Alexquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Alex (geen idee of je daar al bent)
[ afbeelding ]
quote:
Dat is wel erg leuk ja! Ik was vorig jaar ook in NY, ik kom best vaak bekende dingen tegen! Helaas geen opnames gezien .. Wanneer waren deze?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
Toen ik vorig jaar in New York was, waren ze opnamen aan het maken voor deze serie. Ze waren op dat moment aan het filmen in het "havengebouw" waar de gratis ferry naar Staten Island gaat. Leuk om eens mee te maken. Heb ook een paar hoofdrolspelers toen gezien en de regisseur.
Leuke serie inderdaad...
Das wel tof. Tegenwoordig wordt er héél veel met green screen gedaan waardoor er weinig nog echt op locatie wordt opgenomen. Ken dat havengebouw wel trouwens, heb die gratis ferry toen ook gepakt. Toen ik uitstapte op Staten moest ik trouwens erg aan GTA denkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
Toen ik vorig jaar in New York was, waren ze opnamen aan het maken voor deze serie. Ze waren op dat moment aan het filmen in het "havengebouw" waar de gratis ferry naar Staten Island gaat. Leuk om eens mee te maken. Heb ook een paar hoofdrolspelers toen gezien en de regisseur.
Leuke serie inderdaad...
Ik was er van 16 mei tot en met 20 mei (volgens mij waren die opnames er op de 18e of 19e). Erg stoer om te zien: er stonden ook van die typische inklapbare "filmstoeltjes" met erop geschreven dat het White Collar was (had toen geen flauw idee of het een film of serie was).quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:58 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat is wel erg leuk ja! Ik was vorig jaar ook in NY, ik kom best vaak bekende dingen tegen! Helaas geen opnames gezien .. Wanneer waren deze?
Het grootste deel zal wel gewoon in studio's in Californië opgenomen worden. Voor mooie shots met herkenbare gebouwen nemen ze dan tussendoor stukken in NY op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef n0ir het volgende:
Wordt ie helemaal in NY geschoten? Dat is wel baas.
Zin in volgende week woensdag
Mwah in NY word ook steeds meer studiowerk gedaan. White Collar heeft best wat buitenshots lijkt me behoorlijk omslachtig om steeds te verplaatsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het grootste deel zal wel gewoon in studio's in Californië opgenomen worden. Voor mooie shots met herkenbare gebouwen nemen ze dan tussendoor stukken in NY op.
Toronto wordt volgens mij heel vaak als vervanger voor NY gebruikt. Geen idee of White Collar dat doet, maar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het grootste deel zal wel gewoon in studio's in Californië opgenomen worden. Voor mooie shots met herkenbare gebouwen nemen ze dan tussendoor stukken in NY op.
Dat idee heb ik nou net niet. White Collar staat ook in een lijst van tvshows die voornamelijk op locatie geschoten wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waar de studio's staan was niet echt mijn punt. Het was meer dat het grootste deel waarschijnlijk gewoon studio werk is ipv alles op locatie in de straten en gebouwen van NY.
Neil heeft deze aflevering, en eerder ook al, aangegeven dat hij graag in NY blijft en zijn werk bij de FBI leuk vind. Dus ik zie niet persee een reden om hun samenwerking te staken als zijn enkelband straks af mag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Na de laatste uitspraak van Peter vraag ik me af hoeveel seizoenen er nog volgen of dat dit het einde betekend..
Zal vast nog wel wat terugkomen uit z'n verledenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef VacaLoca het volgende:
Mja maar als hij braaf voor FBI gaat werken zonder enkelband en Moz wil toch ook settelen daar dan heb je gewoon een FBI show met case of the week zonder de angle dat Caffey en Moz zelf ook nog eea kunnen flikken.
Waarom zouden ze dan niks meer kunnen flikken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef VacaLoca het volgende:
Mja maar als hij braaf voor FBI gaat werken zonder enkelband en Moz wil toch ook settelen daar dan heb je gewoon een FBI show met case of the week zonder de angle dat Caffey en Moz zelf ook nog eea kunnen flikken.
Ik denk het niet hoor. "till the next chapter" was nog voordat Neil er achter kwam dat hij geen bekentenis af hoefde te leggen. En als Mozzie al wel vast gevlucht is stuurt Neil gewoon Estelle weer achter hem aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 03:05 schreef megamandy het volgende:
Maar is Moz nu weg? Neal wilde een bekentenis afleggen zodat Moz 12u voorsprong zou krijgen om te vluchten. En daarom ook "till the next chapter".
Dat zou wel heel jammer zijn
zo para als Mozzie is zit ie vast niet nog een 2de keer in het bos.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. "till the next chapter" was nog voordat Neil er achter kwam dat hij geen bekentenis af hoefde te leggen. En als Mozzie al wel vast gevlucht is stuurt Neil gewoon Estelle weer achter hem aan
Een crimineel op verlof lijkt me een groter probleem dan een voormalig crimineel die zijn diensten al een paar jaar heeft bewezen. Dat strafblad heeft hij nu ook al. Neal moet dit ook niet van Burke, het was zijn eigen idee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zo para als Mozzie is zit ie vast niet nog een 2de keer in het bos.
Neal is nu consultant die dit "moet" om zijn straf uit te zitten. Op het moment dat hij zijn enkelband kwijt is, dan is hij een vrij man met een strafblad. En of hij dan nog zo makkelijk als consultant voor de FBI kan werken...
Geniaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |