Want je vindt het leuker om op gezette tijden (die je misschien slecht uitkomen) 19 minuten naar reclame te kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben nu bij tot waar RTL5 het uitzendt (dus tot en met aflevering 4 seizoen 2), alleen moet ik me nu heel erg inhouden om niet verder te gaan downen...
daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Zonder reclame zit je er veel beter in!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Want je vindt het leuker om op gezette tijden (die je misschien slecht uitkomen) 19 minuten naar reclame te kijken?
Aha, je bent bang dat als je het download je zo veel White Collar gaat kijken dat je geen tijd over hebt voor andere dingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Zonder reclame zit je er veel beter in!Maar ja ik moet even de tijd vinden om de rest te downen... maar het blijft een verslavende serie!
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh, ik vind die nieuwe intro maar niks. Maar de serie blijft leuk![]()
En Diana met haar lesbische escapades, kijken of Amerika dat trekt..
Preciesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef IceBeach het volgende:
Mozzie (vertelt over het vliegtuig): Think of it as a Kardashian. What it lacks in refinement it makes up for in cargo space.
Een van de beste quotes tot nu toe.
Onzin vind ik. Blij dat dat gezeik met dat wijf over is. Zoiets kan trouwens niet lang doorgaan; of ze komen bij elkaar en worden samen gelukkig (leuke serie om te volgen... NOT) of het eindigt op één of andere manier, en dat is nu gebeurd. Zo'n situatie kun je niet seizoenen lang volhouden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:47 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik blijf de serie ook top vinden, maar toch.. ik las ergens op een forum dat ze de verhaallijn dit seizoen minder spannend vinden. Met de vorige seizoenen was de zoektocht naar 'wat is er aan de hand met Kate' spannender. Dat Neal er alles voor over had om haar te vinden had ook iets 'oprechts' o.i.d. Iemand zei dat Neal's karakter dit seizoen anders is, vooral uit op persoonlijk gewin. En de 'rode draad' door de afleveringen heen vond diegene niet spannend genoeg. Neal zal naar alle waarschijnlijkheid er nooit met de schat vandoor gaan (want dan is de serie afgelopen) en dus is het allemaal nooit echt spannend.. ik kon me er wel een beetje in vinden.
quote:It's my child's 6th birthday.
It's not on your calendar.
That's why I have a Pulitzer and not a "Mommy of the Year" mug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |