Met Bad Company 1 was het altijd grappig als je gekilled werd door een Medic. Dan gooide je tegenstander vaak nog een doosje health naar je toe en maakte het personage van de tegenstander altijd grappige one-liners zoals; Patch yourself up!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef zatoichi het volgende:
TVP ik ben gehyped door mijn mede fok teamgenoten in MW2 en sinds dat spel toch glitched als een motherfucker lijkt me dit een goede opvolger....
Bij deze meld ik me aan voor een sqaud als medic! Altijd leuk gevonden om te doen, en ik zag in de filmpjes dat je hier mensen kan reviven met een defibrilator (Ik kan het niet eens spellen, dus vergeef straks als ik die dingen op je ballen leg ipv op je borst).
Tactisch enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bastard het volgende:
@Edwinuss ja inderdaad
Tevens tvp, hij lijkt mij toffer dan MW2, grotere velden, meer spelers, voertuigen!
Maar in de beta kreeg je ammo van de assault, niet van de engineerquote:Geen Ammo-crates meer, ammo is verkrijgbaar bij de Engineer.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Cliffy het volgende:
Kan je net zoals in BF2 ook mensen mollen met die Defib?
Iets met de spijker op zijn kop slaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bastard het volgende:
@Edwinuss ja inderdaad
Tevens tvp, hij lijkt mij toffer dan MW2, grotere velden, meer spelers, voertuigen!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iets met de spijker op zijn kop slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
PS3gameshop.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:51 schreef bjorntju het volgende:
Ja dat kan
Weet iemand eigenlijk waar je de LE voor de PS3 verzie kan kopen hier in NL? Ik kan hem nergens vinden. Ik zie alleen maar de standaard editie.
Ik heb zinquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
om het topic wat op te leuken (al een oudje maar boeie)
Veel met voertuigen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Multiplayer demo online op de 360 !
Ik zie hem niet.. nu al of..quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Multiplayer demo online op de 360 !
http://marketplace.xbox.c(...)00454188ab?cid=SLinkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:06 schreef Bastard het volgende:
Via de site nog niet iig.. nou ja toch geen tijd voor
Thanks!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://marketplace.xbox.c(...)00454188ab?cid=SLink
jeeeujquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://marketplace.xbox.c(...)00454188ab?cid=SLink
Want?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Nou, als dit MW2 moet wegblazen wens ik ze veel succes
BC1 was al beter dan MW2quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Als de servers beter werken dan in MW2, dan winnen ze al.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Servers? Het is toch P2P?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als de servers beter werken dan in MW2, dan winnen ze al.
Excuus, als de netwerkproblemen minder zijn dan in MW2, dan wint ie al.quote:
Traag als fuck.quote:
Ik ben ook gehypedquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef zatoichi het volgende:
TVP ik ben gehyped door mijn mede fok teamgenoten in MW2 en sinds dat spel toch glitched als een motherfucker lijkt me dit een goede opvolger....
Bij deze meld ik me aan voor een sqaud als medic! Altijd leuk gevonden om te doen, en ik zag in de filmpjes dat je hier mensen kan reviven met een defibrilator (Ik kan het niet eens spellen, dus vergeef straks als ik die dingen op je ballen leg ipv op je borst).
Hoezo traag, je wilt zeker kill streaks van 25 krijgen enzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Traag als fuck.
En had ook niet echt het gevoel dat ik mensen aan het killen was.
Ik schoot een paar keer en opeens stond ik dat die en die had gekilled, uuh ok.
Verder vond ik de enige speelbare map erg saai.
Ik vind het wel een leuk spel en kijk er naar uit, maar MW2 voelt toch echt directer aan
Je verhaal komt niet overeen met de video in deze draad, maar ok.. hij lijkt mij wel top moet ik zeggen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Traag als fuck.
En had ook niet echt het gevoel dat ik mensen aan het killen was.
Ik schoot een paar keer en opeens stond ik dat die en die had gekilled, uuh ok.
Verder vond ik de enige speelbare map erg saai.
Ik vind het wel een leuk spel en kijk er naar uit, maar MW2 voelt toch echt directer aan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ben ook gehyped. Wordt hopelijk een hoop meer knallen en minder schelden met z'n alle
.
Is ook helemaal niet erg, ik doe het net zo hardquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nogal de neiging om op te gaan in tha game, als ik iemand achter me heb lopen en ik dek een gang, dan verwacht ik min of meer dat mijn medespeler de andere kant in de gaten houdt. Als ik vervolgens alsnog in mijn rug wordt geschoten, kan ik daar een beetje fel op reageren
Ik ook!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Echt een geniaal spel! lekker tactisch op weg naar zo'n point, zodra er een tank onderweg de boel versperd roep je ff een rpg erbij. En dan ga je met ze twee verder om het gebouw heen, gooit grenades naar binnen en stormt naar binnen om de shit te armen.
Heerlijk die classes, heerlijk die voertuigen en die maps!
Het is gewoon een heerlijke shooter met veel tactische elementen!
Kortom voor vanavond:
Edwin
Main
Sold
Ross
Ik gok dat wij een sqaud gaan vormen
Deal. Dat is onze squad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Echt een geniaal spel! lekker tactisch op weg naar zo'n point, zodra er een tank onderweg de boel versperd roep je ff een rpg erbij. En dan ga je met ze twee verder om het gebouw heen, gooit grenades naar binnen en stormt naar binnen om de shit te armen.
Kortom voor vanavond:
Edwin
Main
Sold
Ross
Niks squad tegen squad. Wij gaan lekker met 3 tegen 3 squadesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:51 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben er ook bij (Mr Duplo) kortom quad tegen quad, of quad met quad (weet ik veel hoe dat werkt bij bf)
Ik wil wel met jou hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
Ja inderdaad er kunnen meer fok sqauds bij zijn.
Je kan maar met 4 toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ja wat ik zeg.
Ons sqaud lijkt me duidelijk
Main ross en sold erbij!
wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Cliffy het volgende:
Geinig, maarre, medic met LMG?![]()
Sensitivity mag wel op max anders is het wel heel log :/
Had liever een assault rifle of een SMG gehad ipv zo'n logge, inaccurate gun, maarja, die M249 of de XM8 LMG zal wel weer beter zijn want ROF = kingquote:
Zeg even op MSN als je online gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:03 schreef KneusTeun het volgende:
Hahaha lol meteen 486 staannu al gezakt naar 538...
En je vergeet dus nu dat er nog 3 andere game modes zullen zijn in de full game?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal wel weer een shitload aan commentaar over me heen krijgen, maar de demo valt me eerlijk gezegd tegen. Om maar een paar negatieve punten op te noemen: de randen van de objecten waren alles behalve vloeiend, door de grootte van de map had ik soms geen idee door wie ik werd beschoten, er was veel lag en soms kon ik gewoon door muren lopen. Ok, er zal nog wel één en ander verbeterd worden, maar ik had er meer van verwacht. Uit de demo blijkt dat het gewoon een totaal andere game is dan MW2 en afgaande op de demo van BF2 geniet MW2 toch m'n voorkeur.
Als jij al een probleem hebt om een game te joinen met MW2 kan ik al zeggen dat er iets mis is met je verbinding, ligt niet aan de game.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef mstx het volgende:
"The game appears to be unavailable, please try again"
Ik heb nog geen enkele game kunnen joinen, dit is nog erger dan MW2
Bij MW2 heb ik met het joinen weinig last.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef e97073 het volgende:
[..]
Als jij al een probleem hebt om een game te joinen met MW2 kan ik al zeggen dat er iets mis is met je verbinding, ligt niet aan de game.
Hoezo is het dan erger dan MW2?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij MW2 heb ik met het joinen weinig last.(gebeurt alleen nogal vaak dat de host ermee kapt halverwege de game)
Nee, niet de hele dagquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
jullie spelen al de hele dag?
***** en Kneusteun?
Ja, ik ben het filmpje dat ik met je vriendin heb gemaakt aan het uploaden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
tering wat haalt ie de demo langzaam binnen
Omdat ik bij MW2 geen 10 pogingen nodig heb om een game te joinen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef e97073 het volgende:
[..]
Hoezo is het dan erger dan MW2??
Dan ga je dat lekker spelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat ik bij MW2 geen 10 pogingen nodig heb om een game te joinen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Snuf. het volgende:
Alleen waren de servers dus net vol, al mijn vrienden (en dat zijn er veel)
gvd wat een haters allemaal...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef e97073 het volgende:
[..]
Zijn allemaal al uitgedeeld. Je bent te laat
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
gvd wat een haters allemaal...
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
HAHA heb er toch nog 1 weten te bemachtigen via de twitter![]()
Voeg toe: KeFFeR1208
en nu gaan we LOSSS
Uhmmmm... we zitten hier in het Console topic van BFBC2...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Confetti het volgende:
http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php
Go Go Go!
Meer dan 600 beschikbaar.
Komt door de drukte. Ik hoop dat ze de servers verbeterd hebben want de EA servers waar BC op liep waren ook niet altijd alles.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef Silv het volgende:
Best tof wel online, hoewel t wel dik erg lagt soms.
gaat lekker met squadquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Kortom voor vanavond:
Edwin
Main
Sold
Ross
Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine mapquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef fyah het volgende:
Zo he, valt dat even marginaal tegen na MW2
Jaa idd dat is veel leuker nu wordt je gedwongen tot defenden op attackenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine mapConquest FTW! En die control moet ook anders...
Je hebt nog niet eens 20 minuten gespeeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef fyah het volgende:
Zo he, valt dat even marginaal tegen na MW2
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens 20 minuten gespeeld
Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL gelovenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine mapConquest FTW! En die control moet ook anders...
Mapdesign?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL geloven![]()
Oh en mensen, het is de demo. Niet de beta. Wat je nu ziet is wat je in Maart krijgt, op een detail na. Of er moet wel ERG veel haat uit de community komen, dan stellen ze het wrs nog even uit. Maar dat zal wel niet, gezien EA dringend geld in het laatje wil zien.
Maaaar, kan je in MW2 een huis opblazen? Nope. Ik denk dat je er aan moet wennen... Daarnaast speel ik alleen maar conquest, gewoon lekker rustig in een huis zitten snipen en daarna weer lekker in een tank rondraggen... Het hoeft allemaal niet zo snel als in MW2 want soms heb ik gewoon even zin in campen van een berg... Van MW2 krijg ik altijd hoofdpijn omdat alles zo snel gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL geloven![]()
Oh en mensen, het is de demo. Niet de beta. Wat je nu ziet is wat je in Maart krijgt, op een detail na. Of er moet wel ERG veel haat uit de community komen, dan stellen ze het wrs nog even uit. Maar dat zal wel niet, gezien EA dringend geld in het laatje wil zien.
Meer dan voldoende voor een eerste indruk lijkt me.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens 20 minuten gespeeld
Nee, ik vond het kut de eerste paar minuten en daarna steeds leukerquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Meer dan voldoende voor een eerste indruk lijkt me.
Waarom voel je de drang om deze demo zo te verdedigen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mapdesign?![]()
Je hebt hoeveel maps gespeeld?
juist 1
dus wat kun je daar nou over zeggen![]()
graphics van multiplayer zijn altijd minder als single player
je zit gewoon te zeuren man
Ik geef m wel nog een 2e kans omdat ik andere BF-spellen wel fijn vond. Misschien is het wennen, misschien gewoon niet mijn ding.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben toch wel wat positiever geworden na nog wat gespeeld te hebben vanavond. Het is een stuk realistischer dan MW2 en daardoor is de moeilijkheidsgraad wat hoger. Precies wat DutchErrorist zegt; het is gewoon wennen.
Omdat de demo wel goed is, er is niks mis met de game. Dat jij grafische hoogstandjes verwacht kunnen wij niks aan doen, maar dat krijg je gewoon niet als je online speelt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom voel je de drang om deze demo zo te verdedigen?Als jij m leuk vind koop je m toch lekker.
graphics zijn dan ook niet de voornaamste reden waarom mijn eerste indruk minder was. Ik kan best leven met mindere graphics hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef e97073 het volgende:
[..]
Omdat de demo wel goed is, er is niks mis met de game. Dat jij grafische hoogstandjes verwacht kunnen wij niks aan doen, maar dat krijg je gewoon niet als je online speelt.
Dan kan je wel gaan beginnen over MW2. Maar dat spel zit heel anders in elkaar, als ik met een noobtube op een gebouw schiet met MW2 zie ik niks, misschien een kleine ontploffing.
Als ik dat met BC2 doe mist er een deel van het huis, dan moet je gewoon grafische delen van de game inleveren.
Daarom is het niet zo "mooi" als MW2.
Voordat ik jou even afmaakte met FIFAquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef e97073 het volgende:
Daarbij komt dat je eventueel helemaal gewend bent geraakt aan MW2. Dat had ik ook
Ik heb je ook 1 keer afgemaaktquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Voordat ik jou even afmaakte met FIFA
Jaa iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik heb je ook 1 keer afgemaakt![]()
Die eigen goal
Verder goed gespeeld man![]()
Point blank ook niet gaan zoomen of scopen of over je sight kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:08 schreef fyah het volgende:
Ik draai al een beetje bij. Maar ik raak nog geen ene flikker op point blank range
I know, toch blijft het vuren een beetje vaag. Je krijgt minder feedback over je schieten dan bij BC1, net ook nog even gespeeld ter vergelijking. Daar wist je duidelijk wanneer je iemand raakte via je HUD. Nu is het misschien realistischer, maar ook wel vager. Het ligt vast aan mijn manier van spelen, maar dit is bij BC2 wel moeilijker onder de knie te krijgen ivglm BC1.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Point blank ook niet gaan zoomen of scopen of over je sight kijken.
Gewoon je crosshair gebruiken, anders ben je al dood voordat je kan schieten.
Ja , het is geen MW2 fragfest met 12 man op 10m2quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zouden de studio's samen moeten brengen
De views en looks van MW2 maar met het systeem van bf.
Maar geen carepackages etc!
En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Op de gamescom vond ik hem heel erg tof, maar zo in tweede instantie valt hij toch wel erg tegen. Het voelt gewoon niet echt lekker aan. Richten is minder, het springen en lopen over richels is minder, het is onoverzichelijk, te ver lopen steeds, kleine squads, weinig voertuigen... Gewoon nee...
Ja echt he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?
Ja hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Cliffy het volgende:
Die behoefte om iedereen die niet laaiend enthousiast is over dit spel af te zeiken is anders ook behoorlijk lachwekkend
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?
Maar vergelijk je hem met vorige BF titels of tegenover MW2... Ikzelf vind hem weer een heerlijk BF-gevoel geven...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de game al kunnen spelen op de GamesCom in Keulen afgelopen zomer
Dus in vergelijking met wat ik daar toen en nu in de demo zag ja.
Oh, nou nu met die emo smiley erbij klinkt het allemaal een stuk logischer inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de game al kunnen spelen op de GamesCom in Keulen afgelopen zomer
Dus mijn bevindingen zijn gebaseerd op wat ik daar toen en nu in de demo zag ja.
Joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Met minder bedoelde ik "niet goed", niet in vergelijking met wat anders. Nouja met andere FPS multiplayers in het algemeen.
*Ik heb gisteren mijn voet verstuikt*
*Oh shit man, dat is minder*
Welke FPS vind je zelf een toffe MP hebben dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Met minder bedoelde ik "niet goed", niet in vergelijking met wat anders. Nouja met andere FPS multiplayers in het algemeen.
*Ik heb gisteren mijn voet verstuikt*
*Oh shit man, dat is minder*
Is goed kerel, sabbel maar lekker verder op die snikkel van DICE..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja he![]()
dus ga nu maar weer lekker rukken en met je vriendjes buiten spelen
Waar heb jij nou weer last van? Het lijkt net of iedereen die kritiek uit op deze demo niet deugt volgens jou. Hoe kan je een mening van iemand nou weer bestempelen als onzin? Zoals Teun al zei: iedereen met een mening wordt meteen aangevallen. Dát vind ik lachwekkend.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een onzin sommige mensen hier typen is echt lachwekkend![]()
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
VANAVOND IEDEREEN MW2
en geen gemaar...
Ik ga liever wat tactische gameplay doen dan wat doelloos geschiet zonder enig doel of samenwerking. Iedereen gaat z'n eigen gang en jat carepackages van elkaar. Ik noem maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme vandaag is toch een mw2 patch uitgekomen, het minste wat je kunt doen is ff proberen of het nu weer wat leuker is
Ik denk niet dat de patch er voor zorgt dat er voertuigen in mw2 zitten en dat alles kapot kan en dat er gruwelijk vet geluid in zit ofwel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme vandaag is toch een mw2 patch uitgekomen, het minste wat je kunt doen is ff proberen of het nu weer wat leuker is
Omdat iedereen nu al zegt door deze demo dat het niks is. Maar het is ook een demo en de full game is natuurlijk heel anders:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van? Het lijkt net of iedereen die kritiek uit op deze demo niet deugt volgens jou. Hoe kan je een mening van iemand nou weer bestempelen als onzin? Zoals Teun al zei: iedereen met een mening wordt meteen aangevallen. Dát vind ik lachwekkend.
jaquote:
dat kan heul niet, dat spel komt pas over een maand uitquote:
Met genoeg diversiteit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan heul niet, dat spel komt pas over een maand uit
wat jullie gaan doen is heel de avond een en dezelfde map spelen
Maar goed ook. Ik zou hier maar 60 euro voor betalen na de trailer. Huilen in een hoekjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Juiste antwoord hier was "BC2 heeft tenminste een demo"
ja meesterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
kan vanavond helaas niet meedoen![]()
btw, waarom al dit gebash steeds op elkaar![]()
Iedereen een mening en klaar, zolang je die maar niet zit op de dringen. Iemand kan dit spel kut vinden, prima respect.
Moet eerlijk gezegd ook erg wennen aan dit spel, en ook dit spel heeft voor mij (jja op basis van de demo) mindere punten maar die heeft MW2 ook.
Elk spel zijn voor en tegens en nu allemaal lief doen![]()
dit +1quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zouden de studio's samen moeten brengen
De views en looks van MW2 maar met het systeem van bf.
Maar geen carepackages etc!
Met een demo wordt natuurlijk wel een poging gedaan de sfeer en gevoel van het spel over te brengen, dat is het doel van een demo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat iedereen nu al zegt door deze demo dat het niks is. Maar het is ook een demo en de full game is natuurlijk heel anders:
Minstens 8 maps
4 verschillende gamesmodes
30+ wapens
Ontzettend veel perks die de game interressant maken
De meeste die kritiek geven hebben nooit BF gespeeld en nu spelen ze demo en zeggen ze van:
Ja het is anders dan MW2![]()
Godzijdank is het anders dan MW2![]()
Het probleem is dat ze lullen terwijl ze nog niks weten
Ja en die faalt schijnbaar voor sommige mensen..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Met een demo wordt natuurlijk wel een poging gedaan de sfeer en gevoel van het spel over te brengen, dat is het doel van een demo.
Uhm ja denk het wel,,,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er vanaaf rond 12 uur nog gebeft?
Ik heb het precies andersom met MW2.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Snuf. het volgende:
Potjandosie wat is deze game awesome.
Ik zal even in wat emotiocons beschrijven hoe mijn ervaringen met de demo verliepen.->
->
->
Maar toen begon het leuk te worden
->
->
->
->
Bij mij was het:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Snuf. het volgende:
Potjandosie wat is deze game awesome.
Ik zal even in wat emotiocons beschrijven hoe mijn ervaringen met de demo verliepen.->
->
->
Maar toen begon het leuk te worden
->
->
->
->
Ik probeer je elke keer te joinenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij was het:
->
->
->
->
->
->
->
->
->
nu ik het vliegen in de heli's onder controle heb is het helemaal![]()
Probeer nog is.. ik zit er ook inquote:
Je kan toch alles bekijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:44 schreef RudyCarell het volgende:
Kunnen we niet net als BF2 online je stats bekijken?
Ik was net film aan het kijken dus mischien morgen..quote:
Ja maar ik bedoel via pc... Net als bf2s.com...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je kan toch alles bekijken?
gewoon bij weapon en gadgets
Mis ik ook, en me commandokruis. Thanks etc... Hop in... Bail out jeweetzzz (BF2)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:23 schreef maess het volgende:
Het enige wat ik mis is squadleaders en een teamleader.
En dat die onderling een private chat kunnen doen,
en ook een private chat per squad.
Zo kun je pas echt goed als teamleader werken
Ik zat in een party chatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:26 schreef zatoichi het volgende:
Ik snap er nog weinig van, maar gisteren wel ff leuk met soldmayor gespeeld; eindelijk iemand die tenminste een beetje samenwerkt, werkt gelijk een stuk beter!
Alleen lulde hij niet terug; heb je geen headset meer?
eigenlijk zou dat er wel in moeten zitten, via de dpad bijv...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mis ik ook, en me commandokruis. Thanks etc... Hop in... Bail out jeweetzzz (BF2)
Lijkt me handiger om dan via Dpad je soort chat te selecteren (Global, Squad, Teamleaders) dan maar 8 verschillende commands..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef maess het volgende:
[..]
eigenlijk zou dat er wel in moeten zitten, via de dpad bijv...
Ben er vanavond wel denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
ga vanavond ook weer een poging wagen
Weer een paar potjes achter de rug, suck nog steeds maar gaat wel beter.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:45 schreef maess het volgende:
KUTSPELje moet helemaal zelf richten enzo, ik wil cod mw 2 terug
![]()
![]()
haha denk het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
En niet na 2 minuten zeg van '' het is kut '' oke?
Maar het is wel zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
En niet na 2 minuten zeg van '' het is kut '' oke?
Snipen is nu meer een skill geworden, omdat je ze nu ook niet meer down hebt na 1 schot. Echt geniaal gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:11 schreef maess het volgende:
De enige game waar ik dat terug zag was die oorlogsim operation flashpoint, das echt tof.
Wij in een squad dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
film is zo afgelopen, ga ik nog een potje doen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef kutkabouter het volgende:
ik vanavond ook, als ouders naar bed zijn, gezeik altijd![]()
ga ik stiekem toch erop![]()
weet niet wat het allemaal inhoudt bij dat spel, maar ik wil ookquote:
ja doh dat had ik ook niet verwacht ofzoquote:
Ben al wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Jij vind het toch niks![]()
![]()
opflikkeren, ik was eerder dan kneusquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
opflikkeren, ik was eerder dan kneus
ja ik ben sjaggie, het bier is op bij ons thuisquote:
Ja maar kneus mag wel spelen van zijn mammiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders dat hebben verstoptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik ben sjaggie, het bier is op bij ons thuis
Niks. Dit is het vaste groepje waar we altijd mee spelen. Maak maar lekker je eigen groepje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
altijd mee spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef e97073 het volgende:
[..]
Niks. Dit is het vaste groepje waar we altijd mee spelen. Maak maar lekker je eigen groepje.
neuh dat heb ik allemaal al opgedronkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders dat hebben verstopt
MW1. MW2.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
altijd mee spelenhet spel is er 2 dagen
Vind je dat ownage? Ik vind dat achterlijk. Begrijp me niet verkeerd, het hebben van goede physics in de trend van kogel afwijking op de lange afstand is prima, maar dat je gewoon standaard al een meter boven zn hoofd moet richten om iets te raken is retarded. En dit valt ook bijna niet aan te leren omdat je de kogels niet ziet en sowieso al bijna nooit door hebt wanneer je raak schiet (met alle wapens for the matter)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:04 schreef emokid het volgende:
De sniper is echt ownage. Je mikt in principe een paar meter boven de speler omdat de kogel nog daalt ivm de afstand.Serieus, dit heeft COD niet. Ook zit er nog vertraging in en zie je niet gelijk of je hem dood hebt gemaakt.
En straks BF!quote:
Yep,,quote:Op zondag 31 januari 2010 01:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En straks BF!
Trouwens met Soldmayor begon ik in bf1943, dacht ik.
quote:
Ik heb vannacht serieus gedroomd dat ik zo'n UAV aan het besturen was en heel sierlijk als een vogel zo vrij over die map aan het vliegen was en alles kapot schootquote:Op zondag 31 januari 2010 02:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nu Sold eindelijk eens weg was kon ik die UAV(?) eens proberen en die is echt super leuk!!!![]()
Moet dan wel die minigun unlocken maar het vliegen is zo beheersbaar... Laag binnen komen en dan zakken tussen de bomen en lekker locken en hoppaaa![]()
![]()
![]()
Sold ik snap je voorkeur![]()
Zal ook in BF2 wel een trage starter zijn denk ik
Dat laatste.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik heb vannacht serieus gedroomd dat ik zo'n UAV aan het besturen was en heel sierlijk als een vogel zo vrij over die map aan het vliegen was en alles kapot schoot![]()
Gister zal ik trouwens 2 lui van m'n squad klooien met dat ding: 1tje ging óp de UAV staan en die ander vloog er vervolgens mee weg. Het leek heel even goed te gaan, totdat hij er op 30 meter hoogte toch vanaf flikkerde en kapot ter aarde stortte
Hoezo vanaaf? ik heb net een slacht potje gehad van 21k 6d waarbij heel veeel knife'squote:
Omdat ik vanavond vrij ben?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo vanaaf? ik heb net een slacht potje gehad van 21k 6d waarbij heel veeel knife's
dan teamen wij toch, met nog 2 anderen?quote:
Goed idee.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan teamen wij toch, met nog 2 anderen?
Gelukkig heeft de UAV geen stage en kan ik die ook eens gaan besturenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb vandaag stage dus weet niet hoe laat ik klaar ben,
zal wel rond 11 uur zijn ofzo
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef e97073 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de UAV geen stage en kan ik die ook eens gaan besturen
Zondag ook? Wat voor stage doe je dan gast.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb vandaag stage dus weet niet hoe laat ik klaar ben,
zal wel rond 11 uur zijn ofzo
kan je met 2 squads in een team?quote:
Ik wist dat je een baas was. Maar dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik voor de full-game, UAV rechten ga aanvragen bij DICE zodat niemand anders er in kan
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 12:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kan je met 2 squads in een team?
Ik ben erbij.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil de full game hebben!!! en wil wel gaan pre-orderen, maar dan krijg je hem altijd zo laat opgestuurd.. dus 4 maart meteen naar de lokale game boer fietsen...
game boerquote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil de full game hebben!!! en wil wel gaan pre-orderen, maar dan krijg je hem altijd zo laat opgestuurd.. dus 4 maart meteen naar de lokale game boer fietsen...
oke nicequote:Op zondag 31 januari 2010 12:10 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja
Misschien is het dan handig om een party chat te doen, deden we gister ook. En we ownden.
Ik wil de Special edition eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |