Voor windows is er het gratis shockway 3d, dus de mac animaties mogen geen argument zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
graag voorbeelden. Het enige wat imho vergelijkbaar zijn zijn de viao's, lenovo's en de higher end dells
Prima zo’n vergelijking natuurlijk (zij het een beetje oude), maar je betaalt ook voor de kwaliteit van de behuizing/scharnieren/extra’s zoals adapter, backlit keyboard, enz.quote:
Je betaalt ruim twee keer zoveel voor de MacBook... Lijkt me zwaar overpriced.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Prima zo’n vergelijking natuurlijk (zij het een beetje oude), maar je betaalt ook voor de kwaliteit van de behuizing/scharnieren/extra’s zoals adapter, backlit keyboard, enz.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
Het ergste zijn die mannetjes die een MacBook Air kopen van 2000 euro (die echt helemaal niks kan) en vervolgens bij moeten gaan lenen bij de IB-groep omdat ze geen geld meer hebben voor boodschappen
Mij niet zwaar. Als je kijkt naar gewicht, omvang, robuustheid, afgewerktheid dan is een Acer gewoon een plastic schoenendoos met op zich niet heel beroerde hardware erin, maar alles wat langer heel blijft dan 3 maanden is in feite meegenomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef TNA het volgende:
Je betaalt ruim twee keer zoveel voor de MacBook... Lijkt me zwaar overpriced.
Het is wat anders als je er vrijwel dagelijks mee werkt natuurlijk en daarnaast weinig gezeik wilt. Want Linux blijft toch vaak wat meer gezeik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Pudding_broodje het volgende:
Boeit mij helemaal geen reet, dat Mac een betere shell, en die shit heeft. Als je als Windows gebruiker gewoon een goeie Virusscanner, geen troep download, altijd update, en nieuwe drivers installeert. Dan heb je een even stabiel systeem als een Mac. En als ik een goeie shell, kernel, enzovoort wil, dan installeer ik wel Unbuntu ofzo. Ik ga geen 2000$ betalen om een systeem te krijgen die je ook gewoon voor de helft gratis kan krijgen...
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Prima zo’n vergelijking natuurlijk (zij het een beetje oude), maar je betaalt ook voor de kwaliteit van de behuizing/scharnieren/extra’s zoals adapter, backlit keyboard, enz.
Was het enige plaatje dat ik kon vinden met laptop vs macbook google searchquote:
Alleen loop je dan wel 3 jaar lang te sjouwen met een lelijk groot dingquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:35 schreef PietPossum het volgende:
valt natuurlijk weer tegenin te brengen dat er van een Mac ook zat voorbeelden te vinden zijn waar ie regelmatig kapot is. Enfin, inderdaad eindeloze discussie dit wat t is in verhouding natuurlijk weer minder. Het is maar net hoeveel je uit wil geven voor n product. Je kunt ook een auto van 200.000 kopen, dat wil ook niet zeggen dat ie 10x zo goed is dan een auto van 20.000.
Ik kies zelf liever voor een wegwerp-medion, zodat ik over een paar jaar weer een lelijke nieuwe laptop kan kopen. 3 medions voor de prijs van 1 mac.
Wat is dat? Arial!? Je gaat Mac font rendering met Arial als voorbeeld bekijken? De kerning tussen de T en de e is echt heel beroerd. Dat is typische Windows-lelijkheid.quote:
Ja, maar de specs zijn wel het belangrijkstequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef zquing het volgende:
[..]
een laptop bestaat uit meer dan specs alleen he
Ja,op dit soort gemierenneuk op de vierkante millimeter baseer ik mijn OS keuze iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Wat is dat? Arial!? Je gaat Mac font rendering met Arial als voorbeeld bekijken? De kerning tussen de T en de e is echt heel beroerd. Dat is typische Windows-lelijkheid.
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
Afhankelijk voor wat je 'm gebruikt. Doe mij maar mijn thinkpad uit 2003 ipv een of ander plastic ding, aangezien ik hem elke dag in mn tas meeneemquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, maar de specs zijn wel het belangrijkste
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, maar de specs zijn wel het belangrijkste
Er zijn meer merken dan Acer met vergelijkbare prijzen. Verder heb ik het idee dat je overdrijft, maar geef me gerust een bron waaruit blijkt dat ik geluk heb als een Acer laptop langer heel blijft dan 3 maanden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mij niet zwaar. Als je kijkt naar gewicht, omvang, robuustheid, afgewerktheid dan is een Acer gewoon een plastic schoenendoos met op zich niet heel beroerde hardware erin, maar alles wat langer heel blijft dan 3 maanden is in feite meegenomen.
Ipod speelt Mp3's af en is dus al bij voorbaat fail..quote:
In principe vind ik dat een vrij prettige functie van een mp3-speler.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Ipod speelt Mp3's af en is dus al bij voorbaat fail..
Maar ik heb wel een camera met flitser.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Treinkopper het volgende:
TS is een gefrustreerde Windows Mobile gebruiker
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Ipod speelt Mp3's af en is dus al bij voorbaat fail..
neeiquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef TNA het volgende:
[..]
In principe vind ik dat een vrij prettige functie van een mp3-speler.
Wat is er mis met MP3quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:00 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
neei
jij snapt hem niet..opnieuw nadenken en dan terugkomen
Schromelijk overdreven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mij niet zwaar. Als je kijkt naar gewicht, omvang, robuustheid, afgewerktheid dan is een Acer gewoon een plastic schoenendoos met op zich niet heel beroerde hardware erin, maar alles wat langer heel blijft dan 3 maanden is in feite meegenomen.
Dat van die schoenendoos was ook overdreven hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:06 schreef Aestivate het volgende:
Gaan we weer.
[..]
Schromelijk overdreven.Procentueel zullen Acer en vele andere merken vast wel een hogere 'uitval' hebben dan Apple, maar zo erg is het nu ook weer niet.
jij betaalt graag 500 euro extra voor de kwaliteit van een behuizingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik trapte in je troll.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat van die schoenendoos was ook overdreven hoor.
Hier moet ik toch even op reageren... sorry maar je familie bestaat volgens mij uit gorilla's. Legio mensen waarvan de laptop wel degelijk na jaren redelijk intensief gebruik nog goed in elkaar steekt. Toegegeven, veel onderdelen zullen eerder slijten dan Apple componenten, maar net alsof ieder ander merk dan Apple zeker binnen 3 maanden brak is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:11 schreef Renesite het volgende:
Scharnieren Acer, Fujitsu Siemens, HP... Allemaal na 3 maanden al lam. Broer: acer. Ma: Siemens, mijn oude acer én HP zijn prima vergelijkingsmateriaal. Vooral omdat ik er mee naar colleges ga - wat een laptop wel goed aan moet kunnen.
Ja, veeeeeeeeeeeeeeeeel betere zelfs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je dan vergelijkbare laptops voor een veel lagere prijs?
leuk, doe eens een lijstjequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:21 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Ja, veeeeeeeeeeeeeeeeel betere zelfs.
Alles van Apple werkt toch juist zo heel erg ''gebruiksvriendelijk'' en ''intuïtief''?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef dabadbass het volgende:
[..]
TS is niet intellectueel genoeg voor Apple
Euh... De scharnieren van mijn HP waren 2 a 3 losse kleintjes. Die van de apple is een hele grote brede.. Daar zit het degelijkheid van de macbook in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op reageren... sorry maar je familie bestaat volgens mij uit gorilla's. Legio mensen waarvan de laptop wel degelijk na jaren redelijk intensief gebruik nog goed in elkaar steekt. Toegegeven, veel onderdelen zullen eerder slijten dan Apple componenten, maar net alsof ieder ander merk dan Apple zeker binnen 3 maanden brak is.![]()
Je gaat er te ruw mee om. En geef toe, je dure Apple behandel je ten alle tijde met zachtheid terwijl je je HP regelmatig je tas in hebt gepropt met het scherm nog open, hard dichtklapt, ruw mee omgaat, etc.
Waarom kopen ze dan een Mac?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die willen een systeem dat werkt, doordacht is en snel.
Apple een monopolypositie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Daarom koop je een product van een bedrijf dat een monopolypositie heeft en pioniers met betere producten of ideeen meedogenloos de nek om draait? Netscape om maar eens een voorbeeld te noemen?
minstens even duur(voor de fatsoenlijke)quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:31 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Lenovo's thinkpad lijn.
Sony's Vaio lijn.
Maar ook veeeeeeeeeel beter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:33 schreef zquing het volgende:
[..]
minstens even duur(voor de fatsoenlijke)
Achja Apple hè...quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:36 schreef moonmovies het volgende:
Die Ipad heeft toch niet eens usb, of een webcam, of SD ingang?
iPod goed werken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:57 schreef AwesomeFit het volgende:
IPod enzo overleef ik nog wel. Mooi spul en werkt naar mijn idee goed. Heb zelf overigens alleen een ipod. Maar MacOS is gewoon dikke stront.
Apple is juist versimpeld zodat elke idioot er mee om kan gaan, waarom is het anders zo populair onder vrouwen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef dabadbass het volgende:
[..]
TS is niet intellectueel genoeg voor Apple
Wat Apple doet (en heel slim) is het volgende:quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Achja Apple hè...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Achja Apple hè...
[ afbeelding ]
Dat dus. Maarja kijk, ik vind het prima dat mensen Apple producten kopen, als zij zich graag laten oplichten is dat hun eigen keuze maar, ga dan niet doen alsof Apple producten heel goed/speciaal/superieur of whatever zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wat Apple doet (en heel slim) is het volgende:
AUTO 1.0 (zonder stuur, ramen en stoelen)
Dan komt AUTO 2.0 OMGWTFBQQ MET STUUR!!!!![]()
AUTO 3.0 NO WAY! NU OOK MET RAMEN!!!![]()
![]()
![]()
en daarna AUTO 4.0 EN NU OOK ZELFS MET STOELEN ERIN!!!!![]()
![]()
![]()
OMGWTFBQQEINZWEIDREISHEIßEREI!!! HOE INNOVATIEF???
![]()
![]()
!!!1!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wat Apple doet (en heel slim) is het volgende:
AUTO 1.0 (zonder stuur, ramen en stoelen)
Dan komt AUTO 2.0 OMGWTFBQQ MET STUUR!!!!![]()
AUTO 3.0 NO WAY! NU OOK MET RAMEN!!!![]()
![]()
![]()
en daarna AUTO 4.0 EN NU OOK ZELFS MET STOELEN ERIN!!!!![]()
![]()
![]()
OMGWTFBQQEINZWEIDREISHEIßEREI!!! HOE INNOVATIEF???
![]()
![]()
!!!1!
Apple noem ik geen lage klasse laptops. Koop er één in dezelfde prijsklasse van Sony, Asus, HP, etc. en je zult zien dat het verschil op dit gebied niet wezenlijk is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... De scharnieren van mijn HP waren 2 a 3 losse kleintjes. Die van de apple is een hele grote brede.. Daar zit het degelijkheid van de macbook in.
Geen idee hoe zuinig jij bent, maar van iedereen die een laptop in een lage klasse heeft gekocht zie ik los zittende schermpjes.
Jup, en op die manier kopen mensen dat product 4× ipv 1×quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Drinky het volgende:
[..]![]()
Omschrijft wel zowat de "ontwikkeling" van de iPhone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |