Als ik naar buiten kijk zal er volgende week dus weer een nieuwe aflevering kunnen komen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:34 schreef Rainesz het volgende:
Wat een top aflevering weer!
Denk niet dat Peter,Neal nog achterna gaat voor de schat. Maar dat ze wel eerlijk erover gaan zijn tegenover elkaar.
Hopelijk vroeg in het najaar weer verder!
Top inderdaad! Erg spannend. Denk dat Peter wel boos gaat worden op Neal omdat hij de oorzaak is.quote:
Sara had hem toch de gegevens van Mozzie's videostream gegeven?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:03 schreef Pranjicc het volgende:
Hoe wist Keller eigenlijk hoe die echte ruimte er uit zag? Hij had duidelijk geen idee waar die schat zich bevond, anders had hij Neal niet nodig om hem er naar toe te leiden.
Oh ja, dat was ik weer vergeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Sara had hem toch de gegevens van Mozzie's videostream gegeven?
Maar voordat hij kon kijken had Mozzie toch al de stream veranderd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Sara had hem toch de gegevens van Mozzie's videostream gegeven?
Ik zit nu ook even enorm te graven, maar heeft Sara het niet pas 'bekend' nadat ze met Keller praatte?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Maar voordat hij kon kijken had Mozzie toch al de stream veranderd?
Sara: I had to give him the IP address of the stream.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar voordat hij kon kijken had Mozzie toch al de stream veranderd?
Ik denk dat ze het ook zo gaan doen. Zo verlaat niemand de serie en is het gedoe rond de schat ook weer opgelostquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Keller heeft de schat wel gezien maar het IP is veranderd voordat hij het kon traceren naar de locatie van de schat.
Ik denk dat Neil en Mozzie uiteindelijk de schat met Keller ruilen voor Elizabeth en er dan voor zorgen dat hij, met die schat, opgepakt word door Peter. Neil en Mozzie zullen dan in NYC moeten blijven en dan kunnen ze weer een nieuwe verhaallijn gaan verzinnen voor het 2e deel van het seizoen.
Of gewoon volgens seizoen, als ze het een beetje rekken..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Keller heeft de schat wel gezien maar het IP is veranderd voordat hij het kon traceren naar de locatie van de schat.
Ik denk dat Neil en Mozzie uiteindelijk de schat met Keller ruilen voor Elizabeth en er dan voor zorgen dat hij, met die schat, opgepakt word door Peter. Neil en Mozzie zullen dan in NYC moeten blijven en dan kunnen ze weer een nieuwe verhaallijn gaan verzinnen voor het 2e deel van het seizoen.
Dan zouden ze, in dit scenario, Elizabeth het hele seizoen gegijzeld moeten houden. Het zou wel kunnen dat ze Keller niet opgepakt krijgen en daar de rest van het seizoen achter aan gaan. Maar als Keller de schat heeft kan hij verdwijnen. Zolang hij dan buiten de jurisdictie van de FBI blijft kunnen ze hem niks maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Of gewoon volgens seizoen, als ze het een beetje rekken..
Vanaf deze winter jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef VacaLoca het volgende:
Deze zomer alle 3 de seizoenen tot zover gekeken, top serie. Niet altijd even spectaculair maar het is beetje combinatie van feel-good, crime en drama wat het overall interessant houdt om te blijven kijken. Alleen beetje jammer van de Ford-reclamepraatjes af en toe![]()
Net s03e10 gekeken, nu helaas maar 1 ep per week.
Ssssst, ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En dan is Matt Bomer homo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |