SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn altijd goed!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond hem vandaag ook weer leuk. Afleveringen rondom MozzieEens, ik had bijna het gevoel dat je met deze verhaallijn een heel seizoen zou kunnen vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn altijd goed!![]()
Bwhehe dat had ik niet eens door.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:29 schreef Aestivate het volgende:
Leuke aflevering weer.Oude intro ook weer terug gelukkig.
Jep ik had verwacht dat het zou afzwakken maar het wordt beter!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef Pranjicc het volgende:
Toffe aflevering van deze weekDit is het beste seizoen tot dusver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gerust, de oude komt weer terug.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef megamandy het volgende:
Ben nu bij aflevering vier van het derde seizoen. Maar wat hebben ze met de leader gedaan
Te kut voor woorden. Hadden het beter kunnen laten zoals het was bij de eerste twee seizoenen.
Ok dan ga ik weer snel verder kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wees gerust, de oude komt weer terug.
Eerder wel toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nu weer wachten tot januari?
Als ik naar buiten kijk zal er volgende week dus weer een nieuwe aflevering kunnen komen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:34 schreef Rainesz het volgende:
Wat een top aflevering weer!
Denk niet dat Peter,Neal nog achterna gaat voor de schat. Maar dat ze wel eerlijk erover gaan zijn tegenover elkaar.
Hopelijk vroeg in het najaar weer verder!
Top inderdaad! Erg spannend. Denk dat Peter wel boos gaat worden op Neal omdat hij de oorzaak is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |