Die hp heeft helemaal geen groter scherm en betere specs. Slechtere specs zelfs volgens mij en een stuk duurder nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat is je punt, ze zien er nagenoeg identiek uit.Dan 50x liever die HP met groter scherm, betere specs, Windows dat je niet beperkt qua software en toepassingen en waarschijnlijk 3x zo goedkoop.
Kankernerdje, zoek een leven ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
# uname -a
Darwin mac 8.11.0 Darwin Kernel Version 8.11.0: Wed Oct 10 18:26:00 PDT 2007; root:xnu792.24.17~1/RELEASE_PPC Power Macintosh powerpc
Heb je zo'n systeem, stop je er aids videokaarten in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:24 schreef IkBenOzan het volgende:
-CPU: Intel Core i7 860 4x2.8ghz QuadCore
Gekoeld door een "ARCTIC ALPHINE" koeling (extra stil en betere koeling)
-Optical: LG Dual Layer DVD brander 22x
-Grafisch: Cross Fire ATI 4200 1024Mb, DVI, VGA & HDMI (trippel screen, onboard)
(CrossFire eventueel mogelijk tot 6 beeldschermen aan te sluiten)
-Voeding: Krachtige & Stille 500W voeding
-HDD: 1000Gb 7200Rpm SataII harddisk
-Geheugen: Dual channel 8gb Kingston DDR3 1333Mhz (uitbreidbaar tot 32Gb)
-Intel H55Pro Chipset
-Gbit Lan / 2x PS2 / 6x USB 2.0 / 2x1394 IEEE firewire / 6x sata intern /
-2x USB2.0 front met audio (hoofdtelefoon & microfoon) front / E- sata express extern
-7.1 Digital Sound (6x audio)/ Spdif / Digital in-out
-Sata raid
-Afmeting behuizing: 17.5 cm x 43.5 cm x 45 cm
(ruimte voor 4x 5.25 en 4x 3.5)
-1 jaar garantie op hardware
650 euro. Kopen?
Jaloers?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Kankernerdje, zoek een leven ofzo
Is een onboard videokaart. Zit geen extra kaart in. En al zou er een extra kaart in zitten, dan zou je nog steeds een betere systeem dan een Mac hebben voor veel minder geld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb je zo'n systeem, stop je er aids videokaarten in.
Ik zou het maar bij Apple houden als ik jou was
Ja dôh tuurlijk weet ik dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Is een onboard videokaart. Zit geen extra kaart in. En al zou er een extra kaart in zitten, dan zou je nog steeds een betere systeem dan een Mac hebben voor veel minder geld.
Vast jong. Hier een sceenshotje van de Pricewatch van 1 minuutje geleden, Apple en HP's geslecteerd van >600. Zie bovenste 2 voor vergelijking, onderaan staan Apple's die in de buurt komen maar dat zie je ook wel in de prijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die hp heeft helemaal geen groter scherm en betere specs. Slechtere specs zelfs volgens mij en een stuk duurder nog.
$1499,– voor die HP zonder DVD speler, 3GB RAM 1.6GHZ. Mac: 4GB, wel DVD brander en 2.53 GHz – zelfde prijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die hp heeft helemaal geen groter scherm en betere specs. Slechtere specs zelfs volgens mij en een stuk duurder nog.
Ik heb het niet. Hij is goed, vergeleken met een Mac Proquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja dôh tuurlijk weet ik dat.
Maar wat is het nut om te posen met zo'n systeem, als het grafisch aids heeft?
Post dan gelijk een goed systeem
Ga weg trol.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vast jong. Hier een sceenshotje van de Pricewatch van 1 minuutje geleden, Apple en HP's geslecteerd van >600. Zie bovenste 2 voor vergelijking, onderaan staan Apple's die in de buurt komen maar dat zie je ook wel in de prijs.![]()
[ afbeelding ]
Ik wordt graag gecorrigeerd; wijs me aub een duurdere HP aan met slechtere specs dan een Apple.
Ik kon het typenummer van die HP niet uit je plaatje halen. En bij Tweakers zijn ze meestal wel verzot op nieuwe en dure meuk, dus die zou er zeker bij moeten staan. Daarnaast staat onderaan best een 15" en 17" Apple vriend, vergelijk zo je wilt die specs met gelijke inch HP's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga weg trol.![]()
Gaat ie een 17 inch met een 13 inch vergelijken. En niet eens hetzelfde type als die ik poste.
Die HP Envy 13 heeft als basisconfig en prijs $1499,– bij de HP site.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vast jong. Hier een sceenshotje van de Pricewatch van 1 minuutje geleden, Apple en HP's geslecteerd van >600. Zie bovenste 2 voor vergelijking, onderaan staan Apple's die in de buurt komen maar dat zie je ook wel in de prijs.![]()
[ afbeelding ]
Ik wordt graag gecorrigeerd; wijs me aub een duurdere HP aan met slechtere specs dan een Apple.
Dan is die nog niet opgenomen op Tweakers want ik had wel gezocht op Envy. Anyway, het is één van de weinige uitzonderingen. En als Apple het mag, waarom andere merken dan niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die HP Envy 13 heeft als basisconfig en prijs $1499,– bij de HP site.
Maar jij vergelijkt ongeveer op het niveau: 5 deuren, 4 wielen, oké, gelijke auto’s.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dan is die nog niet opgenomen op Tweakers want ik had wel gezocht op Envy. Anyway, het is één van de weinige uitzonderingen. En als Apple het mag, waarom andere merken dan niet?Er zijn altijd gekken die het betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |