White Collar is een FBI serie waarin een voormalig crimineel, zo'n hele stijlvolle 'gentleman'-dief/vervalser, zijn expertise gebruikt om de White collar divisie van de FBI in New York te helpen. Het verhaal wordt verteld middels het welbekende concept waarin één misdaadzaak per aflevering wordt opgelost en daar tussendoor wordt een overkoepelend verhaaltje behandeld.quote:White Collar is een Amerikaanse televisieserie. De serie ging in première op 23 oktober 2009 waarna er op 13 juli 2010 een tweede seizoen van start ging. Ook is er een derde seizoen aangekondigd, dat van start gaat in 2011 en opnieuw 16 afleveringen zal tellen. De serie wordt in de Verenigde Staten uitgezonden door USA Network, in Nederland door RTL 5.
2e seizoen is eind vorig jaar al gecommissionedquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef seetjai het volgende:
Had niet op zo'n einde verwacht![]()
Is er al meer nieuws of er een 2e seizoen komt ?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:09 schreef Rainesz het volgende:
Mooie seasons finale.
dacht even dat Caffrey weg ging en next season gewoon ging consulten als vrij man.
Maar deze plotwending was wel "little shocking".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]Hollywood kennende zou ik daar niet zeker van zijn nee. Dan zou Caffrey ook zijn hele motivatie kwijt zijn om bij de FBI te blijven werken. Alleen maar helpen om niet in de gevangenis terug te belanden is wel saai voor de kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Hmm idd.. Maar het heeft allemaal nog te maken met project mentor neem ik aan..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:18 schreef Rainesz het volgende:
Ga hier wel vanuit dat ze dood is.
Zie geen reden om haar een bad girl te maken.
Maar zoals hierboven staat,in Hollywood is alles mogelijk.
Er zat namelijk nogal wat tijd tussen "de laatste blik naar elkaar,en de explosie" hehe
top! das vrij snelquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef kenwel het volgende:
Leuke serie. Voor iedereen die alle afleveringen van seizoen gezien hebben.
14 juli 2010 komt seizoen 2 terug op tv.
Matt Boner.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serie begint steeds leuker te worden, aflevering 2, van seizoen 2.
Dat stukje tussen Caffrey en Burke als ze aan Diana moeten vertellen dat ze als prostituee undercover moet
En:
Ik denk dat Kate in een of ander complot zit. Daarnaast zou de verhaallijn niet meer kloppend zijn als mozzy eruit zou zijn.. Op wie moet neal dan steunen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef Rainesz het volgende:
net pas de laatste ep gezien.
Geloof niet dat Mozzy doodgaat,zal wel een close call worden.
Ergens het gevoel dat Kate misschien toch nog leeft.
Waarom weet ik niet.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef n0ir het volgende:
18 januari staat omcirkelt in mijn agenda.
Ik was in het begin ook niet dol, maar nu seizoen 2 is gewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef pberends het volgende:
Ik ben niet zo enthousiast over deze serie, ik heb de eerste drie afleveringen van season 1 gezien.
De pilot was leuk en smooth, maar bij episode 2 zakt het allemaal extreem in. Ja, er zitten wel leuke momentjes in, maar echt boeiend is het totaal niet. Ik hou sowieso niet van politieseries moet ik zeggen. Ook is het acteerwerk erg matig. Jammer, maar ik ga het niet meer kijken.
Ik ben verliefd op Alex (geen idee of je daar al bent)quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ben verliefd op Kate, daarom blijf ik het kijken.
je hoeft toch ook niet te kijken, duhquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef pberends het volgende:
Dit is gewoon een butt-serie. Sons of Anarchy.
Sons of Anarchy (USA)
Via Chuck en Matt z'n IMDB pagina kwam ik uiteindelijk op deze serie uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef monsterd. het volgende:
Overigens heeft Mattew Boomer ook eventjes in Chuck gespeeld.
Niet te hard roepen, anders leggen ze die FBI-agent van deze serie morgen om.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sons of Anarchy een serie over een stelletje boze leernichten...
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:42 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Daarom moet ik denk ik ook elke keer als ik Elizabeth zie meteen aan Ellie denken.
Haha inderdaad. Ik blijf het elke week volgen, erg leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef IceBeach het volgende:
Geweldig met de 'switch' van Peter en Neil!Hopelijk blijft Sara ook nog even aan als cast.
Daar is iets verkeerd gegaan. De proper versie is wel goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef Houniet het volgende:
Donders ik heb problemen met de laatste aflevering, de 720p versie.
Zjjn het allemaal negers? Lijkt wel een comedyserie, ik hoor alleen het geluid van White Collar.
Is te overzienquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
Juni dit jaar komt het weer terug...
Volgens de tvrage API:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Psych (comedy, dat wel) is ook een echte aanrader (ook van USA-Network), hun beste serie naar mijn mening. Soort van The Mentalist wat betreft de opzet, alleen was Psych er eerder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, ik vind het typisch weer zo'n Mozzie-actie..
Ik moet zeggen dat ik die USA-Network ("Characters Welcome") series wel leuk vind. Best vermakelijk en niet al te droge/moeilijke stof, best lekker na een lange dag werken. Eerst begonnen met Burn Notice, later White Collar. En nu deze twee zijn afgelopen, maar begonnen met Fairly Legal. Het zit alleen nog het eerste seizoen, de karakters van de bijrollen moeten zich nog wat ontwikkelen. Maar de hoofdrolspeelster Sarah Shahi (o.a Life, Alias, The L Word) speelt het wel leuk.
En rondquote:Op zondag 6 maart 2011 01:10 schreef Piles het volgende:
Ik heb nog niks gelezen, ben nog maar bij aflevering 8 van seizoen 1
Maar toch even een tvp bij deze mooie serie
Inderdaad, en verder een leuke twist in de verhaallijn. Verder denk ik dat die Engelse gast erachter zit, die ontsnapt is --een paar afleveringen terug--. Het zou te makkelijk zijn als Alex erachter zit, maar dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef seetjai het volgende:
Leuke final episode!
Ben wel benieuwd wie het heeft gedaan.. Alex ?
Hij gaat weer het slechte pad op?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Piles het volgende:
Ben wel benieuwd wat de hoofd-verhaallijn nu wordt, want die is in principe klaar toch?
Ben jij de zendeling van de tv-series?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Houniet het volgende:
Het nieuwe seizoen begint van de zomer.
Torrent, nieuwsgroepen, vast overal te vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:07 schreef monic27 het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen aan de 1e afl. van seizoen 2?
Mijn recorder heeft het ondanks juist programmeren niet opgenomen.
Please???????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |