Nah, zal gewoon juni of juli zijn. Mei is niet echt logisch als startmaand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Het eerste seizoen begon in oktober, het tweede in juli en afgelopen seizoen in juni al, zal het vierde seizoen in mei beginnen? Of nog eerder? Yes Please!!!
tubeplus.mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Sasman het volgende:
Deze serie net ontdekt. Wel jammer dat ik geen goeie links vind voor het eerste seizoen terug te zien..Daarom aan seizoen 2 begonnen.
Jammer dat ie gay isquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef Crohnjurist het volgende:
Matt Bomer komt van de week in Glee! Wat is het toch een lekker ding![]()
Waarom zeg je dat nou? Wist ik helemaal niet!quote:
Hendig zo'n kick, tijd voor een vraagje.quote:
Dus het kijkt wel lekker weg, en niet een 'kwaliteits' serie als Mad Men, The Wire of Boardwalk Empire?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
Het draait voornamelijk om de relatie tussen de twee hoofdpersonen. En ja dat is dus vooral humoristisch.
Kwaliteit is het zeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:58 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dus het kijkt wel lekker weg, en niet een 'kwaliteits' serie als Mad Men, The Wire of Boardwalk Empire?
Ja, ik had kwaliteit ook expres tussen haakjes gezet. Zulke series zijn meer goed dan leuk in mijn ogen. Entourage is dan bijvoorbeeld minder goed in elkaar gezet, of met mindere acteurs, maar vind ik veel leuker dan sommige hoog aangeschreven series.quote:
Als ik vakantie heb volgende week zal ik er aan beginnen, heb 'm bovenaan gezet, thanks!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
Maar inderdaad niet van die orde. Het kijkt zo lekker weg dat je geen idee hebt dat een aflevering een vol uur duurt.
Zeker niet. Die series kun je meerdere keren kijken en steeds nieuwe dingen ontdekken. Bij White Collar heb ik niet echt de behoefte om een aflevering 2 keer te kijken. Is gewoon een leuke lichte serie. Niets meer, niets minderquote:Op zondag 8 juli 2012 22:58 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dus het kijkt wel lekker weg, en niet een 'kwaliteits' serie als Mad Men, The Wire of Boardwalk Empire?
Ja dat bedoel ik inderdaad. Leuk om te volgen en niet kijken vanwege de acteurs, het camerawerk of de shots die je pas opvallen bij een 2e keer kijken. Alhoewel ik het niet erg zou vinden om Californication ofzo voor een 2e keer te kijken (als ik het verhaal wat vergeten ben dan)quote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zeker niet. Die series kun je meerdere keren kijken en steeds nieuwe dingen ontdekken. Bij White Collar heb ik niet echt de behoefte om een aflevering 2 keer te kijken. Is gewoon een leuke lichte serie. Niets meer, niets minder
imho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |