Torrent, nieuwsgroepen, vast overal te vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:07 schreef monic27 het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen aan de 1e afl. van seizoen 2?
Mijn recorder heeft het ondanks juist programmeren niet opgenomen.
Please???????
Ze vonden die onderzeeër en Mozzie ontvreemdt de schat van Vincent Adler.quote:
Dat was veul eerder toch?quote:
Dat Mozzie het gedaan heeft is nog niet bekend tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:19 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ze vonden die onderzeeër en Mozzie ontvreemdt de schat van Vincent Adler.
Ik ging er van uit dat die vrouw dat gedaan had!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was veul eerder toch?
Laatste stuk was toch dat die hele loods ontplofte waar die onderzeeër in lag, met die kunst er in? Of had Nick die schat ook al weer teruggevonden? In de voorstukjes zit dat wel
[..]
Dat Mozzie het gedaan heeft is nog niet bekend toch
Ja, was dat kaartje niet van die vrouw?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef RianneB het volgende:
De loods met onderzeeer ontplofte, en bij thuiskomst ontdekte Neal een visitekaartje met een adres erop, waar hij alle kunst vond.
Er stond geen afzender op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, was dat kaartje niet van die vrouw?
Nee maar wat voor gevoel hadden jullie daarbij dan?quote:
Ohja. Ik kijk teveel seriesquote:
Is dat ooit bekend gemaakt dan? Als ik even google zie ik alleen geruchten staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
is het raar om als vrouw zijnde een crush op die man te hebben, terwijl hij gay is?
Oh hij is Bryce? Daar ken ik hem van.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef monsterd. het volgende:
Dit topic zocht ik nou! Geweldige serie!![]()
Overigens heeft Mattew Boomer ook eventjes in Chuck gespeeld.
En natuurlijk Neil Patrick Harris.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:50 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Is dat ooit bekend gemaakt dan? Als ik even google zie ik alleen geruchten staan.
Anyways, lijkt me niet zo heel vreemd. Zijn ook enorm veel vrouwelijke fans die Jim Parsons (Big Bang Theory) adoreren.
Matt heeft het nooit officieel gezegd, maar gaat naar allerlei feestjes met zijn man Simon Halls (ja hij is ermee getrouwd). Samen met Simon Halls heeft hij ook drie kinderen (maar op internet wordt gezegd dat hij stiefvader van de kinderen is, weet niet hoe dat precies zit..). Maarrrr goed het blijft lekker om naar te kijken..quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |