Is ook helemaal niet erg, ik doe het net zo hardquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nogal de neiging om op te gaan in tha game, als ik iemand achter me heb lopen en ik dek een gang, dan verwacht ik min of meer dat mijn medespeler de andere kant in de gaten houdt. Als ik vervolgens alsnog in mijn rug wordt geschoten, kan ik daar een beetje fel op reageren
Ik ook!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Echt een geniaal spel! lekker tactisch op weg naar zo'n point, zodra er een tank onderweg de boel versperd roep je ff een rpg erbij. En dan ga je met ze twee verder om het gebouw heen, gooit grenades naar binnen en stormt naar binnen om de shit te armen.
Heerlijk die classes, heerlijk die voertuigen en die maps!
Het is gewoon een heerlijke shooter met veel tactische elementen!
Kortom voor vanavond:
Edwin
Main
Sold
Ross
Ik gok dat wij een sqaud gaan vormen
Deal. Dat is onze squad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Echt een geniaal spel! lekker tactisch op weg naar zo'n point, zodra er een tank onderweg de boel versperd roep je ff een rpg erbij. En dan ga je met ze twee verder om het gebouw heen, gooit grenades naar binnen en stormt naar binnen om de shit te armen.
Heerlijk die classes, heerlijk die voertuigen en die maps!
Het is gewoon een heerlijke shooter met veel tactische elementen!
Kortom voor vanavond:
Edwin
Main
Sold
Ross
Ik gok dat wij een sqaud gaan vormen
Niks squad tegen squad. Wij gaan lekker met 3 tegen 3 squadesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:51 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben er ook bij (Mr Duplo) kortom quad tegen quad, of quad met quad (weet ik veel hoe dat werkt bij bf)
Ik wil wel met jou hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
Ja inderdaad er kunnen meer fok sqauds bij zijn.
Je kan maar met 4 toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ja wat ik zeg.
Ons sqaud lijkt me duidelijk
Main ross en sold erbij!
wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Cliffy het volgende:
Geinig, maarre, medic met LMG?![]()
Sensitivity mag wel op max anders is het wel heel log :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |