gvd wat een haters allemaal...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef e97073 het volgende:
[..]
Zijn allemaal al uitgedeeld. Je bent te laat
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
gvd wat een haters allemaal...
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
HAHA heb er toch nog 1 weten te bemachtigen via de twitter![]()
Voeg toe: KeFFeR1208
en nu gaan we LOSSS
Uhmmmm... we zitten hier in het Console topic van BFBC2...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Confetti het volgende:
http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php
Go Go Go!
Meer dan 600 beschikbaar.
Komt door de drukte. Ik hoop dat ze de servers verbeterd hebben want de EA servers waar BC op liep waren ook niet altijd alles.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef Silv het volgende:
Best tof wel online, hoewel t wel dik erg lagt soms.
gaat lekker met squadquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Echt een geniaal spel! lekker tactisch op weg naar zo'n point, zodra er een tank onderweg de boel versperd roep je ff een rpg erbij. En dan ga je met ze twee verder om het gebouw heen, gooit grenades naar binnen en stormt naar binnen om de shit te armen.
Heerlijk die classes, heerlijk die voertuigen en die maps!
Het is gewoon een heerlijke shooter met veel tactische elementen!
Kortom voor vanavond:
Edwin
Main
Sold
Ross
Ik gok dat wij een sqaud gaan vormen
Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine mapquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef fyah het volgende:
Zo he, valt dat even marginaal tegen na MW2
Jaa idd dat is veel leuker nu wordt je gedwongen tot defenden op attackenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine mapConquest FTW! En die control moet ook anders...
Je hebt nog niet eens 20 minuten gespeeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef fyah het volgende:
Zo he, valt dat even marginaal tegen na MW2
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens 20 minuten gespeeld
Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL gelovenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine mapConquest FTW! En die control moet ook anders...
Mapdesign?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL geloven![]()
Oh en mensen, het is de demo. Niet de beta. Wat je nu ziet is wat je in Maart krijgt, op een detail na. Of er moet wel ERG veel haat uit de community komen, dan stellen ze het wrs nog even uit. Maar dat zal wel niet, gezien EA dringend geld in het laatje wil zien.
Maaaar, kan je in MW2 een huis opblazen? Nope. Ik denk dat je er aan moet wennen... Daarnaast speel ik alleen maar conquest, gewoon lekker rustig in een huis zitten snipen en daarna weer lekker in een tank rondraggen... Het hoeft allemaal niet zo snel als in MW2 want soms heb ik gewoon even zin in campen van een berg... Van MW2 krijg ik altijd hoofdpijn omdat alles zo snel gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL geloven![]()
Oh en mensen, het is de demo. Niet de beta. Wat je nu ziet is wat je in Maart krijgt, op een detail na. Of er moet wel ERG veel haat uit de community komen, dan stellen ze het wrs nog even uit. Maar dat zal wel niet, gezien EA dringend geld in het laatje wil zien.
Meer dan voldoende voor een eerste indruk lijkt me.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens 20 minuten gespeeld
Nee, ik vond het kut de eerste paar minuten en daarna steeds leukerquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Meer dan voldoende voor een eerste indruk lijkt me.
Waarom voel je de drang om deze demo zo te verdedigen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mapdesign?![]()
Je hebt hoeveel maps gespeeld?
juist 1
dus wat kun je daar nou over zeggen![]()
graphics van multiplayer zijn altijd minder als single player
je zit gewoon te zeuren man
Ik geef m wel nog een 2e kans omdat ik andere BF-spellen wel fijn vond. Misschien is het wennen, misschien gewoon niet mijn ding.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben toch wel wat positiever geworden na nog wat gespeeld te hebben vanavond. Het is een stuk realistischer dan MW2 en daardoor is de moeilijkheidsgraad wat hoger. Precies wat DutchErrorist zegt; het is gewoon wennen.
Omdat de demo wel goed is, er is niks mis met de game. Dat jij grafische hoogstandjes verwacht kunnen wij niks aan doen, maar dat krijg je gewoon niet als je online speelt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom voel je de drang om deze demo zo te verdedigen?Als jij m leuk vind koop je m toch lekker.
graphics zijn dan ook niet de voornaamste reden waarom mijn eerste indruk minder was. Ik kan best leven met mindere graphics hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef e97073 het volgende:
[..]
Omdat de demo wel goed is, er is niks mis met de game. Dat jij grafische hoogstandjes verwacht kunnen wij niks aan doen, maar dat krijg je gewoon niet als je online speelt.
Dan kan je wel gaan beginnen over MW2. Maar dat spel zit heel anders in elkaar, als ik met een noobtube op een gebouw schiet met MW2 zie ik niks, misschien een kleine ontploffing.
Als ik dat met BC2 doe mist er een deel van het huis, dan moet je gewoon grafische delen van de game inleveren.
Daarom is het niet zo "mooi" als MW2.
Voordat ik jou even afmaakte met FIFAquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef e97073 het volgende:
Daarbij komt dat je eventueel helemaal gewend bent geraakt aan MW2. Dat had ik ook
Ik heb je ook 1 keer afgemaaktquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Voordat ik jou even afmaakte met FIFA
Jaa iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik heb je ook 1 keer afgemaakt![]()
Die eigen goal
Verder goed gespeeld man![]()
Point blank ook niet gaan zoomen of scopen of over je sight kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:08 schreef fyah het volgende:
Ik draai al een beetje bij. Maar ik raak nog geen ene flikker op point blank range
I know, toch blijft het vuren een beetje vaag. Je krijgt minder feedback over je schieten dan bij BC1, net ook nog even gespeeld ter vergelijking. Daar wist je duidelijk wanneer je iemand raakte via je HUD. Nu is het misschien realistischer, maar ook wel vager. Het ligt vast aan mijn manier van spelen, maar dit is bij BC2 wel moeilijker onder de knie te krijgen ivglm BC1.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Point blank ook niet gaan zoomen of scopen of over je sight kijken.
Gewoon je crosshair gebruiken, anders ben je al dood voordat je kan schieten.
Ja , het is geen MW2 fragfest met 12 man op 10m2quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zouden de studio's samen moeten brengen
De views en looks van MW2 maar met het systeem van bf.
Maar geen carepackages etc!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |