Had liever een assault rifle of een SMG gehad ipv zo'n logge, inaccurate gun, maarja, die M249 of de XM8 LMG zal wel weer beter zijn want ROF = kingquote:
Zeg even op MSN als je online gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:03 schreef KneusTeun het volgende:
Hahaha lol meteen 486 staannu al gezakt naar 538...
En je vergeet dus nu dat er nog 3 andere game modes zullen zijn in de full game?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal wel weer een shitload aan commentaar over me heen krijgen, maar de demo valt me eerlijk gezegd tegen. Om maar een paar negatieve punten op te noemen: de randen van de objecten waren alles behalve vloeiend, door de grootte van de map had ik soms geen idee door wie ik werd beschoten, er was veel lag en soms kon ik gewoon door muren lopen. Ok, er zal nog wel één en ander verbeterd worden, maar ik had er meer van verwacht. Uit de demo blijkt dat het gewoon een totaal andere game is dan MW2 en afgaande op de demo van BF2 geniet MW2 toch m'n voorkeur.
Als jij al een probleem hebt om een game te joinen met MW2 kan ik al zeggen dat er iets mis is met je verbinding, ligt niet aan de game.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef mstx het volgende:
"The game appears to be unavailable, please try again"
Ik heb nog geen enkele game kunnen joinen, dit is nog erger dan MW2
Bij MW2 heb ik met het joinen weinig last.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef e97073 het volgende:
[..]
Als jij al een probleem hebt om een game te joinen met MW2 kan ik al zeggen dat er iets mis is met je verbinding, ligt niet aan de game.
Hoezo is het dan erger dan MW2?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij MW2 heb ik met het joinen weinig last.(gebeurt alleen nogal vaak dat de host ermee kapt halverwege de game)
Nee, niet de hele dagquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
jullie spelen al de hele dag?
***** en Kneusteun?
Ja, ik ben het filmpje dat ik met je vriendin heb gemaakt aan het uploaden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
tering wat haalt ie de demo langzaam binnen
Omdat ik bij MW2 geen 10 pogingen nodig heb om een game te joinen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef e97073 het volgende:
[..]
Hoezo is het dan erger dan MW2??
Dan ga je dat lekker spelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat ik bij MW2 geen 10 pogingen nodig heb om een game te joinen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Snuf. het volgende:
Alleen waren de servers dus net vol, al mijn vrienden (en dat zijn er veel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |