zo para als Mozzie is zit ie vast niet nog een 2de keer in het bos.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. "till the next chapter" was nog voordat Neil er achter kwam dat hij geen bekentenis af hoefde te leggen. En als Mozzie al wel vast gevlucht is stuurt Neil gewoon Estelle weer achter hem aan
Een crimineel op verlof lijkt me een groter probleem dan een voormalig crimineel die zijn diensten al een paar jaar heeft bewezen. Dat strafblad heeft hij nu ook al. Neal moet dit ook niet van Burke, het was zijn eigen idee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zo para als Mozzie is zit ie vast niet nog een 2de keer in het bos.
Neal is nu consultant die dit "moet" om zijn straf uit te zitten. Op het moment dat hij zijn enkelband kwijt is, dan is hij een vrij man met een strafblad. En of hij dan nog zo makkelijk als consultant voor de FBI kan werken...
Geniaalquote:
4quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
Wat
Hoeveel zijn er nu geweest 3/4? waarom breken ze een seizoen dan op
niet op TPB of EZTV?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Sasman het volgende:
Deze serie net ontdekt. Wel jammer dat ik geen goeie links vind voor het eerste seizoen terug te zien..Daarom aan seizoen 2 begonnen.
Moet je geen ziggo hebben...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:10 schreef Saavedra het volgende:
Ik heb seizoen één vorige maand gewoon van TPB gehaald hoor.
47 seconden werk en je bent om die blokkade heen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Moet je geen ziggo hebben...
Hier ziggoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Moet je geen ziggo hebben...
http://www.tvline.com/201(...)ale-season-4-eastin/quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:15 schreef OreO het volgende:
vraag mij nu echt af wat er in season 4 gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |