Te sjiek. Te zacht. Te gay. Kortom, gewoon te Apple.quote:
Ik leg tenminste een duidelijk verband met het juiste Apple gevoelquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef chiren het volgende:
Wiping your ass with silk...
Achja, beter goed gejat dan slecht verzonnen van the Matrix
En bij de iPhone betaal je niet voor het Apple logo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef TNA het volgende:
De iPhone voegt veel toe, bij een Mac en MacBook betaal je alleen voor het design.
heb je dan vergelijkbare laptops voor een veel lagere prijs?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef TNA het volgende:
bij een Mac en MacBook betaal je alleen voor het design.
De iPhone bood, zekere ten tijde van de introductie, unieke features.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En bij de iPhone betaal je niet voor het Apple logo?
Alles van Apple is te duur, maar het werkt dus ik koop het.
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je dan vergelijkbare laptops voor een veel lagere prijs?
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef zquing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Treinkopper het volgende:
TS is een gefrustreerde Windows Mobile gebruiker
Intellectueel? Je bedoelt die semi-hipsters die altijd bij de CoffeCompany over elkaars macbookjes lopen te kwijlen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef dabadbass het volgende:
[..]
TS is niet intellectueel genoeg voor Apple
Bij de starbucks toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Intellectueel? Je bedoelt die semi-hipsters die altijd bij de CoffeCompany over elkaars macbookjes lopen te kwijlen?
Geniaal is dat als je langs zo'n zaak loopt, zie je vijftien van die gasten aan een lange tafel allemaal uniek zitten te doen met precies dezelfde MacBookquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Intellectueel? Je bedoelt die semi-hipsters die altijd bij de CoffeCompany over elkaars macbookjes lopen te kwijlen?
"Kijk mij eens een individu zijn"quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Geniaal is dat als je langs zo'n zaak loopt, zie je vijftien van die gasten aan een lange tafel allemaal uniek zitten te doen met precies dezelfde MacBook
Whehehequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die willen een systeem dat werkt, doordacht is en snel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef EINZ het volgende:
[..]
WheheheIk ben tenminste intellectueel genoeg om zelf een keuze te maken op basis van weloverwogen argumenten, en dat kan je van de doorsnee Apple gebruikers niet zeggen. Die willen iets hebben "want het is van Apple!"
Daarom koop je een product van een bedrijf dat een monopolypositie heeft en pioniers met betere producten of ideeen meedogenloos de nek om draait? Netscape om maar eens een voorbeeld te noemen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef EINZ het volgende:
[..]
WheheheIk ben tenminste intellectueel genoeg om zelf een keuze te maken op basis van weloverwogen argumenten, en dat kan je van de doorsnee Apple gebruikers niet zeggen. Die willen iets hebben "want het is van Apple!"
Honderden euro's teveel betalen voor een incompatible product met onvervangbare onderdelen omdat het er cool uitziet voor andere fanboysquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die willen een systeem dat werkt, doordacht is en snel.
Dat is windows dus ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:
graag voorbeelden. Het enige wat imho vergelijkbaar zijn zijn de viao's, lenovo's en de higher end dellsquote:
WTF Netscape. Lekker belangrijk. Mist iemand Netscape nog? Ligt er iemand van wakker? Hoor ik iemand om Netscape huilen? Ik dacht het niet. En als het om browsers en hun positie op de markt gaat, zingen Mozilla en Google toch wel een aardig deuntje mee dacht ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Daarom koop je een product van een bedrijf dat een monopolypositie heeft en pioniers met betere producten of ideeen meedogenloos de nek om draait? Netscape om maar eens een voorbeeld te noemen?
Daar noem je zelf al wat dingen opquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
graag voorbeelden. Het enige wat imho vergelijkbaar zijn zijn de viao's, lenovo's en de higher end dells
Te veel betalen moet je zelf weten. Incompatible met wat. Onvervangbaar zijn zo een beetje alle OEM gebouwde systemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Honderden euro's teveel betalen voor een incompatible product met onvervangbare onderdelen omdat het er cool uitziet voor andere fanboys
Ik gebruik ook Windows hoor en heb geen iPhone.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:30 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat is windows dus ookMaar ja, eenmaal een Apple adept, altijd een Apple adept he?
die zijn niet veel goedkoper, zelfde prijsklassequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar noem je zelf al wat dingen op![]()
Hoef ik toch geen voorbeelden meer te geven
Gezwets natuurlijk. Bij een MacBook krijg je een X-server, je hebt bijvoorbeeld fijne Python en Ruby-omgevingen, die goed integreren met het OS, je standaard Unix-shells, een POSIX-compatible omgeving (waardoor je b.v. SSHFS hebt), maar daarnaast ook voldoende beschikbare externe apparaten zoals Camera’s en GPS en Mediaspelers die Mac ondersteuning bieden, soepele automouting om je remote je homedir te importeren, goede integratie met PDF wat een fijne LaTeX-wordflow biedt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef TNA het volgende:
De iPhone voegt veel toe, bij een Mac en MacBook betaal je alleen voor het design.
Je mist mijn punt volledig. Beetje jammer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:32 schreef EINZ het volgende:
[..]
WTF Netscape. Lekker belangrijk. Mist iemand Netscape nog? Ligt er iemand van wakker? Hoor ik iemand om Netscape huilen? Ik dacht het niet. En als het om browsers en hun positie op de markt gaat, zingen Mozilla en Google toch wel een aardig deuntje mee dacht ik.
Afsluiten hoeft niet in OS X, tenzij je systemupdates hebt. Gewoon in sleep!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:43 schreef zatoichi het volgende:
Ubuntu FTW
Installatie was in no time klaar, alles werkt perfect, en toen ik laatst een mac user liet zien hoe snel hoe het eruit zag en hij heel bijdehand begon te lachen toen ik hem afsloot met de opmerking dat hij was vastgelopen, kon ik hem uitleggen dat dat zwarte scherm betekende dat hij uit stond; hij had nog nooit een computer zo snel zien afsluiten
Je gaat voorbij aan het feit dat de producten ook nog wel eens fucking goed willen werken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:44 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb dit al eens eerder gezegt:
Appel maakt alleen overpriced producten van redelijke kwaliteit die er gewoon strak uit zien.
Het verkoopt alleen goed omdat de marketing van appel briljant is. Mensen zo ver krijgen dat ze de producten aanbidden en alle gebreken maar voor lief nemen, dat doet geen fabrikant ze na.
Apple:r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je compiz leuk instelt, dan is het grafisch ook nog eens minstens zo mooiquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:43 schreef zatoichi het volgende:
Ubuntu FTW
Installatie was in no time klaar, alles werkt perfect, en toen ik laatst een mac user liet zien hoe snel hoe het eruit zag en hij heel bijdehand begon te lachen toen ik hem afsloot met de opmerking dat hij was vastgelopen, kon ik hem uitleggen dat dat zwarte scherm betekende dat hij uit stond; hij had nog nooit een computer zo snel zien afsluiten
Aangezien ik niet weet wat X-server, Python, Ruby, POSIX en SSHFS zijn vind ik het lastig om hierop te reagerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef Iblis het volgende:
[..]
Gezwets natuurlijk. Bij een MacBook krijg je een X-server, je hebt bijvoorbeeld fijne Python en Ruby-omgevingen, die goed integreren met het OS, je standaard Unix-shells, een POSIX-compatible omgeving (waardoor je b.v. SSHFS hebt), maar daarnaast ook voldoende beschikbare externe apparaten zoals Camera’s en GPS en Mediaspelers die Mac ondersteuning bieden, soepele automouting om je remote je homedir te importeren, goede integratie met PDF wat een fijne LaTeX-wordflow biedt.
Dit in tegenstelling tot Windows, dat een technisch abominabel OS is, waar slechts met veel pijn en moeite een Unixomgeving op geïnstalleerd kan worden, wat altijd matig werkt, wat een beroerde (eigen) shell heeft (lichtelijke verbetering in Windows 7), waar Scripting minder goed doorgevoerd is, de GUI lelijker is, en fouten uiteindelijk altijd onverklaarbaar lijken.
Maar het meest nare is natuurlijk wel dat je control en capslock op Windows niet kunt switchen zonder Administrator privileges. Serieus. WTF.
aanvulling:quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als je compiz leuk instelt, dan is het grafisch ook nog eens minstens zo mooi
Maar je moet wel eerlijk zijn, een mac is een completer product dan een pc met ubuntu. Als dat al niet zo was, zou het helemaal verschikkelijk zijn, gezien het prijsverschil.
Als je het tegen elkaar afweegt op basis van prijs/kwaliteit, dan lijkt mij dat een pc met ubuntu gemakkelijk wint, mits je enige kennis van computers hebt.
Voor iemand die een product wil waarbij alles kant en klaar is als totaaloplossing, is een Mac zeker beter. Je moet daar dan wel geld voor over hebben.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat de producten ook nog wel eens fucking goed willen werken?Ik ben de ongelukkige bezitter van een Ipod Touch, waar bij de plug voor je koptelefoons dusdanig ruk is dat ik na een maand of twee nog maar door 1 oortje kan luisteren. En nee het ligt niet aan de koptelefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij heb ik nog nooit een mp3 speler gehad die zo vaak kuren heeft als dit kreng, om nog maar te zwijgen over het feit dat ze je dwingen Itunes te gebruiken.
Ja het werkt echt fucking goed voor een persoon met oogkleppen opEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ben ik het niet mee eens; zelf ben ik absoluut een leek wat betreft computers, en al helemaal wat betreft ubuntu. Maar ik heb het geinstalleerd, en het enige moeilijke was de partities, daarna ging alles vanzelf. En aangezien ik mijn pc thuis toch alleen gebruik voor internet, tekstverwerken en foto-opslag, heb ik niet meer nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als je compiz leuk instelt, dan is het grafisch ook nog eens minstens zo mooi
Maar je moet wel eerlijk zijn, een mac is een completer product dan een pc met ubuntu. Als dat al niet zo was, zou het helemaal verschikkelijk zijn, gezien het prijsverschil.
Als je het tegen elkaar afweegt op basis van prijs/kwaliteit, dan lijkt mij dat een pc met ubuntu gemakkelijk wint, mits je enige kennis van computers hebt.
Voor iemand die een product wil waarbij alles kant en klaar is als totaaloplossing, is een Mac zeker beter. Je moet daar dan wel geld voor over hebben.
Goed om te horenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens; zelf ben ik absoluut een leek wat betreft computers, en al helemaal wat betreft ubuntu. Maar ik heb het geinstalleerd, en het enige moeilijke was de partities, daarna ging alles vanzelf. En aangezien ik mijn pc thuis toch alleen gebruik voor internet, tekstverwerken en foto-opslag, heb ik niet meer nodig.
Op mijn werk (ziekenhuis) zijn we ook begonnen met de migratie van windows naar Ubuntu, ben benieuwd hoe dat gaat lopen
True, oordoppen van Apple zijn waardeloos. Maar dat reken ik ze toch niet zwaar aan, want bij 95% van de mediaspelers zitten oordopjes die waardeloos zijn. Sinds mijn iPod Mini heb ik nog maar één nieuw paar Sennheisers moeten kopen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben de ongelukkige bezitter van een Ipod Touch, waar bij de plug voor je koptelefoons dusdanig ruk is dat ik na een maand of twee nog maar door 1 oortje kan luisteren. En nee het ligt niet aan de koptelefoon
Daarbij heb ik nog nooit een mp3 speler gehad die zo vaak kuren heeft als dit kreng, om nog maar te zwijgen over het feit dat ze je dwingen Itunes te gebruiken.
Ja het werkt echt fucking goed voor een persoon met oogkleppen op
Misschien is voor hen de enige meerwaarde inderdaad dat het er kek uitziet en makkelijk werkt. Maar OS X zit technisch als OS simpelweg goed in elkaar, ook mensen die ooit Solaris (een Unix) gebruikten konden er makkelijk mee uit de voeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Aangezien ik niet weet wat X-server, Python, Ruby, POSIX en SSHFS zijn vind ik het lastig om hierop te reagerenMaar voor de reguliere gebruiker lijkt de Mac me weinig meerwaarde bieden.
sennheisersquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
True, oordoppen van Apple zijn waardeloos. Maar dat reken ik ze toch niet zwaar aan, want bij 95% van de mediaspelers zitten oordopjes die waardeloos zijn. Sinds mijn iPod Mini heb ik nog maar één nieuw paar Sennheisers moeten kopen.
iTunes is overigens echt niet verplicht. Als je op Windows iTunes gebruikt, kan ik het snappen dat het waardeloos is. Maar als je er wat dieper inzit merk dat het echt een uitgebreid, goed programma is. Op Windows kun je overigens via WinAmp gebruik maken van de ml_iPod plugin.
Anders maak je je even druk over iemand die simpelweg vermeldt wat hij een goed merk oordopjes vindtquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:55 schreef PietPossum het volgende:
[..]
sennheiserszeg gewoon 'oordoppen' zonder te lopen pronken wat een dure merken je allemaal kan betalen.
Verder: klinkt ook vet handig, winamp installeren, een ml_iPod plugin erbij ben je kan m 'al' gebruiken!
Voor windows is er het gratis shockway 3d, dus de mac animaties mogen geen argument zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
graag voorbeelden. Het enige wat imho vergelijkbaar zijn zijn de viao's, lenovo's en de higher end dells
Prima zo’n vergelijking natuurlijk (zij het een beetje oude), maar je betaalt ook voor de kwaliteit van de behuizing/scharnieren/extra’s zoals adapter, backlit keyboard, enz.quote:
Je betaalt ruim twee keer zoveel voor de MacBook... Lijkt me zwaar overpriced.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Prima zo’n vergelijking natuurlijk (zij het een beetje oude), maar je betaalt ook voor de kwaliteit van de behuizing/scharnieren/extra’s zoals adapter, backlit keyboard, enz.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
Het ergste zijn die mannetjes die een MacBook Air kopen van 2000 euro (die echt helemaal niks kan) en vervolgens bij moeten gaan lenen bij de IB-groep omdat ze geen geld meer hebben voor boodschappen
Mij niet zwaar. Als je kijkt naar gewicht, omvang, robuustheid, afgewerktheid dan is een Acer gewoon een plastic schoenendoos met op zich niet heel beroerde hardware erin, maar alles wat langer heel blijft dan 3 maanden is in feite meegenomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef TNA het volgende:
Je betaalt ruim twee keer zoveel voor de MacBook... Lijkt me zwaar overpriced.
Het is wat anders als je er vrijwel dagelijks mee werkt natuurlijk en daarnaast weinig gezeik wilt. Want Linux blijft toch vaak wat meer gezeik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Pudding_broodje het volgende:
Boeit mij helemaal geen reet, dat Mac een betere shell, en die shit heeft. Als je als Windows gebruiker gewoon een goeie Virusscanner, geen troep download, altijd update, en nieuwe drivers installeert. Dan heb je een even stabiel systeem als een Mac. En als ik een goeie shell, kernel, enzovoort wil, dan installeer ik wel Unbuntu ofzo. Ik ga geen 2000$ betalen om een systeem te krijgen die je ook gewoon voor de helft gratis kan krijgen...
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Prima zo’n vergelijking natuurlijk (zij het een beetje oude), maar je betaalt ook voor de kwaliteit van de behuizing/scharnieren/extra’s zoals adapter, backlit keyboard, enz.
Was het enige plaatje dat ik kon vinden met laptop vs macbook google searchquote:
Alleen loop je dan wel 3 jaar lang te sjouwen met een lelijk groot dingquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:35 schreef PietPossum het volgende:
valt natuurlijk weer tegenin te brengen dat er van een Mac ook zat voorbeelden te vinden zijn waar ie regelmatig kapot is. Enfin, inderdaad eindeloze discussie dit wat t is in verhouding natuurlijk weer minder. Het is maar net hoeveel je uit wil geven voor n product. Je kunt ook een auto van 200.000 kopen, dat wil ook niet zeggen dat ie 10x zo goed is dan een auto van 20.000.
Ik kies zelf liever voor een wegwerp-medion, zodat ik over een paar jaar weer een lelijke nieuwe laptop kan kopen. 3 medions voor de prijs van 1 mac.
Wat is dat? Arial!? Je gaat Mac font rendering met Arial als voorbeeld bekijken? De kerning tussen de T en de e is echt heel beroerd. Dat is typische Windows-lelijkheid.quote:
Ja, maar de specs zijn wel het belangrijkstequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef zquing het volgende:
[..]
een laptop bestaat uit meer dan specs alleen he
Ja,op dit soort gemierenneuk op de vierkante millimeter baseer ik mijn OS keuze iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Wat is dat? Arial!? Je gaat Mac font rendering met Arial als voorbeeld bekijken? De kerning tussen de T en de e is echt heel beroerd. Dat is typische Windows-lelijkheid.
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
Afhankelijk voor wat je 'm gebruikt. Doe mij maar mijn thinkpad uit 2003 ipv een of ander plastic ding, aangezien ik hem elke dag in mn tas meeneemquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, maar de specs zijn wel het belangrijkste
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, maar de specs zijn wel het belangrijkste
Er zijn meer merken dan Acer met vergelijkbare prijzen. Verder heb ik het idee dat je overdrijft, maar geef me gerust een bron waaruit blijkt dat ik geluk heb als een Acer laptop langer heel blijft dan 3 maanden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mij niet zwaar. Als je kijkt naar gewicht, omvang, robuustheid, afgewerktheid dan is een Acer gewoon een plastic schoenendoos met op zich niet heel beroerde hardware erin, maar alles wat langer heel blijft dan 3 maanden is in feite meegenomen.
Ipod speelt Mp3's af en is dus al bij voorbaat fail..quote:
In principe vind ik dat een vrij prettige functie van een mp3-speler.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Ipod speelt Mp3's af en is dus al bij voorbaat fail..
Maar ik heb wel een camera met flitser.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Treinkopper het volgende:
TS is een gefrustreerde Windows Mobile gebruiker
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Ipod speelt Mp3's af en is dus al bij voorbaat fail..
neeiquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef TNA het volgende:
[..]
In principe vind ik dat een vrij prettige functie van een mp3-speler.
Wat is er mis met MP3quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:00 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
neei
jij snapt hem niet..opnieuw nadenken en dan terugkomen
Schromelijk overdreven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mij niet zwaar. Als je kijkt naar gewicht, omvang, robuustheid, afgewerktheid dan is een Acer gewoon een plastic schoenendoos met op zich niet heel beroerde hardware erin, maar alles wat langer heel blijft dan 3 maanden is in feite meegenomen.
Dat van die schoenendoos was ook overdreven hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:06 schreef Aestivate het volgende:
Gaan we weer.
[..]
Schromelijk overdreven.Procentueel zullen Acer en vele andere merken vast wel een hogere 'uitval' hebben dan Apple, maar zo erg is het nu ook weer niet.
jij betaalt graag 500 euro extra voor de kwaliteit van een behuizingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik trapte in je troll.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat van die schoenendoos was ook overdreven hoor.
Hier moet ik toch even op reageren... sorry maar je familie bestaat volgens mij uit gorilla's. Legio mensen waarvan de laptop wel degelijk na jaren redelijk intensief gebruik nog goed in elkaar steekt. Toegegeven, veel onderdelen zullen eerder slijten dan Apple componenten, maar net alsof ieder ander merk dan Apple zeker binnen 3 maanden brak is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:11 schreef Renesite het volgende:
Scharnieren Acer, Fujitsu Siemens, HP... Allemaal na 3 maanden al lam. Broer: acer. Ma: Siemens, mijn oude acer én HP zijn prima vergelijkingsmateriaal. Vooral omdat ik er mee naar colleges ga - wat een laptop wel goed aan moet kunnen.
Ja, veeeeeeeeeeeeeeeeel betere zelfs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef zquing het volgende:
[..]
leuk, doe eens een lijstjequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:21 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Ja, veeeeeeeeeeeeeeeeel betere zelfs.
Alles van Apple werkt toch juist zo heel erg ''gebruiksvriendelijk'' en ''intuïtief''?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Euh... De scharnieren van mijn HP waren 2 a 3 losse kleintjes. Die van de apple is een hele grote brede.. Daar zit het degelijkheid van de macbook in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op reageren... sorry maar je familie bestaat volgens mij uit gorilla's. Legio mensen waarvan de laptop wel degelijk na jaren redelijk intensief gebruik nog goed in elkaar steekt. Toegegeven, veel onderdelen zullen eerder slijten dan Apple componenten, maar net alsof ieder ander merk dan Apple zeker binnen 3 maanden brak is.![]()
Je gaat er te ruw mee om. En geef toe, je dure Apple behandel je ten alle tijde met zachtheid terwijl je je HP regelmatig je tas in hebt gepropt met het scherm nog open, hard dichtklapt, ruw mee omgaat, etc.
Waarom kopen ze dan een Mac?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Apple een monopolypositie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Daarom koop je een product van een bedrijf dat een monopolypositie heeft en pioniers met betere producten of ideeen meedogenloos de nek om draait? Netscape om maar eens een voorbeeld te noemen?
minstens even duur(voor de fatsoenlijke)quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:31 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Lenovo's thinkpad lijn.
Sony's Vaio lijn.
Maar ook veeeeeeeeeel beter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:33 schreef zquing het volgende:
[..]
minstens even duur(voor de fatsoenlijke)
Achja Apple hè...quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:36 schreef moonmovies het volgende:
Die Ipad heeft toch niet eens usb, of een webcam, of SD ingang?
iPod goed werken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:57 schreef AwesomeFit het volgende:
IPod enzo overleef ik nog wel. Mooi spul en werkt naar mijn idee goed. Heb zelf overigens alleen een ipod. Maar MacOS is gewoon dikke stront.
Apple is juist versimpeld zodat elke idioot er mee om kan gaan, waarom is het anders zo populair onder vrouwen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Wat Apple doet (en heel slim) is het volgende:quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Achja Apple hè...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Achja Apple hè...
[ afbeelding ]
Dat dus. Maarja kijk, ik vind het prima dat mensen Apple producten kopen, als zij zich graag laten oplichten is dat hun eigen keuze maar, ga dan niet doen alsof Apple producten heel goed/speciaal/superieur of whatever zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wat Apple doet (en heel slim) is het volgende:
AUTO 1.0 (zonder stuur, ramen en stoelen)
Dan komt AUTO 2.0 OMGWTFBQQ MET STUUR!!!!![]()
AUTO 3.0 NO WAY! NU OOK MET RAMEN!!!![]()
![]()
![]()
en daarna AUTO 4.0 EN NU OOK ZELFS MET STOELEN ERIN!!!!![]()
![]()
![]()
OMGWTFBQQEINZWEIDREISHEIßEREI!!! HOE INNOVATIEF???
![]()
![]()
!!!1!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef moonmovies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!1!
Apple noem ik geen lage klasse laptops. Koop er één in dezelfde prijsklasse van Sony, Asus, HP, etc. en je zult zien dat het verschil op dit gebied niet wezenlijk is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... De scharnieren van mijn HP waren 2 a 3 losse kleintjes. Die van de apple is een hele grote brede.. Daar zit het degelijkheid van de macbook in.
Geen idee hoe zuinig jij bent, maar van iedereen die een laptop in een lage klasse heeft gekocht zie ik los zittende schermpjes.
Jup, en op die manier kopen mensen dat product 4× ipv 1×quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Drinky het volgende:
[..]![]()
Omschrijft wel zowat de "ontwikkeling" van de iPhone
Dat dus. Ik ken in mijn directe omgeving al zo'n 10 mensen die alle versies van de iPhone hebben gekocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Jup, en op die manier kopen mensen dat product 4× ipv 1×
Kan je niet zo goed lezen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:27 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Waarom kopen ze dan een Mac?
[..]
Apple een monopolypositie?![]()
Auto's met computers vergelijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:35 schreef PietPossum het volgende:
valt natuurlijk weer tegenin te brengen dat er van een Mac ook zat voorbeelden te vinden zijn waar ie regelmatig kapot is. Enfin, inderdaad eindeloze discussie dit wat t is in verhouding natuurlijk weer minder. Het is maar net hoeveel je uit wil geven voor n product. Je kunt ook een auto van 200.000 kopen, dat wil ook niet zeggen dat ie 10x zo goed is dan een auto van 20.000.
Ik kies zelf liever voor een wegwerp-medion, zodat ik over een paar jaar weer een lelijke nieuwe laptop kan kopen. 3 medions voor de prijs van 1 mac.
Dat zijn ook mooie laptops, maar die qua form-factor met Apple overeenkomen zitten in hetzelfde prijssegment.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:31 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Lenovo's thinkpad lijn.
Sony's Vaio lijn.
Juist wel die monopoliepositie van Apple is mij ook al jaren een doorn in het oog! Dure troep, foutmeldingen, vastlopers... o wacht.quote:
Nee he, je kan niet zo goed lezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:57 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Auto's met computers vergelijken.
[..]
Ben je dom?
Ja dus, wat heeft dat met deze discussie te maken?quote:
Dat dus. Apple-users.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,op dit soort gemierenneuk op de vierkante millimeter baseer ik mijn OS keuze idd.
So true.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef AlligatorNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan er idd echt alles mee, als je Windows erop zet, anders kan je er niet eens een fatsoenlijk spelletje op spelenquote:
Ja, echt hilarisch, gelukkig is PC gaming echt een nichemarkt...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef maess het volgende:
Spelletjes spelen op een pc/mac/laptop ipv op een gameconsole HAAAAAAAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een speciaal account maken om in dit topic te baggeren is veel grappiger, toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Snel je tekst editen om te voorkomen dat nadenkende mensen hun kont eraf lachen.
Apple users gamen over het algemeen niet/weinig. En dat komt niet doordat osx geen games speelt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan er idd echt alles mee, als je Windows erop zet, anders kan je er niet eens een fatsoenlijk spelletje op spelen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef maess het volgende:
Serial Keys, toetsenbord gebruiken, directx, gezeik met patches en gamespy installeren HAHAHHA
ja, want er bestaan geen legale spellen, je bent met KB+muis altijd sneller dan met een controller, DX is 1 keer installeren, en patches voor games heb je op de xbox en de PS3 ook (die heb ik nl zelf ook allebei).quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef maess het volgende:
Serial Keys, toetsenbord gebruiken, directx, gezeik met patches en gamespy installeren HAHAHHA
Zoals zo'n HP laptop toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
¤999999999999999999999999 teveel betalen voor een inferieur product.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFT. Geef gewoon toe dat jullie gay zijn of zwijg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch, gelukkig is PC gaming echt een nichemarkt...
Dom volk...
quote:
So truequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef moonmovies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!1!
PC+tv out, 40 inch full HDquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef maess het volgende:
[..]
Ontspannen gamen in je bureaustoel , HEHEHEHAAAAHH![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer geld moeten lappen terwijl je voor je inferieure PC al veel te veel hebt betaald.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef maess het volgende:
Spelletjes spelen op een pc/mac/laptop ipv op een gameconsole HAAAAAAAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want, alle niet-Mac's zijn lelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:41 schreef KrustyKuntz het volgende:
Heerlijk hoe de meeste mensen bij de aanschaf van een auto gerust meer betalen voor een fraai plaatje, maar als het over een computer gaat voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik betaal gerust meer voor een mooi voorwerp, dan minder voor een lelijk ding. Als je daar het geld niet voor hebt, of je hebt geen oog voor design, tjah, dan houdt het natuurlijk snel op.
Ik ben een redelijke noob qua techniek, maar heb in 3 jaar mac 1 keer een vastloper gehad. De tijd daarvoor heb ik allerlei merken Windows machines gehad. Als ik op die tijd terugkijk was het echt huilen met de pet op.
Geef mij die HP maar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Die nepbook is nog duurder ook.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Nog meer geld moeten lappen terwijl je voor je inferieure PC al veel te veel hebt betaald.
Dat is als piemels met kontjes vergelijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef maess het volgende:
[..]
Console + laptop zou = - 1500,- zijn.
En dan over nog meer geld lappen praten
Je rijd standaard met ov omdat je geen waggie kunt betalen
Gelijk wat ik ook dacht.quote:
Die HP-laptop ziet er goed uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
En direct qua prijsniveau op ‘Mac-niveau’.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die HP-laptop ziet er goed uit.
Wat is je punt, ze zien er nagenoeg identiek uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Die hp heeft helemaal geen groter scherm en betere specs. Slechtere specs zelfs volgens mij en een stuk duurder nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat is je punt, ze zien er nagenoeg identiek uit.Dan 50x liever die HP met groter scherm, betere specs, Windows dat je niet beperkt qua software en toepassingen en waarschijnlijk 3x zo goedkoop.
Kankernerdje, zoek een leven ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
# uname -a
Darwin mac 8.11.0 Darwin Kernel Version 8.11.0: Wed Oct 10 18:26:00 PDT 2007; root:xnu792.24.17~1/RELEASE_PPC Power Macintosh powerpc
Heb je zo'n systeem, stop je er aids videokaarten in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:24 schreef IkBenOzan het volgende:
-CPU: Intel Core i7 860 4x2.8ghz QuadCore
Gekoeld door een "ARCTIC ALPHINE" koeling (extra stil en betere koeling)
-Optical: LG Dual Layer DVD brander 22x
-Grafisch: Cross Fire ATI 4200 1024Mb, DVI, VGA & HDMI (trippel screen, onboard)
(CrossFire eventueel mogelijk tot 6 beeldschermen aan te sluiten)
-Voeding: Krachtige & Stille 500W voeding
-HDD: 1000Gb 7200Rpm SataII harddisk
-Geheugen: Dual channel 8gb Kingston DDR3 1333Mhz (uitbreidbaar tot 32Gb)
-Intel H55Pro Chipset
-Gbit Lan / 2x PS2 / 6x USB 2.0 / 2x1394 IEEE firewire / 6x sata intern /
-2x USB2.0 front met audio (hoofdtelefoon & microfoon) front / E- sata express extern
-7.1 Digital Sound (6x audio)/ Spdif / Digital in-out
-Sata raid
-Afmeting behuizing: 17.5 cm x 43.5 cm x 45 cm
(ruimte voor 4x 5.25 en 4x 3.5)
-1 jaar garantie op hardware
650 euro. Kopen?
Jaloers?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Kankernerdje, zoek een leven ofzo
Is een onboard videokaart. Zit geen extra kaart in. En al zou er een extra kaart in zitten, dan zou je nog steeds een betere systeem dan een Mac hebben voor veel minder geld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb je zo'n systeem, stop je er aids videokaarten in.
Ik zou het maar bij Apple houden als ik jou was
Ja dôh tuurlijk weet ik dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Is een onboard videokaart. Zit geen extra kaart in. En al zou er een extra kaart in zitten, dan zou je nog steeds een betere systeem dan een Mac hebben voor veel minder geld.
Vast jong. Hier een sceenshotje van de Pricewatch van 1 minuutje geleden, Apple en HP's geslecteerd van >600. Zie bovenste 2 voor vergelijking, onderaan staan Apple's die in de buurt komen maar dat zie je ook wel in de prijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die hp heeft helemaal geen groter scherm en betere specs. Slechtere specs zelfs volgens mij en een stuk duurder nog.
$1499,– voor die HP zonder DVD speler, 3GB RAM 1.6GHZ. Mac: 4GB, wel DVD brander en 2.53 GHz – zelfde prijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die hp heeft helemaal geen groter scherm en betere specs. Slechtere specs zelfs volgens mij en een stuk duurder nog.
Ik heb het niet. Hij is goed, vergeleken met een Mac Proquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja dôh tuurlijk weet ik dat.
Maar wat is het nut om te posen met zo'n systeem, als het grafisch aids heeft?
Post dan gelijk een goed systeem
Ga weg trol.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vast jong. Hier een sceenshotje van de Pricewatch van 1 minuutje geleden, Apple en HP's geslecteerd van >600. Zie bovenste 2 voor vergelijking, onderaan staan Apple's die in de buurt komen maar dat zie je ook wel in de prijs.![]()
[ afbeelding ]
Ik wordt graag gecorrigeerd; wijs me aub een duurdere HP aan met slechtere specs dan een Apple.
Ik kon het typenummer van die HP niet uit je plaatje halen. En bij Tweakers zijn ze meestal wel verzot op nieuwe en dure meuk, dus die zou er zeker bij moeten staan. Daarnaast staat onderaan best een 15" en 17" Apple vriend, vergelijk zo je wilt die specs met gelijke inch HP's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga weg trol.![]()
Gaat ie een 17 inch met een 13 inch vergelijken. En niet eens hetzelfde type als die ik poste.
Die HP Envy 13 heeft als basisconfig en prijs $1499,– bij de HP site.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vast jong. Hier een sceenshotje van de Pricewatch van 1 minuutje geleden, Apple en HP's geslecteerd van >600. Zie bovenste 2 voor vergelijking, onderaan staan Apple's die in de buurt komen maar dat zie je ook wel in de prijs.![]()
[ afbeelding ]
Ik wordt graag gecorrigeerd; wijs me aub een duurdere HP aan met slechtere specs dan een Apple.
Dan is die nog niet opgenomen op Tweakers want ik had wel gezocht op Envy. Anyway, het is één van de weinige uitzonderingen. En als Apple het mag, waarom andere merken dan niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die HP Envy 13 heeft als basisconfig en prijs $1499,– bij de HP site.
Maar jij vergelijkt ongeveer op het niveau: 5 deuren, 4 wielen, oké, gelijke auto’s.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dan is die nog niet opgenomen op Tweakers want ik had wel gezocht op Envy. Anyway, het is één van de weinige uitzonderingen. En als Apple het mag, waarom andere merken dan niet?Er zijn altijd gekken die het betalen.
De frustro nerdy boys moeten hun kleine pielemans weer compenseren door zich af te reageren met geblaat in de ruimte over mensen die wél een leven hebben en niet de hele dag bezig zijn met geilen op megahertzen en andere dottiepraktijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef Thorpe het volgende:
Ah, de Apple-religieuzen moeten hun keuze weer verdedigen. Vermaeckelijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:12 schreef Jahr00n het volgende:
Haha jij bent zo'n pauper die geen Mac kan betalen en daarom maar gaat bashen.
Ik bedoelde de ubuntu animatiesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef EINZ het volgende:
[..]
Voor windows is er het gratis shockway 3d, dus de mac animaties mogen geen argument zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ja dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef maess het volgende:
Plus, alle apple producten zijn goed recyclebaar, kun je van die dell rotzooi niet zeggen
ik vond ze al leuk voor ze bekend waren, nu vind ik ze niets meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:04 schreef Ringo het volgende:
Vijf jaar geleden wist 95% van de Nederlandse bevolking niet eens wat een Macje was. Toen kon je nog ongestoord snob zijn.
Ik vind het nog steeds superieure machines maar tegenwoordig moet je je daarvoor verantwoorden naar het stijlloze lowbudget plebs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik vond ze al leuk voor ze bekend waren, nu vind ik ze niets meer.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds superieure machines maar tegenwoordig moet je je daarvoor verantwoorden naar het stijlloze lowbudget plebs.
Voor het gemak alle goedkope alternatieven onder de 800 euro weggelaten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
linkje naar tweakers pricewatch
I rest my case...
Duurder, akkoord, heb ik voor wat meer kwaliteit over.
Maar wat betreft de range: zit er nou zoveel verschil in?
Dat slaat nergens op, wil jij een mac, prima...Wil iemand anders een PC...Ook prima.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds superieure machines maar tegenwoordig moet je je daarvoor verantwoorden naar het stijlloze lowbudget plebs.
geen zin om naar de rest te kjiken, maar de asus komt met een 1.3GHz cpu en een X4500MHDquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Voor het gemak alle goedkope alternatieven onder de 800 euro weggelaten.Voor die mensen die moeite hebben met lezen en interpreteren hier een eenvoudiger plaatje:
[ afbeelding ]
Maarja, verspilde tijd. Een Apple fan op andere gedachten brengen is onmogelijk.
Bij Windows kun je dat "goed" wel weghalen, maar dat ligt voor een deel ook aan de gebruikers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef Lakai het volgende:
Misschien een groundbreaking opmerking dat beide systemen goed werken!!!
Dit jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef DeBassist het volgende:
Ipod is wel erg goed![]()
maar voor de rest!..
Gelijk is ook even dun en even zwaar en gelijk accuduur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Voor het gemak alle goedkope alternatieven onder de 800 euro weggelaten.Voor die mensen die moeite hebben met lezen en interpreteren hier een eenvoudiger plaatje:
[ afbeelding ]
Maarja, verspilde tijd. Een Apple fan op andere gedachten brengen is onmogelijk.
moet zeggen dat die asus er wel super chill uitziet met z'n 1.3GHZ ulv en een batterijduur van 9+ uurquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Gelijk is ook even dun en even zwaar en gelijk accuduur.
De plaatjes zijn willekeurig, en behalve ", ram, HD en prijs geen factoren meegenomen. Op je vraag: nee, maar dat rechtvaardigt mijns inziens niet ¤ 1.000 of ¤ 1.500 meer. Heb je dit er wel voor over, prima, maar mij overtuig je gewoon niet dat je zoveel meer betaald voor een systeem met mindere specs en waar je minder mee kan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef zquing het volgende:
[..]
geen zin om naar de rest te kjiken, maar de asus komt met een 1.3GHz cpu en een X4500MHD
betwijfel trouwens ook of ze gelijke bouwkwaliteit hebben
Lolno.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Ringo het volgende:
Een Mac is geen computer, mensen.
Een Mac is een wezen.
Met een hart en een ziel en een eigen identiteit.
Als je daar waarde aan hecht kun je idd prima voor jezelf bepalen of je daar (zoveel) meer voor wilt betalen. Zie ook mijn post hiervoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Gelijk is ook even dun en even zwaar en gelijk accuduur.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Is een onboard videokaart. Zit geen extra kaart in. En al zou er een extra kaart in zitten, dan zou je nog steeds een betere systeem dan een Mac hebben voor veel minder geld.
Je vereglijkt professionele hardware met een zelfbouw bakquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik heb het niet. Hij is goed, vergeleken met een Mac Pro![]()
Twee 2.26GHz Quad-Core Intel Xeon "Nehalem" processoren
6 GB (zes x 1 GB) geheugen
640 GB harde schijf1
8x double-layer SuperDrive
NVIDIA GeForce GT 120 met 512 MB
¤ 2.999,00![]()
![]()
![]()
Als je met design ook gewicht en afmetingen en toetsenbord en touchpad bedoelt, ja, dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef TNA het volgende:
Dus Apples zijn veel steviger. Ja, vanaf nu zal ik echt het dubbele daarvoor uitgeven
Geef gewoon toe dat je een Apple of een MacBook koopt voor het design, klaar. Ik doe daar niet moeilijk over, ik stoor me alleen aan mensen die trachten de prijs te rechtvaardigen op basis van algemene uitspraken als "Acer gaat sneller kapot"
En wat is er mis met een premium betalen voor design? Design meubels kosten toch ook veel meer? Qua stevigheid komt een macbook niet in de buurt van een thinkpadquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef TNA het volgende:
Dus Apples zijn veel steviger. Ja, vanaf nu zal ik echt het dubbele daarvoor uitgeven
Geef gewoon toe dat je een Apple of een MacBook koopt voor het design, klaar. Ik doe daar niet moeilijk over, ik stoor me alleen aan mensen die trachten de prijs te rechtvaardigen op basis van algemene uitspraken als "Acer gaat sneller kapot"
Ja, als je daar geen waarde aan hecht kun je net zo goed een desktop kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als je daar waarde aan hecht kun je idd prima voor jezelf bepalen of je daar (zoveel) meer voor wilt betalen. Zie ook mijn post hiervoor.
dat er goedkopere laptops zijn weet iedereen, alleen men stelt dat apple te duur is, vergelijkbaar kost gewoon evenveel geldquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
De plaatjes zijn willekeurig, en behalve ", ram, HD en prijs geen factoren meegenomen. Op je vraag: nee, maar dat rechtvaardigt mijns inziens niet ¤ 1.000 of ¤ 1.500 meer. Heb je dit er wel voor over, prima, maar mij overtuig je gewoon niet dat je zoveel meer betaald voor een systeem met mindere specs en waar je minder mee kan.
Als je mijn post even herleest, ik schrijf juist dat ik daar niet moeilijk over doe. Mensen moeten alleen niet aankomen met allerlei andere nietszeggende argumenten om de hogere prijs te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef zquing het volgende:
[..]
En wat is er mis met een premium betalen voor design?
Op het toetsenbord gaan staan heb ik nooit gedaan maar een mac van het bureau afgestoten welquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef zquing het volgende:
[..]
En wat is er mis met een premium betalen voor design? Design meubels kosten toch ook veel meer? Qua stevigheid komt een macbook niet in de buurt van een thinkpad
dit zou ik nooit doen met een macbook(ook niet met mn thinkpad)
Volgens mij doe jij dat, want van binnen zijn die anderen veel beter. Qua hardware dus hequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar jij vergelijkt ongeveer op het niveau: 5 deuren, 4 wielen, oké, gelijke auto’s.
was ook niet tegen jou persoonlijk(mischien had ik niet moeten quoten) maar eigenlijk in het algemeenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je mijn post even herleest, ik schrijf juist dat ik daar niet moeilijk over doe. Mensen moeten alleen niet aankomen met allerlei andere nietszeggende argumenten om de hogere prijs te rechtvaardigen.
Ja, maar dat is dus maar een gedeelte waar een laptop uit bestaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dat, want van binnen zijn die anderen veel beter. Qua hardware dus he
ik heb een iBook G4 gehad, maar echt ideaal werken vond ik 't niet(mischien ook omdat ik 10.5 draaide op een 800mhz G4quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Lakai het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoeveel van de mensen die hier roepen dat mac kut is, mac uberhaubt geprobeerd hebben (en niet even bij een bekende een mac gebruikt en het irritant vinden dat de afsluitknopjes van de vensters links bovenaan zitten)..
van een aluminium behuizing gaat ie echt niet sneller werken hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus maar een gedeelte waar een laptop uit bestaat.
wat er bestaat niet zoals functioneler duurderquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
van een aluminium behuizing gaat ie echt niet sneller werken hoor![]()
Keuze tussen functioneel en goedkoop en minder functioneel en disproportioneel duur is snel gemaakt
ik snap niet wat jij in deze zin probeert te zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef zquing het volgende:
[..]
wat er bestaat niet zoals functioneel duurder
Oh ja. En een jutezak met vier gaten voldoet ook als T-shirt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Drinky het volgende:
van een aluminium behuizing gaat ie echt niet sneller werken hoor![]()
Keuze tussen functioneel en goedkoop en minder functioneel en disproportioneel duur is snel gemaakt
Apple is gewoon kutquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef retorbrapi het volgende:
Wat willen al die bashers nu eigenlijk bereiken met zulke topics? Dat de Apple users gaan zeggen, "Ik was heel tevreden over mijn Apple, maar jullie zeggen dat het eigenlijk enorm kut is, en jullie zullen wel gelijk hebben dus ik koop maar een Dell"?
Goede vergelijking ook, jutezak vs t-shirtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Oh ja. En een jutezak met vier gaten voldoet ook als T-shirt.
Ja dat had ik in het begin ook, wennen aan instellingen en dat soort dingen...Maar het wende snel, en het zijn de kleine dingen bij Apple waaraan ik de voorkeur geef.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb een iBook G4 gehad, maar echt ideaal werken vond ik 't niet(mischien ook omdat ik 10.5 draaide op een 800mhz G4) Sowieso wat kleine irritaties omdat 't anders is dan windows wat ik gewend ben, moeite met het vinden van instellingen enzo.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, als je daar geen waarde aan hecht kun je net zo goed een desktop kopen natuurlijk.
Weer zwaar overtrokken en aan het trollen natuurlijk. Ik geef inderdaad eerlijk toe dat het gros van de laptops niet in de buurt komen van MacBooks qua design, bouwkwaliteit, accuduur en dat soort zaken. Maar om alle andere laptops als bagger of inferieur aan te merken zoals ik aan je toon merk is ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Oh ja. En een jutezak met vier gaten voldoet ook als T-shirt.
Nee, dat is niet zo. De laptopmarkt is vrij agressief en vaak tamelijk scherp geprijst, en je krijgt meestal wel aardig waar voor je geld. Maar het is een illusie dat als een andere fabrikant een MacBook zou maken (zelfde materiaal, formfactor, specs), dat er dan opeens 30% van de prijs af zou gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef Aestivate het volgende:
Weer zwaar overtrokken en aan het trollen natuurlijk. Ik geef inderdaad eerlijk toe dat het gros van de laptops niet in de buurt komen van MacBooks qua design, bouwkwaliteit, accuduur en dat soort zaken. Maar om alle andere laptops als bagger of inferieur aan te merken zoals ik aan je toon merk is ronduit belachelijk.
Dat is voor de iPhone m.i. waar, maar voor de MacBooks niet. De Kernel is b.v. OpenSource, en als je wilt kun je er via PureDarwin fijn aan coden. Het bestaan van b.v. Fink of DarwinPorts geeft ook aan wat er wel niet mogelijk is aan software en dat Mac wat OS X betreft niet bang is voor ‘vreemde software’. Het systeem is standaard met GCC uitgerust b.v.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:53 schreef Fortitude het volgende:
1. Hun spul is te gesloten voor geavanceerde gebruikers.
wat moet je anders wanneer je reclame maakt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:53 schreef Fortitude het volgende:
2. Ze zijn extreem overdreven positief in al hun vele reclames. Om te kosten omdat je weet dat de domme fanboys het helemaal opvreten. Presenteer het product gewoon en wij beslissen wel of het goed of slecht is.
Dat was dan ook het enige voordeel van mijn rotte iMac.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef maess het volgende:
Plus, alle apple producten zijn goed recyclebaar, kun je van die dell rotzooi niet zeggen
Nou, de slotloading drives zijn ook niet geweldig hoor. Qua afwerking wel, maar hoe vaak ik wel niet een ejectfout krijg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:54 schreef Henno het volgende:
Hoeveel procent van de niet-Apple machines zouden trouwens een slot-loading optische drive hebben i.p.v. een dun kunststof laatje dat je half uit het loopwerk kan trekken met 1 verkeerde beweging?... Ik zie dat echt alleen maar bij Apple, nog zo'n voorbeeld van de afwerking
In Apple's geval niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef zquing het volgende:
[..]
wat er bestaat niet zoals functioneler duurder
Uhm, momentje. Waar kan ik een goedkopere tablet krijgen dat er zo gelikt uit ziet, Wifi, 3G, een multitouch IPS touchscreen, GPS, kompass, microfoon, een zooi applicaties die werken, een Officepakket volledig op touch te gebruiken is, etc etc?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef RedFever007 het volgende:
Bovendien is die Appel shit veel en veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt.
1. Ik (en een aantal mensen die ik ken) ben een geavanceerde gebruiker en ik vind het prima product. Het werkt allemaal mooi en er zijn legio applicaties beschikbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:53 schreef Fortitude het volgende:
1. Hun spul is te gesloten voor geavanceerde gebruikers.
2. Ze zijn extreem overdreven positief in al hun vele reclames. Om te kosten omdat je weet dat de domme fanboys het helemaal opvreten. Presenteer het product gewoon en wij beslissen wel of het goed of slecht is.
En ja de Ipad is erg mooi.
Eensch!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:35 schreef Markster het volgende:
apple is een modemerk geworden. In de tijd van de G4 en G5 ( en daarvoor )waren het nog toffie apparaten.
Enigszins realistisch houden. Ipad heeft een scherm met een reso van 1024 x 768 en ze kunnen max 720p afspelen. En in hun reclame noemen ze dat dan amazing.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:25 schreef zquing het volgende:
[..]
wat moet je anders wanneer je reclame maakt?
Ik ook. Het is vaak ook toereikend. Beetje jammer dat veel applicaties niet native werken voor hun OS maar daar kunnen hun weinig aan doen. Het is meer de mentaliteit die er achter hangt van we timmeren alles dicht zodat de gebruiker niks fout kan doen. Als ik iets mooi vind aan het computer wereldje dan is het wel het open karakter. Je kan je eigen PC samen stellen, super veel software om te van kiezen, je kan er zelf aan mee werken door middel van open source en public beta's enzo. Apple gaat hier keihard tegen in met een beperkte hoeveelheid hardware en dichtgetimmerde software.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
1. Ik (en een aantal mensen die ik ken) ben een geavanceerde gebruiker en ik vind het prima product. Het werkt allemaal mooi en er zijn legio applicaties beschikbaar.
"Een Android"? Android is een platform, oke? En de Nexus One is sneller dan de iPhone 3GS.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
1. Ik (en een aantal mensen die ik ken) ben een geavanceerde gebruiker en ik vind het prima product. Het werkt allemaal mooi en er zijn legio applicaties beschikbaar.
2. Boeit me niet. Ik rij zelf een oude BMW 3-serie en dat heeft ook geen beste uitstraling. I don't care what other people say.
een iPhone is duur, maar ik heb liever een 2e hands iPhone 3G dan een Android die niet zo snel is.
Omdat je niet meer alternatief genoeg bezig bent het kuttroep vinden. Kansloosquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:10 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Eensch!!!!!Die tijd heb ik ook nog meegemaakt en ook mijn eerste imac 266Mhz 6Gb harddisk 32Mb geheugen 6mb videogeheugen die je toen bij KPN kon krijgen
Daarna mijn echte Power Mac G4 met een ati radeon kaartje van 16mb
Vandaar dat ik nu een Hackintosh heb, wil niet meer meedoen met de hype iedereen heeft nu een mac. Het is nu meer een status symbool geworden van kijk mij eens ik heb veel geld ik heb 3 macpro's en 4 macbooks en 2 iphones bla bla bla
En het enigste wat ze ermee doen is internetten
Vroeger werd je uitgekotst omdat je mac had je was te alternatief
Logisch dat ie sneller is, de techniek staat niet stilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:49 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
"Een Android"? Android is een platform, oke? En de Nexus One is sneller dan de iPhone 3GS.
Het is wel een IPS paneel. En dat is wél amazing, want die worden niet zoveel gebruikt. Zoek maar eens op YouTube wat de voordelen van IPS zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Enigszins realistisch houden. Ipad heeft een scherm met een reso van 1024 x 768 en ze kunnen max 720p afspelen. En in hun reclame noemen ze dat dan amazing.Alleen een gek hangt daar dat labeltje aan.
En wat kost een 3GS als je die los zou willen halen? Juist.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:52 schreef Catch22- het volgende:
ik doel op de Hero oid. Een Nexus one is 550-600 euro (als je hem nu uit de VS moet halen komt het daarop neer) en dan heb ik persoonlijk liever een 3G.
Ik denk dat de 1GHz Android telefoons de 3GS gaan inhalen. Maargoed, daarentegen komt er een nieuwe iPhone binnenkort die wel weer weerstand gaat bieden.
Persoonlijk ben ik blij met Android, eindelijk een goede keus naast iPhone OS. Want de rest van de touchscreen OS'en zijn niet echt mijn ding (Meamo en WM vind ik persoonlijk niet erg prettig)
Elke computer heeft maar 1 kabel voor de stroomquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:10 schreef Herkauwer het volgende:
Voor de mensen die nog meer willen vergelijken. Is er iemand die een alternatief weet dan voor een iMac? Compacte computer waar maar 1 kabel naar toe gaat voor de stroom.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke computer heeft maar 1 kabel voor de stroom.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke computer heeft maar 1 kabel voor de stroom.
gevalletje fanboy (HW)quote:
Maar dat is dus geen eerlijke vergelijking, aangezien de iPhone op de markt wordt gezet als een toestel i.c.m. abonnement. Een scherpe losse prijs heeft daarom geen nut. I.c.m. een abonnement is de iPhone nauwelijks duurder dan andere telefoons.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
En wat kost een 3GS als je die los zou willen halen? Juist.
Natuurlijk is het een eerlijke vergelijking. Apple is niet verplicht om extra geld binnen te halen via exclusieve deals.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat is dus geen eerlijke vergelijking, aangezien de iPhone op de markt wordt gezet als een toestel i.c.m. abonnement. Een scherpe losse prijs heeft daarom geen nut. I.c.m. een abonnement is de iPhone nauwelijks duurder dan andere telefoons.
Die resolutie en de kracht om max 720p af te spelen maakt het nog steeds niet amazing.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is wel een IPS paneel. En dat is wél amazing, want die worden niet zoveel gebruikt. Zoek maar eens op YouTube wat de voordelen van IPS zijn.
Want 1080 in je snuffert ziet er zoveel beter uit. Je hebt duidelijk geen verstand van techniek, maar het is je vergeven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:27 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een eerlijke vergelijking. Apple is niet verplicht om extra geld binnen te halen via exclusieve deals.
[..]
Die resolutie en de kracht om max 720p af te spelen maakt het nog steeds niet amazing.
Als je wat van dat soort technieken af weet, dan weet je ook dat als het een hogere resolutie zou zijn i.c.m. de huidige multitouch het aan rekenkracht te veel zou kosten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:27 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een eerlijke vergelijking. Apple is niet verplicht om extra geld binnen te halen via exclusieve deals.
[..]
Die resolutie en de kracht om max 720p af te spelen maakt het nog steeds niet amazing.
Ik zeg ook niet dat hij duurder isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat is dus geen eerlijke vergelijking, aangezien de iPhone op de markt wordt gezet als een toestel i.c.m. abonnement. Een scherpe losse prijs heeft daarom geen nut. I.c.m. een abonnement is de iPhone nauwelijks duurder dan andere telefoons.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef Ringo het volgende:
Het is toch alsof Toyota-rijders ons gaan uitleggen wat de nadelen van een Porsche zijn.
Die vergelijking gaat niet eens op.quote:
Vandaar dat Toyota in de US van A de productie van 8 modellen stopt en in Europa 2 miljoen auto's terugroept.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Toyota maakt de beste auto;s ter wereld, meest betrouwbare merk, maar goed,op details letten is niet nodig met een Apple.
Dan doe jij toch fijn alsof je Toyota Corolla 16V dezelfde kwaliteiten bezit als een Porsche Panamera Turbo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Toyota maakt de beste auto;s ter wereld, meest betrouwbare merk, maar goed, op details letten is niet nodig met een Apple.
Onder de motorkap is die Porsche Panamera Turbo gewoon een Fiat Panda, en dat is de harde waarheid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan doe jij toch fijn alsof je Toyota Corolla 16V dezelfde kwaliteiten bezit als een Porsche Panamera Turbo.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan doe jij toch fijn alsof je Toyota Corolla 16V dezelfde kwaliteiten bezit als een Porsche Panamera Turbo.
Wat een lelijke barrel.quote:
Wat heeft multitouch met processor kracht te maken? zo belastend is dat toch niet neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
Als je wat van dat soort technieken af weet, dan weet je ook dat als het een hogere resolutie zou zijn i.c.m. de huidige multitouch het aan rekenkracht te veel zou kosten.
Oh dat ontken ik ook niet. Ze komen alleen niet bepaald die kleine groep tegoed. En dat is de groep die keihard Apple sucks roept enzo. Niet geheel onterecht imo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
Oh, en waarom zou Apple minder gaan vragen als het aantal personen wat een iPhone los koopt nihil is. Apple speelt het slim.
Wat een lelijk geval.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef TNA het volgende:
Hoe dacht dat dingen berekend werden waar je vingers de GUI aanraken, de bewegingen, etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat heeft multitouch met processor kracht te maken?
Het weergeven van 1080p is het probleem niet. Maar de kostenafweging van een grotere resolutie als de huidige iPad en dus een duurder IPS-paneel, multitouch én capabele processor en dus mindere accutijd zijn allemaal variabelen hierin.quote:Overigens zijn er zoveel mediaspelers die met veel minder processor kracht prima 1080p vloeiend afspelen.
Filmpje kan ik hier niet kijken op't werk. Maar het is ook niet het doel om de kleine groep aan te spreken die het niet kan betalen. Goedkopere producten zit toch weinig marge op (denk aan de iPod Shuffle).quote:Oh dat ontken ik ook niet. Ze komen alleen niet bepaald die kleine groep tegoed. En dat is de groep die keihard Apple sucks roept enzo. Niet geheel onterecht imo.
Die paar tientjes op een vierkant stuk metaal van honderden dollars maken dan ook niks meer uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe dacht dat dingen berekend werden waar je vingers de GUI aanraken, de bewegingen, etc.
[..]
Het weergeven van 1080p is het probleem niet. Maar de kostenafweging van een grotere resolutie als de huidige iPad en dus een duurder IPS-paneel, multitouch én capabele processor en dus mindere accutijd zijn allemaal variabelen hierin.
[..]
Filmpje kan ik hier niet kijken op't werk. Maar het is ook niet het doel om de kleine groep aan te spreken die het niet kan betalen. Goedkopere producten zit toch weinig marge op (denk aan de iPod Shuffle).
Ja met de CPU natuurlijk. Maar ik zie niet waarom dit veel processor kracht zou kosten waardoor hij niet meer 1080p aan zou kunnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef WillFerrell het volgende:
Hoe dacht dat dingen berekend werden waar je vingers de GUI aanraken, de bewegingen, etc.
Ik vind het ook wel een goede keuze. Maar ga dan niet roepen dat het een geweldig apparaat is om video af te spelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef WillFerrell het volgende:
Het weergeven van 1080p is het probleem niet. Maar de kostenafweging van een grotere resolutie als de huidige iPad en dus een duurder IPS-paneel, multitouch én capabele processor en dus mindere accutijd zijn allemaal variabelen hierin.
de 'hele groep die hard Apple sucks roept' en denkt daarmee een 'statement' te maken is even treurig als de meest overdreven apple-jehova's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Oh dat ontken ik ook niet. Ze komen alleen niet bepaald die kleine groep tegoed. En dat is de groep die keihard Apple sucks roept enzo. Niet geheel onterecht imo.
Voor iemand die alleen consument is misschien. Als ITer wordt het plaatje wat anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef Tacobell het volgende:
Ik moet een beetje huilen om dit topic, wat een trieste discussie.
Iedereen koopt toch gewoon lekker wat hij het fijnste vind werken, kan jou een worst schelen of de ander een Mac gebruikt of een Windows PC.
Defecten bij levering hebben niets te maken met bouwkwaliteit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Oh, Mac in het bedrijfsleven, wat een drama.
Oh, de hele lichting MacBooks Pro van een tijdje terug kon meteen weer terug, alle DVD drives defect, gewweldige build quality!.
nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Defecten bij levering hebben niets te maken met bouwkwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |