geen zin om naar de rest te kjiken, maar de asus komt met een 1.3GHz cpu en een X4500MHDquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Voor het gemak alle goedkope alternatieven onder de 800 euro weggelaten.Voor die mensen die moeite hebben met lezen en interpreteren hier een eenvoudiger plaatje:
[ afbeelding ]
Maarja, verspilde tijd. Een Apple fan op andere gedachten brengen is onmogelijk.
Bij Windows kun je dat "goed" wel weghalen, maar dat ligt voor een deel ook aan de gebruikers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef Lakai het volgende:
Misschien een groundbreaking opmerking dat beide systemen goed werken!!!
Dit jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef DeBassist het volgende:
Ipod is wel erg goed![]()
maar voor de rest!..
Gelijk is ook even dun en even zwaar en gelijk accuduur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Voor het gemak alle goedkope alternatieven onder de 800 euro weggelaten.Voor die mensen die moeite hebben met lezen en interpreteren hier een eenvoudiger plaatje:
[ afbeelding ]
Maarja, verspilde tijd. Een Apple fan op andere gedachten brengen is onmogelijk.
moet zeggen dat die asus er wel super chill uitziet met z'n 1.3GHZ ulv en een batterijduur van 9+ uurquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Gelijk is ook even dun en even zwaar en gelijk accuduur.
De plaatjes zijn willekeurig, en behalve ", ram, HD en prijs geen factoren meegenomen. Op je vraag: nee, maar dat rechtvaardigt mijns inziens niet ¤ 1.000 of ¤ 1.500 meer. Heb je dit er wel voor over, prima, maar mij overtuig je gewoon niet dat je zoveel meer betaald voor een systeem met mindere specs en waar je minder mee kan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef zquing het volgende:
[..]
geen zin om naar de rest te kjiken, maar de asus komt met een 1.3GHz cpu en een X4500MHD
betwijfel trouwens ook of ze gelijke bouwkwaliteit hebben
Lolno.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Ringo het volgende:
Een Mac is geen computer, mensen.
Een Mac is een wezen.
Met een hart en een ziel en een eigen identiteit.
Als je daar waarde aan hecht kun je idd prima voor jezelf bepalen of je daar (zoveel) meer voor wilt betalen. Zie ook mijn post hiervoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Gelijk is ook even dun en even zwaar en gelijk accuduur.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Is een onboard videokaart. Zit geen extra kaart in. En al zou er een extra kaart in zitten, dan zou je nog steeds een betere systeem dan een Mac hebben voor veel minder geld.
Je vereglijkt professionele hardware met een zelfbouw bakquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik heb het niet. Hij is goed, vergeleken met een Mac Pro![]()
Twee 2.26GHz Quad-Core Intel Xeon "Nehalem" processoren
6 GB (zes x 1 GB) geheugen
640 GB harde schijf1
8x double-layer SuperDrive
NVIDIA GeForce GT 120 met 512 MB
¤ 2.999,00![]()
![]()
![]()
Als je met design ook gewicht en afmetingen en toetsenbord en touchpad bedoelt, ja, dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef TNA het volgende:
Dus Apples zijn veel steviger. Ja, vanaf nu zal ik echt het dubbele daarvoor uitgeven
Geef gewoon toe dat je een Apple of een MacBook koopt voor het design, klaar. Ik doe daar niet moeilijk over, ik stoor me alleen aan mensen die trachten de prijs te rechtvaardigen op basis van algemene uitspraken als "Acer gaat sneller kapot"
En wat is er mis met een premium betalen voor design? Design meubels kosten toch ook veel meer? Qua stevigheid komt een macbook niet in de buurt van een thinkpadquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef TNA het volgende:
Dus Apples zijn veel steviger. Ja, vanaf nu zal ik echt het dubbele daarvoor uitgeven
Geef gewoon toe dat je een Apple of een MacBook koopt voor het design, klaar. Ik doe daar niet moeilijk over, ik stoor me alleen aan mensen die trachten de prijs te rechtvaardigen op basis van algemene uitspraken als "Acer gaat sneller kapot"
Ja, als je daar geen waarde aan hecht kun je net zo goed een desktop kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als je daar waarde aan hecht kun je idd prima voor jezelf bepalen of je daar (zoveel) meer voor wilt betalen. Zie ook mijn post hiervoor.
dat er goedkopere laptops zijn weet iedereen, alleen men stelt dat apple te duur is, vergelijkbaar kost gewoon evenveel geldquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
De plaatjes zijn willekeurig, en behalve ", ram, HD en prijs geen factoren meegenomen. Op je vraag: nee, maar dat rechtvaardigt mijns inziens niet ¤ 1.000 of ¤ 1.500 meer. Heb je dit er wel voor over, prima, maar mij overtuig je gewoon niet dat je zoveel meer betaald voor een systeem met mindere specs en waar je minder mee kan.
Als je mijn post even herleest, ik schrijf juist dat ik daar niet moeilijk over doe. Mensen moeten alleen niet aankomen met allerlei andere nietszeggende argumenten om de hogere prijs te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef zquing het volgende:
[..]
En wat is er mis met een premium betalen voor design?
Op het toetsenbord gaan staan heb ik nooit gedaan maar een mac van het bureau afgestoten welquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef zquing het volgende:
[..]
En wat is er mis met een premium betalen voor design? Design meubels kosten toch ook veel meer? Qua stevigheid komt een macbook niet in de buurt van een thinkpad
dit zou ik nooit doen met een macbook(ook niet met mn thinkpad)
Volgens mij doe jij dat, want van binnen zijn die anderen veel beter. Qua hardware dus hequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar jij vergelijkt ongeveer op het niveau: 5 deuren, 4 wielen, oké, gelijke auto’s.
was ook niet tegen jou persoonlijk(mischien had ik niet moeten quoten) maar eigenlijk in het algemeenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je mijn post even herleest, ik schrijf juist dat ik daar niet moeilijk over doe. Mensen moeten alleen niet aankomen met allerlei andere nietszeggende argumenten om de hogere prijs te rechtvaardigen.
Ja, maar dat is dus maar een gedeelte waar een laptop uit bestaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dat, want van binnen zijn die anderen veel beter. Qua hardware dus he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |