abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77391497
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef e97073 het volgende:

[..]

Zijn allemaal al uitgedeeld. Je bent te laat
gvd wat een haters allemaal...
pi_77391649
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

gvd wat een haters allemaal...
pi_77391768
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef e97073 het volgende:

[..]

pi_77391995
http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php

Go Go Go!

Meer dan 600 beschikbaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 20:51:36 ]
pi_77392088
HAHA heb er toch nog 1 weten te bemachtigen via de twitter

Voeg toe: KeFFeR1208

en nu gaan we LOSSS
pi_77392125
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
HAHA heb er toch nog 1 weten te bemachtigen via de twitter

Voeg toe: KeFFeR1208

en nu gaan we LOSSS
pi_77392436
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Confetti het volgende:
http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php

Go Go Go!

Meer dan 600 beschikbaar.
Uhmmmm... we zitten hier in het Console topic van BFBC2...
Maar de OP zegt ook PC, laat maar
pi_77392442
Weet iemand nu waar je BC2 LE kan preorderen voor de xbox360?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_77395098
Best tof wel online, hoewel t wel dik erg lagt soms.
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:57:17 #110
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77395158
Alle stats vallen weg
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_77395436
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef Silv het volgende:
Best tof wel online, hoewel t wel dik erg lagt soms.
Komt door de drukte. Ik hoop dat ze de servers verbeterd hebben want de EA servers waar BC op liep waren ook niet altijd alles.
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_77395641
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Echt een geniaal spel! lekker tactisch op weg naar zo'n point, zodra er een tank onderweg de boel versperd roep je ff een rpg erbij. En dan ga je met ze twee verder om het gebouw heen, gooit grenades naar binnen en stormt naar binnen om de shit te armen.

Heerlijk die classes, heerlijk die voertuigen en die maps!
Het is gewoon een heerlijke shooter met veel tactische elementen!

Kortom voor vanavond:

Edwin
Main
Sold
Ross

Ik gok dat wij een sqaud gaan vormen

gaat lekker met squad
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77395728
Moet erg wennen aan het spel, maar is zeker veel uit het spel te halen.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77395791
Ik heb de demo ook net gedownload op de 360, maar bij het kiezen van Quick Match vraagt hij om een ea account? Wat ik ook invul, hij blijft zeggen email invalid. Dus ik heb net een account gemaakt met een ander email, via mijn computer, maar hij blijft het zeggen. Ook al moest ik niet confirmen via mail.

Bekend?
graag verwijderen
pi_77396349
Oh wacht, ik gebruikte een - ipv een . in mijn emailadres. Zag het niet goed. Fail
graag verwijderen
pi_77397648
Zo he, valt dat even marginaal tegen na MW2
graag verwijderen
pi_77397736
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef fyah het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine map Conquest FTW! En die control moet ook anders...
pi_77398000
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo'n fan van gold rush op zo'n kleine map Conquest FTW! En die control moet ook anders...
Jaa idd dat is veel leuker nu wordt je gedwongen tot defenden op attacken
pi_77398030
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef fyah het volgende:
Je hebt nog niet eens 20 minuten gespeeld
pi_77398037
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

pi_77398049
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL geloven

Oh en mensen, het is de demo. Niet de beta. Wat je nu ziet is wat je in Maart krijgt, op een detail na. Of er moet wel ERG veel haat uit de community komen, dan stellen ze het wrs nog even uit. Maar dat zal wel niet, gezien EA dringend geld in het laatje wil zien.
graag verwijderen
pi_77398126
Edit :
pi_77398160
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef fyah het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik Battlefield 2 had toen ik nog een PC had (niet beter wist, flame). DAT was nog eens een shooter. Heb ook Bad Company 1 op xbox 360, maar die was bijlange na niet zo fijn als Battlefield2, uit 2004 ofzo. Modern Warfare is de eerste shooter in lange tijd die heerlijk is om te spelen. Nu Bad Company 2 spelen voelt als een enorme stap achteruit van MW2. Van controls tot mapdesign, graphics, etc. Erg jammer. Geef de demo binnenkort nog wel weer een kans, maar dan meer omdat ik het graag WIL geloven

Oh en mensen, het is de demo. Niet de beta. Wat je nu ziet is wat je in Maart krijgt, op een detail na. Of er moet wel ERG veel haat uit de community komen, dan stellen ze het wrs nog even uit. Maar dat zal wel niet, gezien EA dringend geld in het laatje wil zien.
Mapdesign?

Je hebt hoeveel maps gespeeld?
juist 1
dus wat kun je daar nou over zeggen

graphics van multiplayer zijn altijd minder als single player

je zit gewoon te zeuren man
pi_77398200
quote:

[..]

Maaaar, kan je in MW2 een huis opblazen? Nope. Ik denk dat je er aan moet wennen... Daarnaast speel ik alleen maar conquest, gewoon lekker rustig in een huis zitten snipen en daarna weer lekker in een tank rondraggen... Het hoeft allemaal niet zo snel als in MW2 want soms heb ik gewoon even zin in campen van een berg... Van MW2 krijg ik altijd hoofdpijn omdat alles zo snel gaat
pi_77398208
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Meer dan voldoende voor een eerste indruk lijkt me.
graag verwijderen
pi_77398249
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef fyah het volgende:

[..]

Meer dan voldoende voor een eerste indruk lijkt me.
Nee, ik vond het kut de eerste paar minuten en daarna steeds leuker
pi_77398446
Ben toch wel wat positiever geworden na nog wat gespeeld te hebben vanavond. Het is een stuk realistischer dan MW2 en daardoor is de moeilijkheidsgraad wat hoger. Precies wat DutchErrorist zegt; het is gewoon wennen.
pi_77398510
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Mapdesign?

Je hebt hoeveel maps gespeeld?
juist 1
dus wat kun je daar nou over zeggen

graphics van multiplayer zijn altijd minder als single player

je zit gewoon te zeuren man
Waarom voel je de drang om deze demo zo te verdedigen? Als jij m leuk vind koop je m toch lekker.
graag verwijderen
pi_77398594
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben toch wel wat positiever geworden na nog wat gespeeld te hebben vanavond. Het is een stuk realistischer dan MW2 en daardoor is de moeilijkheidsgraad wat hoger. Precies wat DutchErrorist zegt; het is gewoon wennen.
Ik geef m wel nog een 2e kans omdat ik andere BF-spellen wel fijn vond. Misschien is het wennen, misschien gewoon niet mijn ding.
graag verwijderen
pi_77399463
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef fyah het volgende:

[..]

Waarom voel je de drang om deze demo zo te verdedigen? Als jij m leuk vind koop je m toch lekker.
Omdat de demo wel goed is, er is niks mis met de game. Dat jij grafische hoogstandjes verwacht kunnen wij niks aan doen, maar dat krijg je gewoon niet als je online speelt.

Dan kan je wel gaan beginnen over MW2. Maar dat spel zit heel anders in elkaar, als ik met een noobtube op een gebouw schiet met MW2 zie ik niks, misschien een kleine ontploffing.
Als ik dat met BC2 doe mist er een deel van het huis, dan moet je gewoon grafische delen van de game inleveren.
Daarom is het niet zo "mooi" als MW2.
pi_77400045
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef e97073 het volgende:

[..]

Omdat de demo wel goed is, er is niks mis met de game. Dat jij grafische hoogstandjes verwacht kunnen wij niks aan doen, maar dat krijg je gewoon niet als je online speelt.

Dan kan je wel gaan beginnen over MW2. Maar dat spel zit heel anders in elkaar, als ik met een noobtube op een gebouw schiet met MW2 zie ik niks, misschien een kleine ontploffing.
Als ik dat met BC2 doe mist er een deel van het huis, dan moet je gewoon grafische delen van de game inleveren.
Daarom is het niet zo "mooi" als MW2.
graphics zijn dan ook niet de voornaamste reden waarom mijn eerste indruk minder was. Ik kan best leven met mindere graphics hoor Ik snap ook niet dat ik niet mag vergelijken met MW2. Het lijkt me zelfs een vrij terechte vergelijking. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat die vergelijking op een zekere hoogte stopt en je dan een spel op zich moet bekijken. Los van een bepaalde treshold, kwaliteit, gezette standaard, whatever. En an sich is het geen slecht spel denk ik, maar dan moet het zich wel onderscheiden op andere vlakken. Ik ga het zo nog een paar rondjes spelen, misschien verander ik nog van mening.
graag verwijderen
pi_77400203
Daarbij komt dat je eventueel helemaal gewend bent geraakt aan MW2. Dat had ik ook
pi_77400322
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef e97073 het volgende:
Daarbij komt dat je eventueel helemaal gewend bent geraakt aan MW2. Dat had ik ook
Voordat ik jou even afmaakte met FIFA
had ik weer even MW2 gedaan maar het ging echt slecht
ik was nu alweer gewend aan BF..

ga trouwens nog ff paar potjes BC2 doen
pi_77400526
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:57 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Voordat ik jou even afmaakte met FIFA
Ik heb je ook 1 keer afgemaakt

Die eigen goal

Verder goed gespeeld man
pi_77401187
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef e97073 het volgende:

[..]

Ik heb je ook 1 keer afgemaakt

Die eigen goal

Verder goed gespeeld man
Jaa idd
en dat laatste potje was ook behoorlijk wat geluk

pi_77401255
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_77401434
tvp
pi_77401482
Kan niet wachten tot 4 feb. (ps3 demo)
pi_77401725
Ik kom er nu pas achter dat de 360 demo er is, vet moeite doen voor de PC beta key. Haal m nu binnen.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 01:03:22 #140
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77402070
PC keys worden bij de fleet weggegeven toch?

Net met atse ff leuk potje gespeeld! voor het eerst sniper kills gemaakt, het is echt een kwestie van headshots anders rennen ze gewoon weer verder.

Ook mooi dat c4 overal oplakken, heel veel plekken zijn voorspelbaar en dus easy kills.
pi_77402186
Ik draai al een beetje bij. Maar ik raak nog geen ene flikker op point blank range
graag verwijderen
  vrijdag 29 januari 2010 @ 01:15:20 #142
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77402328
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 01:08 schreef fyah het volgende:
Ik draai al een beetje bij. Maar ik raak nog geen ene flikker op point blank range
Point blank ook niet gaan zoomen of scopen of over je sight kijken.
Gewoon je crosshair gebruiken, anders ben je al dood voordat je kan schieten.
pi_77403008
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Point blank ook niet gaan zoomen of scopen of over je sight kijken.
Gewoon je crosshair gebruiken, anders ben je al dood voordat je kan schieten.
I know, toch blijft het vuren een beetje vaag. Je krijgt minder feedback over je schieten dan bij BC1, net ook nog even gespeeld ter vergelijking. Daar wist je duidelijk wanneer je iemand raakte via je HUD. Nu is het misschien realistischer, maar ook wel vager. Het ligt vast aan mijn manier van spelen, maar dit is bij BC2 wel moeilijker onder de knie te krijgen ivglm BC1.
graag verwijderen
pi_77403233
Vrijwel onspeelbaar met deze lag, ik probeer later weer.
pi_77403269
Heerlijk spel, veel beter dan mw2, wat nu eigenlijk heel beperkt aanvoelt na bf.
pi_77405492
quote:

[..]

Ja , het is geen MW2 fragfest met 12 man op 10m2

Ik vind hem heerlijk! Battlefield series FTW!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:32:05 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77405697
Op de gamescom vond ik hem heel erg tof, maar zo in tweede instantie valt hij toch wel erg tegen. Het voelt gewoon niet echt lekker aan. Richten is minder, het springen en lopen over richels is minder, het is onoverzichelijk, te ver lopen steeds, kleine squads, weinig voertuigen... Gewoon nee...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_77407144
Ik heb hem gisteren kort gespeeld, maar kwam in een squad met vreemden (alle fokkers waren al samen ) dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Die gasten rennen er vandoor terwijl je juist samen moet werken natuurlijk....

Anyway ik speel hem enorm als MW2; ik zie iemand vlakbij zonder dat hij mij ziet, dus ik knife hem, niet dood, nog een keer, nog een keer en nog een keer totdat ie eindelijk dood is (wel zijn dogtag gekregen). Verder doe ik heel veel ADS,terwijl een medic gewoon een raggeweer heeft.

Ben maar snel weer MW2 gaan doen om vervolgens weg gecarepackeged te worden daar
  vrijdag 29 januari 2010 @ 10:29:38 #149
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77407254
Ze zouden de studio's samen moeten brengen
De views en looks van MW2 maar met het systeem van bf.
Maar geen carepackages etc!
pi_77412212
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zouden de studio's samen moeten brengen
De views en looks van MW2 maar met het systeem van bf.
Maar geen carepackages etc!
Alsjeblieft niet zeg

Bad Call of Company krijg je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')