En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Op de gamescom vond ik hem heel erg tof, maar zo in tweede instantie valt hij toch wel erg tegen. Het voelt gewoon niet echt lekker aan. Richten is minder, het springen en lopen over richels is minder, het is onoverzichelijk, te ver lopen steeds, kleine squads, weinig voertuigen... Gewoon nee...
Ja echt he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?
Ja hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Cliffy het volgende:
Die behoefte om iedereen die niet laaiend enthousiast is over dit spel af te zeiken is anders ook behoorlijk lachwekkend
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?
Maar vergelijk je hem met vorige BF titels of tegenover MW2... Ikzelf vind hem weer een heerlijk BF-gevoel geven...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de game al kunnen spelen op de GamesCom in Keulen afgelopen zomer
Dus in vergelijking met wat ik daar toen en nu in de demo zag ja.
Oh, nou nu met die emo smiley erbij klinkt het allemaal een stuk logischer inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de game al kunnen spelen op de GamesCom in Keulen afgelopen zomer
Dus mijn bevindingen zijn gebaseerd op wat ik daar toen en nu in de demo zag ja.
Joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Met minder bedoelde ik "niet goed", niet in vergelijking met wat anders. Nouja met andere FPS multiplayers in het algemeen.
*Ik heb gisteren mijn voet verstuikt*
*Oh shit man, dat is minder*
Welke FPS vind je zelf een toffe MP hebben dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Met minder bedoelde ik "niet goed", niet in vergelijking met wat anders. Nouja met andere FPS multiplayers in het algemeen.
*Ik heb gisteren mijn voet verstuikt*
*Oh shit man, dat is minder*
Is goed kerel, sabbel maar lekker verder op die snikkel van DICE..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja he![]()
dus ga nu maar weer lekker rukken en met je vriendjes buiten spelen
Waar heb jij nou weer last van? Het lijkt net of iedereen die kritiek uit op deze demo niet deugt volgens jou. Hoe kan je een mening van iemand nou weer bestempelen als onzin? Zoals Teun al zei: iedereen met een mening wordt meteen aangevallen. Dát vind ik lachwekkend.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een onzin sommige mensen hier typen is echt lachwekkend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |