()
Is er al meer nieuws of er een 2e seizoen komt ?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:09 schreef Rainesz het volgende:
Mooie seasons finale.
dacht even dat Caffrey weg ging en next season gewoon ging consulten als vrij man.
Maar deze plotwending was wel "little shocking".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]Hollywood kennende zou ik daar niet zeker van zijn nee. Dan zou Caffrey ook zijn hele motivatie kwijt zijn om bij de FBI te blijven werken. Alleen maar helpen om niet in de gevangenis terug te belanden is wel saai voor de kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Hmm idd.. Maar het heeft allemaal nog te maken met project mentor neem ik aan..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:18 schreef Rainesz het volgende:
Ga hier wel vanuit dat ze dood is.
Zie geen reden om haar een bad girl te maken.
Maar zoals hierboven staat,in Hollywood is alles mogelijk.
Er zat namelijk nogal wat tijd tussen "de laatste blik naar elkaar,en de explosie" hehe
top! das vrij snelquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef kenwel het volgende:
Leuke serie. Voor iedereen die alle afleveringen van seizoen gezien hebben.
14 juli 2010 komt seizoen 2 terug op tv.
Matt Boner.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serie begint steeds leuker te worden, aflevering 2, van seizoen 2.
Dat stukje tussen Caffrey en Burke als ze aan Diana moeten vertellen dat ze als prostituee undercover moet
En:
Ik denk dat Kate in een of ander complot zit. Daarnaast zou de verhaallijn niet meer kloppend zijn als mozzy eruit zou zijn.. Op wie moet neal dan steunen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef Rainesz het volgende:
net pas de laatste ep gezien.
Geloof niet dat Mozzy doodgaat,zal wel een close call worden.
Ergens het gevoel dat Kate misschien toch nog leeft.
Waarom weet ik niet.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef n0ir het volgende:
18 januari staat omcirkelt in mijn agenda.
Ik was in het begin ook niet dol, maar nu seizoen 2 is gewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef pberends het volgende:
Ik ben niet zo enthousiast over deze serie, ik heb de eerste drie afleveringen van season 1 gezien.
De pilot was leuk en smooth, maar bij episode 2 zakt het allemaal extreem in. Ja, er zitten wel leuke momentjes in, maar echt boeiend is het totaal niet. Ik hou sowieso niet van politieseries moet ik zeggen. Ook is het acteerwerk erg matig. Jammer, maar ik ga het niet meer kijken.
Ik ben verliefd op Alex (geen idee of je daar al bent)quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ben verliefd op Kate, daarom blijf ik het kijken.
je hoeft toch ook niet te kijken, duhquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef pberends het volgende:
Dit is gewoon een butt-serie. Sons of Anarchy.
Sons of Anarchy (USA)
Via Chuck en Matt z'n IMDB pagina kwam ik uiteindelijk op deze serie uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef monsterd. het volgende:
Overigens heeft Mattew Boomer ook eventjes in Chuck gespeeld.
Niet te hard roepen, anders leggen ze die FBI-agent van deze serie morgen om.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sons of Anarchy een serie over een stelletje boze leernichten...
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:42 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Daarom moet ik denk ik ook elke keer als ik Elizabeth zie meteen aan Ellie denken.
Haha inderdaad. Ik blijf het elke week volgen, erg leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef IceBeach het volgende:
Geweldig met de 'switch' van Peter en Neil!Hopelijk blijft Sara ook nog even aan als cast.
Daar is iets verkeerd gegaan. De proper versie is wel goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef Houniet het volgende:
Donders ik heb problemen met de laatste aflevering, de 720p versie.
Zjjn het allemaal negers? Lijkt wel een comedyserie, ik hoor alleen het geluid van White Collar.
Is te overzienquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
Juni dit jaar komt het weer terug...
Volgens de tvrage API:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Psych (comedy, dat wel) is ook een echte aanrader (ook van USA-Network), hun beste serie naar mijn mening. Soort van The Mentalist wat betreft de opzet, alleen was Psych er eerder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, ik vind het typisch weer zo'n Mozzie-actie..
Ik moet zeggen dat ik die USA-Network ("Characters Welcome") series wel leuk vind. Best vermakelijk en niet al te droge/moeilijke stof, best lekker na een lange dag werken. Eerst begonnen met Burn Notice, later White Collar. En nu deze twee zijn afgelopen, maar begonnen met Fairly Legal. Het zit alleen nog het eerste seizoen, de karakters van de bijrollen moeten zich nog wat ontwikkelen. Maar de hoofdrolspeelster Sarah Shahi (o.a Life, Alias, The L Word) speelt het wel leuk.
En rondquote:Op zondag 6 maart 2011 01:10 schreef Piles het volgende:
Ik heb nog niks gelezen, ben nog maar bij aflevering 8 van seizoen 1
Maar toch even een tvp bij deze mooie serie
Inderdaad, en verder een leuke twist in de verhaallijn. Verder denk ik dat die Engelse gast erachter zit, die ontsnapt is --een paar afleveringen terug--. Het zou te makkelijk zijn als Alex erachter zit, maar dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef seetjai het volgende:
Leuke final episode!
Ben wel benieuwd wie het heeft gedaan.. Alex ?
Hij gaat weer het slechte pad op?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Piles het volgende:
Ben wel benieuwd wat de hoofd-verhaallijn nu wordt, want die is in principe klaar toch?
Ben jij de zendeling van de tv-series?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Houniet het volgende:
Het nieuwe seizoen begint van de zomer.
Torrent, nieuwsgroepen, vast overal te vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:07 schreef monic27 het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen aan de 1e afl. van seizoen 2?
Mijn recorder heeft het ondanks juist programmeren niet opgenomen.
Please???????
Ze vonden die onderzeeër en Mozzie ontvreemdt de schat van Vincent Adler.quote:
Dat was veul eerder toch?quote:
Dat Mozzie het gedaan heeft is nog niet bekend tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:19 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ze vonden die onderzeeër en Mozzie ontvreemdt de schat van Vincent Adler.
Ik ging er van uit dat die vrouw dat gedaan had!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was veul eerder toch?
Laatste stuk was toch dat die hele loods ontplofte waar die onderzeeër in lag, met die kunst er in? Of had Nick die schat ook al weer teruggevonden? In de voorstukjes zit dat wel
[..]
Dat Mozzie het gedaan heeft is nog niet bekend toch
Ja, was dat kaartje niet van die vrouw?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef RianneB het volgende:
De loods met onderzeeer ontplofte, en bij thuiskomst ontdekte Neal een visitekaartje met een adres erop, waar hij alle kunst vond.
Er stond geen afzender op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, was dat kaartje niet van die vrouw?
Nee maar wat voor gevoel hadden jullie daarbij dan?quote:
Ohja. Ik kijk teveel seriesquote:
Is dat ooit bekend gemaakt dan? Als ik even google zie ik alleen geruchten staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
is het raar om als vrouw zijnde een crush op die man te hebben, terwijl hij gay is?
Oh hij is Bryce? Daar ken ik hem van.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef monsterd. het volgende:
Dit topic zocht ik nou! Geweldige serie!![]()
Overigens heeft Mattew Boomer ook eventjes in Chuck gespeeld.
En natuurlijk Neil Patrick Harris.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:50 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Is dat ooit bekend gemaakt dan? Als ik even google zie ik alleen geruchten staan.
Anyways, lijkt me niet zo heel vreemd. Zijn ook enorm veel vrouwelijke fans die Jim Parsons (Big Bang Theory) adoreren.
Matt heeft het nooit officieel gezegd, maar gaat naar allerlei feestjes met zijn man Simon Halls (ja hij is ermee getrouwd). Samen met Simon Halls heeft hij ook drie kinderen (maar op internet wordt gezegd dat hij stiefvader van de kinderen is, weet niet hoe dat precies zit..). Maarrrr goed het blijft lekker om naar te kijken..quote:
Ja.quote:
Want je vindt het leuker om op gezette tijden (die je misschien slecht uitkomen) 19 minuten naar reclame te kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben nu bij tot waar RTL5 het uitzendt (dus tot en met aflevering 4 seizoen 2), alleen moet ik me nu heel erg inhouden om niet verder te gaan downen...
daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Zonder reclame zit je er veel beter in!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Want je vindt het leuker om op gezette tijden (die je misschien slecht uitkomen) 19 minuten naar reclame te kijken?
Aha, je bent bang dat als je het download je zo veel White Collar gaat kijken dat je geen tijd over hebt voor andere dingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Zonder reclame zit je er veel beter in!Maar ja ik moet even de tijd vinden om de rest te downen... maar het blijft een verslavende serie!
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh, ik vind die nieuwe intro maar niks. Maar de serie blijft leuk![]()
En Diana met haar lesbische escapades, kijken of Amerika dat trekt..
Preciesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef IceBeach het volgende:
Mozzie (vertelt over het vliegtuig): Think of it as a Kardashian. What it lacks in refinement it makes up for in cargo space.
Een van de beste quotes tot nu toe.
Onzin vind ik. Blij dat dat gezeik met dat wijf over is. Zoiets kan trouwens niet lang doorgaan; of ze komen bij elkaar en worden samen gelukkig (leuke serie om te volgen... NOT) of het eindigt op één of andere manier, en dat is nu gebeurd. Zo'n situatie kun je niet seizoenen lang volhouden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:47 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik blijf de serie ook top vinden, maar toch.. ik las ergens op een forum dat ze de verhaallijn dit seizoen minder spannend vinden. Met de vorige seizoenen was de zoektocht naar 'wat is er aan de hand met Kate' spannender. Dat Neal er alles voor over had om haar te vinden had ook iets 'oprechts' o.i.d. Iemand zei dat Neal's karakter dit seizoen anders is, vooral uit op persoonlijk gewin. En de 'rode draad' door de afleveringen heen vond diegene niet spannend genoeg. Neal zal naar alle waarschijnlijkheid er nooit met de schat vandoor gaan (want dan is de serie afgelopen) en dus is het allemaal nooit echt spannend.. ik kon me er wel een beetje in vinden.
quote:It's my child's 6th birthday.
It's not on your calendar.
That's why I have a Pulitzer and not a "Mommy of the Year" mug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn altijd goed!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond hem vandaag ook weer leuk. Afleveringen rondom MozzieEens, ik had bijna het gevoel dat je met deze verhaallijn een heel seizoen zou kunnen vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn altijd goed!![]()
Bwhehe dat had ik niet eens door.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:29 schreef Aestivate het volgende:
Leuke aflevering weer.Oude intro ook weer terug gelukkig.
Jep ik had verwacht dat het zou afzwakken maar het wordt beter!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef Pranjicc het volgende:
Toffe aflevering van deze weekDit is het beste seizoen tot dusver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gerust, de oude komt weer terug.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef megamandy het volgende:
Ben nu bij aflevering vier van het derde seizoen. Maar wat hebben ze met de leader gedaan
Te kut voor woorden. Hadden het beter kunnen laten zoals het was bij de eerste twee seizoenen.
Ok dan ga ik weer snel verder kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wees gerust, de oude komt weer terug.
Eerder wel toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nu weer wachten tot januari?
Als ik naar buiten kijk zal er volgende week dus weer een nieuwe aflevering kunnen komen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:34 schreef Rainesz het volgende:
Wat een top aflevering weer!
Denk niet dat Peter,Neal nog achterna gaat voor de schat. Maar dat ze wel eerlijk erover gaan zijn tegenover elkaar.
Hopelijk vroeg in het najaar weer verder!
Top inderdaad! Erg spannend. Denk dat Peter wel boos gaat worden op Neal omdat hij de oorzaak is.quote:
Sara had hem toch de gegevens van Mozzie's videostream gegeven?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:03 schreef Pranjicc het volgende:
Hoe wist Keller eigenlijk hoe die echte ruimte er uit zag? Hij had duidelijk geen idee waar die schat zich bevond, anders had hij Neal niet nodig om hem er naar toe te leiden.
Oh ja, dat was ik weer vergeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Sara had hem toch de gegevens van Mozzie's videostream gegeven?
Maar voordat hij kon kijken had Mozzie toch al de stream veranderd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Sara had hem toch de gegevens van Mozzie's videostream gegeven?
Ik zit nu ook even enorm te graven, maar heeft Sara het niet pas 'bekend' nadat ze met Keller praatte?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Maar voordat hij kon kijken had Mozzie toch al de stream veranderd?
Sara: I had to give him the IP address of the stream.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar voordat hij kon kijken had Mozzie toch al de stream veranderd?
Ik denk dat ze het ook zo gaan doen. Zo verlaat niemand de serie en is het gedoe rond de schat ook weer opgelostquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Keller heeft de schat wel gezien maar het IP is veranderd voordat hij het kon traceren naar de locatie van de schat.
Ik denk dat Neil en Mozzie uiteindelijk de schat met Keller ruilen voor Elizabeth en er dan voor zorgen dat hij, met die schat, opgepakt word door Peter. Neil en Mozzie zullen dan in NYC moeten blijven en dan kunnen ze weer een nieuwe verhaallijn gaan verzinnen voor het 2e deel van het seizoen.
Of gewoon volgens seizoen, als ze het een beetje rekken..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Keller heeft de schat wel gezien maar het IP is veranderd voordat hij het kon traceren naar de locatie van de schat.
Ik denk dat Neil en Mozzie uiteindelijk de schat met Keller ruilen voor Elizabeth en er dan voor zorgen dat hij, met die schat, opgepakt word door Peter. Neil en Mozzie zullen dan in NYC moeten blijven en dan kunnen ze weer een nieuwe verhaallijn gaan verzinnen voor het 2e deel van het seizoen.
Dan zouden ze, in dit scenario, Elizabeth het hele seizoen gegijzeld moeten houden. Het zou wel kunnen dat ze Keller niet opgepakt krijgen en daar de rest van het seizoen achter aan gaan. Maar als Keller de schat heeft kan hij verdwijnen. Zolang hij dan buiten de jurisdictie van de FBI blijft kunnen ze hem niks maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Of gewoon volgens seizoen, als ze het een beetje rekken..
Vanaf deze winter jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef VacaLoca het volgende:
Deze zomer alle 3 de seizoenen tot zover gekeken, top serie. Niet altijd even spectaculair maar het is beetje combinatie van feel-good, crime en drama wat het overall interessant houdt om te blijven kijken. Alleen beetje jammer van de Ford-reclamepraatjes af en toe![]()
Net s03e10 gekeken, nu helaas maar 1 ep per week.
Ssssst, ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En dan is Matt Bomer homo...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En dan is Matt Bomer homo...
quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef PiRANiA het volgende:
Nog een maandje.
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Alexquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Alex (geen idee of je daar al bent)
[ afbeelding ]
quote:
Dat is wel erg leuk ja! Ik was vorig jaar ook in NY, ik kom best vaak bekende dingen tegen! Helaas geen opnames gezien .. Wanneer waren deze?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
Toen ik vorig jaar in New York was, waren ze opnamen aan het maken voor deze serie. Ze waren op dat moment aan het filmen in het "havengebouw" waar de gratis ferry naar Staten Island gaat. Leuk om eens mee te maken. Heb ook een paar hoofdrolspelers toen gezien en de regisseur.
Leuke serie inderdaad...
Das wel tof. Tegenwoordig wordt er héél veel met green screen gedaan waardoor er weinig nog echt op locatie wordt opgenomen. Ken dat havengebouw wel trouwens, heb die gratis ferry toen ook gepakt. Toen ik uitstapte op Staten moest ik trouwens erg aan GTA denkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
Toen ik vorig jaar in New York was, waren ze opnamen aan het maken voor deze serie. Ze waren op dat moment aan het filmen in het "havengebouw" waar de gratis ferry naar Staten Island gaat. Leuk om eens mee te maken. Heb ook een paar hoofdrolspelers toen gezien en de regisseur.
Leuke serie inderdaad...
Ik was er van 16 mei tot en met 20 mei (volgens mij waren die opnames er op de 18e of 19e). Erg stoer om te zien: er stonden ook van die typische inklapbare "filmstoeltjes" met erop geschreven dat het White Collar was (had toen geen flauw idee of het een film of serie was).quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:58 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat is wel erg leuk ja! Ik was vorig jaar ook in NY, ik kom best vaak bekende dingen tegen! Helaas geen opnames gezien .. Wanneer waren deze?
Het grootste deel zal wel gewoon in studio's in Californië opgenomen worden. Voor mooie shots met herkenbare gebouwen nemen ze dan tussendoor stukken in NY op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef n0ir het volgende:
Wordt ie helemaal in NY geschoten? Dat is wel baas.
Zin in volgende week woensdag
Mwah in NY word ook steeds meer studiowerk gedaan. White Collar heeft best wat buitenshots lijkt me behoorlijk omslachtig om steeds te verplaatsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het grootste deel zal wel gewoon in studio's in Californië opgenomen worden. Voor mooie shots met herkenbare gebouwen nemen ze dan tussendoor stukken in NY op.
Toronto wordt volgens mij heel vaak als vervanger voor NY gebruikt. Geen idee of White Collar dat doet, maar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het grootste deel zal wel gewoon in studio's in Californië opgenomen worden. Voor mooie shots met herkenbare gebouwen nemen ze dan tussendoor stukken in NY op.
Dat idee heb ik nou net niet. White Collar staat ook in een lijst van tvshows die voornamelijk op locatie geschoten wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waar de studio's staan was niet echt mijn punt. Het was meer dat het grootste deel waarschijnlijk gewoon studio werk is ipv alles op locatie in de straten en gebouwen van NY.
Neil heeft deze aflevering, en eerder ook al, aangegeven dat hij graag in NY blijft en zijn werk bij de FBI leuk vind. Dus ik zie niet persee een reden om hun samenwerking te staken als zijn enkelband straks af mag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Na de laatste uitspraak van Peter vraag ik me af hoeveel seizoenen er nog volgen of dat dit het einde betekend..
Zal vast nog wel wat terugkomen uit z'n verledenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef VacaLoca het volgende:
Mja maar als hij braaf voor FBI gaat werken zonder enkelband en Moz wil toch ook settelen daar dan heb je gewoon een FBI show met case of the week zonder de angle dat Caffey en Moz zelf ook nog eea kunnen flikken.
Waarom zouden ze dan niks meer kunnen flikken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef VacaLoca het volgende:
Mja maar als hij braaf voor FBI gaat werken zonder enkelband en Moz wil toch ook settelen daar dan heb je gewoon een FBI show met case of the week zonder de angle dat Caffey en Moz zelf ook nog eea kunnen flikken.
Ik denk het niet hoor. "till the next chapter" was nog voordat Neil er achter kwam dat hij geen bekentenis af hoefde te leggen. En als Mozzie al wel vast gevlucht is stuurt Neil gewoon Estelle weer achter hem aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 03:05 schreef megamandy het volgende:
Maar is Moz nu weg? Neal wilde een bekentenis afleggen zodat Moz 12u voorsprong zou krijgen om te vluchten. En daarom ook "till the next chapter".
Dat zou wel heel jammer zijn
zo para als Mozzie is zit ie vast niet nog een 2de keer in het bos.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. "till the next chapter" was nog voordat Neil er achter kwam dat hij geen bekentenis af hoefde te leggen. En als Mozzie al wel vast gevlucht is stuurt Neil gewoon Estelle weer achter hem aan
Een crimineel op verlof lijkt me een groter probleem dan een voormalig crimineel die zijn diensten al een paar jaar heeft bewezen. Dat strafblad heeft hij nu ook al. Neal moet dit ook niet van Burke, het was zijn eigen idee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zo para als Mozzie is zit ie vast niet nog een 2de keer in het bos.
Neal is nu consultant die dit "moet" om zijn straf uit te zitten. Op het moment dat hij zijn enkelband kwijt is, dan is hij een vrij man met een strafblad. En of hij dan nog zo makkelijk als consultant voor de FBI kan werken...
Geniaalquote:
4quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
Wat
Hoeveel zijn er nu geweest 3/4? waarom breken ze een seizoen dan op
niet op TPB of EZTV?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Sasman het volgende:
Deze serie net ontdekt. Wel jammer dat ik geen goeie links vind voor het eerste seizoen terug te zien..Daarom aan seizoen 2 begonnen.
Moet je geen ziggo hebben...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:10 schreef Saavedra het volgende:
Ik heb seizoen één vorige maand gewoon van TPB gehaald hoor.
47 seconden werk en je bent om die blokkade heen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Moet je geen ziggo hebben...
Hier ziggoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Moet je geen ziggo hebben...
http://www.tvline.com/201(...)ale-season-4-eastin/quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:15 schreef OreO het volgende:
vraag mij nu echt af wat er in season 4 gaat gebeuren
Kan niet wachten:)quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Saavedra het volgende:
[..]
http://www.tvline.com/201(...)ale-season-4-eastin/
"TVLINE | Peter sacrificed the law and what he believes in for Neal. How will this affect his career?
That’s a lot of what happens in Season 4. There’ll be some serious ramifications for Peter."
"Season 4 will rely heavily on Neal’s pursuit of his family."
"The discovery of who Neal was becomes a big part of Season 4."
lamequote:"Season 4 will rely heavily on Neal’s pursuit of his family."
tof!quote:"The discovery of who Neal was becomes a big part of Season 4."
Nah, zal gewoon juni of juli zijn. Mei is niet echt logisch als startmaand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Het eerste seizoen begon in oktober, het tweede in juli en afgelopen seizoen in juni al, zal het vierde seizoen in mei beginnen? Of nog eerder? Yes Please!!!
tubeplus.mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Sasman het volgende:
Deze serie net ontdekt. Wel jammer dat ik geen goeie links vind voor het eerste seizoen terug te zien..Daarom aan seizoen 2 begonnen.
Jammer dat ie gay isquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef Crohnjurist het volgende:
Matt Bomer komt van de week in Glee! Wat is het toch een lekker ding![]()
Waarom zeg je dat nou? Wist ik helemaal niet!quote:
Hendig zo'n kick, tijd voor een vraagje.quote:
Dus het kijkt wel lekker weg, en niet een 'kwaliteits' serie als Mad Men, The Wire of Boardwalk Empire?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
Het draait voornamelijk om de relatie tussen de twee hoofdpersonen. En ja dat is dus vooral humoristisch.
Kwaliteit is het zeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:58 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dus het kijkt wel lekker weg, en niet een 'kwaliteits' serie als Mad Men, The Wire of Boardwalk Empire?
Ja, ik had kwaliteit ook expres tussen haakjes gezet. Zulke series zijn meer goed dan leuk in mijn ogen. Entourage is dan bijvoorbeeld minder goed in elkaar gezet, of met mindere acteurs, maar vind ik veel leuker dan sommige hoog aangeschreven series.quote:
Als ik vakantie heb volgende week zal ik er aan beginnen, heb 'm bovenaan gezet, thanks!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
Maar inderdaad niet van die orde. Het kijkt zo lekker weg dat je geen idee hebt dat een aflevering een vol uur duurt.
Zeker niet. Die series kun je meerdere keren kijken en steeds nieuwe dingen ontdekken. Bij White Collar heb ik niet echt de behoefte om een aflevering 2 keer te kijken. Is gewoon een leuke lichte serie. Niets meer, niets minderquote:Op zondag 8 juli 2012 22:58 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dus het kijkt wel lekker weg, en niet een 'kwaliteits' serie als Mad Men, The Wire of Boardwalk Empire?
Ja dat bedoel ik inderdaad. Leuk om te volgen en niet kijken vanwege de acteurs, het camerawerk of de shots die je pas opvallen bij een 2e keer kijken. Alhoewel ik het niet erg zou vinden om Californication ofzo voor een 2e keer te kijken (als ik het verhaal wat vergeten ben dan)quote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zeker niet. Die series kun je meerdere keren kijken en steeds nieuwe dingen ontdekken. Bij White Collar heb ik niet echt de behoefte om een aflevering 2 keer te kijken. Is gewoon een leuke lichte serie. Niets meer, niets minder
imho
Jupquote:Op maandag 9 juli 2012 09:37 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Volgens deze poster morgen in USA dus woensdag op the webz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |